GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

J.Polski - Napisz Inwokację do swojej Ziemi ( w sensie np. Dolnyśląsk )

13.11.2005
20:35
smile
[1]

thekid2 [ Generał ]

J.Polski - Napisz Inwokację do swojej Ziemi ( w sensie np. Dolnyśląsk )

No qrcze takiego zadania jeszcze nie miałem xq Ma ktoś może jakieś pomysły lub gotowe projekty ? Oczywiście nie szukam frajera, który napisał by Inwokację do do Dolnego-śląska ale jeżeli ktoś na tyle dobroduszny by się znalazł - byłbym bardzo wdzięczny ;p

13.11.2005
20:42
[2]

Mortan [ ]

Gotowy projekt - Pan Tadeusz :)

13.11.2005
20:49
[3]

thekid2 [ Generał ]

Mortan ----> Chyba by mnie za jajca powiesila xD To ja już wole nic nie zrobic zamiast zmienic Litwe na Dolny Śląsk lool :D

13.11.2005
20:54
smile
[4]

^_^czacha^_^ [ JPD ] [ Don Corleone ]

O "Dolnu Śląsku" ojczyzno moja.....
pffff buhahahaha ale to śmiesznie brzmi

13.11.2005
20:55
smile
[5]

Orlando [ Reservoir Dog on holiday ]

A zebys wiedzial!!

13.11.2005
21:02
smile
[6]

Regis [ ]

A tak mnie naszlo ;)


O ziemio ma Dolnośląska!
Dlaczegóż jesteś taka wąska!
Gdy przemierzam Ciebie Mercem mym
Wystarczy chwila i jestem w Opolskim*!
Jednak i plusy masz o ktorych wspomniec musze:
Blisko do Niemiec jest, a gdy tam wyrusze
to bez krzty wysilku i niemal bezwiednie
kradzionym Mercem wracam do Ciebie


*Wiem, wiem, opolskiEM, ale by sie tak ladnie nie rymowalo

13.11.2005
21:04
smile
[7]

thekid2 [ Generał ]

Regis ---> Sam to wymyśliłeś? Mogę tego użyc?

13.11.2005
21:06
smile
[8]

thekid2 [ Generał ]

Nie no użyl bym to co Regis napisał ale znając moją panią od polskiego to bym musial zostac na rozmowe po lekcji i sluchac pieprzenia... Regis widac ze masz talent - wymysl cos co mozna publicznie przy klasie przeczytac ^^

13.11.2005
21:08
smile
[9]

Regis [ ]

Nie wymysle, bo nie potrafie pisac takich bzdur na powaznie :P Jak chesz tego uzyc, to nie ma problemu, ale nic nowego wymyslac nie bede - o nie :D

13.11.2005
21:10
smile
[10]

thekid2 [ Generał ]

Nawet jak ładnie poprosze? ;D

13.11.2005
21:13
smile
[11]

Regis [ ]

Jesli do tej prosby dolozysz 50zl to pogadamy :P

A tak serio - mam w nadciagajacym tygodniu dwa kolokwia i kartkowke i pisanie prac z polskiego (ktorego juz na szczescie uczyc sie nie musze :P ) to ostatnia rzecz na jaka mam czas :P To co napisalem wyzej to spontaniczny wierszyk przy ktorym sie zrelaksowalem, ale na nic wiecej nie licz ;P

13.11.2005
21:15
smile
[12]

thekid2 [ Generał ]

Dobra spoko - jakoś sobie poradze... ale jak dostane poniżej 3 to masz prze... <lol>

13.11.2005
21:17
[13]

thekid2 [ Generał ]

O ziemio ty ma Dolnośląska!
Moja ty zielona i wąska!
Obfitaś ty w różne wody i lasy

LOL :D

Jakieś rymy do "wody i lasy"??? HELP :)

13.11.2005
21:31
[14]

Regis [ ]

Uzyj mojego - na pewno nie dostaniesz 3. Albo dostaniesz 5 jak nauczycielka zna sie na zartach, albo 1 jak sie nie zna :P Opcji "3" nie ma :D

A rym do lasy? Golasy

13.11.2005
21:34
smile
[15]

Loiosh [ Generał ]

Albo kiełbasy:>
Obfitaś ty w różne wody i lasy
Nigdy tu nie zbraknie kiełbasy
or smth:P

13.11.2005
21:36
smile
[16]

thekid2 [ Generał ]

Obwitaś ty w różne wody i lasy
Gdzie swobodnie pałą miotają golasy

ekhm ;P chyba nie bardzo ;D

Zreszta juz nie aktualne bo juz tam cos nabazgralem, chwalic sie nie bede bo mnie wysmieja ^^

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.