GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Taka mala prosba do wszystkich :)

25.11.2005
20:04
smile
[1]

Genzo [ Konsul ]

Taka mala prosba do wszystkich :)

Heja!

Moja siostra dzownila do mnie i prosila mnie zebym powiedzial znajomym zeby glosowali na jej zdjecie w konkursie Canona :)

Wiec prosze Was o oddanie glosu na drugie zdjecie Anety Borkowskiej (Forumowa ame (chyba, sam dokladnie nie znam jej nicku ;)

jej www: www.aneta.art.pl

Link do strony z konkursem pod spodem :) Z gory dzieki ;>

Dodam ze kazdy glosujacy ma szanse wygrac drukarke :)

Pozdrawiam
Pawel :)

25.11.2005
20:18
smile
[2]

pablo397 [ Konsul ]

ładne zdjecie, nie powiem, ale są lepsze.
ps. to chyba nie do konca fair, co ??

25.11.2005
20:20
smile
[3]

milys [ spamer ]

pierwsze jest najlepsze :)

25.11.2005
20:23
smile
[4]

misztel [ Admirał ]

Aby kontynuować, należy utworzyć konto. Czy chcesz utworzyć je teraz?

Sorry ale nie chce mi sie :) :P

25.11.2005
20:24
smile
[5]

Fett [ Avatar ]

my forumowicze musimy trzyamc się razem ;)

25.11.2005
20:25
smile
[6]

Genzo [ Konsul ]

pablo397 -> ;-)
milys -> na pierwszym jest Urban? jak tak to pamietaj ze to Komunista! :>
misztel -> hm... gdzie tak pisze? glosowanie polega na wyslaniu maila :P

25.11.2005
20:28
smile
[7]

misztel [ Admirał ]

nie wiem już sam :P

25.11.2005
20:36
smile
[8]

Flet [ Fletomen ]

Nom oki zagłosowalem :)

25.11.2005
20:37
smile
[9]

MarlonSS [ Pretorianin ]

Głos oddany:) W sumie gdybym sam miał wybierać też bym wybrał to zdjęcie :)

25.11.2005
20:46
smile
[10]

Brisk. [ Gajowy Gugala ]

ekhem "Ame_" ? :>

PPP, która dała chyba tylko w jednej części "jak wyglądacie" swoje zdjęcia i chyba zawsze post kończy podpisem "A." ? :>

A tam...niewazne, juz zaglosowałem :P

25.11.2005
20:48
smile
[11]

Genzo [ Konsul ]

Brisk. -> To dokladnie ta osoba ;> Widac ze znasz sie na rzeczy ;-)

I zawsze konczy podpisem A. od imienia :)

Dzieki tym ktorzy juz zaglosowali :)

25.11.2005
21:01
[12]

adus13 [ Konsul ]

ja tez

25.11.2005
21:39
smile
[13]

Pirix [ ! KB ! Góry górą ]

Zagłosowałem - a co mi zależy;)

25.11.2005
21:57
smile
[14]

Coy2K [ Veteran ]

ode mnie tez dostała :)

25.11.2005
22:15
[15]

b166er [ schroet kommando ]

done (urban kusil :P)

25.11.2005
22:22
[16]

mirencjum [ Generał ]

Dałem głosa

25.11.2005
23:29
smile
[17]

Charon86 [ Pretorianin ]

Zrobione towarzyszu

25.11.2005
23:31
[18]

Przewodnik Syriusza [ Magazyn Grafik ]

Jakbym Ame nie dał głosu, to bym sobie nie wybaczył.

Pozdrawiam Anetę "Green Eye of the Secrets" :D

pzdr.

Syriusz

25.11.2005
23:34
smile
[19]

qweks [ Spy from Thrillerland ]

Veni Vidi Vici, finito absoluto choc nie powiem urban trez mnie kusil :P
Niezla panna

25.11.2005
23:37
[20]

Misiaty [ The End ]

Zdjęcie z Urbanem najlepsze... Najciekawsze jest to, że wygląda na nim jak kwintesencja kapitalizmu :D Sorry ale oddałem głos na Urabana - nie mogłem się powstrzymać :)

25.11.2005
23:40
smile
[21]

Tomus665 [ Legend ]

Zrobione.

25.11.2005
23:41
[22]

Riven [ infamousbutcher ]

to z "urbanem" jest genialne po prostu

25.11.2005
23:50
[23]

*...:::JaRo:::...* [ Legend ]

Done

25.11.2005
23:56
smile
[24]

Guru Fenix [ Patriarcha MAXIMUS ]

Dla kobiety
+1

25.11.2005
23:59
smile
[25]

Genzo [ Konsul ]

Dzieki forumowicze :>

Bo to siostrzyczka sie ucieszy jak jej powiem jak zaareagowala na prosbe spolecznsc GOLowa :)

pzdr

26.11.2005
00:08
[26]

Promyk [ Sylwester B. ]

Oddałem:>
tylko dlatego, że bardzo miło ją kojarzę:>

26.11.2005
00:10
[27]

settogo [ Nie zgadzam się ]

Twoja siostra to ZAJEBISTA LASKA, wiec glosuje:)

26.11.2005
00:17
smile
[28]

KaPuhY [ Bury Osioł ]

za to tajemnicze oko jakies dwa latka temu z checia jej pomoge

26.11.2005
00:59
smile
[29]

CFH [ Pretorianin ]

fajna fotka :D

27.11.2005
20:26
smile
[30]

Genzo [ Konsul ]

moze jeszcze ktos sie skusi? :)

Pzdr
Pawel

27.11.2005
20:34
[31]

muflon123 [ ]

oddałem swój głos

27.11.2005
20:53
smile
[32]

Ezrael [ Very Impotent Person ]

Poszło. Bardzo fajne zdjęcie.

27.11.2005
21:23
[33]

Ativ [ Chorąży ]

Zawsze można z niektorych zrobić fajna tapete na pulpit :p

27.11.2005
22:36
[34]

Isam [ Generał ]

no i poszlo ... chociaz IMHO sa tam fajniejsze :]

27.11.2005
22:50
[35]

Loczek [ El Loco Boracho ]

poszlo... ładne jest :]

27.11.2005
22:54
[36]

Arcy Hp [ Legend ]

Eh jaki ja jestem szczodry :P

28.11.2005
10:24
[37]

Zalogowany [ Niezalogowany ]

Poszło, chociaż pierwsze lepsze :P

28.11.2005
10:26
[38]

EMILL [ Idzie nowe - stay tuned ]

zaglosowane :]

28.11.2005
10:35
smile
[39]

Loiosh [ Generał ]

Mialem nie glosowac, bo to w sumie nie fair, ale jak zobaczylem to zdjecie...piekne jest:)

28.11.2005
10:38
smile
[40]

Cainoor [ Mów mi wuju ]

Mój głoś też dla Anetki!

28.11.2005
11:00
smile
[41]

MaLLy(R) [ Ghoul's Shadow ]

słodko wygląda...
za młoda dla mnie, ale ma mój głos.

28.11.2005
20:31
smile
[42]

Genzo [ Konsul ]

Dzieki chlopaki :> Kto jeszcze nie glosowal tego zapraszam :> Jutro koniec konkursu :) Dajcie z siebie wszystko :)

Pozdrawiam
Pawel :)

28.11.2005
20:45
smile
[43]

Łysack [ Mr. Loverman ]

Genzo... mam do ciebie kilka próśb:)
1. Ile ona ma lat?
2. Gdzie ona mieszka?
3. Czy ma chłopaka?
4. Daj mi do niej namiary
5. Na pewno się z nią umówię:)
6. Powiedz jej, że świetna laska:)
7. Dla niej mógłbym wiele:)
Napisz odpowiedzi na wszystkie pytania. Namiary możesz napisać mi na gg:)
plzzzzz

28.11.2005
20:47
smile
[44]

Genzo [ Konsul ]

Łysack -> ROTFL :D
To tylko moja siostra :>

1. 20 ?:P
2. Siedlce ;-)
3. nie wiem nawet ;-) Kreca sie przyniej :>
4. www.aneta.art.pl :)
5. Jak chcysz ;)
7. To zrob kilkaset e-maili i z kazdego glosuj :DDDD

3maj sie :)

28.11.2005
21:02
smile
[45]

shubniggurath [ Mongoose Dog ]

ma jeden głos więcej

28.11.2005
21:05
smile
[46]

Łysack [ Mr. Loverman ]

cholera... wiedziałem, że nie trafię. Gdyby nie to, że jestem z Radomia to już bym był przy niej:)) A emaili wysłałem 8 - mam tyle kont pocztowych:) więcej nie dam rady. Ale ja tam się kiedyś wybiorę do Siedlec:)

28.11.2005
21:10
[47]

pawkaz [ Konsul ]

Głos oddanny... Powodzenia!!!

28.11.2005
21:46
smile
[48]

SnT [ U R ]

Dla Anetki ?? No Problem. :)
A tak pozatym - zdjęcie swietne...i mysle ze jak bym sam znalazł ten link to bym zagłosował:)

a tak pozatym swietny poziom konkursu !

28.11.2005
23:07
smile
[49]

Coy2K [ Veteran ]

@ Łysack...chłopak coś niewyżyty jest :)

5. Na pewno się z nią umówię:)

a skąd pewnosc ze ona chcialaby sie umowic z Tobą ?:)

28.11.2005
23:11
smile
[50]

Łysack [ Mr. Loverman ]

jeszcze żadna mnie nie odrzuciła. dośwadczenie robi swoje:) Mam dziewczynę, ale anetka jest świetna, stąd stwierdzenie, że dla niej bardzo wiele:) ma się to coś...

29.11.2005
14:19
[51]

Ame_ [ Generał ]

o kurcze :D



A.

29.11.2005
14:22
smile
[52]

Ame_ [ Generał ]

no to ja odwoluje moj post w innym miejscu ;)

a tak w ogole.. bardzo mi milo..
tak wpasc po zajeciach do netu na chwilke i przeczytac takie rzeczy..
dziękuję

[i tu ładnie dyga : dyg, dyg ;)]

A.

Braciszku, niesamowiiity jestes:)

29.11.2005
14:23
smile
[53]

Genzo [ Konsul ]

O! siostrzyczka! :)

Smsy dotarly :)

Powodzenia :-)

29.11.2005
14:24
[54]

Ame_ [ Generał ]

a tak w ogole: lat 19 :):):):)

whenever
;)

A.

29.11.2005
14:34
smile
[55]

QrKo [ ]

Zrobione z wszystkich 7 maili xD

PS:
LOL brat nie wie ile siostra ma lat :)

29.11.2005
17:33
[56]

grabarzuu [ Konsul ]

Misiaty---> zdjęcie musi być samodzielne, a urban nie wydaje mi się takowy. tak samo jak te wisienki czy inne duperele z sopelkami.
Lysack--> ja ci moge namiary dać do niej:)

29.11.2005
17:45
smile
[57]

DeLordeyan [ The Edge ]

Ame wygra! :)
Ładne zdjęcie

29.11.2005
17:48
smile
[58]

Zymek_1 [ Oficer ]

już :)

29.11.2005
17:53
[59]

Gaara [ Generał ]

Hehe! głos :P

29.11.2005
18:19
smile
[60]

Genzo [ Konsul ]

Grabarz -> Ja nie rozdaje Twoich namiarow ;-) (Bo kto by chcial ;-))) )

DeLordeyan -> Sie okaże :>

30.11.2005
11:06
smile
[61]

Ame_ [ Generał ]

ooo grabarzuu Ty tez tutaj?:)
kiedy robicie impreze?;)


dziękuję wszystkim.
:)

A.

30.11.2005
11:33
smile
[62]

Cainoor [ Mów mi wuju ]

Byś się w końcu umówiła, a nie! :P

30.11.2005
13:58
smile
[63]

Łysack [ Mr. Loverman ]

A jednak 19... Szkoda, ze taka odległośćL:(((
Ja też nie wiem ile moje siostry mają lat i się tym nie przejmuję:)
Gadałem z kumplem. Powiedział że takiej laski to on jeszcze nie widział i oddał 4 głosy:)
No ładnie... Anetka wygra:)))

30.11.2005
14:17
smile
[64]

Coolabor [ Piękny Pan ]

oddałem głosa i jestem z Siedlec :PP
więc jakby co, to... :)

30.11.2005
16:14
smile
[65]

Ame_ [ Generał ]

Wujku, Wujku, nie denerwuj sie na mnie.
moja to wina, ze mieszkając w dwoch miejscach na raz mam n/2 czasu
[gdzie n=czas sprzed roku i n -> 0 ]

Twoj czas wyglada podobnie

przy tych założeniach [jakże boleśnie prawdziwych] trudnosci wzrastają.
;P

ale damy raaaaaadęęęęęę! [next week? is it possible?]

A.

30.11.2005
16:19
smile
[66]

Ame_ [ Generał ]

An. wygrac nie musi [chociaz byloby milo ;)]
wreszcie nie mialabym pustych scian :P
acha - do kazdego glosu sesja zdjęciowo-drukowaniowa gratis ;D
jedyna trudnosc: przeczytaj post o czasie :P

i jeszcze: ten wątek nie mowił: 'zaaagloosuuj bo tak trzebaaaa!!'
tymbardziej ciesze sie, ze tyle osob z dobrej woli tak zareagowalo :)

i ostatnie [bo zmykam na zajecia. jeszcze 2 godziny!!!!] :
lubię Was
:)


A.

30.11.2005
16:31
[67]

shabso [ Trane ]

Ja nie widze na tej stronie z radiem zadnych zdjec ani nic , tylko na stronie glownej jest jakas wzmianka o konkursie , a gdzie mozna głosowac?

30.11.2005
16:33
smile
[68]

peterkarel [ Young Destroyer ]

no problem man :] click :]

30.11.2005
16:46
[69]

shabso [ Trane ]

Dla wszystkich uczestników konkursu została przygotowana specjalna strona www.konkurs.canon.pl, na której od 1 października do 15 grudnia można zgłaszać prace, a od 22 grudnia do 4 stycznia także je oceniać.


WTF ?

01.12.2005
21:12
smile
[70]

Ame_ [ Generał ]

... no to gratuluję.. wygralismy:)

A.

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.