GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

płyty główne

08.11.2005
21:57
[1]

kafer [ Pretorianin ]

płyty główne

mam pytanie odnosnie płyt głównych jaką płyte wybraliliście jaśli mielibyście bardzo dużo kasy proszę o podabie madelu np. asus i pod jaki procesor np. athlon

08.11.2005
22:03
[2]

Amadeusz ^^ [ tool ]

Pod SLi, czy zwykłą?


BTW. Nie lepiej zrobić wątek, i spytać się o każdą część, zamiast pytać odrębnie o kartę graf., ramy, teraz płytę itp. ?

08.11.2005
22:05
[3]

kafer [ Pretorianin ]

jak uważasz

08.11.2005
22:07
smile
[4]

Guru Fenix [ Patriarcha MAXIMUS ]

Konfiguracja do grania czy do pracy ?

08.11.2005
22:08
[5]

kafer [ Pretorianin ]

a)do grania
b) do pracy

08.11.2005
22:10
[6]

Amadeusz ^^ [ tool ]

Sprecyzuj :/ Zamierzasz kupić dwie, czy jedną grafikę? Narazie nie wiemy, czego oczekujesz po owej karcie...

08.11.2005
22:11
[7]

kafer [ Pretorianin ]

jedną

08.11.2005
22:12
[8]

kafer [ Pretorianin ]

ja nie chcę kupić bo juz mam bardzo dobrego kompa ale oczekujem waszych decyzji

08.11.2005
22:12
[9]

Guru Fenix [ Patriarcha MAXIMUS ]

a) do grania
szybka grafika w SLI, 2048 ramu (2 x 1024) procesor P4 3.0 Ghz na LGA i płyta pod to przystosowana bez zbędnych dodatków

08.11.2005
22:14
[10]

kafer [ Pretorianin ]

Guru Fenix jestes zwolennikiem procesora intel?

08.11.2005
22:15
smile
[11]

Amadeusz ^^ [ tool ]

Guru Fenix - Do grania to lepiej Athlona z rodziny FX'ów :)

08.11.2005
22:15
[12]

Guru Fenix [ Patriarcha MAXIMUS ]

A coś nie tak? Zmieniam te procesory jak rękawiczki cenie sobie je za wydajność i potępiał w OC

08.11.2005
22:16
[13]

kafer [ Pretorianin ]

ja teraz mam intel i dobrze w grach chgodzi

08.11.2005
22:17
[14]

Guru Fenix [ Patriarcha MAXIMUS ]

Ja myślę przyszłościowo i czekam za Tejasem i nowym fsb powyżej 1000MHz

08.11.2005
22:18
[15]

Guru Fenix [ Patriarcha MAXIMUS ]

Ale P4 samym FSB nie podkręcisz bez napięć nie dasz rady a zasilacze to pali jak nie wiem

08.11.2005
22:18
[16]

kafer [ Pretorianin ]

Guru Fenix co sądziszo p4 3.00 cach2 mb dużo osub mnie o niego pyta

08.11.2005
22:19
smile
[17]

Amadeusz ^^ [ tool ]

cach2

Mówiłem Ci już, że pisze się CIACH :P

08.11.2005
22:21
[18]

kafer [ Pretorianin ]

to jak sie pisze ciach to jest mało ważna i jak oceniasz p4 3.00 2 mb ciach

08.11.2005
22:22
[19]

Guru Fenix [ Patriarcha MAXIMUS ]

Ale na LGA czy na S478

08.11.2005
22:22
[20]

kafer [ Pretorianin ]

lga

08.11.2005
22:25
[21]

Guru Fenix [ Patriarcha MAXIMUS ]

Czyli na bank chodzi ci o Intel Pentium 4 630

08.11.2005
22:25
[22]

kafer [ Pretorianin ]

tak

08.11.2005
22:28
[23]

Guru Fenix [ Patriarcha MAXIMUS ]

typ procesora: Pentium 4
typ gniazda: Socket 775
proces technologiczny: Prescott (0.09)
częstotliwość taktowania procesora: 3 000 MHz
częstotliwość taktowania magistrali: 800 MHz
mnożnik:15 x
pojemność pamięci cache L2: 2 048 kb
napięcie zasilania rdzenia: 1.4
rodzaj obudowy procesora: LGA775
rozszerzenia instrukcji: SSE3,SSE2,SSE,MMX,Execute Disable Bit,EM64T

08.11.2005
22:29
[24]

Amadeusz ^^ [ tool ]

Do czego ta gadka prowadzi? Niezłe offtopy lecą, nic poza tym.

08.11.2005
22:30
smile
[25]

P4CYFIK4TOR [ ]

kafer---> to nie jest czat, zebys pisał 10 postów jeden pod drugim. proponuje ulozyc dluzsze zdanie zawierające wszystko to co chccesz nam przekazać

P.S---> najlepiej wklejaj swoje posty do worda i niech ci poprawi błędy bo sie tego czytac nie da :)

08.11.2005
22:32
[26]

kafer [ Pretorianin ]

ta gadka prowadzi do wyrażenia swojej opini na jakis temat to jak go oceniasz

08.11.2005
22:35
[27]

Amadeusz ^^ [ tool ]

Moja opinia: Średni.

08.11.2005
22:36
[28]

Guru Fenix [ Patriarcha MAXIMUS ]

Jak się nie mylę dochodzą 2 nowe instrukcje nie pamiętam już jakie. Procesor 64Bit ale jeszcze win nie ma 64bit wiec przyspieszenia takiego nie odczujemy. Wyciągniemy z tego bez problemu 3.6GHz Obsługa HT (Hyper-Threading ). Wady duży pobór mocy, potrzebne dobre chłodzenie bo standardowe nie daje rady czasami. Temperatura stabilna nie przekracza 50stopni Procesor bardzo fajny i wydajny zarazem co tu pisać polecam

08.11.2005
22:39
[29]

kafer [ Pretorianin ]

mam tu komputer klijeta i założyłem mu ten procek a on chce wiedzieć jak go się podkręca a ja niewiem bo tego nigdy nie robiłem jak wiesz to napisz Guru Fenix

08.11.2005
22:40
smile
[30]

Amadeusz ^^ [ tool ]

Sprzedawca z taką znajomością ortografii?!

08.11.2005
22:40
[31]

hohner111 [ SORRY FOR MYSELF ]

ja w tej cenie bym juz wolal A64 3500+ Venice...

08.11.2005
22:41
[32]

kafer [ Pretorianin ]

ja nie pracujem w sklepie

08.11.2005
22:42
[33]

hohner111 [ SORRY FOR MYSELF ]

a mieszkasz w polsce czy w zimbabwe ?

08.11.2005
22:43
smile
[34]

Guru Fenix [ Patriarcha MAXIMUS ]

kafer --- > odezwij się na moje GG
hohner111 --- > Wiesz jeden woli blondynki drugi brunetki a trzeci szatynki . A ja wole Intela i tyle

08.11.2005
22:44
[35]

kafer [ Pretorianin ]

teraz składam klijętowi komputer ddr2 1024 ram karta win wast geforce 6800gt płyte asus p5ld2 i wyżej wymieniony procesor Guru Fenix co on nim sądzisz ja mu powiedziałem że ten komputer jesz bardzo dobry

08.11.2005
22:44
[36]

hohner111 [ SORRY FOR MYSELF ]

Guru Fenix - a jakie masz argumenty za Intelem (potwierdzone a nie wyimaginowane) =>

08.11.2005
22:45
[37]

kafer [ Pretorianin ]

Guru Fenix ja tesz wolem intela

08.11.2005
22:45
[38]

Guru Fenix [ Patriarcha MAXIMUS ]

No i troszkę tolerancji ludzie niektórzy SA dyzortografikami ( czy jak to się tam piszę :/)

08.11.2005
22:46
[39]

hohner111 [ SORRY FOR MYSELF ]

kafer - nie umiesz pisac czy udajesz? =/

08.11.2005
22:52
[40]

Guru Fenix [ Patriarcha MAXIMUS ]

Porównaj temperaturę pracy AMD oscylują pomiędzy 50-90 a nawet 100 jak w przypadku Athlon XP Mobile 2500+ Wydzielane ciepło do 77W. Intel temperatura pomiędzy 40-77 wydzielane ciepło do 72W. Oczywiście temperatura to nie problem zmieniasz chłodzenie i już lepiej. Ale co za tym idzie większe natężenie hałasu a mnie obchodzi Cisza

08.11.2005
22:54
[41]

kafer [ Pretorianin ]

Guru Fenix nie dam radu zalogować sie w gg

08.11.2005
22:56
[42]

Guru Fenix [ Patriarcha MAXIMUS ]

I z tego co mi wiadomo ( chociaż nie jestem na bieżąco) Na płyty pod AMD nie włożysz DDR2 wiec tu już są do tyłu. AMD dla mnie pasuje do Ati. A Intel do nVidi (mogę się mylić ale naprawdę od 3 miesięcy nie jestem na bieżąco )

08.11.2005
22:57
[43]

Amadeusz ^^ [ tool ]

Ale to chyba osiągi są najwazniejsze, a na wentylatorze BOX każdy athlon daje radę.

08.11.2005
22:57
[44]

kafer [ Pretorianin ]

z tymi ddr2 to prawda a z tym innym to nie wiem

08.11.2005
22:58
[45]

Amadeusz ^^ [ tool ]

BTW. Mój Athlon 64 3800+ pracuje normalnie na 42-45 stopniach.

08.11.2005
22:59
[46]

kafer [ Pretorianin ]

athlony są gorsze od intelów

08.11.2005
23:00
[47]

Amadeusz ^^ [ tool ]

Odezwał się spec, który nie umie zalogować sie na GG...

08.11.2005
23:01
[48]

kafer [ Pretorianin ]

jak mnie serwer odrzuca

08.11.2005
23:02
[49]

Guru Fenix [ Patriarcha MAXIMUS ]

Osiągi. Jest jedna firma zajmująca się w stanach testami CPU testują oni w ekstremalnych warunkach zdejmują chłodzenia dla CPU to śmierć. Na AMD aplikacje momentalnie się zawieszały temperatura rosła jak nie wiem. Intel zwalniał temperatura rosła trochę. Ale chodziły jeszcze przez 10 min gdzie dla AMD 5min to maks. Możesz nie wierzyć ale jak znajdę stronę to ci to przyśle.

A co powiesz mi o jadrach AMD które się kruszą jak nie wiem. Ukruszysz jądro po CPU

08.11.2005
23:02
[50]

Amadeusz ^^ [ tool ]

A to zwracam honor.

08.11.2005
23:04
[51]

Amadeusz ^^ [ tool ]

Kto normalny ściąga radiator z procka? Przecież normalny użytkownik nie testuje procesora w EKSTREMALNYCH warunkach. A trwałość jądra to pojęcie względne. Przy odpowiedniej eksploatacji nic się nie stanie.

08.11.2005
23:05
[52]

Guru Fenix [ Patriarcha MAXIMUS ]

BTW Wykorzystujesz te 64Bit w 100% Bo jeszcze chyba nie ma Wina 64bit jak mi wiadomo mogę się mylić

08.11.2005
23:06
[53]

kafer [ Pretorianin ]

jak mi dobrze wiadomo to naj lepszy p4 to Intel Pentium 4 Prescott 3800 MHz Socket T LGA775 1024kB L2 FSB-800 chyba większego i lepszego nie wymysleli procesora na świecie naweta AMD Athlon 64 X2 4800+ Socket 939 BOX jest gorszy od intela

08.11.2005
23:08
[54]

kafer [ Pretorianin ]

win 64bit wyszedł juz bo mam do płyty głownej sterowniki na windows 64bit a te sterowniki na 32bit nie chcą chodzić

08.11.2005
23:09
[55]

Amadeusz ^^ [ tool ]

Guru Fenix - Jest już przecież Windows x64. Narazie używam XP, ale Vista domyślnie będzie obsługiwała 64 bity, więc szczególnie się nie przejmuję :)

kafer - z tego co wiem pentiumy z rodziny 670 są lepsze od modelu, który podałeś. Taktowanie to nie wszystko. A jeśli chcesz NAJWIĘKSZY procesor na swiecie, to zobacz FX-57 lub właśnie Pentiuma 4 670.

08.11.2005
23:10
[56]

kafer [ Pretorianin ]

muszę juz lecieć i dzię kujem Guru Fenix z swój czas poświecony a panu z kozią brydką nie dziekuje z wyrażone opinie ten pan z koziął to Amadeusz ^^ i pozdrawiam

08.11.2005
23:12
[57]

kafer [ Pretorianin ]

acha i INTEL nie ma sobie równych na świecie

08.11.2005
23:12
[58]

kafer [ Pretorianin ]

nara

08.11.2005
23:16
[59]

hohner111 [ SORRY FOR MYSELF ]

kafer - fajnie mowic jest ze cos jest the best nie podajac zadnych argumentow...

08.11.2005
23:16
[60]

Guru Fenix [ Patriarcha MAXIMUS ]

Ej nie kłujmy się to bo to mi się nie uśmiecha! Jeden woli blondynki drugi brunetki a trzeci szatynki . A ja wole Intela i tyle

No i moją miłością są komputery i nic tego nie zmieni

08.11.2005
23:18
[61]

Guru Fenix [ Patriarcha MAXIMUS ]

BTW Nic to AMD nie mam. Procek jak procek. I do posiadaczy też nie. Miłego

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.