John_Kruger [ Generaďż˝ ]
"scalanie" obrazków
mam pytanie , mam rysunek, na ktory nakładam drugi - mniejszy (tak, zeby ten drugi był w środku), czy mozna jakos zrobić tak, zeby zamiast tych 2 elementow był 1?
mam nadzieje, ze dobrze wyjasniłem - tu macie rysunek
Amadeusz ^^ [ tool ]
Skoro się nie mieści - nie pogarszaj jakości... Wrzuć na imageshack.us
John_Kruger [ Generaďż˝ ]
nie wiem czemu, ale mi nie zamieścilo obrazka, mam tak czasem (z niewiadomych przyczyn).
Amadeusz ^^ [ tool ]
Przekroczył 270kb. I zobacz mój post wyżej.
John_Kruger [ Generaďż˝ ]
nie, obrazek ma 13 kb, nie wiem czemu nie ładuje, tak sie czasem dzieje okolo 2 tygodni
Amadeusz ^^ [ tool ]
Więc wrzuć na imageshack
LINK \/
John_Kruger [ Generaďż˝ ]
daje linka, ale sprobuje raz jeszcze na forum, moze sie uda
John_Kruger [ Generaďż˝ ]
i od razu drugie pytanie, zeby nie zakladac drugiego wątku - jak wypełnić to białe tło (to najwieksze) między piłką a najbliższą ramka - chce tam wstawić tło, ale nie wiem jak
John_Kruger [ Generaďż˝ ]
ok, juz jak sie scala to sam zrobilem w ...paintcie:P , ale teraz to tło...
John_Kruger [ Generaďż˝ ]
up
goldenSo [ LorD ]
W Photoshopie zostawiasz Background, z piłki i tego czegoś za robisz nową warstwę. Z Backgrounda robisz tło, potem scalasz warstwy.
DEXiu [ Konsul ]
Ech. Scalanie (łączenie elementów) masz w każdym dobrym programie graficznym (np. CorelDraw/Photo Paint), bo w Paincie to jest takie "metodą walca" i na chama. Ale zanim scalisz te dwa elementy musisz pobawić się (również w Corelu, Photoshopie czy innym programie obsługującym rysunki warstwowe (czyli z obiektami)) i nałożyć to tło które chcesz wstawić w wolną przestrzeń, a następnie na podstawie kształtu tej ramki utworzyć maskę przycinania, którą nakładasz na to tło. Nie proś żebym opisywał dokładniej - use Google, Luke.
John_Kruger [ Generaďż˝ ]
goldenSo - niby proste, ale nie wiem jak sie te rzeczy robi - bardzo malo mialem do czynienia z photoshopem i bardzo malo wiem, mozesz to troche rozwinac?