GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

pytanie do prefektow/adminow

20.07.2001
20:33
[1]

Dessloch [ Senator ]

pytanie do prefektow/adminow

na jakiej podstawie działa to ze sa inne godziny? (chodzi o kolor), czy to dziala na zasadzie ze jak cos nowego to grupszy? np. jak cos z 30 minut, czy bardziej na zasadzie jak sie nie bylo przez jakis czas to tylko te watki z nowymi postami pogrubia godziny?

20.07.2001
22:06
[2]

Soulcatcher [ Prefekt ]

czarne są od ostatniego uruchomienia przeglądarki, czyli w domyśle od ostatniej wizyty na forum

20.07.2001
22:47
[3]

Dessloch [ Senator ]

a jak sie caly dzien uzywa tego samego okna przegladarki, w niej sie oglada rozne strony, i jak sie wroci na gry-online to wtedy nie dziala ten system?

20.07.2001
22:59
smile
[4]

Soulcatcher [ Prefekt ]

jeżeli jesteś w stanie używac przez czły dzień jednego okna przeglądarki do przeglądania wszystkich stron i nic ci się nie wiesza to oznacza to że masz na tyle dobry sprzet i system że nie potrzebujesz dodatkowej pomocy z naszej strony a tak na serio to gdyby odswierzało się po przeładowaniu strony to po prostu po przeczytaniu pierwszego wątku i powrocie na główną stronę wszystkie oznaczenia by ci znikły

21.07.2001
00:09
[5]

lefty [ Centurion ]

A ja mam takie pytanie: chcialbym aby forum wyswietlalo tylko te dzialy, ktore mnie interesuja np. tylko symulatory i sportowe. Probowalem odnaczac niektore dzialy a pozniej dawalem 'zastosuj' jednak po kazdym odswiezeniu przegladarki dalej pokazywaly mi sie tematy z wszystkich dzialow?! Zaznaczam, ze jestem zarejestrowany na forum (cookies w przegladarce tez mam wlaczone). Czy ktos moze mi to wyjasnic?

21.07.2001
00:11
[6]

Soulcatcher [ Prefekt ]

lefty --> najpierw dostosuj, potem zapamiętaj ustawienia i powinno ci działać jak nie to napisz jaką masz przeglądarkę

21.07.2001
00:15
[7]

lefty [ Centurion ]

Fakt, troche to zamotane, tylko dlaczego nie zostalo to opisane w jakiejs pomocy na forum? Dzieki Soulcatcher :)

21.07.2001
14:46
[8]

Dessloch [ Senator ]

soul, a kto powiedział ze uzywam tego samego okna caly dzien :PPPP tak teoretyzowałem :> chciałem po prostu zrozumiec działanie tego zaawansowanego systemu :P teraz wszystko jasne i dziekuje bardzo za pomoc i ani troche ironiczne wytlumaczenie tematu ::PPPPPPPPPPPP

21.07.2001
17:23
[9]

Soulcatcher [ Prefekt ]

Dessloch --> nie chcialem byc ironiczny, przepraszam

21.07.2001
17:33
[10]

Dessloch [ Senator ]

wybaczam :P

21.07.2001
17:33
smile
[11]

Dessloch [ Senator ]

wybaczam :P

21.07.2001
21:00
[12]

Dessloch [ Senator ]

ale powiem ze jest to genialne!!! nie musze sie zastanawiac ktoryy ostatni watek czytałem! w imieniu calego forum DZIEKUJE!

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.