GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

dvd podlaczyc pod tv

02.11.2005
19:47
[1]

muniek2 [ Konsul ]

dvd podlaczyc pod tv

hej. kupilem sobie ostatnio dvd i podlaczylem kablem euro - euro. w moim tv istenije tylko taka mozliwosc. gdy podlacze to dvd tym kablem i przy tym samym mam podlaczona antene do tv to ogladajac film z dvd na ekranie pojawiaja sie takie lekkie paski. lekkie bo lekkie ale denerwujace. jesli odlacze antene od tv to te paski znikaja. jasne jest jednak ze pragne miec na stale podlaczone i antene i dvd. co zrobic by pozybc sie tego zakolcenia?

02.11.2005
19:54
[2]

Psycho16 [ Centurion ]

porzadne kable kupic , tez tak mialem :)

02.11.2005
19:55
[3]

muniek2 [ Konsul ]

a jakie kable masz na mysli? kabel do anteny czy do dvd? moze moj kabel do dvd nie jest jakis zloty ale mysle ze powinien byc dobry, jest nowy przynajmniej :)

02.11.2005
19:57
[4]

newage3000 [ ___Kozak Ze Stolycy___ ]

A to jest nowy sprzęt w sensie- tv i odtwarzacz... ?

02.11.2005
20:01
[5]

muniek2 [ Konsul ]

tak ale juz znalazlem sposob, musze przejsc pilotem z tv na av1 na kanale na ktorym nie ma odbioru tv i jest ok, gdy zrobie to przjescie z np tvp1 czy polsatu to wtedy pokazuja sie takie paski na dvd. dziwne ale dziala i o to chodzi. jak bede mial za duzo kasy to pomysle o lepszych kablach.

02.11.2005
20:06
[6]

newage3000 [ ___Kozak Ze Stolycy___ ]

Skoro wszystko jest ok... to po co bedziesz kupowal kable... ?

02.11.2005
21:01
smile
[7]

muniek2 [ Konsul ]

myslisz ze kiedykolwiek bede mial za duzo kasy? :)

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.