GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Dobrego Trojana poszukuję!

15.11.2005
15:26
[1]

.:[upiordliwy]:. [ don't forget me ]

Dobrego Trojana poszukuję!

Potrzebuję znaleźć dobrego trojana , pozwalającego na "zabawę " drugim kompem. Jest to kwestia czysto teoretyczna więc nie martwcie się, że chcę cokolwiek z nim zdrożnego zrobić Netbus jest ponoć dobry ale zastanawiam sieczy czegoś lepszego nie ma;p

15.11.2005
15:37
smile
[2]

WolverineX [ Senator ]

niebadz upierdliwy ;P

reszta: www.google.pl

15.11.2005
15:37
[3]

.:[upiordliwy]:. [ don't forget me ]

Nikt się nie orientuje?

15.11.2005
15:39
[4]

WolverineX [ Senator ]

nikt chyba nie wysle ci trojana czy jakiegos prosiaka hehehe

to wbrew naszym zasada :]

15.11.2005
15:39
[5]

.:[upiordliwy]:. [ don't forget me ]

WolverineX -> Tyle , że w googlach głównie same antytrojany mi wyskakują a ja potrzebujędokładnie odwrotnej rzeczy.

15.11.2005
15:40
[6]

.:[upiordliwy]:. [ don't forget me ]

prosiaka też bym chętnie chciał znaleźć jako , że swoje zasoby utraciłem około dwóch lat temu;p Potrzebujęwłaśnie czegośtakiego . Im szybciej tym lepiej.

15.11.2005
15:40
[7]

goldenSo [ LorD ]

odinstaluj antywira i firewalla i pooglądaj pare porno stronek pod ie. Same przyjdą

15.11.2005
15:41
smile
[8]

Sandro [ Grafoman ]

goldenSo - ale on prosi o 1 trojan, a nie 600 :)

15.11.2005
15:41
[9]

.:[upiordliwy]:. [ don't forget me ]

goldenSo --> Właśnie i tu jest problem , że z moim kompem po odinstalowaniu dupa wyjdzie bo mnie zlikwidują zupełnie te witry , które trzyma w skrytce antywir. Możecie mi jakoś pomóc?

15.11.2005
15:42
smile
[10]

goldenSo [ LorD ]

@Sandro
Będzie miał z czego wybierać

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-11-15 15:40:56]

15.11.2005
15:44
[11]

.:[upiordliwy]:. [ don't forget me ]

Ma ktoś w swoich "zbiorach" prosiaka może? Albo wie ktoś skąd można ściągnąćprosiaka lub netBusa?

15.11.2005
16:21
smile
[12]

MasterDD [ :-D ]

CafeINI byl bardzo dobry swego czasu :)

15.11.2005
16:24
[13]

MasterDD [ :-D ]

15.11.2005
16:28
smile
[14]

piokos [ Mr Nice Guy ]

15.11.2005
17:02
smile
[15]

Sandro [ Grafoman ]

piokos - gratuluje zartu.

15.11.2005
17:15
smile
[16]

Kijanek6 [ Pretorianin ]

mi by też by się przydał... na jakimś forum niedawno umieścili całe packi z wirusami zdalnie sterowanymi

15.11.2005
21:29
[17]

.:[upiordliwy]:. [ don't forget me ]

Master- niezła stronka!

15.11.2005
21:41
[18]

.:[upiordliwy]:. [ don't forget me ]

Btw - Master DD- Serwer Caffeini dobrze działa w kafejkach netowych zwłaszcza kiedy sięklienta samemu walnie , hehe:))) Widziałem go w akcji tylko nie wiem czy serwer trzeba zainstalować na własnym kompie tez.

15.11.2005
23:05
[19]

MasterDD [ :-D ]

.:[upiordliwy]:. -> LOL, mysle ,ze tyle powinienem Ci podpowiedziec.
Klienta za Chiny nie instalujesz u siebie :D

Go przsylasz komus, ktos odpala, masz jego IP, wchodzisz, bawisz sie.
Ale nie usuwaj danych, jezeli juz sie w to bawisz.

15.11.2005
23:06
smile
[20]

piokos [ Mr Nice Guy ]

Sandro => staram się jak mogę :)

15.11.2005
23:19
[21]

Trollf [ ]

MasterDD ->
Klienta za Chiny nie instalujesz u siebie :D
oj, chyba zle koledze zyczysz, albo masz zamiar przejac jego komputer na wlasnosc, albo po prostu pomieszaly sie Tobie pojecia ;-]
tak sie sklada, ze klient to koncowka, za pomoca ktorej uzyskuje sie dostep do serwera, czyli komputera ofiary - czyli na komputerach innych osob instaluje sie 'serwery', natomiast u siebie korzysta sie z 'klientow', by polaczyc sie i zarzadzac tymi serwerami... tak jest w kazdej aplikacji sieciowej, jest tak rowniez w przypadku trojanow
tak czy inaczej najlepiej zawsze przeczytac sposob uzycia w dokumentacji programu w razie jakis watpliwosci ;-]

15.11.2005
23:20
[22]

MasterDD [ :-D ]

[edit]

"Klienta za Chiny nie instalujesz u siebie :D"
->
Servera za Chiny nie instalujesz u siebie :D

15.11.2005
23:25
smile
[23]

MasterDD [ :-D ]

Trollf -> zauwaz :

"Widziałem go w akcji tylko nie wiem czy serwer trzeba zainstalować na własnym kompie tez."

A ja zobaczywszy co pisze odpisalem :
" LOL, mysle ,ze tyle powinienem Ci podpowiedziec.
Klienta za Chiny nie instalujesz u siebie :D"

Po prostu myslalem o jednym, a napisalem drugie. Wybacz, nie zycze mu zle. Wrecz przeciwnie, niech sie uczy :-)

/Servera za Chiny nie instalujesz u siebie :D/

15.11.2005
23:26
smile
[24]

Trollf [ ]

niby drobna rzecz, ale diametralnie zmienia cala sytuacje ;-]

15.11.2005
23:37
[25]

rats [ Legionista ]

MasterDD-----Sam sobie zaprzeczasz!W watku http://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=4421287&N=1
objechales typa i wyzwale od lamerow a w tym innemu podajesz nazwe trojanow a nawet strone, z ktorej moze je pobrac!
Moze to ty masz 13 lat?

15.11.2005
23:45
smile
[26]

MasterDD [ :-D ]

rats -> Jaki Ty glupiutki jestes ;)

.:[upiordliwy]:. w tym watku grzecznie poprosil i dokladnie opisal jego zamiary.

Drugi zas, bardzo wierze, ze to Ty, podawal sie za admina, a nieszczerosci u ludzi nie lubie.
Tym bardziej tego co soba reprezentujesz. W dodatku dobiles sie tworzac drugie konto na GOLu.

Jestes adminem? Skorzystaj ze zdobytej na ciezkiej pracy wiedzy.

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.