GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Problem z uruchomieniem B&W2

31.10.2005
21:45
smile
[1]

sir balor [ Pretorianin ]

Problem z uruchomieniem B&W2

Mam problem z uruchomieniem B&W2 kiedy prubuje uruchomić grę wyskakuje mi , że muszę mieć kartę graficzną kompatybilną z Oixel Sharder 1.1 może ktoś wie jak to obejść???

moja karta graficzna

Geforce 2 MX440

31.10.2005
21:49
smile
[2]

snopek9 [ Legia mistrz! ]

masz za slaba karte graficzna, Twoja karta nie ma obslugi Pixel Shadera w wersji 1.1 wiec gra niestety nie ruszy :(



3d analyze - ten program moze pomoc, ale w to watpie :)

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-10-31 21:50:16]

31.10.2005
21:50
[3]

KaM1kAzE® [ BeeR GooD! ]

owszem musisz wymienić k. graficzną. G4MX nie obsłujuje NAWET DirectX 8.0.... a co za tym idzie nie obsługuje pixel shadera...


przykro mi ze dałeś sie wrobić w najgorszą serie kart grafiki w historii firmy nVidia... :/
Karta która obsługuje Pixel shader zaczyna sie od GeForce 3 Ti.

Pozdrawiam.

31.10.2005
21:53
smile
[4]

skiper9 [ Generał ]

Jedynym rozwiązaniem jest kupno nowszej karty graficznej. W dzisiejszych czasach GF2MX to już za słaba karta do najnowszych gier.

31.10.2005
21:55
smile
[5]

KaM1kAzE® [ BeeR GooD! ]

[mały edit]

ehh sorki :)


źle przeczytałem, myślałem ze masz GeForce 4 MX a nie GF 2 Mx :)
pomyłka, sorki :) Gf2 był bardzo dobrą kartą swego czasu :) (przestrzegam przed Gf4MX)

31.10.2005
22:04
[6]

Soll [ Protagonista ]

Nie da rady obejść. Musisz wyposażyć się w kartę z Pixel Shaderem.

31.10.2005
22:09
[7]

D:-->[email protected]<--:D [ Żubr z puszczy ]

Możesz pocieszyć sie tym,ze ta gra sie muli nawet na geforsie 6800

31.10.2005
22:09
[8]

Loczek [ El Loco Boracho ]

Kamikaze: GF2 MX nigdy nie byl dobry :)

Juz gf 256 byl lepszy od niego :)

31.10.2005
22:17
smile
[9]

KaM1kAzE® [ BeeR GooD! ]

Loczek ---> ja miałem Gf 2MX i grałem we WSZYSTKO co wówczas wychodziło i nie było mowy o "rzęzeniu" czy czymkolwiek takim nawet na wysokich detalach :)


...a że 90% czasu sędzałem grając w q3 po sieci to już inna sprawa :D
Dla mie gf2MX był kartą dla ludzi :) niedroga i szybka...

...o 256 nie mozna juz tego było powiedziec :)

31.10.2005
22:18
[10]

Loczek [ El Loco Boracho ]

Kamikaze: no moze masz racje, ja ją kupiłem stosunkowo późno (a co za tym idzie gry dosc szybko zaczely przycinac) i pewnie dlatego narzekam :]

pozdrawiam

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.