GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Age Of Empires III

27.11.2005
19:17
smile
[1]

Jacek 14 [ Chorąży ]

Age Of Empires III

Gdzie moge sciagnac za darmo spolszczenie do gry Age Of Empires??? Prosze o szybkie i powazne odpowiedzi! Pilne!

27.11.2005
19:40
smile
[2]

barteqq [ Konsul ]

w szkole... tam mozesz sie nauczyc angielskiego.

27.11.2005
19:41
smile
[3]

Jacek 14 [ Chorąży ]

Odpiszcie, to dla mnie wazne!!!

27.11.2005
19:52
smile
[4]

P4CYFIK4TOR [ ]

z półki sklepowej. Polska premiera AoE]I[ już 1 grudnia :]

27.11.2005
19:55
[5]

bekas86 [ Blaugranczyk ]

Ja np kupilem Age w niemczech no i spolszczenie mi za bardzo nie jest potrzebne... ale jak by bylo to bym skozystal :]

27.11.2005
19:58
smile
[6]

Jacek 14 [ Chorąży ]

Nie o to mi chodzilo - chyba jednak nie znacie strony z ktorej moglbym pobrac to spolszczenie - ale dzieki za fatyge...

27.11.2005
19:58
smile
[7]

hopkins [ Wieczny Optymista ]

bekas a ja w Chinach i mi sie by przydalo

27.11.2005
20:13
smile
[8]

Jacek 14 [ Chorąży ]

Pomóżcie!!!

27.11.2005
23:46
smile
[9]

Proton [ Chorąży ]

Jacek14 - biorąc pod uwagę premierę polskiej wersji gry pewne jest, że nie znajdziesz w sieci spolszczenia do AoEIII. Za to za kilka dni piracka wersja pojawi się na stadionie w Warszawie i innych siedliskach zła;) a co za tym idzie za tydzień, dwa znajedziesz AoE3 PL w sieci, całego.

Radze jednak kupić orginalną wersje, jest naprawde tania szczególnie w porównaniu z poprzedniczkami...

11.12.2005
19:03
smile
[10]

[email protected] [ Młody Gniewny ]

Również przyłaczam się do pytania , założyciela wątku , gre kupiłem we włoszech ijest wszystko po włosku dialogi i napisy ma ktoś link lub plik z polszczeniem ew. angielska wersja tez moze byc z góry dzięki .

11.12.2005
19:36
smile
[11]

[email protected] [ Młody Gniewny ]

up !!!
Naprawde nikt nie wie ?? Może ktoś ma pełną wersje polską , to proszę o udostepnieniu pliku spolszczenia !!

01.01.2006
13:12
smile
[12]

Jacek 14 [ Chorąży ]

Juz mam spolszczenie!!! Dostalem linka na innym forum! Tam przynajmniej sa fajni ludzie - nie to co tutaj!

01.01.2006
13:45
smile
[13]

Flet [ Fletomen ]

Jacek 14 ----> bo my tutaj jestesmy niezwykle swieci i idziemy draga prawa

03.01.2006
19:37
smile
[14]

imigas [ Junior ]

Czy istnieje jakakolwiek możliwość, by odpalić AOE3 na Win2000??

06.01.2006
13:31
smile
[15]

mautrix [ Pretorianin ]

Właśnie. Jak mash pirata to nie mash co wchodzić na forum w GOL-u.

20.01.2006
22:06
[16]

chytry [ Junior ]

Witam
Mam problem z AoE 3,
otoz mam kompa duron 1,3, 512ram, gf6200, sterowniki forceware 76,42
Podczas gry cos siada grafa, z komina wylatuje kwadratowy dym zamiast normalnego :/

Prosze o pomoc

Z gory dziekuje pozdrawiam

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.