GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Lepper jednym z wicemarszałków

26.10.2005
19:28
smile
[1]

Szczery [ Konsul ]

Lepper jednym z wicemarszałków

Dla mnie to jest wielka tragedia. Jak można takiego buraka mianować wicemarszałkiem? Przecież Lepper to jest mega burol, cham i prostak. Największy pyskacz naszych czasów z paroma sprawami u prokuratury. Czy Samoobrona ma w sejmie te 280 głosów? Przecież w parlamencie chyba nie ma aż tylu idiotów? Chociaż...

26.10.2005
19:30
[2]

Kyahn [ Kibic ]

Naród wybrał PIS, a PIS wybrał Leppera, proste prawda...

26.10.2005
19:31
[3]

.:VeGo:. [ Dragon ]

w poprzednim rządzie tez był wiec nie wiem co robisz taka aferę

26.10.2005
19:32
smile
[4]

Straszny_Ninja [ Konsul ]

PIS myślał, że jak zmieni sposób głosowania to nikt sie nie zorientuje, że partia "porządku i szeryfów" głosowała na Leppera. Niestety większość ich elektoratu nie umie liczyć, więc sie nie pokapuje.

26.10.2005
19:32
[5]

Praetor [ Generał ]

wicemarszalek to nie rzad ....

26.10.2005
19:33
smile
[6]

Deepdelver [ aegnor ]

Możemy być dumni z Polski. Zaczyna się nowa epoka.
IV RP rodzi się na naszych oczach.

26.10.2005
19:33
[7]

cotton_eye_joe [ maniaq ]

az taka tragedia? co taki wicemarszalek (jeden z bodajze czterech) moze?

26.10.2005
19:35
smile
[8]

Straszny_Ninja [ Konsul ]

Kyahn i VeGo, zabijacie mnie swoją inteligencją.

26.10.2005
19:35
[9]

Arcy Hp [ Legend ]

On i tak nie naskoczy nam teraz :P

26.10.2005
19:35
smile
[10]

Szczery [ Konsul ]

Tu nie chodzi o to, co może. Wicemarszałek to jest funkcja bardziej reprezentacyjna. Co sobą reprezentuje Lepper? Szczyt buractwa i warholstwa. Kawał skurczybyka i do tego pieniacza. Pewnie do tego złodziej i oszust (heh, i pijak!;) Po prostu żal mi się tej naszej kochanej Polski zrobiło, ot co.

26.10.2005
19:37
smile
[11]

Straszny_Ninja [ Konsul ]

Chodzi o to, że partia, która zapowiada wprowadzenie zapisu że nikt z wyrokiem nie może być posłam. I zapowiada walkę z olewaniem prawa, wybiera na marszałka Leppera. Gościa, który prawo ma definitywnie W DUPIE.

26.10.2005
19:38
[12]

Straszny_Ninja [ Konsul ]

posłem, oczywiście a nie "posłam"

26.10.2005
19:38
[13]

Robi27 [ VISCA EL BARCA !!! ]

Szczery ----> zgadza sie, bo każdy pijak to złodziej :)

a tak btw.
to ch... mu w pupe

26.10.2005
19:40
[14]

Kyahn [ Kibic ]

Straszny_Ninja ----> wydaje mi się, że nie wychwyciłeś sarkazmu w mojej wypowiedzi.

26.10.2005
19:41
[15]

Deepdelver [ aegnor ]

Tu nie chodzi o to co może, ale o to, że kłamca i pospolity przestępca reprezentuje powagę Sejmu. A przecież ta kadencja miała przynieść poprawę politycznych obyczajów.

Przypomnę tylko, co mówił PiS przy odwoływaniu Lepera z tego stanowiska za kadencji SLD (koniec 2001 r.):

Kazimierz Ujazdowski (PiS) powiedział w czwartek w Sejmie, że jego klub jako pierwszy przestrzegał przed wyborem Andrzeja Leppera na wicemarszałka Sejmu.
Przedstawiając wniosek PiS o odwołanie Leppera, Ujazdowski podkreślił, że dokonany przez sejmową większość wybór Leppera był to wybór przeciwko kandydatowi Prawa i Sprawiedliwości - Lechowi Kaczyńskiemu.
- Wybrano polityka nawołującego do łamania prawa przeciwko politykowi, który jest przykładem konsekwentnego obrońcy zasady praworządności - powiedział Ujazdowski.
Dodał, że służba publiczna jest przywilejem i nie może stawiać ponad prawem i państwem. - Siła i znaczenie urzędu nie może być kierowane przeciwko prawu - mówił. - Stanowczo nie zgadzamy się na szarganie autorytetu prawa przez osobę sprawującą jedno z najważniejszych stanowisk publicznych".
- Naprawiamy błąd, jaki został popełniony na pierwszym posiedzeniu Sejmu - podkreślił.

26.10.2005
19:47
smile
[16]

oooololo [ d0b3rmAn!? ]

No i moze bedzie wszystko dobze :]

26.10.2005
19:48
smile
[17]

Straszny_Ninja [ Konsul ]

To spróbuj bardziej precyzyjniej się wyrażać, bo po tej wypowiedzi nie wiadomo za bardzo jaki ma przekaz co do emocji i Twojego zdania w tej sprawie ... . Ale nie o to się rozchodzi. Partia "SPRAWIEDLIWOŚCI i OCZYSZCZENIA" wybiera mi na marszałka BANDYTĘ.

26.10.2005
19:52
[18]

Kyahn [ Kibic ]

Straszny_Ninja -----> mnie nie dziwi,że Lepper jest wicemarszałkiem.
Osobiście PISu nie lubię (głosowałem na PO), ale skoro "mądry" naród wybrał tak, to co ja na to poradzę...

26.10.2005
19:53
smile
[19]

GROM Giwera [ Sołdat ]

komentarz jednego z onetowców...

"Nowy Prezydent - Elekt też jest karany - i co ??!!Prezydent może być karany!sic! "

Czy mógłby mi ktoś bliżej przybliżyć temat? Kaczyński karany? O co chodzi?

26.10.2005
19:55
[20]

Child of Bodom [ CoB ]

No przeciez Lepper nie poparl PiSu za darmo?

26.10.2005
19:55
[21]

Gangsta_^ [ Latin Lover ]

Deepdelver--->Widocznie PiS uznało, że od tamtego czasu Andrzej Lepper bardzo się zmienił - na korzyść. I teraz jak najbardziej zasługuje na stanowisko wicemarszałka sejmu. W żadnym razie nie uważam, by był to efekt gierek politycznych między tymi partiami. Jak zwykle robi się niepotrzebnie aferę.

26.10.2005
20:00
[22]

Robi27 [ VISCA EL BARCA !!! ]

Gangsta --- naprawde jestes taki naiwny, polityka jest i zawsze bedzie gra za kurtyna, i nawet sobie nie wyobrazasz w jak duzym stopniu

26.10.2005
20:03
[23]

Loiosh [ Generał ]

GROM Giwera --> Głowy nie dam, ale chyba kiedys został pozwany o pomowienie czy cos podobnego i przegral. Potem mial sie odwolywac, ale czy to zrobil i jaki byl tego rezultat to nie wiem.

Z Leppera jako wicemarszalka tragedii bym nie robil, przez te kilka lat chyba nabral troche oglady, a glupi to on nigdy nie byl. Dzisiaj zachowywal sie lepiej niz jakis kretyn z SLD, ktory z mownicy gadal o ptasiej grypie.

26.10.2005
20:07
smile
[24]

Straszny_Ninja [ Konsul ]

Gangsta ---> są to typowe gierki polityczne, niestety. I w tym wypadku chodzi o jak najwiekszą władzę. Gdyby zaś było jak mówisz znaczyło by, że politycy PISu to idioci.

26.10.2005
20:18
smile
[25]

Deepdelver [ aegnor ]

Gangsta -->

26.10.2005
20:43
smile
[26]

Lechiander [ Wardancer ]

Lepper to następny prezydent.

26.10.2005
20:47
smile
[27]

Ariana [ ... ]

Lechu-->Nawet tak nie żartuj.Już teraz poważnie zastanawiałam się nad wyjazdem na stałe,a co dopiero jeśli Lepper miałby zostać prezydentem:(:(

26.10.2005
21:52
smile
[28]

Gangsta_^ [ Latin Lover ]

Hehe, a wydawało mi się, że tej ironii nie da się nie wyczuć.

26.10.2005
21:55
smile
[29]

Deepdelver [ aegnor ]

Gangsta --> miałem co do tej ironii pewne podejrzenia, ale zabrakło emotka :D
Różne typy się po forum kręcą. :)

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.