GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

MaM problem w Might & Magic 8

11.05.2002
12:05
smile
[1]

HoWaRaNg [ Konsul ]

MaM problem w Might & Magic 8

jak dotrzeć na wyspe regana

11.05.2002
12:17
smile
[2]

Korgan [ łoś ]

Dawno nie grałem w M&M8 ale z tego co pamiętam to trzeba wykonywać misje zlecane prze kolesia w Alavar i w Ravenshore, po jakimś tam zadaniu dojdzie możliwość popłynięcia na wyspy krwawego sztyletu a tam pochodzić po wyspach za pomocą latania i/lub chodzeniam po wodzie dochodzi się do siedziby piretów na WKS a z ich siedziby to już żaden problem znależć droge na wuspe Regna( płynie się łódką podwodną:))

11.05.2002
13:07
smile
[3]

HoWaRaNg [ Konsul ]

Dzienks

11.05.2002
15:41
[4]

HoWaRaNg [ Konsul ]

sorry ale na WKS nie ma siedziby piratów

11.05.2002
16:27
smile
[5]

Joanna [ Kerowyn ]

HoWaRaNg --> jak najbardziej jest na południowy wschód od wysp. Zobacz na mapkę iw poradnikach GoL:

11.05.2002
19:02
[6]

Yancy [ Senator ]

Najpierw musisz pozyskać trzech sprzymierzeńców dla sprawy. Wówczas rada zleci Ci zadanie dotarcia na Regnę. A jak?? Teleportuj się na Wyspy Krwawego Sztyletu. Na jednej z nich pojawiła się nowa budowla. Spenetruj ją. Dojdziesz do łodzi podwodnej, którą dostaniesz się na Regnę.

12.05.2002
14:07
smile
[7]

HoWaRaNg [ Konsul ]

chodzi wam o tą starą biblioteke

12.05.2002
14:26
smile
[8]

Korgan [ łoś ]

Chodzi nam o to-----------------------------------------------------------> :)

12.05.2002
16:00
smile
[9]

HoWaRaNg [ Konsul ]

a jak zniszczyć maszyne do robienia kosciotrópów w zamku nekromantów w shadowspire???

12.05.2002
18:14
smile
[10]

Envinyatar [ Centurion ]

Nie chcialbym namieszac - gralem w 8 dosc dawno - ale bodajze trzeba wejsc do pomieszczenia z nia, zamknac drzwi i ... chyba strzelalem do nie z lukow - ale pewny nie jestem? moze byla jakas kombinacja dzwigni? Pamietam tesh ze mialem problem z dostaniem sie do niej :)

12.05.2002
20:36
[11]

HoWaRaNg [ Konsul ]

a jak zatopić flote piratw i czy piraci z regany mają być do mnie źle nastawieni

12.05.2002
20:42
smile
[12]

Korgan [ łoś ]

flote zatapia sie bardzo prosto, idziesz do pewnego budynku zdobywasz kule i strzelasz z armaty, a piraci mają być żle nastawieni? którzy ? vi przy domkach nie są i niech tak zostanie a innych wybić:)

14.05.2002
18:42
smile
[13]

HoWaRaNg [ Konsul ]

a jak zdobyć serce żywiołu ognia czy jakiego kolwiek innego żywiołu??????

14.05.2002
22:18
[14]

mikhell [ Master of Puppets ]

Masz dużo problemów :) Musisz wejść do odpowiednich wymiarów, np. do wymiaru ognia Ale mam pewną radę: NIE SPIESZ SIĘ TAM. Jeśli masz poniżej 40 poziomu doświadczenia, to naprawdę nie warto się frustrować. Jeśli już naprawdę chcesz tam iść, to proponuję zacząć od wymiaru powietrza, potem wody, ziemi i na końcu ognia. Jest to podyktowane różną siłą potworów. Ja po rzuceniu osiemnastu czarów obronnych, będąc na 55 poziomie musiałem kilka razy wcisnąć "wczytaj" będąc w wymiarze ognia.

15.05.2002
03:01
[15]

Angelord [ sic me servavit Apollo ]

Można też wykorzystać czar niewidzialności i odrobinę sprytu, co pozwala zdobyć owe serca bez gwaltownej walki i na dość niskich poziomach.

15.05.2002
11:15
[16]

Yancy [ Senator ]

Polecam solucję do tej gry - była, w którymś z archiwalnych numerów "Action Plus". Z drugiej jednak strony - gra wcale nie jest trudna... Zwłaszcza jak gra się niezgodnie z ową solucją... Solucja jeśli chodzi o posuwanie akcji do przodu jest ok. Ale jeśli idzie o kolejność zadań, sposób ich realizacji i częściowo - dobór drużyny... Grałem zupełnie inaczej i moim zdaniem znalazłem lepsze rozwiązania problemów niż te proponowane. Ale to jest właśnie cały urok gier RPG :)))

15.05.2002
15:28
[17]

HoWaRaNg [ Konsul ]

Wiem że starożytna ojczyzna trolli jest w murmurwoods ale jak powiedziec trolom że ona tam jest splądrowałem ten pradawny dom trolli wróciłem do tego gostka który prosił mnie żebym znalazł im dom a on nic

15.05.2002
15:43
[18]

kiowas [ Legend ]

Musisz ja 'wyczyscic' czyli wyciac w pien wszystko co sie rusza (chodzi oczywiscie o sama dziuple trolli, nie teren naokolo).

15.05.2002
18:37
smile
[19]

HoWaRaNg [ Konsul ]

Wyczyściłem

15.05.2002
18:52
smile
[20]

HoWaRaNg [ Konsul ]

a wie może ktos co zrobic z diademem druidów

15.05.2002
18:57
[21]

kiowas [ Legend ]

Potrzebny jest do otwarcia krypty czasu. Po wiecej odpowiedzi zapraszam tu:

17.05.2002
18:09
smile
[22]

HoWaRaNg [ Konsul ]

Dzienks za wszystko ale teraz mam jeden duży problem mianowicie jak rozbroić to plimpadło w środku kryształu?

17.05.2002
22:45
[23]

mikhell [ Master of Puppets ]

jeśli myślisz o tym co ja, to musisz wyplimpać na tych kryształkach to co chce plimpadło :) ułatwieniem jest to, że sekwencja na plimpadle jest zagrana, a do tego odpowiednie kryształki zaświecają się. Życzę miłego plimpania! No i jest mi przykro z tego powodu że zbliżasz się ku końcowi, dla mnie gra była za krótka

01.06.2002
15:46
smile
[24]

Mysia [ Szczurek ]

tia pomocy pliss, czytalem posty jakoby jak dostac sie na regna island, ale mam problem, aby wykonac 3 z 5 aliance quest trzeba sie dostac na regna island:( (quest czy to od nekromatow czy mnichow :( a brakuje mi tylko tego questu bo mam i smoki i minotaury, i co dalej?? jak bez questu nie mozna sie dostac do siedziby piratow:((( i co zrobic z tym fantem?? pomocy !!!!

04.06.2002
08:12
smile
[25]

Mysia [ Szczurek ]

a sorki za poprzedniego posta bo mi sie z M&MVII pomydlilo ;) a wie ktos moze w jaki sposob wypelnic questa by zawrzec sojusz z Nekromatami? nie mam wiecej pomyslu, bo trzeba zdobyc amulet wiecznego cienia a nigdzie go nie ma jestem z tym kolesiem w swiatyni slonca w murmadows ale choc mam percepcje na arcymistrza to nie widze zadnego przejscia dalej a w opisie pisze ze tu wlasnie znajduje sie ten nieszczesny amulet, jak go zdobyc wie ktos moze?

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.