GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

problem z biurem podrozy - jakie szanse wygranej?

26.10.2005
17:35
smile
[1]

cioruss [ oko cyklopa ]

problem z biurem podrozy - jakie szanse wygranej?

sprawa wyglada nastepujaco.

1. zakupilem otwarty bilet autokarowy w jednym z biur podrozy na wyjazd zagraniczny.
2. do biletu otrzymalem rozklad jazdy z terminarzem powrotow. pani poprosila ustnie, abym dzien przed planowanym powrotem skontaktowal sie z dowolnym przedstawicielem i dokonal potwierdzenia
3. decyzje o powrocie podejmuje pare godzin temu. wg rozkladu kolejny autokar odjezdza 27.10, a wiec jutro - dzwonie rankiem i okazuje sie, ze autobus odjechal 26.10, tj dzisiaj.
4. zwracam sie mailowo z porosba o zajecie stanowiska w sprawie przekazania blednego rozkladu kursow
autokarowych, pisze, ze narazaja mnie na powazne straty finansowe (kolejny powrot dopiero 09.11).
5. dostaje odpowiedz:

Rozkłady jazdy przewoźnika *** drukowane są kilka razy w roku,
akualizowane jeszcze częściej. Kurs *-*0 jest aktualny, kurs *-**1 (wskazany w ulotce, przyp. cio) niestety
nie. Rozkłady jazdy pozwalają uzyskać podstawowe informacje na temat
przejazdów (np. trasy, przystanki, nr telefonów do regionalnych biur), daty
i godziny wyjazdów są najbardziej zmienną częścią rozkładów. Jedyną pewną na
daną chwilę informację stanowi ta, która znajduje się w systemie
rezerwacyjnym. Dzwoniąc do naszego biura albo do biura przewoźnika może Pan
taką informajcę otrzymać.

6. jest juz pozna godzina i wszystko pozamykane. nie zalatwie nic w zadnym urzedzie ochrony konsumenta itp.

czy macie jakies doswiadczeina w tej materii? chcialbym wiedziec, czy mam wyrwac nogi pani po drugiej stronie kabla, czy sobie - za glupote.

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.