GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Tworzenie map Quake ]|[ Arena - cz. 4

07.05.2002
21:35
smile
[1]

Requiem [ has aides ]

Tworzenie map Quake ]|[ Arena - cz. 4

Wszystko, co się tyczy tworzenia map do gry Quake ]|[ Arena w programach Q3Radiant i GTK Radiant

---
1. Linki do programów:

* Q3Radiant 202

https://www.planetmirror.com/pub/bluesnews/idstuff/qeradiant/Q3Radiant/Q3Radiant202Setup.zip
- Q3Radiant 202, full version, mirror 1

ftp://3darchives.in-span.net/pub/idgames/idstuff/qeradiant/Q3Radiant/Q3Radiant202Setup.zip
- Q3Radiant 202, full version, mirror 2

ftp://archives.3dgamers.com/pub/idgames/idstuff/qeradiant/Q3Radiant/Q3Radiant202Setup.zip
- Q3Radiant 202, full version, mirror 3


* GTK Radiant 1.2.1

https://www.planetmirror.com/pub/bluesnews/idstuff/qeradiant/GtkRadiant/GtkRadiantSetup-1.2.1-Full.exe
- GTKRadiant 1.2.1, full version, mirror 1

ftp://3darchives.in-span.net/pub/idgames/idstuff/qeradiant/GtkRadiant/GtkRadiantSetup-1.2.1-Full.exe
- GTKRadiant 1.2.1, full version, mirror 2

ftp://archives.3dgamers.com/pub/idgames/idstuff/qeradiant/GtkRadiant/GtkRadiantSetup-1.2.1-Full.exe
- GTKRadiant 1.2.1, full version, mirror 3



2. Tutoriale:

* Polskie

https://q3arena.gry.wp.pl/?id=26

* Zagraniczne
https://quake3.qeradiant.com/tutorials.shtml
https://www.3dgaming.de/3dtutorials/q3radiant/index.shtml



3. Info o watku:

ten wątek powstał... oj dawno:) Założyłem go z powodu małego problemu z radiantem, ale po paru wypowiedziach, przekształcił on sie w ogolny temat na Tworzenie map q3:)
Jeżeli mash jakieś pytanko na temat budowania mapek - wal śmiało, a sprobojemy Ci pomoc:)

07.05.2002
21:55
[2]

Valencis [ Transmuter ]

Uuu... jaki wyczerpujący wstęp. :))))) Ta duża to dm3 (screen z wcześniejszej części wątku). Ale właśnie sobie przypomniałem, jeden z dysków mi się psuje, a właśnie na nim zostały wszystkie projekty, mam nadzieję, że nic im nie będzie. Będziesz musiał poczekać (ew. Trollf też ma tę planszę, może Ci wysłać). Ostatnio mam same problemy z kompem... :(((((

07.05.2002
22:01
[3]

Requiem [ has aides ]

:)) oo... wlasnie o ta mi chodziło uu to źle:( ale mam nadzieje, ze wszystko z nimi jest OK:)

07.05.2002
22:08
smile
[4]

Requiem [ has aides ]

zapomnialem dodac: LINK DO POPRZEDNIEGO WĄTKU:

08.05.2002
01:50
[5]

Requiem [ has aides ]

to ja sie pochwale nowym screenem:)

08.05.2002
01:52
smile
[6]

Requiem [ has aides ]

ble

10.05.2002
03:08
smile
[7]

Requiem [ has aides ]

skoro nikt nic nie mowi:) to wykorzystam szanse i zapowiem moja nową mapke, ktora rano powinna znalesc sie na serverze (link ponizej lub powyzej) :) a to jej screen z edytora -> niech bedzie zachęcającym:P

10.05.2002
03:08
smile
[8]

Requiem [ has aides ]

a link to of kors https://requiem.prv.pl

16.05.2002
21:01
[9]

Requiem [ has aides ]

jest ktoś w domu? zapadła Dod Kalm

20.05.2002
18:58
[10]

Valencis [ Transmuter ]

Aj Requiem... mój dysk poszedł do kosza, a nie wiem czy moje śmieci uda się stamtąd wyciągnąć. Przynajmniej ja tu jestem po hmm... dwutygodniowej nieobecności. Jak się doproszę Quake'a, którego dawno temu pożyczyłem, to znowu się wkręcę w tworzenie map. Może sobie zassam demo, żeby się nie nudzić. Moją mapą nie dysponuję, sprawdziłem, czy nie zostawiłem jej w poczcie, ale też nie ma. ps. Rzuć jakim nowym screenshotem na pocieszenie. Trochę wody w Wiśle jeszcze przepłynie zanim obejrzę Twoje najnowsze dzieło. A może już nie jest najnowsze?

20.05.2002
19:41
[11]

astral [ Pretorianin ]

zrob tak dobrze zbudowana plansze jak q2dm1. thx.

21.05.2002
00:58
smile
[12]

Requiem [ has aides ]

ok:) oto screeny promujace moją mapke: (jak na dzien dzisiejszy, jeszcze nie rozpoczalem prac nad nowa mapką;) 1/4

21.05.2002
00:58
smile
[13]

Requiem [ has aides ]

2/4

21.05.2002
00:59
smile
[14]

Requiem [ has aides ]

3/4

21.05.2002
00:59
smile
[15]

Requiem [ has aides ]

4/4 btw: przykro mi z powodu straty dysku:/

21.05.2002
01:01
smile
[16]

Requiem [ has aides ]

astral: to było zamówienie?

21.05.2002
01:22
[17]

Valencis [ Transmuter ]

Requiem --> Dzięki za obrazki. :)))) Nie ma tam żadnych większych przestrzeni? Przy okazji - trudno mi coś mówić, jak nie widzę dzieła na żywo, ale oświetlenie jest trochę za jasne i przez to mapa wygląda trochę tak, jakby go tam w ogóle nie było i plansza sprawia wrażenie niedokończonej. A może się czepiam? Mam jeszcze uwagę do drzwi z obrazka 1/4 - drzwi najlepiej robić na tyle małe, żeby dało się je otoczyć jakąś obudową, wtedy, moim zdaniem, lepiej wyglądają (nie daję tu drzwi z moich poziomów za wzór, też mi się nie podobały). astral --> Robiłem kiedyś mapy do Quake I wzorowane na Q2DM1 - nawet się na nich przyjemnie grało. Chciałem dołączyć screenshota, ale coś z nim nie gra - przerobiłem go w Photo-Paincie na JPEG, a tu mi wyskakuje informacja, że to nie jest JPEG... ps. Takie kręcone schody i postrzępione skały jak na Q2DM1 wywołują u mnie dreszcze - nigdy nie chciałoby mi się robić takich zawiłych konstrukcji w Radincie (kręcone schody z valncsdm4 mi wystarczają).

30.05.2002
13:56
[18]

Valencis [ Transmuter ]

Requiem --> W końcu mogę obejrzeć Twój ostatni projekt, ale mam drobny problem, plansza nie chce się zasysać z Twojej strony. Możesz to naprawić? ps. Zassałem Radianta z jednego z linków, jakie podałeś na początku wątku. Okazało się, że mój stary to była jakaś ledwo dzialająca wersja z mnóstwem niedociągnięć, bo w tej nowej nie ma na przykład problemów z teksturami. Wszystkie się ładują, w tym "glass01". Jeszcze jedno - za ukrycie lub odkrycie brył z tekstur typu "full_clip", "weapclip" odpowiada opcja "Show\Show Clip Brush" w menu "View". U mnie jest włączona cały czas.

30.05.2002
14:15
[19]

Requiem [ has aides ]

huh nie zauwazylem poprzedniej Twojej odpowiedzi:) ok, lookne co siem dzieje. jezeli sciagasz jakims download acceleratorem, czy czyms podobnym, to najlepiej wyłącz go, bo server and.pl ma pewne ograniczenia, w tym na sciagarki internetowe. Przy okazji, w kazdej mapce, po opisie widnieje "mirror" - to ten sam plik tylko na innym serwerze

09.06.2002
13:36
smile
[20]

Valencis [ Transmuter ]

Requiem, czyżbyś nad niczym nie pracował? :) Dostałem moją mapę valncsdm3 od jednej z osób, którym ją wcześniej dałem i wysłałem Ci na maila. Niestety, nie mam pliku .MAP i plansza została z wszystkimi błędami i nadal respawnować się na niej trzeba z lightninggunem, a na słabszym sprzęcie zwalnia grafikę. Zassałem z internetu trochę skinów i zrobiłem sobie taki poziom z lustrem, voidem i kilkoma wyrzutniami, korzystając z których można się poobijać, żebym mógł przetestować nowe modele. Ze względu na kształt planszy, w ostatecznym kształcie, poziom jest CTF-em i to absurdalnie małym (jak widać na rysunku)... Przy okazji musiałem rozwiązać problem flag, które zostawały w voidzie... do tego opisu wykonania przepaści bez dna, który kiedyś zrobiłem, trzeba dodać jeszcze jeden element - blok z tekstury "nodrop" (z galerii "common")obejmujący sobą wyzwalacz raniący na dnie i najlepiej od niego większy - zapewni, że w voidzie nic nie zostaje po spadających w niego graczach.

09.06.2002
15:01
[21]

Requiem [ has aides ]

Valencis: nie, niestety narazie nie pracuje nad niczym:( ale za pare tygodni mysle ze znow zaczne:)) thx za mapke, odbrałem:) a mapka, ktora widoczna jest na Twoim screenie nawet niezle wyglada;)

09.06.2002
15:07
smile
[22]

Valencis [ Transmuter ]

Ale to sztuka dla sztuki, nie nadaje się do gry. Ale skoro mówisz, że nieźle wygląda, to też Ci wyślę, powyżywaj się na botach. :) ps. Na mapie występuje pewne niedociągnięcie związane z tym, że to mój pierwszy CTF i nie za bardzo radzę sobie z pewnymi rzeczami - na początku gry wszyscy się telefragują...

09.06.2002
15:57
smile
[23]

Requiem [ has aides ]

thx:DDDD powiem co o niej mysle jak pogram:)))

09.06.2002
16:15
[24]

Requiem [ has aides ]

hyyh niezła:)) mała, bardzo zjada fps, ale wykonana extra:))))

10.06.2002
21:56
smile
[25]

Valencis [ Transmuter ]

Właśnie miałem przyjemność po raz pierwszy zagrać na Twojej mapie 'The Sound of Death', tak się złożyło, że po problemach z jej zassaniem zostawiłem sobie to zadanie na później, ale niepotrzebnie, bo po wyłączeniu Get Righta ruszyło. Cóż mogę powiedzieć, spodziewałem się czegoś mniejszego i bardziej amatorskiego, ale muszę powiedzieć, że przerosłeś moje oczekiwania - mapa jest bardzo szczegółowa, a dodatkowo nie jest zupełnie płaska jak moje projekty (lubię w Radiancie przynajmniej w widoku z góry orientować się co jest co). Ponieważ jestem tu po to, aby sprawdzać błędy, wskażę kilka niedociągnięć, których się doszukałem. Looknij na obrazek - to jest, o ile się nie mylę, tekstura "dark_tin2_trans", no w każdym razie chodzi mi o ten brązowy metal. Sam korzystam z tej tekstury, ale jak już może zauważyłeś, przez obiekty nią pokryte się przenika i trzeba je potraktować "full_clip" i "weap_clip", żeby wszystko było w porządku. Zaznaczyłem na screenshocie miejsce w którym widzę tekstury o niezresetowanym położeniu i przez to widać bryły, z których zbudowana jest ściana. Jeszcze jedno - przyjrzyj się temu miejscu na zoomie - u mnie tekstura się nie wyświetla wtedy prawidłowo. A jak jest u Ciebie?

10.06.2002
21:57
[26]

Valencis [ Transmuter ]

Rozpakowałem Twój plik .PK3 i widzę, że znajdują się tam pliki .SHADER. Przyznam się, że nie wiem co one tam robią – ja nigdy nie dodawałem plików .SHADER i wszystko działało. Plik .ARENA zawiera trochę niepotrzebnych informacji – wystarczyłoby cos takiego: ‹ map "reqdm1" bots "major anarki xaero anarki" type "ffa team" › Fraglimit czy timelimit i tak będą takie jak na poprzedniej mapie, a pełny tytuł jest zapisany w pliku .BSP i cokolwiek tam wpiszesz, nic to nie zmieni. Tak przy okazji, dałbym większego levelshota, żeby było widać więcej szczegółów, ale to już kwestia gustu. Na dołączonym screenshocie widoczne są lampy, na których chyba niedopasowała się tekstura (chyba, że takie ułożenie było celowe). I jeszcze coś, znalazłem na Twojej mapie zarówno Medkita jak i Teleportację. Czyżbym Cię zainspirował do umieszczania w swoich projektach obu możliwych artefaktów używalnych? :)

10.06.2002
21:58
[27]

Valencis [ Transmuter ]

Na screenshocie zaznaczyłem strzałką miejsce, w którym użyta jest tekstura, która tak właściwie nie jest teksturą, tylko podkładem pod animację innej tekstury. Poprawiając mapę, mógłbyś zmienić tę teksturę na odpowiednią animowaną. Przy okazji – dałbyś podstawkę pod Quada, akurat wiem, że do tej tekstury, której użyłeś na podłodze na pewno jest stosowny pentagram. I... zauważyłeś, że boty nigdy nie schodzą tak nisko? Acha... scpectatorzy mogą sobie ponarzekać na to, że przez te kraty w suficie można przenikać.

10.06.2002
21:59
[28]

Valencis [ Transmuter ]

Chyba największą wadą Twojej konstrukcji jest zbyt mała ilość pozycji startowych. Większa ilość graczy będzie się na Twojej planszy bez przerwy telefragowała. Na mapie tego rozmiaru przydałoby się ze 20 pozycji startowych. Na screenshocie widoczny jest kawałek sufitu, który wygląda jak sekretny przycisk. Gdy obok niego przechodzę, strzelam w tamto miejsce i czekam aż otworzy się jakieś sekretne przejście... ale nic się nie otwiera. :) To byłby koniec moich uwag. :)

13.06.2002
16:55
smile
[29]

Valencis [ Transmuter ]

Za wcześnie się przyczepiłem tej rzekomo 'animowanej' tekstury. Faktycznie, na deflautowych mapach występuje taka jako nieanimowana.

13.06.2002
17:24
smile
[30]

Requiem [ has aides ]

dzięki za uwagi - bede odpowiadał po koleji:) Ciesze sie, ze ci sie podoba. Chyba przerosłem nie tylko Twoje oczekiwanie, ale i moje, bo sadzilem ze wyjdzie słabiej:) Na pierwszym screeie za duzo nie widze, ale przyjrze sie miejscu w grze i wrazie czego poprawie bledy pliczki shader dodałem dla pewnosci, bo bez nich u niektorych, ktorzy testowali mapki, nie chciala sie wyswietlac terkstura Dzięki za zwrócenie uwagi na lampy - rzeczywiscie zapomnialem dopasowac tekstury:) Ano, w pewnym stopniu, sugerowałem się twoim projektem (tzn chodzi o zamieszczenie teleportacji i mekkidu), bo mapka jest nawet duza, a to siem przydaje:) a.. o jaką podstawke pod quada chodzi? :) hyh, na poczatku dałem duzo pozycji startowych, ale niektorzy zaczeli narzekac, ze jest ich zbyt duzo:) A to coś w suficie, zrobiłem specjalnie, zeby troche 'uszczegolic' mapke, ale nie robi to niestety niczego, poza byciem tam:))

13.06.2002
17:42
[31]

Valencis [ Transmuter ]

Chodzi mi o taki błyszczący pentagram pod Quadem. Jak na q3dm17 i większości innych deflautowych map. A pozycji strartowych... jak można wykazać, ze jest ich za dużo? Na valncsdm3 jest chyba ze 40 i nikt nie narzekał (akurat na to). :)

13.06.2002
20:21
[32]

Requiem [ has aides ]

aaaahaaaaaa thx:))) a co do pozycji startowych - dodałem pare nowych:)

16.06.2002
01:21
smile
[33]

Requiem [ has aides ]

hyh, naprawiłem:) i jak tylko skomplikuje i wysle, to dam znac:))

17.06.2002
02:10
smile
[34]

Requiem [ has aides ]

hyh, mapke poprawilem i wyslalem:)) kurde chyba czas za nową sie zabrac:)) musze pomyslec nad projectem

19.06.2002
19:36
[35]

Valencis [ Transmuter ]

Requiem --> Rzuć okiem do swojego pliku .ARENA. Chyba napisałeś 'Anarki' o jeden raz za dużo.

19.06.2002
19:53
[36]

Requiem [ has aides ]

ano, rzeczywiscie, dzieki:)

01.07.2002
03:07
[37]

Valencis [ Transmuter ]

Requiem, może mi coś doradzisz - zajmowałeś się kiedyś dodawaniem własnej muzyki do map? Ja właśnie się z tym zapoznaję. Przerobiłem sobie trochę muzyki z BG1 na .WAV (nie żebym uważał, że to lepszy podkład od standartowej ścieżki, ale potrzebowałem czegoś do eksperymentowania) i... mam problem, bo jedne .WAV-y działają, a inne nie. Mam tu na uwadze taki jeden plik, który mi stwarza same problemy... jego format jest identyczny z deflautową muzyką (nie może być w tym problemu, bo inne fragmenty działają), wielkością (5 MB) nie dorównuje innym melodiom, a jednak odgrywać się w Quake'u nie ma zamiaru. :( W czasie ładowania mapy, kiedy muzyka nie chce działać, pokazuje się taka linijka: No data chunk in (i tu ścieżka do .WAV-a) Mogę jeszcze dodać, że windowsowe playery bez problemu radzą sobie z odtwarzaniem mojego pliku. Zmieniałem też nazwę na kilka sposobów (na quake3arena.gry.wp.pl jest wskazówka, że nazwa powinna być krótsza niż 8 znaków i bez spacji - ale, jak zauważyłem, niczemu długie nazwy nie wadzą). Acha... ten plik, który działa, jest, mimo wszystko, znacząco mniejszy, od tego, który sprawia kłopoty. Mam nadzieję, że się w tym temacie coś orientujesz, ja nie mam pojęcia, co mogłem zrobić źle (nie rozumiem też tej informacji, która się pokazuje).

01.07.2002
14:24
[38]

Requiem [ has aides ]

hmm... musze Cię zmartwic, tez tego nie kapuje, bo jeszcze sie w to nie bawilem... wim tylko ze trzeba wwalic wavy do katalogu music w pk3 i ze musza byc bez spacji, a co dalej? nie wiem:(

01.07.2002
15:56
[39]

Rob(no)Ot [ Pretorianin ]

...do zobaczenia na arenie netu, BUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA !!!!!!!

01.07.2002
16:14
smile
[40]

Valencis [ Transmuter ]

Rob(no)Ot --> Do kogo ta uwaga? :) Requiem --> Eksperymentowałeś kiedyś z rakietami ze ścian? Bardzo fajna zabawka, można się przestraszyć. :))))))))))

01.07.2002
16:16
[41]

Valencis [ Transmuter ]

Upss... zapomniałem obrazka. :))

01.07.2002
16:17
smile
[42]

Requiem [ has aides ]

Valencis : kurde, tez nie:) chyba bede musial znow przysiasc do radianta na wakacjach:)))

05.07.2002
15:33
[43]

Requiem [ has aides ]

kurcze, musze odstawic to gta3 i zajac sie znow mapkami:) jeszcze dzisiaj postaram sie zaczac kolejną mapke - zapowiadaną 1v1 :)

05.07.2002
17:12
smile
[44]

Valencis [ Transmuter ]

Uch, ale mam refleks, dopiero teraz to zauważyłem. :) Ekhem... marzę aby odznaczyć się jakimś ogromnym projektem, ale jak nad czymś za długo siedzę, to po którejś z rzędu kompilacji, widzę, że poziom zaczyna zwalniać, a to oznacza, że czas już przestać dodawać nowe rzeczy.:( Co powiesz na małe zawody? 24 godziny na zrobienie małego tournamentu, mam mnóstwo czasu, który mam zamiar wykorzystać na nowe mapy, mam nadzieję, że Ty też. Ja to wymyśliłem, teraz Ty powiedz, co to mają być za mapy (jaki styl, jakie niecodzienne rzeczy mają się tam znajdować), żeby nie było, że już mam gotową. :)

05.07.2002
17:30
smile
[45]

Requiem [ has aides ]

uu mapka w 24 h... nie wiem czu uda mi sie cos takiego zrobic:)))) Czasu mam az za nadto:) hmm a co by tam moglo byc... szczerze to jeszcze nie wiem:)) zwykle pomysly przychodza mi podczas robienia mapki:)) Możemy sprobowac:)) kiedy startujemy? :) no i do kiedy termin:) mozeby tak dzisiaj wieczorem bo od 21:30 dopiero bede mial dostep "na dluzej" do kompa:) to wtedy zamierzam zaczac:))

05.07.2002
17:40
[46]

Valencis [ Transmuter ]

Ja mam teraz dostęp do kompa tylko w dzień, bo muszę udostępniać mój pokój do spania. Wolałbym zacząć... chciałbym zacząć już teraz! Wymyśl jakiś motyw... powiedzmy poziom na planie znaku zapytania lub arenę, na której wszystkie powierzchnie, po których można chodzić, będą pod kątem 45 do pionu- im bardziej to będzie absurdalne, tym ciekawsze rzeczy powychodzą. :)

05.07.2002
17:46
smile
[47]

Requiem [ has aides ]

nie bardzo rozumiem, ale chyba cos takiego trudne by bylo:) to najlepiej tak: mamy czas do soboty wieczór lub do niedzieli (rana?) i mamy zrobić mapke jaka chcemy do 1v1:) a moze jeszcze jakies ograniczenie wielkosci? kiedys czytalem na ogru ze byl konkurs na mapke mieszczaca sie w szescianie o bokach 1024, ale to jest dosc duza... no nie wiem tak tylko mysle;)

05.07.2002
17:48
[48]

Regis [ ]

To ja mam dla was propozycje: Zrobcie mape ktora od gory bedzie miala ksztalt logo Q3 Albo jeszcze lepiej taka, ktora bedzie w przyblizeniu jedna wielka kula ! Podzielona na pozoimy, ale kulista z zewnatrz. No i moze jakas drozka na zewnatrz :)

05.07.2002
17:50
[49]

Regis [ ]

BTW: Nikt z was nie robi przypadkiem moze map do U:T ? Bo potrzebuje nauczyciela, a w Gazecie wyborczej nie znalazlem :)

05.07.2002
17:50
[50]

Requiem [ has aides ]

Regis : mape "kula" juz ktoś zrobił na orgu:))

05.07.2002
17:52
[51]

Valencis [ Transmuter ]

Requiem --> Czas niech będzie do soboty wieczór, a zamysł... niech pomyśle, sześcian o krawędzi 1024 z,mieści wiele, co myślisz o propozycjach Regisa? Ta kula nawet mnie trochę interesuje.

05.07.2002
17:54
[52]

Valencis [ Transmuter ]

Już była... prawdę mówiac, chyba też widziałem. Nazywała sie po prostu kula.pk3, jeśli dobrze pamiętam.

05.07.2002
17:54
[53]

Regis [ ]

Uuuuu... Szkoda - ja sie nie orientuje, wiec nie wiem :) Predzej mapki w U:T :) To w takim razie mapke, ktora jest ostroslupem :)

05.07.2002
17:57
[54]

Requiem [ has aides ]

Valencis: wlasnie:)) hmm moze jedyne ograniczenie konkursu to mapka 1v1, a dalej wszystko według wlasnego uznania? :)

05.07.2002
17:58
[55]

Valencis [ Transmuter ]

Nie, gdy robię mapki według własnego uznania, nic z nich zazwyczaj nie wychodzi. :)

05.07.2002
18:00
[56]

Regis [ ]

To zrobcie mapy swoich domow (ew. blokow) tylko w srodku NIECO inaczej :)

05.07.2002
18:02
[57]

Requiem [ has aides ]

hyh:) ja mam pustke... :)

05.07.2002
18:03
[58]

Valencis [ Transmuter ]

Widziałem kiedyś mapę pt. "Osiedle"... delikatnie rzecz biorąc, dom jest strukturą zbyt ciasną jak na inspirację do zrobienia planszy. A poza tym ja mieszkam w dziesięciopiętrowym wieżowcu, więc to raczej nie będzie 1 on 1. :)

05.07.2002
18:07
[59]

Regis [ ]

Ale wybredni :D To zrobcie cos a'la mikrokosmos. Powiedzmy ze np. w kuchni, a wy jestescie wielkosci zapalek :) Juz widze: Quad na wlaczanym palniku, a apteczki w rurze od umywalki :) Tylko nie mowcie, ze to juz bylo :)

05.07.2002
18:08
[60]

Requiem [ has aides ]

osiedle tez widzialem:) ja mysle o czyms "klimatycznym", ciemnym z kilkoma poziomami, ale małymi zeby mozna bylo jakos grac 1v1 a tak ogolnie to siedze i niew iem co wymyslec:)

05.07.2002
18:09
[61]

Requiem [ has aides ]

Regis: to już... BYŁO:))) była kuchnia, pokoj dzieciecy, srodek komputera, łazienka (chyba), ogródek, supermaket...

05.07.2002
18:10
smile
[62]

Valencis [ Transmuter ]

To mój stary pomysł - jedna z moich produkcji do Q1 - pięć aren jedna nad drugą, na każdej jedna broń i cztery teleporty na każdą inną. Zabawa była przednia. :))))))))))))

05.07.2002
18:16
[63]

Regis [ ]

Requiem --> Grrrrr :) To ja juz nic nie mowie :)

05.07.2002
18:16
smile
[64]

Requiem [ has aides ]

hyh fajne;)) to jak? jakis pomysł? :) tylko zeby to nie bylo mega-trudne:) bo jest tylko 24 h (okolo:)

05.07.2002
18:30
[65]

Valencis [ Transmuter ]

Ech, tamto coś powstało w pół godziny (tam są jeszcze tekstury mojego autorstwa, to może trochę więcej). Wszystkie piętra są takie same, tylko są na nich różne numerki. Nie powiem, że nie mógłbym zrobić czegoś takiego do Q3. :) A to jest screenshot z mojej innej mapy z repertuaru Q1 (mam okazję się pochwalić :)) - plansza, w której nie było cm^2, na którym możnaby bezpiecznie stanąć, bo wszędzie znajdowały się przyciski, które opuszczały podłogi do lawy lub zgniatały ludzi opuszczając na nich sufity.

05.07.2002
18:31
[66]

Valencis [ Transmuter ]

Przy każdym przycisku rysunek, ilustrujacy, który z rejonów mapy "odludnia". :)

05.07.2002
18:35
[67]

Regis [ ]

Heh... Niezle :) Wlasnie - zrobcie plansze, na ktorej beda jak najwymyslniejsze mechanizmy do zabijania :) Nie jakies tam sufity, ale powiedzmy (nie wiem czy t osie da zrobic) tak jak w Shrecxku, ze jak ktos idzie po moscie, to najpierw znika mu to co za nim, a potem to co przed nim, a potem reszta :)

05.07.2002
18:39
[68]

Valencis [ Transmuter ]

Najbardziej wymyślne mechanizmy do zabijania - zgadzasz się Requiem? Regis --> Prawdę mówiąc, nie wiem, co próbujesz tu nam nakreślić. :/

05.07.2002
18:42
[69]

Requiem [ has aides ]

Valencis: zgodziłbym sie, gdyby nie to, ze nigdy tego nie robilem - czyli nie umiem:)) wole cos, w czym mam wpare i pojdzie mi gladko w ciagu tych 24h :) (ale wybredny jestem:)

05.07.2002
18:44
[70]

Regis [ ]

Zauwazylem :) To zrobcie hipermarket - sklep z polkami, ew. piwnice, czy dach i parking. WIEM, wiem ! To juz bylo :)

05.07.2002
18:47
[71]

Requiem [ has aides ]

Regis: czy ty aby na pewno nie widziales tych mapek? :) dokładnie opisałes mapke "hipermarket" (czy cos takiego:) hmm chyba jednak zrobie to co przyjdzie do głowy w te 24h :)

05.07.2002
18:48
[72]

Valencis [ Transmuter ]

Prawdę mówiąc, mnie to też zmusza do myślenia. Ostatnio miałem zamiar zrobić poziom z ruchomymi schodami (ale mechanizm do zabijania...), jakkolwiek pomysł Regisa niezwykle mi się podoba (ten z narzędziami zagłady). Hipermarket to raczej nie jest zabawa na 24 godziny. To może jakiś labirynt? ps. A był już poziom - akwarium.

05.07.2002
18:49
[73]

Requiem [ has aides ]

akwarium nie było:) kiedys przegladalem chyba wszystkie mapki do q3 (mam je nawet na dysku - prawie 2x 700mb:)

05.07.2002
18:53
[74]

Regis [ ]

:) Nie - w Quake-a 3 gralem tylko 2 razy, bo mam akcelerator schrzaniony. Jek kupie nowy, to napewno pogram, ale to najszybciej we wrzesniu :) To ja juz nie mam pojecia... :P :D

05.07.2002
18:53
[75]

Valencis [ Transmuter ]

Może poziom - ser, powygryzany przez myszy i takie dosyć duże (), co Ty na to?

05.07.2002
18:56
[76]

Requiem [ has aides ]

fajny pomysl, ale by musial zawierac duzo 'tuneli' jak rury, co bardzo by zwalnialo gre:( i chyba sporo czasu by to zajelo

05.07.2002
18:58
[77]

Requiem [ has aides ]

moze tak - dajemy sobie po 24 h i kazdy postawi sobie jakis 'cel' ktory wykona i zaprezentuje w sobote wieczorem? :)

05.07.2002
18:58
[78]

Requiem [ has aides ]

...bo dosc trudno wymyslec, cos, co by pasowało nam obu:)

05.07.2002
19:03
[79]

Requiem [ has aides ]

przegladam sobie LvL - moze cos fajnego zobacze:)

05.07.2002
19:04
smile
[80]

Valencis [ Transmuter ]

Ser w akwarium z kilkoma pułapkami to zadanie da mnie. :) Jakby co, do wieczora mam czas, żeby się rozmyślić. :)

05.07.2002
19:06
smile
[81]

Requiem [ has aides ]

ok:)) jutro zobaczymy nasze rezultaty:)

05.07.2002
19:13
[82]

Valencis [ Transmuter ]

A jaki jest Twój cel?

05.07.2002
19:14
[83]

Requiem [ has aides ]

szczerze? nie wiem:)) ale pewnie bede cos wiedzial jak zaczne project, bo teraz jestem 'napastowany' przez ojca, ktory chce do kompa sie dorwac:)

05.07.2002
20:03
smile
[84]

Valencis [ Transmuter ]

Rezygnuję, bo mi ten ser, biały jak śnieg wychodzi (). Dostosuję się do Twojego planu.

05.07.2002
20:19
[85]

Regis [ ]

Heh :) Splesnialy jakis :)

05.07.2002
21:20
smile
[86]

Requiem [ has aides ]

hyyyyyyy:))) ok, jestem i zaraz zaczynam:))

05.07.2002
21:23
smile
[87]

Regis [ ]

Pojedynek rozpoczety ! :) Cala noc przed wami :)

05.07.2002
21:36
smile
[88]

Requiem [ has aides ]

ok, odpalamy radianta i hmm no walsnie:)) pewnie samo cos przyjdzie:)))

05.07.2002
21:41
[89]

Regis [ ]

Najwiecej pomyslow przychodzi podczas snu :) Tylko ze tu nie ma czasu na sen :)

05.07.2002
23:01
smile
[90]

Requiem [ has aides ]

wreszcie cos wychodzi:) wiem ze to bedzie w stylu gothic:)

05.07.2002
23:07
[91]

Regis [ ]

Zapowiada sie ciekawie :)

05.07.2002
23:27
smile
[92]

Valencis [ Transmuter ]

Widzę, Requiem, że nie próżnujesz, bo ja nawiasem mówiąc, tak. :) Jutro z rana się zabiorę za moje dzieło, dziś już mało czasu.

05.07.2002
23:36
[93]

Regis [ ]

Co za opanowanie i spokoj. Oraz pewnosc siebie :)

05.07.2002
23:43
[94]

Requiem [ has aides ]

hyh:)

06.07.2002
00:44
[95]

Requiem [ has aides ]

hmm zrobiłem czesc mapki, ale jakos nie jestem zadowolony - bo robie na sile chyba sie przespie i poczekam na wene:) najwyzej w niedziele zaprezentuje ją... jak cos wyjdzie

06.07.2002
03:37
smile
[96]

Requiem [ has aides ]

Ha! zrobiłem! ale narazie tylko szkielet:) wszystkie inne rzeczy (oświetlenie, tekstury, bronie itd...) dodam dzisiaj po poludniu a tu 3 screeny z niej - narazie wyglada dosc nieciekawie a tak wogole to jest troche mała:) moze akurat na 1v1

06.07.2002
03:38
smile
[97]

Requiem [ has aides ]

;)

06.07.2002
03:38
smile
[98]

Requiem [ has aides ]

:)

06.07.2002
03:39
smile
[99]

Requiem [ has aides ]

zaloze nowy wątek, bo ten juz tez dosc nieciekawie wyglada:)

© 2000-2025 GRY-OnLine S.A.