GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Wczoraj na wuefie złamałem sobie 2 ręce naraz... Bezpieczeństwo w szkole.

09.05.2002
19:40
[1]

~*OGC]*Kazik~ [ Legionista ]

Wczoraj na wuefie złamałem sobie 2 ręce naraz... Bezpieczeństwo w szkole.

Pisze mi to kolega.... sami rozumiecie....

09.05.2002
19:56
[2]

Xelloss [ Senator ]

Kiedyś zadrapałem się pilą na technice. Znowu Kolos?

09.05.2002
19:58
[3]

Xelloss [ Senator ]

I jeszcze jedno: Kolos(czy kim jesteś), ty rysujesz na poziomie 2-3 klasisty z zaburzeniami umysłowymi.

09.05.2002
20:00
[4]

The Dragon [ Eternal ]

Rysujesz jakbys mial polamane lapy ;)))))) hehe sorry ;)))))))

09.05.2002
20:05
[5]

~*OGC]*Kazik~ [ Legionista ]

No bo mam Dragon.... :) A rysunek tak dla jaj....b macie jeszcze jeden: Nie jestem kolos...

09.05.2002
20:07
[6]

ainaval [ Konsul ]

powodzenia przy sikaniu Kaziu ;)

09.05.2002
20:08
[7]

The Dragon [ Eternal ]

ej to co ty robikles na tym wfie? bo zeby jedna reke zlamac, to kumam, ale dwie?

09.05.2002
20:13
[8]

~*OGC]*Kazik~ [ Legionista ]

ainaval - właśnie mam poroblem - chce mi się sikasć........ chcesz mi potrzymać? The dragon - grałem w siatkę z duuuzym poswięcerniem

09.05.2002
20:16
[9]

Katane [ Useful Idiot ]

Hmm, skoro Twój kolega złamał obie ręce, to jka Ci napisał mejla? Dyktował komuś, a może pisał nogami tudzież nosem? :)

09.05.2002
20:17
[10]

vcarter [ Koszykarz ]

Chlopak wstal od kompa troche ruchu mu nauczyciel nakazal i pewnie ktos mu pilke za mocno rzucil...

09.05.2002
20:17
[11]

Katane [ Useful Idiot ]

Ups, pardon, nie przeczytałem pierwszego posta. Ale nie pojmuję jak można złamać obie ręce grając w siatkę. Grałeś betonową piłką?

09.05.2002
20:20
[12]

Queen_Arwen [ Evenstar ]

Palce chyba nie w gipsie, wieć jest chyba ok, tj. podrap się po plecach, zawiąż sznurówki, ubierz się... :) No dobra nie będę się nabijać, bo też na łamałem kości - palce i nadgarstki - ale po wuefie...

09.05.2002
20:23
[13]

~*OGC]*Kazik~ [ Legionista ]

No ja się cofam i biegnie inny . Krala ( czyli ten co pisze) stał z lewej ja w srodku, a kuba za kralą i ja sie cofam a ten kuba na mnie wpada i gleba

09.05.2002
20:25
[14]

Queen_Arwen [ Evenstar ]

Masz nauczkę - nigdy się nie cofaj - gryź, walcz, i jak się cofasz to przodem :)))))

09.05.2002
20:26
smile
[15]

gofer [ ]

"Grałeś betonową piłką?" -------> rotfl..

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.