GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

dzisiaj kończe 15 lat :]

08.11.2005
15:13
smile
[1]

mrEdDi [ Furious Angel ]

dzisiaj kończe 15 lat :]

chcialem was pinforomować że dzisiaj kończe 15 lat i sie ciesze nawet :] dostałem nawet kasy troche :] i jest spoko
pozdrawiam :d

08.11.2005
15:14
[2]

mastah xivah [ zablokuj ]

Łał.

08.11.2005
15:14
smile
[3]

muflon123 [ ]

super.... ja też sie ciesze...

08.11.2005
15:16
smile
[4]

_SmerF_ [ Pretorianin ]

poinformuj nas dopiero jak będziesz miał 18-stke!!!!!

bo 15 to nic wielkiego
ale 100 lat

08.11.2005
15:16
[5]

Arczens [ Legend ]

No to chwalić Boga, duzy rosnij.

08.11.2005
15:17
smile
[6]

Dziubek90 [ pjona ]

eh , ja dopiero 25... grudnia ;/

08.11.2005
15:18
smile
[7]

Adam9870 [ ]

Wszystkiego najlepszego:)

08.11.2005
15:19
smile
[8]

toaster [ CoD Gamer ]

Dziubek90 --> prawie jak ja ale ja to 29 :/ Mam przesrane, szczególnie z prawkiem

08.11.2005
15:20
[9]

adamis [ Co sie stao? ]

Naj.....lepszego ;]

08.11.2005
15:21
[10]

Child of Bodom [ CoB ]

Czesc, mam na imie Marek i tez mam dziesiec lat.

08.11.2005
15:21
[11]

stanson_ [ Manieczki ]

15? to najlepsze jeszcze przed Tobą i powoli się zbliża... zazdroszczę :)

08.11.2005
15:21
smile
[12]

.:[ Kocioł ]:. [ Ha Ha Ha ]

Fajnie.

08.11.2005
15:22
[13]

hassan2004 [ Coin Roll Only ]

Najlepszego!

Jak juz sie chwalic to sie chwalic, urodziny mam 2 stycznia :D
Ma ktos wczesniej? :P

08.11.2005
15:23
[14]

Anarki [ Dead King ]

a kogo to interesuje ?:/

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-11-08 15:27:28]

08.11.2005
15:25
[15]

mastah xivah [ zablokuj ]

lol

08.11.2005
15:26
[16]

toaster [ CoD Gamer ]

hassan2004 -> mój brat cioteczny ma 1 stycznia :]

08.11.2005
15:27
smile
[17]

serphin [ Szklany Człowiek ]

;)

08.11.2005
15:28
smile
[18]

hopkins [ Wieczny Optymista ]

stanson za pukanie Ci sygnaturke zabrali? =]]]]

08.11.2005
15:28
[19]

hopkins [ Wieczny Optymista ]

eh znaczy stopien =]

08.11.2005
15:29
[20]

WolverineX [ Senator ]

polac piccolo

08.11.2005
15:31
[21]

Staniol89 [ LoDzIk ]

fajnie...LoL

08.11.2005
15:43
smile
[22]

Globus [ Generał ]

serphin - przegiales:D

08.11.2005
15:44
[23]

stanson_ [ Manieczki ]

hopkins ---> zmienilem sobie; juz przestali pisac staTson :-)

08.11.2005
15:46
[24]

serphin [ Szklany Człowiek ]

globus ->> ocenzurowanej wersji niestety jeszcze sie nie dorobiłem;P

08.11.2005
15:50
smile
[25]

.:Jj:. [ The Force ]

Aaaa.. to będzie się picolo lało litrami.

08.11.2005
15:53
[26]

Dayton [ Generał ]

jak skoncyzsz 15 lat to nadal bedziesz takie glupie watki zakladal ?

08.11.2005
15:56
smile
[27]

MaLLy(R) [ Ghoul's Shadow ]

NIE rób tego!
Ja popełniłem ten błąd 11 lat temu...
Naprawdę niewarto...

08.11.2005
16:00
[28]

kkazz [ Pretorianin ]

hyh chyba ja mam gorzej ja mam 30 grudnia urodziny ;p

08.11.2005
16:01
[29]

Garbizaur [ Legend ]

Wszystkiego naj naj naj!

08.11.2005
16:04
[30]

Azazell22 [ Civ IV ]

wszystkiego naj naj naj i duzo forsy i samych szóstek w szkole :P

08.11.2005
16:05
[31]

BIGos [ bigos?! ale głupie ]

wyrośniesz :)

08.11.2005
16:06
smile
[32]

Łyczek [ Henry 14 ]

Wszystkie naj naj i żeby Ci się w życiu układało :)

08.11.2005
16:06
smile
[33]

szymaniak [ bierny uzytkownik forum ]

taak? a ja mam urodziny 30 lutego, kto ma jeszcze tego dnia urodziny? :D Na prawe urodziny mam 25 lutego :)

a tak na serio to sto lat itp. :)

08.11.2005
16:06
smile
[34]

Danley [ NiEuMaRłY SłUgA ZłA ]

Twoje zdrowie :D

08.11.2005
16:12
smile
[35]

zylla [ Dezerter ]

wszystkiego :p

08.11.2005
16:12
smile
[36]

hilander [ ]

;-)

08.11.2005
16:16
[37]

hassan2004 [ Coin Roll Only ]

hilander --> fajna czczionka, mozna nazwe?

08.11.2005
16:16
smile
[38]

...:::ja:::... [ Wieczna Pesymistka ]

No tak wszystkiego naj;) Sto lat!!!!!!!!!

08.11.2005
16:19
smile
[39]

...:::ja:::... [ Wieczna Pesymistka ]

No tak wszystkiego nAJ..;)
Sto lat:D:D

08.11.2005
16:21
[40]

EspenLund [ Live For Speed ]

buahahah sami z grudnia ;)
ja mam 6 grudnia ;)
NAjlepszego!

08.11.2005
16:30
smile
[41]

OzOr [ Wrocław ]

--->

08.11.2005
16:30
smile
[42]

QrKo [ ]

[']

08.11.2005
16:32
smile
[43]

.:Jj:. [ The Force ]

hilander
hehe

08.11.2005
16:39
[44]

Guru Fenix [ Patriarcha MAXIMUS ]

Wszystkiego naj

08.11.2005
16:41
[45]

nutkaaa [ Snowboardzistka ]

najlepszego ja kończyłam w niedziele 17 ale jakos nie zakładałam z tej okazji wątku

08.11.2005
16:44
smile
[46]

hilander [ ]

TAKI prezent by sie szykował - no ale pomyslimy cos na 18-tkę

08.11.2005
17:00
smile
[47]

Janczes [ You'll never walk alone ]

<------------------hilander

08.11.2005
17:02
smile
[48]

DeLordeyan [ The Edge ]

nutkaaa--> i właśnie dlatego zapomniałem o Twoich urodzinach

08.11.2005
17:05
smile
[49]

QrKo [ ]

hilander
<---

08.11.2005
17:06
smile
[50]

mozdzek14 [ Marszałek ]

Cześć , jestem Wojtek, ja też mam 12 lat ... spotkamy sie ??











A tak serio, serio , to wszystkiego naj ... ;) Jak się 30 listopada pochwalę, to chyb a nikt już nie będzie rozmawiał z takim małolatem, jak ja ;)

08.11.2005
17:09
smile
[51]

master53 [ Czarnobyl 86 ]

SPOJLER













A obok super golfik 1990 stjuningowany z białegostoku i jedziemy pryk pryk pryk

08.11.2005
17:14
smile
[52]

mozdzek14 [ Marszałek ]

master --> ładny golfik :D:D:D:D:D

08.11.2005
17:17
smile
[53]

Soll [ Protagonista ]

Najlepszego!

08.11.2005
17:18
smile
[54]

master53 [ Czarnobyl 86 ]

chcaiłem go dać mrEdDi-emu ale nie ma prawka więc wziąłem go sobie :D kolor bahama yellow stjuningowany w najlepszych szopach w okolicach Białegostoku oczywiście kar audjio przystosowany do disco polo :D

08.11.2005
17:19
smile
[55]

Golem6 [ Biologiczny Naczelny ]

<------ hilander

A tak w ogóle, to wszytskiego najlepszego :P

08.11.2005
17:39
smile
[56]

COBRA-COBRETTI [ Generał ]

hilander--->jak będziesz miał 15 lat to już będzie wszystko na swoim miejscu ale jeszcze musisz poczekać trochę ;)
A na rozwianie wątpliwości zdjęcie z księgi rekordów Guinnessa.

08.11.2005
18:14
smile
[57]

cienki bolo [ Pretorianin ]

No to wszystkiego najlepszego ziom

08.11.2005
18:27
smile
[58]

Arcy Hp [ Legend ]

Jeszcze 3 lata i możesz pogadać z tą pania którą pokazał hiliander ;P

08.11.2005
18:31
smile
[59]

Hitmanio [ KG 21 ]

Heh ja mam 25 stycznia :P

Naj Naj...

08.11.2005
18:50
smile
[60]

Lewy Krawiec(łoś) [ Leśny Dzban ]

szczyl...:P
Ale to tak bardzo Cię nie skreśla;) Best łiszys:)

08.11.2005
19:03
smile
[61]

Ellanel [ Konsul ]

hilander->Możesz podać link do stronki gdzie można pisać na tych gotowych zdjęciach? Pamiętam, że jeszcze było zdjęcie z żołnierzem i irackimi dziećmi. Z góry THX.

08.11.2005
19:21
[62]

stg+ [ Generał ]

wszystkiego najlepszego i daj cynk jak będziesz miał 18 lat to przyniose jakiego buzuna i sie nawalimy ;) 100 lat to za mało 100 lat to zamało 150 by się dało....

08.11.2005
19:22
[63]

Amadeusz ^^ [ tool ]

100LAT!

08.11.2005
19:37
smile
[64]

viesiek [ Legend ]

lepiej sie nie przyznawaj, bo... "...nigdy nie wiadomo, kto jest po drugiej stronie. www.dzieckowsieci.pl"

:DDDD

08.11.2005
19:39
smile
[65]

...NathaN... [ The Godfather ]

Dziubek, toaster, Espen -> Ja 27 XII ;]

08.11.2005
19:43
smile
[66]

...NathaN... [ The Godfather ]

btw pozdrawiam p_e_p_s_i'ego ;)

08.11.2005
19:44
[67]

magister blokers [ Konsul ]

wszystkiego najlepszego, duży rośnij

+1

08.11.2005
19:45
smile
[68]

Kompo [ arbuz luzem ]

Sto lat!

08.11.2005
19:45
smile
[69]

cronotrigger [ Rape Me ]

cieszę się Twoim szczęściem

08.11.2005
19:54
[70]

k2o [ Generał ]

wszystkiego naj naj naj najlepszego

08.11.2005
19:54
[71]

k2o [ Generał ]

wszystkiego naj naj naj najlepszego

08.11.2005
19:54
[72]

k2o [ Generał ]

sorry za dwa takie same posty

08.11.2005
19:56
smile
[73]

cycu2003 [ Senator ]

<----hilander ---> :D

Wszystkiego najlepszego

08.11.2005
20:04
[74]

Toolism [ GameDev ]

Najprawdopodobniej za mniej niż 70 lat będziesz martwy

08.11.2005
20:07
[75]

*...:::JaRo:::...* [ Legend ]

Tylko się nie upij.

08.11.2005
20:07
smile
[76]

hilander [ ]

dla zainteresowanych



08.11.2005
20:11
smile
[77]

Shifty007 [ Riddick ]

100 lat ..............................









.....podnoszenia mydła w więzieniu!!!
<joke>


wszystkiego naj..... :)

08.11.2005
20:48
smile
[78]

hassan2004 [ Coin Roll Only ]

hilander---> Wielkie dzięki.

08.11.2005
20:58
[79]

BartSimpson [ Chorąży ]

gratulacje ja w czerwcu :P

08.11.2005
21:33
smile
[80]

newage3000 [ ___Kozak Ze Stolycy___ ]

wszystkiego najlepsszego kolego...

08.11.2005
21:53
smile
[81]

Sir Sic!K [ Legionista ]

15 lat? Bedzie co swietowac za 3 lata, ale napic mozna sie juz teraz [otwiera butelke] :)

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.