Mecenass [ Centurion ]
tzw "banding" w grach - co z tym zrobić
Niedawno przesiadłem się z Radka 9700 na GF 6600 GT - wszystko byłoby ok gdyby nie efekt z ang. zwany bandingiem polegający na tym że w grach - a konkretnie w GTA SA pomimo trybu graf. 32-bit widać przejścia pomiędzy kolorami, np niebo składa się z różnokolowych pasów - nie ma płynnego przejścia kolorów. Żeby nie być gołosłownym załączam 3 fotki z gry
Mecenass [ Centurion ]
Ta mgła jest niby w 32-bit głebi kolorów...
Mecenass [ Centurion ]
Zwróćcie uwagę na samochód...
Próbowałem też grać w 16-bit ale wtedy grafika wydlądała jak coś pomiędzy EGA a VGA, tragedia..
Nie jestem pewien , ale wydaje mi się że na Radeonie nie miałem takiego efektu.
Ktoś ma jakiś pomysł o co tu chodzi?
Actimel [ I am what I am ]
Spoko - ja mam jeszcze gorzej :) Z tym, że ja mam GF4 :/
stanson_ [ Manieczki ]
nie wiem czy to moze byc przyczyna, ale po przesiadce z Radeona na geForce'a powinno sie dokladnie oczyscic system z poprzednich sterownikow...