GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

BG2

21.07.2001
08:51
[1]

anonimowy [ Legend ]

BG2

Pogrywam teraz sam Magiem bez towarzyszy.Są jednak pewne sprawy ,które mnie
troszkę denerwują przeszkadzają jak np.

1. Można znaleźć dużo magicznych przedmiotów ,ale większości z nich nie może
używać Mag choć z magią ma najwięcej wspólnego
2. Pierścienie tylko po jednym na dłoń , rozumiem buty , szatę ,ale to
dlaczego tylko po jednym , chyba ma pięć palcy u dłoni
3. Punkty życia jest poszkodowany powyżej 10 poz. dostaje zazwyczaj po 1 PŻ
4. Mała ilość czarów do zapamiętania

No i małe pytanko bo znajomy mnie troszkę zaskoczył wiec :

Przy tworzeniu postacie zręczność decyduje o klasie pancerza więc , osoba
która Kp ma 6 i założy bransolety dające KP 1 będzie tak samo traktowana jak
postać o KP początkowym 8 z tymi bransoletami ?

--
Tomasz

21.07.2001
14:27
[2]

strohs [ Centurion ]

Widze że posiadasz niezupełnie legalną wersję gry lub darowałeś sobie czytanie instrukcji. Odpowiadając na twoje skargi odnośnie "złego" traktowania maga przez twórców gry to niestety takie sa zasady AD&D na których oparta jest ta gra. Odnosnie przechodzenia gry samym magiem to lepszym rozwiązaniem jest rozpoczecie gry wojownikiem (ja grałem Beserekiem) którego po 9 poziomie przemianowujesz na maga - daje to możliwość używania każdej broni (ja korzystałem z 2 katan - Furia Niebios i Ostrrze Dakona - daje dodatkowe czary 1-4) oraz więcej punktów życia, możliwość kożystania z hełmu też nie jest bez znaczenia. Drugie pytanie - Nie - zreczność nie daje ci niższej klasy pancerza ale premię do tej klasy np: postać o zręczności 18 - premia -4 i bransoletami KP6 będzie miała KP2 zaś postać o zręczności 15 - premia -1 i bransoletami KP6 będzie miała KP5 jest to dość dobrze opisane w instrukcji a tak przy okazji to nie spotkałem bransolet KP1 Strohs

21.07.2001
17:25
[3]

Lindil [ WCzK ]

A poza tym co by było gdybyś mógł zapakowaćna siebie 10 pierścieni (inna sprawa że pewnie by ich w grze zabrakło;) ), postać o AC -35??

22.07.2001
13:51
smile
[4]

Ramirey [ Centurion ]

hie, hie ... 10 palcy, plus jeszcze specialne pierscienie nozne :)) - niezły wypas :)). A tak na powaznie to gra straciłaby cos ze swojego klimatu. Twoim zadaniem nie jest zbudowanie Terminatora napakowanego czym tylko sie da - celem jest wykorzystanie tych skapych pierscieni. P.S - Hmm, a moze pomyslimy nad stworzeniem nowej gry RPG pod tytułem " Baldur Terminator". A w niej 20 paluszków (plus ten jeden ponizej pepka :))

22.07.2001
13:59
[5]

BEERman [ Pretorianin ]

Jak dojdziesz do czarów 8 i 9 levelu to żaden pirat szy inna łamaga z przerośniętym scyzorykiem w łapie nie zdąży do ciebie podejść -> zatrzymanie czasu-> uwięzienie i po kłopocie - żegnaj bratku tego czaru nie odbija płaszczyk z podwodnego miasta. Popróbój też wyzwalacza czarów a pokochasz swego maga i nie zamienisz na żadną inną profesję

22.07.2001
14:12
[6]

Prestidigitator [ Konsul ]

BEERman --> Czyżbys oszukiwał? :-) (chodzi mi o te czary z 9 poziomu)

22.07.2001
14:13
[7]

PELLAEON [ Wielki Admirał ]

Eh, wyzwalacz czarów to zaprawdę piękna rzecz. Zwłaszcza przydaje się podczas pojedynku magów w mieście Drowów. Najlepiej ładować do niego czary ochronne. Np. Lustrzane Odbicie i Kamienna skóra w mniejszym, a w większym jeszcze rozmycie. A płaszczyk z podwodnego miasta bardzo przydaje się do polowania na Obserwatory. Zakłada się byle jakiemu wojowi (choć najlepiej Paladynowi z Karsomirem) i w pojedynkę na Wielookich! Niestety, Prastare Kule lubią czasem rzucić Uwięzienie i wtedy lipa :-( Na szczęście nie zdaża to się za często :-))))))) Pozdrawiam: Pellaeon

22.07.2001
14:32
[8]

BEERman [ Pretorianin ]

Zniosłem limit punktów doświadczania - wkurzało mnie gdy w 2/3 gry osiągnąłem limit :(

23.07.2001
07:30
smile
[9]

anonimowy [ Legend ]

Dzięki wszystkim za odp. wiem ,że to zasady AD&D ,ale byłoby ciekawiej . Co do grania na początku Barbarzyńcą potem magiem lubie być człowiekiem ,więc chyba zmiana nie wchodzi w grę . Bransolety KP 1 sorki to przykład najlepsze jakie miałem to KP 3 . Nie bawiłem się wyzwalaczem ale skoro tak chwalicie to spróbuje , czasami tylko brakuje lepszej broni w ręcz , choć nikt nie jest tak wieli ,żeby był nie do pokonania .

23.07.2001
07:41
smile
[10]

Adamus [ Gladiator ]

Właśnie tylko jako człowiek możesz sobie zmienić profesję. Polecam wojownika do 10 poziomu a póżniej albo kapłana (mój wybór) albo maga. Masz wtedy niezłego byka potrafiącego dobrze walczyć i władającego czarami. Swoja drogą to poczytaj instrukcję ;-))).

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.