GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Icewind Dale ( część 4)

07.05.2002
15:43
[1]

wojtess [ Generaďż˝ ]

Icewind Dale ( część 4)

Link do poprzedniej części

07.05.2002
15:49
[2]

wojtess [ Generaďż˝ ]

Obrazek wzięty z encyklopedii gier online Z tego co pamiętam to miałem ponad 10 zwojów z czarem magiczny pocisk Jak dla mnie to dla jednego maga to ilość zwojów jest wystarczająca, ale dla większej ilości to trzeba już dzielic. Ogólnie gra jest bardziej przeznaczona dla wojów niż czarusów

07.05.2002
15:52
[3]

wojtess [ Generaďż˝ ]

Valencis -- > bardzo miły potwór, choć niektórych może wystraszyć

07.05.2002
15:53
[4]

Hayabusa [ Niecnie Pełzająca Świnia ]

Potwór, jak potwór. MOże być. Dla mnie, najgłupszy wyglad miał Obserwator. I w ogóle w tym zamku był nie wiedzieć po co i skąd... A najlepszy? nie wiem, naprawdę. Yuxunomei nie wyglądała tak źle...

07.05.2002
16:03
smile
[5]

wojtess [ Generaďż˝ ]

Jako meżczyzna mogę powiedzieć, że Yuxunomei jest niczego sobie: szkoda, że gra po przeciwnej stronie

07.05.2002
16:03
[6]

Hayabusa [ Niecnie Pełzająca Świnia ]

Wojtes: Nobody`s perfect. A szkoda.

07.05.2002
16:10
[7]

Valencis [ Transmuter ]

Ta Icasaracht z pierwszego obrazka jest strasznie wychudzona... Dla mojego jednego maga czarów było w sam raz, a nawet sporo zostawało w sklepach. Mam nadzieję, że w ID2 nie będzie tego problemu, już zaplanowałem, że będę mieć kilku magów i nie chcę rezygnować z tego projektu. Ostatecznie będzie też możliwość gry czarownikiem. Wspomniane "Obniżenie odporności" jest w Icewind Dale I niezwykle potężnym czarem, jedna formuła odbiera o 20 % niewrażliwości na magię, niż ta z BG2. Mimo to, raczej go nie używałem. Do obserwatorów już się przyzwyczaiłem, tylu się ich musiało wymordować w BG2. Jeden z niewielu wrogów, który w obu grach wygląda dokładnie tak samo.

07.05.2002
16:14
[8]

Valencis [ Transmuter ]

Yxunomei byłaby ciekawsza, gdyby autorzy Tronu Bhaala nie skorzystali z jej projektu do stworzenia wielu mało istotnych i seryjnych potworów. Ale jest niczego sobie. I gdyby można mieć w drużynie bohaterkę napierającą sześcioma pałaszami jednocześnie. :)))))))

07.05.2002
16:27
[9]

Valencis [ Transmuter ]

Szukałem arta z naszą bohatrerką, ale nic. Za to znalazłem takiego oto Poquelina --> ps. Pokażmy Goferowi, kto tu rządzi! :))))))

07.05.2002
17:01
[10]

wojtess [ Generaďż˝ ]

Yuxunomei w całej krasie

07.05.2002
17:05
smile
[11]

Valencis [ Transmuter ]

wojtess --> Dzięki.

07.05.2002
19:38
[12]

wojtess [ Generaďż˝ ]

Queen_Arwen --> amerykańska premiera - 28 maj 2002 polska premiera - wrzesień 2002 Wydawca CD -Projekt ma nawiżaywać do trzeciej edycji, choć z pewnymi zmianami

07.05.2002
20:56
smile
[13]

Hebron [ _)V(_CaRboN ]

widzeliście jush nowy interfejs na screenach ? ma dużo zmian - jak dla mnie jest jakiś taki odobny do Planescape - ale może to i dobrze ----- a i mam pytanie - wiadomo do jakiego poziomu bedzie można dojść w ID2 ? --> szkoda że to dzieje sie pokolenie potem bo pograłbym sobie moją 30 poziomową drużyną...ale cóż zrobie sobie nową :) - nerka

07.05.2002
20:59
[14]

barbie [ Chor��y ]

Fajna ta gra tylko nie bardzo wiem o co w niej chodzi.

07.05.2002
21:01
[15]

gofer [ ]

co prawda to nie mój wątek ale BARBIE USPOKÓJ SIĘ!!!

07.05.2002
21:08
[16]

Valencis [ Transmuter ]

Ja widziałem, jest w całości na dole jak w Planescape, to pewnie sposób na dostosowanie go do wszystkich rozdzielczości. Ciekawe, czy inne ekrany też będą zoptymalizowane do tych wyższych niż 640*480 czy 800*600, bo takiej gra ma być zoptymalizowana. A co do poziomu, kończąc podstawowe Icewind Dale II mamy dysponować postaciami na 14-16 poziomie czyli mających około 1 500 000 PD. To trochę więcej, niż w podstawowym ID1, ale twórcy robią sobie swobodne pole do wprowadzenia dodatku. Ciekawe, jaki poziom będzie można w nim osiągnąć, bo normalnie będzie to 30-ty (dostępny raczej tylko dla graczy solowych lub korzystających z trybu "Serce furii", jak słyszałem, do włączenia tylko po wcześniejszym ukończeniu ID2). wojtess --> Oszczędniej z obrazkami, bo zabraknie czegoś stosownego na stosowną chwilę.

07.05.2002
21:21
[17]

Valencis [ Transmuter ]

Zwiedziłem kilka stron poświęconych ID w poszukiwaniu ciekawych artów i nie ma prawie nic, czego nie można wydobyć z Infinity Explorera. To tytułem wyjaśnienia do mojej ostatniej wypowiedzi.

07.05.2002
21:57
[18]

Valencis [ Transmuter ]

Może coś takiego się nada na otwieranie nowych wątków? Co myślicie? -->

07.05.2002
22:34
smile
[19]

Hebron [ _)V(_CaRboN ]

witam ----> a co o fabuły - macie jakieś dokładniejsze informacje oprócz tego najazdu orków i goblinów na Doline Lodowego Wichru ? mam nadzieje że czary dadzą jakieś fajne....bo ja magóow uwielbiam i czaruje bardzo często - jak zrobią czary takie jak w Planescape ( te sekwencje filmowe...MIDZO) to bedzie bardzo coooooool (ale i tak wątpie...) wiecie cooś może o tych nowych czarach ? pozdrawiam nerka a właśnie - gramy może kiedyś w BG2 lub ID1 ? ja byłbym bardzo chętny

07.05.2002
22:50
[20]

Valencis [ Transmuter ]

Są już opublikowane opisy do wszystkich ikon czarów, G6 to jednak "Zmartwychwstanie". Zauważyłem, że moje tłumaczenie ma więcej błędów niż sądziłem. Nieważne... zmierzyłem wielkość ikon w nowym interfejsie - czary są o połowę mniejsze (32*32) niż na prezentacjach i zaledwie o 10 pikseli w każdą stronę mniejsze od portretów (maleńkie to portrety!). Oglądając ten nowy interfejs można wnioskować, że im na wyższej rozdzielczości działa gra, tym więcej jest miejsc na czary podręczne. Ciekawe czy to możliwe. Hebron --> O fabule nic nie wiem. Jeśli chodzi o czary, to raczej nie będą miały one własnych animacji, są zlepkiem magii ze wszystkich gier, ich system wzoruje się na BG2, ikonografia na Planescape, a efekty wizualne na ID1. Być może niektóre z nich zostaną pożyczone z Tormenta ("Pocałunek węża", "Klątwa roju"; o moich ulubionych "Duplikacji Enolla Evy" i "Dziele Mechanusa" chyba mogę sobie tylko pomarzyć). W necie nie mogę zagrać w ID, bo mam firewall na port, z którego korzysta gra. W każdym razie próbowałem kilku rozwiązań i nic z tego nie wyszło. ps. Co sądzicie o smoczycy? Sądziłem, że zaraz ktoś mi napisze, że świnia lepsza. :)))))

08.05.2002
18:44
[21]

wojtess [ Generaďż˝ ]

Ujdzie w tłoku, choć bardziej przypomina przestaszonego kurczka niż groźnego smoka

08.05.2002
19:01
[22]

NightBlade [ Pretorianin ]

Jak pokonać demona w finałowej walce ?

09.05.2002
12:41
smile
[23]

Hebron [ _)V(_CaRboN ]

takiego kurczaka o takich rozmiarach to bym sobie z chęcią zjadł :) ale tak na poważnie to może być a i tam właściwie to kiedy to ma być bo jeszcze niedawno słyszałem ze na przełmie maja\czerwca a teraz piszą gdzieś ze we wrześniu....jak we wrześniu to ide sie powiesić....

09.05.2002
14:10
[24]

OOLO [ Legionista ]

Jakie sa roznice w poziomach trudnosci gry

09.05.2002
16:30
[25]

Valencis [ Transmuter ]

NightBlade --> Finałowa walka to starcie jak każde inne (choć mam dziwne wrażenie, że jeśli pozwolimy Belhifetowi zbyt długo żyć, to stanie się nietykalny). Oczywiście po niej nie ma już nic, więc nie warto oszczędzać zebranych podczas gry różdżek, mikstur czy zwojów, ale nie warto także zabezpieczać się na wszystkie możliwe sposobu, bo wystarczy wdepnąć na nie ten kamień w posadzce, co trzeba i już stajemy się ofiarą "Wyłomu". Jeśli drużyna posiada co najmniej trzech bohaterów, którzy są dobrzy wręcz to powinni szybko rozprawić się oni z obstawą demona (jeśli nie, to hmm... trzeba się było wcześniej zastanowić kim się gra... co tam, każdym można skończyć grę). Ponieważ w walce tej łatwo szybko nieźle oberwać, trzeba się zabezpieczyć ze strony środków leczenia. Raz na czas Belhifet korzysta ze zdolności o nazwie "Piekielny transport" i przemieszcza się w jakieś miejsce sali, być może gdzieś, gdzie będąc zostawi Twoim bohaterom moment na wytchnienie i uleczenie ran. Jeśli chcesz korzystać z magii ochronnej zapamiętuj wszystkie formuły wielokrotnie, bo może się łatwo przytrafić, że zostaną rozproszone. Zawsze warto przywołać też trochę potworków jako mięso armatnie. Postacie dysponujące bronią dystansową mogą wyeliminować potwory towarzyszące głównemu przeciwnikowi (jeśli został zainstalowany dodatek 'Heart of Winter', powinny się na polu bitwy pojawić dwa piekielne kornugony, które zadają niemiłe rany krwawiące, atakując z dystansu można się przed tym zabezpieczyć). Samego Belhifeta można ranić jedynie bronią +3 lub silniejsza więc trzeba zrezygnować z łuków oraz kusz i chwycić się za oręż do walki wręcz. Wystarczy, że on zginie, a przy życiu pozostanie choć jedna osoba, walka już będzie uznawana za zwycięstwo. Napisałem coś takiego wczoraj, ale odłaczyli mi net więc nie miałem opublikować. wojtess -->:))))) Na każdym rysunku musi być coś musi być nieprzeciętnego. Hebron --> O nie... ja nie trawię drobiu. :)))))) Co do terminu premiery, to premiera angielskiej wersji Icewind Dale II została zaplanowana na 28 maj. CD Projekt biorąc pod uwagę ewentualny poślizg tej premiery, zaplanował ukończenie prac nad polonizją na przełom sierpnia i września, być może jednak polska wersja zostanie wydana trochę wcześniej (co mi tam, i tak mam wolny wrzesień :)))). OOLO --> Jest to dokładnie rozpisane w menu samej gry. A tak w skrócie, to modyfikuje on ilość i prawdopodobieństwo pojawiania się potworów, redukuje bądź powiększa zadawane przez przeciwników obrażenia i doświadczenie uzyskiwane za ich wykończenie (znaczy się na niższym poziomie zdobywamy mniej doswiadczenia niż normalnie). Na najniższym poziomie trudności nie ma ryzyka, że może się nie udać kopiowanie zaklęcia ze zwoju do księgi czarów i że postacie zginą na zawsze (nie zostanie po nich nawet portret). Gra sama dostosowuje się do poziomu trudności sama i można go zmienić w każdym momencie. To by było trochę szerzej niż w skrócie. :)))))

09.05.2002
16:32
[26]

wojtess [ Generaďż˝ ]

Valencis -- > co rozumiesz przez słowo "nieprzecietnego" To mają być smoki na rysunku czy .... kurczaki

09.05.2002
16:40
[27]

Valencis [ Transmuter ]

Jak masz malowidło z Aihonenem wymachującym toporem (co????? to miał być miecz, przecież dostajemy "Śpiewający miecz Aihonena", a nie "Śpiewający topór") przed kurczakiem, to możemy go użyć zamiast tego. ps.(1) A tak na serio to i tak zmienię obrazek, bo nie lubię monotonii. Postaram się dawać zawsze inny. ps.(2) Czy to na pewno jest Aihonen? ps.(3) A może ten smok się czegoś wystraszył, dlatego tak wygląda. :)))))))

09.05.2002
16:51
[28]

wojtess [ Generaďż˝ ]

Valencis --> Tylko czego ? Barba czy jego oręża ? Czy jeszcze czegoś innego ? Co do pytania NightBalde'a ja próbowałem swoimi magami obniżyć mu odporność na magię tylko bez skutku? Nie wiesz może czy podczas jego piekielnego transportu jego odpornośc powraca ? Chciałem Belhifeta załatwić czarem "Słowo mocy: GIŃ" ale chyba nici z tego pomysłu !!!!

09.05.2002
17:16
[29]

Valencis [ Transmuter ]

Może miał coś ciekawego narysowane na tarczy. Z tego co wiem, to w Tronie Bhaala są wrogowie odporni na "Obniżenie odporności", ale bardzo wątpię by i w Icewind Dale I były tacy. Jak już napisałem, jeśli każemy Belhifetowi za długo czekać na unicestwianie stanie się całkowicie nietykalny (pytaj mnie dlaczego, po prostu tak się dzieje). Czy jesteś pewien, ze jego niewrażliwość na magię została nienaruszona? Ma jej tylko (hmm... tylko) 50 % i jedna formuła powinna w zupełności na niego wystarczyć, ale poza nią ma sporo niewrażliwości na wszelkie żywioły, które są nie do obniżenia. Co do tego, czy jakiekolwiek siły regenerują mu się w trakcie teleportacji, nic nie wiem. Sprawdź na swoim magu, bo ta zdolność to pewnie przeróbka „Drzwi przez wymiary” i problem powinien się powtarzać. "Słowo mocy: Giń" mogło nie podziałać z prostego powodu, po prostu Belhifet ma tak nienaturalnie dużo punktów życia, że nawet będąc 'na skraju śmierci', mógł ich mieć ponad 60 (ma 350 PŻ i zakładając, że ‘na skraju śmierci’ jest od 25 %, to jest on w tej fazie od 87 PŻ). A tak swoją drogą, „Słowo mocy: Giń” nie jest zbyt pewną bronią przeciwko co potężniejszym wrogom. Wiele razy się na nim zawiodłem.

09.05.2002
18:30
[30]

wojtess [ Generaďż˝ ]

No ja nie narzekam np. ukochaną smoczycę załatwiłem tym czarem, Yuxunomei pewnie dałoby się także, tylko, że jest problem z jego znalezieniem( oczywiście zwoju z tym czarem) przed walką z nią. Mam plan: przejdę część dodatku, w którym można zdobyć zwój. Problemem może być słabość drużyny.

09.05.2002
18:38
[31]

Valencis [ Transmuter ]

Jakie staty ma Yxunomai? Nie mam IE, to nie sprawdzę, a Ty wiesz? Gdzie tu znaleźć jakiegoś bossa na jakiego podziała "Słowo mocy: Giń" od razu. Chyba najwyżej na Lysan.

09.05.2002
18:39
[32]

Valencis [ Transmuter ]

Każdy pisze Yxunomei inaczej, ja się też pomyliłem. Powinno być przez "E" na końcu i bez "U" po "Y".

09.05.2002
19:02
[33]

@@@ [ Generaďż˝ ]

Dajcie linka skąd mozna sciagnąć IE...

09.05.2002
19:03
[34]

wojtess [ Generaďż˝ ]

Jej statystyk i : siła - 19 zręczność - 18 kondycja - 11 inteligencja - 20 madrość - 15 charyzma- 20 ( niezła laska przy takiej charyzmie swoją drogą, musiała mieć niezłe powodzenie wśród tanarii) HP - tylko 120 poziom -12 odporności: na trucizny - 100 % na magię - 70 % na ogień zwykły i magiczny - 50 % na zimno zwykłe i magiczne - 50 %

09.05.2002
19:04
[35]

wojtess [ Generaďż˝ ]

@@@ -- > Chyba chodzi ci o tą wersję ???

09.05.2002
19:15
[36]

Vilya [ Wilczyca Stepowa ]

Oooo, jak ja tu dawno nie byłem :) Co do czarów 9 poziomu, to ja zawsze używałem tylko Monster Summoning VII - rhinobeetle albo bladed skeletons i rzeźnia na max :)

09.05.2002
19:22
[37]

Katane [ Useful Idiot ]

Cholera, znowu pop... mi się loginy mój i siostry. Skomplikowali to logowanie. Anyway, to wyżej było ode mnie.

09.05.2002
19:25
[38]

Valencis [ Transmuter ]

wojtess --> Dzięki... dziwisz się, że ma taką charyzmę, czy jest gracz, którego nie ujęła jej uroda? :))) Jakie ciekawe potwory Wam wychodziły z "Przywołania potwora VII"? Ja miałem też umbrowe kolosy.

09.05.2002
19:51
[39]

wojtess [ Generaďż˝ ]

Valencis -- > Co do twojej wcześniejszej wypowiedzi dotyczącej finałowej walki mogę dodać, że na niższych poziomach trudności nie ma kornugonów ( zostają tylko golemy i demony ). Próbowałem kilka razy zatłuc demona na trybie SERCE FURII, ale bez wiekszego skutku. Zawsze mu zostawało te kilka punkcików życia. Co Do przywołania potworów VII to jakoś nie zwracałem na to uwagi: przywołane potworki traktowałem zawsze jako mięso armatnie- z wymienionych powyżej miałem napewno wszystkie, za to "przywołanie potworów I" oferowało mi paskudne gobliny

09.05.2002
19:58
[40]

Valencis [ Transmuter ]

Jak pierwszy raz grałem w Icewind Dale I to mi bardzo przypadła do gustu "Animacja martwego" (i to maga). A tak na serio, wydaje mi się, że wrogowie, których spotykamy w wieżach Odciętej Dłoni, przynajmniej niektórzy, nie zwracają najmniejszej uwagi na to, jak szkielety ich powoli przykaszają i można tak sobie wypuścić sześć w ciemno i czekać, aż zrobią wszystko za nas.

09.05.2002
20:08
[41]

Lechiander [ Wardancer ]

Valencis ---> A exp-y się dostaje za takie coś?

09.05.2002
20:09
[42]

wojtess [ Generaďż˝ ]

Z tym jest związany pewien bug, podobnie jak w BG2, szkielety poza zasięgiem zwroku, gdy jesteśmy w danej lokacji nie otrzymują zadnych obrażeń od wrogów. Osobiście uważam, że animacja matwego jest lepsza u kapłanów - dostepna na 3 poziomie czarów kapłańskich ( u magów na 5 poziomie ) - mamy wiekszą ilość czarów podczas jednego dnia ( zależność od naszej inteligencji) - mamy za darmo ( nie szukamy żadnego zwoju z tym czarem)

09.05.2002
20:10
[43]

Queen_Arwen [ Evenstar ]

W takim razie już około 25-26 maja sobie pogram. Już się nie mogę doczekać.....

09.05.2002
20:12
[44]

Katane [ Useful Idiot ]

Hmmm, nigdy nie używałem Animacji martwego. NIe ma jak woj z 2handed sword :)

09.05.2002
20:18
[45]

Valencis [ Transmuter ]

Lechiander --> Nie pamiętam, nigdy więcej nie korzystałem z tej możliwości. wojtess --> Jest jeszcze jedna zaleta, choć odnosząca się do ogółu "Animacji martwego" i przydająca się raczej w BG1. Szkielety są odporne na petryfikację. Queen_Arwen --> Zaraz, o czym Ty mówisz... o Icewind Dale II?

09.05.2002
20:21
[46]

Queen_Arwen [ Evenstar ]

Tak Tak Tak

09.05.2002
20:22
[47]

Valencis [ Transmuter ]

???????????? ps. Piszcie dużo, bo wkrótce będę świętować mojego posta nr 1000 i chciałbym na tę okazję założyć nową część.

09.05.2002
20:24
[48]

Queen_Arwen [ Evenstar ]

Skoro ma wyjść 28 Maja i tak jest planowana to w związku z tym że gry przyłażą do Krakowa z 3dniowym wyprzedzeniem premiery będę miał 25-26 Maja.

09.05.2002
20:27
[49]

Lechiander [ Wardancer ]

A mogą być same bzdety??? ;-)) Ok, żartowałem! Ooo, QuennArwen jest facetem!!! :-P

09.05.2002
20:28
[50]

wojtess [ Generaďż˝ ]

To są plany na amerykańską premierę polska opóżni się do września gdy wyda ją Cdprojekt

09.05.2002
20:29
[51]

wojtess [ Generaďż˝ ]

Queen_Arwen jesteś facetem czy facetką ! Bo jak na faceta dziwna ksywka

09.05.2002
20:30
[52]

Queen_Arwen [ Evenstar ]

mi chodzi o AMERYKANSKA - nie lubie polskich żuczków i wszystkich gier po polsku, ble Jestem facetem - a Arwenę lubię więc chyba mogę, nieee....?

09.05.2002
20:31
[53]

Queen_Arwen [ Evenstar ]

A Arwena po angielsku to Arwen a nie Arwena. Proste chyba?

09.05.2002
20:34
[54]

Lechiander [ Wardancer ]

Ale Queen, to Queen, proste nie! :-)

09.05.2002
20:38
smile
[55]

wojtess [ Generaďż˝ ]

Ogłaszam mały konkursik: Jaki boss ( potwór z własnym imieniem) był waszym najgorszym koszmarem w całej grze?

09.05.2002
20:40
[56]

Queen_Arwen [ Evenstar ]

Ledwie grę pamiętam ale laska z dodatku na końcu - ta Wyvern była sto razy prostsza od szefa z podstawki.

09.05.2002
20:43
[57]

Lechiander [ Wardancer ]

Pierwszy, który mi przyszedł na myśł to miś z dodatku na Wyspie Grobów. Za pierwszym podejściem nieźle mi namieszał. Rzuca jakowyś czar, który zmniejsza siłe itd. Pewnie Valencis wie lepiej. A smoczek na końcu to pestka. Trzy razy podchodziłem z ciekawości i za każdyn razem bez większych ceregieli padała.

09.05.2002
20:45
[58]

Queen_Arwen [ Evenstar ]

Aha jeszcze mnie na wyspie niedźwiadek dojechał jak mi na wszystkich confusion zapodał, wcześniej coś do mnie mówiąc - zaskoczył mnie że aż z krzesła spadłem. - Mówiący polar beer i jeszcze niezły czarodziej, dobry był :)

09.05.2002
21:09
[59]

wojtess [ Generaďż˝ ]

Ja Wyspy Grobów zbytnio nie lubiłem ( dla mnie najtrudniejsza lokacja z dodatku). Misia wykanczałem magicznymi pociskami, bo w bezposredniej walce zadaje spore obrażenia

09.05.2002
21:41
[60]

Valencis [ Transmuter ]

Dla mnie najgorsze walki to właściwie nie bossowie, ale takie zwykłe potwory. A miałem problemy z rzeczami dziś dosyć banalnymi, jak pierwszy raz grałem w Icewind Dale I. Pierwsza rzecz, która sprawiła mi szczególną trudność to oddział składający się chyba z trzech verbeegów i dwóch akolitów na końcu Świątyni Zapomnianego Boga (oj... długo nad nimi siedziałem :)))))), druga, to miejsce w zdaje się drugiej lokacji Smoczego Oka, stał sobie taki podest, a na nim, jak dobrze pamiętam była uwięziona niejaka matka Eugenia (no... nie pamiętam tego miejsca najlepiej, dla mnie Smocze Oko to najnudniejsze pole zmagań w grze, a w Icewind Dale II będę musiał je kolejny raz odwiedzić :))) otoczona kilkoma przeciwnikami między innymi rzucającymi czary (bardzo się tego bałem kiedyś potworów posługujących się magią). Właściwie to żaden boss nie zatrzymał mnie na długo, ale jeśli mam wybrać tego, którego lubię najbardziej to Lysan (drugie miejsce dla Yxunomei).

09.05.2002
21:49
[61]

Valencis [ Transmuter ]

Queen_Arwen --> Powiedzmy, że mogę zrozumieć, że ktoś może lubić gry w oryginalnym wydaniu, ale dla mnie polonizacja jest nieziemska. W szczególności głosy przygotowane dla postaci gracza są świetne (te z Heart of Winter już mniej. I czemu głosy z HoW-u są takie ciche w porównaniu z normalnymi?).

09.05.2002
22:24
[62]

Valencis [ Transmuter ]

A co myślicie demie Icewind Dale II? Szef CD Projektu zapewnia, że jeśli Interplay zdecyduje się na wydanie wersji demo, to niemal na pewno zostanie ono także opublikowane w polskiej wersji językowej. Czy jest szansa, że będzie to miało miejsce przed wypuszczeniem pełnego zlokalizowanego Icewind Dale II?

10.05.2002
09:44
[63]

Lechiander [ Wardancer ]

Zgadzam się! spolszczona jest znakomicie, wiadomo z pewnymi niedociągnięciami. Najbardziej lubię tekst krasnuluda: "Łatwizna - goblizna". :-))) Demo - myślę, że jest na to szansa, ale nie mam takiego info. Z reguły polegam na Tobie Valencis. ;-)

10.05.2002
20:45
[64]

wojtess [ Generaďż˝ ]

Swoją drogą pewnie będzie ważyło z 0,5 GB. Dla mnie najtrudniejszą walką jest oczywiście finałowa z demonem, ale na poziomie szalonym czy furii

12.05.2002
14:02
[65]

gofer [ ]

co jest chłopaki? Valencisa nie ma, wątek nie żyje? znamy to, oj znamy... :)

12.05.2002
14:06
[66]

Queen_Arwen [ Evenstar ]

Każdy lubi to co lubi. Jeszce polskie głosy bym zcierpiał, ale za chiny nie wytrzymuje polskich tekstów, menu, a przede wszystkich nazw umiejętności itp. - polski tutaj wygląda dennie.

12.05.2002
14:36
[67]

wojtess [ Generaďż˝ ]

Valencis, gdzie jesteś ?

14.05.2002
20:22
[68]

zupak [ Pretorianin ]

Mam pytanie odnosnie tzw NPC czy w Icewind dale sa jacy przeszedlem ta gre 3 razy i zadnego nie spotkalem a czytalem w jakiejs gazecie komputerowej ze mozna ich spotkac chac nie tylu ilu jest w BG2 wiec jak to jest?? (nie pamietam czy dobrze uzylem odpowiedniego skrotu NPC postacie ktore mozesz dolaczyc do druzyny)

14.05.2002
20:34
smile
[69]

wojtess [ Generaďż˝ ]

Nie ma żadnego NPC, który przyłączyłby sie do twojej drużyny. Tej gazecie komputerowej chyba pomyliło się z innymi grami tego typu

15.05.2002
17:31
[70]

zupak [ Pretorianin ]

Tak tez wlasnie myslalem ale zastanawialem sie nad kilkoma osobami no Krasnolud-Kobieta Hildreth Highhammer w Karczmie Zimowa kolyska i Elf Erevain z Evereski w 'Holetu"Sniezna Zaspa :P ale rozmawaielm z nimi na wszysteki mozliwe spospby i nic :(

16.05.2002
16:29
[71]

wojtess [ Generaďż˝ ]

Pojawiły się nowe porterty do ID 2 jak wam sie podoba ta pani ?

16.05.2002
17:22
smile
[72]

LoBo_KTJ [ Pretorianin ]

===> Wojtess JEZUS MARIA, WOW, CZAD MAX TOTAL FANTASY, ZAKRZACZYSTA. Kiedy wychodzi ID 2 PL? I druga sprawa jaka jest najlebsza bron ( do walki wrecz w ID) dla Paladyna?

16.05.2002
17:52
[73]

wojtess [ Generaďż˝ ]

Premiera polska jest zapowiadana na wrzesień 2002 r Najlepszą brońią dla paladyna jest miecz oburęczny: proponuję miecz +4 : Dający życie , który znajdziemy przy zwłokach Ilmadii ( choć nie zawsze, engine gry generuje przedmioty). Niezłym mieczem jest miecz Kresselacka, który otrzymujemy bardzo szybko w grze i niektóre potwory są odporne na jego klasę

17.05.2002
12:10
[74]

zupak [ Pretorianin ]

Moim zdaniem sa znacznie lepsze miecze jak chodzby np. Blada Sprawiedliwość: Obrażenia:1k8+4+7 przeciw zlym istotom TraK0:+4+7 przeciw zlym istotom Specjalne: Odpornosc na Plaszcz Strachu, Groze, Okropne Zauroczenie i Symbol Beznadziejnosci Waga:5 Opoznienie:1 Rodzaj bieglosci: Duze Miecze Śpiewający Miecz Aihonena: Obrażenia:1k8+1+5 w zasiegu lotu smoka od Lac Dinneshere TraKO:+1+5 w zasiegu lotu smoka od Lac Dinneshere Specjalne: +30% do odpornosci na zimno +30% do odpornosci na ogien +10 punktow zycia w zasiegu lotu smoka od Lac Dinneshere Rzuca leczenie krytycznych ran trzy razy dziennie Waga:3 Opoznienie:2 Rodzaj bieglosci: Dlugie Miecze

17.05.2002
16:53
[75]

wojtess [ Generaďż˝ ]

X - tutaj są drzwi

17.05.2002
22:11
[76]

Paul12 [ Buja ]

Czy da się coś zrobić ze "Zniszczoną zbroją" ? Czy można ją tylko sprzedać ?

18.05.2002
13:08
[77]

Hayabusa [ Niecnie Pełzająca Świnia ]

Sen Uamrłego Boga też jest niekiepski, przeciw Nieumarłym Dziedzictwo Annauntora. A, nawet taki banalny +3 Piec jest skuteczny...

18.05.2002
18:58
smile
[78]

wojtess [ Generaďż˝ ]

Jesli mnie pamięć nie myli to można sprzedać w Dłoni Seldarine albo Kuldahar. Dla mnie szkoda, że miecz Aihonena jest dostępny dopiero na końcu gry. Ktoś wie jaki jest zasięg lotu smoka od Lac Dinneshere ???

18.05.2002
19:04
smile
[79]

QbaX [ Baron Vladimir Harkonnen ]

Mam jedno pytanko: Czy to forum jest poświęcone pierwotnemu ICD czy wyszły juz jakieś następne części (słyszałem coś o dodatku - jesli tak napiszcie mi co o nim sądzicie!) Co do pierwotnego ICD bardzo mi się podobał niestety ogromnym jego mankamenterm była aż do bólu liniowa fabuła (jaka szkoda)!

18.05.2002
19:11
[80]

wojtess [ Generaďż˝ ]

Icewind Dale 1 Icewind Dale 1: Serce Zimy ( dodatek) Trial of Luremaster ( darmowy dodatek do Serca Zimy ) ma ukazać się : Icewind Dale 2 Fabuła wg założeń miała stanowić drugorzędną sprawę , na pierwszym miejscu była walka

18.05.2002
20:00
[81]

QbaX [ Baron Vladimir Harkonnen ]

Rzeczywiście walki tam dużo i jest na dobrym poziomie. Ale szkoda trochę bo jesdnak to crpg!

18.05.2002
20:11
[82]

wojtess [ Generaďż˝ ]

Icewind miał być konkurencją dla Diablo 2 w singlu to przebił diabełka, ale w multi przegrał sromotnie

18.05.2002
20:23
[83]

Paul12 [ Buja ]

A mozie ktoś zagra przez neta? Mam IWD + SZ bez żadnych patchy.

18.05.2002
21:31
[84]

zupak [ Pretorianin ]

sory namieszalem troszke z tymi mieczami ale myslalem ze chodzilo "najlepsze miecze" czyli nie wazne kiedy zdobite czy dostepne :)

19.05.2002
19:30
smile
[85]

wojtess [ Generaďż˝ ]

zupak --> Nawiązując do twojego pytania propnuję podobny konkursik: NAJLEPSZY CZAR w całej grze

20.05.2002
11:04
[86]

Valencis [ Transmuter ]

Witam panowie, posypała mi się karta sieciowa... te moje nieustające nieobecności to wszystko są problemy ze sprzętem. Miło widzieć, że przez ten czas utrzymujecie mój wątek przy życiu, to pierwsze miejsce na jakie spojrzałem po powrocie. wojtess --> Masz na uwadze wszystkie czary z ID1, czy te, które występują tylko w tej grze? Jeśli chodzi o te drugie to zgłaszam "Lawinę śnieżnych kul Snilloka" i "Zamrażającą sferę Otiluke'a".

20.05.2002
11:12
[87]

Valencis [ Transmuter ]

I spędzę cały dzień na czytaniu... AAAaaa!!!! Znowu spóźnię się na konsultacje! Do wieczora.

20.05.2002
12:11
smile
[88]

scorpion [ Centurion ]

Cześć, Mam problem. Otóż kiedyś pogrywałem w ID z zainstalowanym dodatkiem HoW bez ToL. Skończyłem gierkę i wiedząc o trwających pracach dot. darmowego dodatku ToL zachowałem sobie savy. Dodatek wyszedł, spolszczono go. No to hajda - zainstalowałem wszystko, wrzuciłem savy do odpowiednich katalogów i ... nic. Gra nie chce się odpalić na żadnych savach. Gry robię nową grę to wszystko działa a tak to nie. Co jest grane? Czy ktoś zna rozwiązanie? Scorpion

20.05.2002
14:33
smile
[89]

scorpion [ Centurion ]

No co jest? Wątek umarł? Nikt nie wie? Scorpion

20.05.2002
15:25
[90]

Hayabusa [ Niecnie Pełzająca Świnia ]

Wątek żyje.......... ? Ja mam Naprawiony Miecz Aihonena, a ktoś tu mówi o śpiewającym? A w jaki sposób nauczył go śpiewać?

20.05.2002
16:41
[91]

zupak [ Pretorianin ]

a Wiec Naprawiony miecz jest tuz przed decudujaca walka ale Spiewajacy Miecz Aihonena mozesz miec tylko jesli Masz dodatek HoW i oczywiscie Masz ten miecz caly czas przy sobie Slepy kowal moze Ci go naprawic (jak sadzi)

20.05.2002
16:42
[92]

zupak [ Pretorianin ]

zapomnialem sobie jak ma na imie ale jest w tej samej lokacji co Wieszczka

20.05.2002
16:52
[93]

zupak [ Pretorianin ]

-->wojtess hmmmm i tu jest problemik zalezy jaki czar jesli chodzi o kaplana - to moim zdaniem Mysliwy - powstawaja dwa pokraczne kopce [wymiatacze] :) jeszcze jak sie rzuci przyspieszenie ruchow to.. a jesli chodzi o maga - to tez bazuje na przywolaniach np Zywiolak Ognia itp ale Plugawy Uwiad Abi-Dalzima, Zamiana Ciala w Kamien i Gniew Avalona nie mam pojecia jest tez kilka innych skutecznych czarow jak Palec Smierci itp..zalezy jaki ma efetk wywolac

20.05.2002
16:56
smile
[94]

scorpion [ Centurion ]

A co z moim problemem? Otóż kiedyś pogrywałem w ID z zainstalowanym dodatkiem HoW bez ToL. Skończyłem gierkę i wiedząc o trwających pracach dot. darmowego dodatku ToL zachowałem sobie savy. Dodatek wyszedł, spolszczono go. No to hajda - zainstalowałem wszystko, wrzuciłem savy do odpowiednich katalogów i ... nic. Gra nie chce się odpalić na żadnych savach. Gry robię nową grę to wszystko działa a tak to nie. Co jest grane? Czy ktoś zna rozwiązanie Scorpion

20.05.2002
16:59
[95]

zupak [ Pretorianin ]

scorpion--> nie mam pojecia sprawdz czy skopiowales to w tym katalogu co trzeba (wiem ze to nie jest jakas pomoc ale )hmm a moze sprobuj jeszcze raz?? ja nie mialem takiego problemu wiec nie wiem

20.05.2002
17:25
[96]

Valencis [ Transmuter ]

scorpion --> Wątek umarł... postaram się to zmienić, w końcu to mój wątek, może nie utrzymuję go na wysokim poziomie, ale jestem znany z tego, że wprowadzam sztuczny tłok. Właśnie wróciłem do domu i muszę przeczytać wszystko, co się działo podczas mojej nieobecności na forum, gdy skonczę (ulice spłyną krwią!)... o czym to ja mówiłem? :)))) A tak, Twój problem z save'ami. Mógłbyś jeszcze powiedzieć czy gra wykrywa Twoje save'y i tylko nie da się ich załadować czy menu zapisanych gier masz puste? Jeśli save'y nie chcą się ładować to znaczy, że dzieje się coś niedobrego, ja się jeszcze nigdy nie spotkalem z takim problemem. Z tego co wiem, to format save'ów jest dosyć uniwersalny, można je uruchamiać na przykład w sytuacji, gdy postacie z nich przekroczyły limit doświadczenia kiedyś, a w nowo zainstalowanej grze nie jest zdjęty limit doświadczenia lub gdy na zwoju kapłana pojawiły się jakieś nowe czary, których nie zapewnia gra zainstalowana bez rozszerzenia i wtedy na wczytanym save'ie zostana one usunięte. Przypomniała mi się taka rzecz, katalog z save'ami w ID1 nazywa się "mpsave", a nie "save" jak powiedzmy w BG. Może to coś pomoże.

20.05.2002
22:06
[97]

gofer [ ]

Valencis----> w ramach rekompensaty za to niefortunne nie umieszczeni Twego imienia w wątku o BG2 nadałem Ci opactwo na moim sławetnym czacie i zaczynam pisywać do waszego wątku... jestem już w Kuldahar, to chyba nieźle? gram w ID 2 raz, z czego pierwszy był gdy myślałem że Diablo to rpg, a Planescape jest do dupy... Jezu, ale ja kiedyś byłem głupi.... dobra, chłopaki, mam 1000 złota, co sobie można dobrego kupić ?? :P druga sprawa: co lepsze dla Krasnala? topór jednoręczny, dwuręczny czy do rzucania?

20.05.2002
22:17
[98]

Valencis [ Transmuter ]

Do rzucania - oczywiście, że do rzucania. Widzisz, ja uwielbiam topory do rzucania. Poza tym, że ważą swoje, przydają się... no, może nie są tak wybitnie użyteczne, ale i tak je lubię. :)))))))))) Jak ja zawędrowałem po raz pierwszy do Kuldahar kupiłem mojej wojowniczce-elfce pełną zbroję płytową (mało PŻ, ale z taką zbroją zostawiała innych wojowników w tyle z KP). Nie brzmi to szczególnie interesująco, ale nigdy nie żałowałem tej inwestycji. Icewind Dale I ma pewną zaletę jeśli chodzi o zbroje - można w nim znaleźć zbroje niemagiczne zapewniające KP nie gorsze od magicznych jak np. zbroja z umbrowego kolosa. I dziękuję za 'opactwo'.

21.05.2002
13:32
[99]

gofer [ ]

a czemu można tylko w dwuklasowcu (jeśli wogóle można) zrobić maga spejcalistę?

21.05.2002
13:34
[100]

gofer [ ]

następna część:

22.05.2002
20:42
[101]

zupak [ Pretorianin ]

no Chlopaki ale skaczecie co chwileczke zmieniacie watek :) mialo byc o mieczach pozniej o czrach wiec co jest?? :) o czy w koncu gadamy??! to tyle strzalka >>>------->

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.