GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Serie M&M, Wizardry i inne cRPGi w trybie FPP (cz. 62)

07.05.2002
11:28
smile
[1]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

Serie M&M, Wizardry i inne cRPGi w trybie FPP (cz. 62)

Do trzynastej części wątek ten nosił tytuł "Might & Magic VI". Powstał on jeszcze w lutym 2001 roku i jest jednym z dwóch najdłużej ciągniętych wątków w historii Gry-Online. Przewinęło sie w tym czasie przez niego stokilkadziesiąt osób i zasób informacji o M&M VI w nim zawarty jest naprawdę imponujący. Okazało się jednak, że nie tylko o tej grze i tej serii uczestniczący w nim ludzie rozmawiają. Wszyscy jednak są miłośnikami cRPGów i to takich jak właśnie seria M&M, Wizardry, Demise, czy Daggerfall. Jak zauważycie, wszystkie te gry zostały zrealizowane w starym dobrym trybie FPP, gdzie akcję śledzimy oczyma naszej drużyny. Dlatego postanowiłem trochę rozszerzyć jego temat i zapraszam do dyskusji o tych właśnie tytułach (i nie tylko ;-)).

POPRZEDNI WĄTEK:

07.05.2002
11:30
smile
[2]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

brzeszczot --> PT jest super gierką i na dodatek jeszcze super spolszczona :)) Oby Morrowind był tak spolszczony to byłoby miodnie :))

07.05.2002
11:49
[3]

Mac [ Sentinel of VARN ]

brzeszczot --> ja też sobie kupiłem PT kilka miesięcy temu:) Warto, choćby dla samej koszulki:) Bodziu --> jesttem w 99,99% pewien, że w Daggerfallu można trenować się w skillach za pieniądze w gildiach (np. na pięterku w gildiach wojowników znajduje się kowal i trener, u którego to robimy)

07.05.2002
11:52
smile
[4]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

Mac --> Nie jestem niedowiarkiem, i wierze Ci :)) Ale sprawdzę jak tylko bede miał sposobność bo narazie Morrowind przoduje, BTW powiedz mi lepiej gdzie Gildia Magii sie znajduje moze w VIvec ??

07.05.2002
11:54
[5]

Dreamquest [ Generał ]

Ciekaw jestem jak bedzie spolszczony Morrowind - wersja filmowa, czy wszystko jak leci...? Ja kupie dwie wersje. Oryginala juz zamowilem i chyba jeszcze w tym tygodniu go wysla. A jak ukaze sie polska wersja, to ja lykam takze, a jak ;) Zescie mi smaku narobili tymi screenami...

07.05.2002
11:57
[6]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Bodziu --> W Vivee gildia magii znajduje się w głównej hali (coś tam Plaza). Poza tym jest pełno innych gilldi magii. Min. w moim ulubionym mieście - Balmora, tuż obok gildii wojowników.

07.05.2002
12:13
smile
[7]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

MAc ->> To dobrze ze sie zapytałem bo własnie nie wiedziałem dokładnie dokąd pójsc Vivee jest bardzo duzy a Bamora jest troche mniejsza to powinno byc mozliwe do znalezienia na samym poczatku, kiedy to przyzwyczajamy sie do gry !!! Powiedz jak rozpoczełes swoje tourne po Morrowind po jakuich miastach ??? Dreamquest --> A jaką zamowiłeś czarną czy brązową ???

07.05.2002
12:19
[8]

Dreamquest [ Generał ]

Bodziu.... eeeee, nie wiem jaka ;o) Czym sie one roznia? Zaplacilem 45 US$... W sklepie, gdzie zamawialem nie bylo opcji wyboru koloru pudelka ;)

07.05.2002
12:24
[9]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

Dreamquest --> Chodzi o to ze brazowa to normalna gra (standard), natomiast czarna to kolekcjonerska :)))

07.05.2002
12:31
[10]

Dreamquest [ Generał ]

Sprawdzilem w sklepie i widze, ze brazowe pudelko maja. No to kupilem normala ;) Ech... Gupi ja, zebym wczesniej wiedzial, to bym wykukal czarne puzderko ;o)

07.05.2002
12:36
smile
[11]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

Dreamquest --> A tak woli scisłości kurde nie szkoda Ci 45 dolców ?? (to bedzie brązowa czyli standard, bo czarna kosztuje o 10$ wiecej :))

07.05.2002
12:39
[12]

Dreamquest [ Generał ]

E tam, co to 45 baksow.... ;) Kasa jest po to by ja wydawac, no nie?

07.05.2002
12:43
smile
[13]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

Dreamquest --> No to jak tak Cie stac to z pewnoscia masz jakis super sprzet, co tam 1500$ ;-))) I'm just kidding !! To tylko zazdrość, bo sam nie moge sobie na cos taakiego pozwolic, żona by mnie z domu wygoniła ;-)) Ale cicho, bo może patrzy gdzies .... ;-)

07.05.2002
12:50
[14]

Dreamquest [ Generał ]

Nie no ;) Pomiedzy 45/50 a 1500 jest mala roznica... ;)~ Ja zyje sam, wiec problem o ktorym piszesz mnie nie dotyczy. No i z drugiej strony, wydanie kaski na Morrowind jest absolutnie i w kazdym calu usprawiedliwione ;o)

07.05.2002
12:59
[15]

Sparx [ Legionista ]

Jeszcze was pomęczę troszeczkę , bo u mnie w opcjach dialogowych przewoźników łódczanych nie ma wyprawy du Guber.. Kolesie mi proponują tylko z Sturma do Draga i na odwrót. Czy trzeba z kimś pogadać jeszcze? Może w mieście?

07.05.2002
13:30
smile
[16]

Cyber [ Pretorianin ]

Dreamquest -> pochwal się jeszcze, w ktorym sklepie kupiles giere?? Adres www jesli laska ;) Pozdrooofka

07.05.2002
13:34
[17]

Dreamquest [ Generał ]

Cyber - oczywiscie. Kupilem ja w DRAGON - kanadyjska firma. Szczerze polecam.

07.05.2002
13:37
[18]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Sparx --> to chyba zależy od dnia tygodnia. Ja na pewno dostałem się do Guberlandu łódką. Bodziu --> Ja zacząłem od Balmory i tam wykonywałem wszystkie powierzone mi w gildi wojowników zadania. Do inych miast chodzę, jeśli wymaga tego quest. Pobawiłem się tez trochę w turystę i zwiedziłem wszystkie miasta posiadające gildię magii. Obecnie jestem na kompletnym odludziu - Vas. Można się tam dostać tylko drogą wodną wpław:) Statki niestety tam nie dopływają.

07.05.2002
13:41
smile
[19]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

Mac --> He he ! Wpław moowisz to zdales na żółty czepek ;-))) Mam zamiar tam pójsc, a powiedz mi jeszcze czy sa jakie zadania dodatkowe w pierwszym miescie cos tam moowili o tax colectorze :)) ????

07.05.2002
13:42
smile
[20]

Cyber [ Pretorianin ]

Dreamquest -> dzienkx za info, znasz moze jeszcze jakies sklepiki, wysylajace soft do Polski???

07.05.2002
13:47
[21]

Dreamquest [ Generał ]

Wiem, ze Amazon (angielski - amazon.co.uk) wysyla do Europy, w tym do Polski. Ale nigdy nie robilem u nich zakupu softu. Tylko ksiazki i muze, wiec nie wiem jak wyglada to w praktyce ;)

07.05.2002
13:48
[22]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Bodziu --> Ja w pierwszym mieście nie wypełniałem żadneych zadań, od razu pojechałem do Balmory.

07.05.2002
13:50
[23]

tramer [ ]

ja tam powoli... pozwiedzałem okolicę (dalej zwiedzam), odkrywam co się da - po co ten pośpiech :-)

07.05.2002
13:57
[24]

Dreamquest [ Generał ]

Nie wiecie jak to jest z ograniczeniem levelow? Czy Morrowind tez jest skazony tym dziadostwem? Bo osobiscie, szlag mnie trafia, gdy jest takie ograniczenie.... ;)

07.05.2002
13:58
[25]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

MAc ->> To jestem troche lepszy bo dwa zadania wykonałem juz w pierszym miescie ;-))) Najpier pewien gostek moowił ze straz mu zabrała jakis pierscien, który miałem przy sobie i prosił aby mu pomoc go odzyskac. Później ten sam gostek okazał sie być złodziejem który ukradł jakis szmal jednemu wojownikowi z karczmy :)) A wysledzic go trzeba było patrzac w nocy z pobliskiej Lighthouse :))) Tu sie zatrzymałem, bo póxnie dla wprawki zwiedzałem okolice, tu tez usłyszałem te dziwne odgłosy ppisane przez tramera, a zwiazane z pewnym szalencem magiem, jak to on próbował skakac wysoko, LOL!!! :DDD Czy tez odwiedziłem jakies jaskinie z niewolnikami czy też jakis grobowiec niczym Tomb Raider ;-))) No nic dalej pojde do Balmory zobaczymy co tam ciekawego mnie spotka :))

07.05.2002
17:50
smile
[26]

Adamus [ Gladiator ]

Brzeszczot --> Planescape Torment to jeden z najlepszych cRPGów w jakie grałem, a grałem w dużo ;-). Do tego został znakomicie wręcz zlokalizowany (RYSŁAW CHWAŁA CI) i nie można się od niego oderwać. Dlatego lepiej uważaj ;-)))). Bodziu --> A Ty mi lepiej powiedz, co Twoja Szanowna Małżonka na takie zaangażowanie męża oststnimi ???? ;-))) czasy w świat gier komputerowych z gatunku cRPG mówi, co? ;-))))))))

07.05.2002
18:04
[27]

tramer [ ]

cholera nie działa mi ten durny no-cd z GCW... mimo wszystko chce płyty. :-/

07.05.2002
18:08
[28]

Queen_Arwen [ Evenstar ]

Tak czuję że trzeba zmienić temat na "Serie Morrowind, NWNights i inne ...." bo obie gry biją na głowę M&M i Wizardry. Nawet sentymentu po MM9 i W8 już nie czuje. Producenici tych gier chyba zapomnieli o ewolucji... nawet nie o grafę mi tu chodzi tylko o brak zmian i klimat już stęchniał przez to...

07.05.2002
18:29
[29]

Adamus [ Gladiator ]

Queen_Arwen --> Tylko, że prawie wszyscy piszący w tym wątku od początku jego powstania są maniakalnymi miłośnikami serii Might & Magic :-))) i cRPGów w trybie FPP. Natomiast o ile Morrowind do takowych sie zalicza, to NWN raczej nie ;-))).

07.05.2002
18:30
smile
[30]

Adamus [ Gladiator ]

Tramer --> A w czym problem, nie możesz grać z płyty?

07.05.2002
19:23
[31]

tramer [ ]

chodzi o to żeby nie przeprowadzał testu laserlocka, bo to zwalnia całą grę. a widzę że dalej go przeprowadza, mimo nocd :-(

07.05.2002
20:28
[32]

tramer [ ]

hmm... zgłosiłem się do "dziadka" w Balmorze i że tak powiem zatrudniłem się u Blades... ciekawe czy mi to wyjdzie na zdrowie. z ciekawości wybrałem się do Fortu i dostałem zadanko wykończenia ludzi w Council Club... hmm... jednego dla próby zabiłem to wszędzie reputacja mi spadła do 0 - chyba jakoś inaczej to trzeba zrobić :-)

07.05.2002
20:36
[33]

Mastyl [ Legend ]

Mam pytanie do grających w Morrowinda- nie widzialem na screenach KONI. Jazda na koniu w Daggerfall byla wspniałym pomysłem, i mam nadzieje że nie zlikwidowano ani nie ograniczono tej opcji (która imho powinna byc w każdym RPG) ?

07.05.2002
21:40
[34]

IIJacekII [ Chorąży ]

Witam wszystkich i licze na wasza pomoc. Skombinowalem sobie MM9 (dla sprawdzenia, byle rip z netu, pozniej zalatwie lepsze). I mam pytanka. Otoz nie pamietam jak bylo w poprzednich czesciach bo gralem dawno, ale jak w tej awansowac postac? Mam juz 4x wiecej niz potrza, wydze ze poziom wiekszy a tu nic nie idzie zrobic. Punktow skilli mam zero, poziom ciagle pierwszy, jak postaci zaawansowac? I jak jest z klasami postaci, te wsie zlodzieje, palladyni? jak to jest teraz. A moze polecicie jakies zrodlo informacji? Chce obkumac ta gierce zanim se kupie fulla. Dzieki za helpa. Pozdrowka.

07.05.2002
21:56
[35]

Gryffin [ Entil'Zha ]

żeby awansować trzeba znależć w miastach trainign area (mają tarczę strzelecką jako symbol). Rozmawiasz z zarządcą i płacisz za awanse na wyższe poziomy. Klasy na początku masz dwie - wojownik i mag(initiate chyba). W trakcie gry będzie można awansować na wyższe powziomy, tak jak kiedyś tzn- paladin na crusadera później na coś. Tylko że w MM9, jest podział z dwóch podstawowych klas.

07.05.2002
22:08
[36]

IIJacekII [ Chorąży ]

Gryffin - wielkie dzieki, teraz moge spac spokojnie :) Mam jeszcze pytanko. Ale co do innej gry. Da sie skads demo zassac? Albo jakakolwiek inna wersje coby w nia zagrac szlo? Ostatnio jedynym RPG w ktory gralem byla Ultima Online na Clair's Lair (polski darmowy shard), ale chce skosztowac prawdziwej przygody. Tak wiec bede wdzieczny za wszelkie linki do jakiejkolwiek wersji tej gry, byleby zobaczyc jak toto dziala i wyglada. Pozdrawiam serdecznie. I jeszcze raz dzieki za pomoc.

07.05.2002
22:35
[37]

Mac [ Sentinel of VARN ]

IIJacekII --> jeśli mówisz o Morrowindzie, to dema na razie nie ma. tramer --> spróbuj okraść ofiarę (Ctrl + spacja), wtedy to ona cię zaatakuje i nie powinieneś utracić reputacji. Ewentualnie będziesz musiał zapłacić drobną karę strażnikowi. Do dziadka prędzej czy później i tak musiałbyś się zgłosić, bo jest to główny quest gry. Zresztą opłaca się to zrobić, bo questy są dosyć ciekawe.

07.05.2002
22:36
[38]

tramer [ ]

zobaczymy czy wogóle coś zdziałam w tym council clubie... wypada na mnie 6 chłopa i cóż... :-)

07.05.2002
22:37
[39]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Teraz ja mam pytani: Jak to jest z ładunkami zaczarowanych przedmiotów? Regenerują się same, czy trzeba je naładować u kogoś za drobną opłatą??

07.05.2002
22:40
[40]

Mac [ Sentinel of VARN ]

tramer --> jeśli mówisz o Council Club w Balmora, to chyba da się ich wykończyć pojedynczo. Ja miałem quest w gildii wojowników - miałem odebrać skradzione dokumenty od złodziejki w Council Club. Udawała, że nic o tym nie wie więc spróbowałem ją okraść. Zaatakowała mnie, a reszta stała i się tylko przyglądała:)

07.05.2002
22:42
[41]

tramer [ ]

zobaczymy - ja na dzień dobry wpadłem i siepłem z miecza :D z dołu wyskoczył tłum "znajomych" i się zaczęło :-)

08.05.2002
08:28
smile
[42]

Envinyatar [ Centurion ]

Przepraszam ze sie wtracam, ale dlaczego do watku o M&M przyssalo sie kilku zapalencow z ES3: Morrowind? Przeciez jest osobny watek o Morrowind? A teraz zeby sie cos o MM9 dowiedziec to trzeba znowu szukac. Nie ujmujac niczego zadnej grze, co boskie .... itd :)

08.05.2002
09:19
[43]

tramer [ ]

lol, jakiego wątku o M&M... chyba od wczoraj jesteś na tym forum :-) przeczytaj dokładniej.

08.05.2002
09:22
smile
[44]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

Mac, tramer -->> Podejrzewam ze jak sami zaatakujemu to cały tłum sie na nas zwali, ale jak ktos nas zaatakuje pierwszy to wtedy smiało możemy sobie z nim powalczyć, taka jest chyba koncepcja twórców :)))

08.05.2002
09:59
smile
[45]

Mastyl [ Legend ]

będe upierdliwy- powtarzam pytanie? Mozna w MW jeździeć na koniu jak w DF?

08.05.2002
10:05
[46]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Mastyl --> nie można:( ale da się bez tego jakoś przeżyć:) Bodziu --> taka jest koncepcja twórców i takie jest prawo imperium. "Nie walcz w mieście, chyba że zostaniesz zaatakowany":) Envinyatar --> już od ładnych 40 wątków oficjalnie nawijamy tu nie tylko o serii M&M, ale również o innych w trybie FPP. Morrowind jest w trybie TPP, więc nie widzę żadnych sprzeczności. Przyczepić to się można to twórców wątku o Morrowindzie, no bo po co nam dwa wątki o tym samym na forum (zwłaszcza, że od jakiegoś czasu na tym wątku gada się tylko o Morrowindzie)?

08.05.2002
10:12
smile
[47]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

Envinyatar -->> Jak masz pytania odnosnie MM9 to pytaj tutaj i nigdzie indziej !!! Napewno ktos Ci odpowie, w koncu temu poswiecony jest nasz watek, a odpowiedzi moze Ci udzielic nawet moja osoba, bo juz ja skonczyłem :)) A co do Twoich komentarzy o Tes3 to Mac Ci juz odpowiedział ;-)) Mac --> Małe sprostowanie TES3: Morrowind jest gra FPP/TPP :-PPP

08.05.2002
10:18
[48]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Bodziu --> Niby tak, ale mam wrażenie, że tryb TPP został dodany dla ozdoby. Żeby można było sobie obejrzeć postać od tyłu;))

08.05.2002
10:20
smile
[49]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

Mac --> No niekoniecznie, bo jak sobie w bezczynnosci poczekasz dłuzej to i zobaczysz z każdej strony ;-))) He he !!!

08.05.2002
10:22
[50]

tramer [ ]

jak przytrzymacie TAB i zaczniecie kręcić myszką to będziecie mogli oglądać postać z każdej strony w dowolnej chwili.... nawet w czasie walki ;-)

08.05.2002
10:33
smile
[51]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Btw. wpadłem na ciekawy pomysł. W cRPG'ach pownno wprowadzić się pasek zapełnienia pęcherza. Jeśli nie opróżnimy go w porę i zapełni nam się w miejscu publicznym, to spadnie nam reputacja;-)) Wogóle zauważyłem, że w książkach i w grach fantasy prawie zawsze pomija się czynności fizyczne, które są przecież koniecznością w życiu człowieka. A zresztą... nie słuchajcie mnie, bo bzdury gadam... coś mi do łba strzeliło i wogóle;-)) To znak, że zbyt dużo czasu spędziłem bez Morrowinda, który tak samo jak czynności fizyczne jest koniecznością w życiu człowieka;-)) Idę grać..

08.05.2002
10:38
[52]

Dreamquest [ Generał ]

Mac - pomysl fajny, ale chyba popsuloby to zabawe... Zamiast skupic sie na ogladaniu swiata, graniu... myslalbys gdzie tu sie wysikac ;o))) A co, gdy nie byloby drzewka, a bys byl w miescie? No, za sikanie na rynku reputacja tez musialaby spasc, no nie? ;o) A mowimy tu tylko o sikaniu... Mozna dodac jeszcze dwa inne sposoby wydalania, hie hie...

08.05.2002
11:30
[53]

tramer [ ]

no, nie róbmy z gry robinson's requiem... :-) Mac--> niestety trick z okradaniem nic nie daje. ja próbowałem kogoś okraść to zaatakowali mnie wszyscy jego kumple, reputacja spadła (ale tylko odrobinkę) i każdy strażnik w mieście zaczął mnie ścigać... może ja mam jakąś grę z lepszym AI or what? :)

08.05.2002
12:00
[54]

brzeszczot [ Generał ]

no panowie - a jak ja stworze postac thief/assasin to czy bede musial przejamowac sie reputacja : )

08.05.2002
12:02
[55]

Dreamquest [ Generał ]

OOOOOOO..... Wlasnie przyszla karta GF3... O mamo, a ja w pracy! Ten komputronik.pl jest naprawde GENIALNY! Zamowilem w poniedzialek, dzis rano juz mialem w biurze przesylke. To sie nazywa Total Customer Experience ;o)))

08.05.2002
12:09
smile
[56]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

Dreamquest --> A jaki to GF3 ??? No i witamy w CLubie ;-))

08.05.2002
12:11
[57]

tramer [ ]

brzeszczot --> reputację zawsze można sobie podbudować mamoną... ale głupio mieć u wszystkich w plecy. dlatego ja wolę grać postacią tajemniczego pielgrzyma-mastera, chodzącego w taniej szacie (a pod szatą...)

08.05.2002
12:28
[58]

Dreamquest [ Generał ]

Kupilem Gainward'a GF3 ti/450/500 64 na pokladzie. No to przy polaczeniu z moim pIII 866 i 512 ramu Morrowind bedzie rozsadnie chodzil, mam nadzieje ;o))) A Morro przyjdzie juz za chwilke... ha!

08.05.2002
12:41
[59]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

Dreamquest --> Mam takiego samego :)))) Oj dobrze sie kreci u mnie chodzi na 240/550 :]]]] To tylko tak offtopic :))

08.05.2002
12:46
[60]

Dreamquest [ Generał ]

Bodziu - a jak tam Morrowind na tym dziala, co? ;o))))

08.05.2002
15:05
[61]

Adamus [ Gladiator ]

Bodziu --> Nie odpowiedziałeś, jak sie Twoja żona zapatruje na Morrowinda? ;-))). Mógłbys też przekazać swoje wrażenia (w stopniu bardziej rozbudowanym, niż to co do tej pory napisałeś)

08.05.2002
15:48
[62]

Mariooshus [ Pretorianin ]

Witam. Nie udzielałem się jeszcze za bardzo w tym wątku, choć śledzę go od początków istnienia. Chociaż cRPG z widokiem FPP to również mój "konik", jednak nie uważałem że miałbym coś do powiedzenia w porównaniu z osobami które poszczególne części M&M skończyły po kilka(naście) razy... Później były dyskusje nt. Wizardry8, lecz jako że nie grałem w ten tytuł (zraziły mnie ciągłe i powtarzające się walki) więc również nie miałem za dużo do przekazania, by udzielać się w kolejnych wątkach... Nadszedł czas Morrowinda... Właśnie zacząłem w niego grać i mam nadzieję że będziemy się nawzajem wymieniać doświadczeniami z gry :-).

08.05.2002
15:56
smile
[63]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

Dreamquest --> Napewno bedziesz zadowolony !!!!! Tylko graj na podkreconym tak spokojnie 220/500 !!! Adamus -->>Żona ??? Nie odzywa sie :(( Ale dzis mam ambitny plan troche pomieszkac z rodzinką :)))) A wrazenia??? Cóz grałem jak narazie tylko jeden wieczór, wczoraj walczyłem z dyskiem który wymieniałem na nowy 80GB, a jakie miałem z nim problemy ?? Fdiskiem to mozna sie tylko cmoknąć, nie bede sie wyrazał, bom człowiek kulturny ;-)) Bez partition magic to nic bym nie zrobił, owy fdisk widzi tylko 10GB :(( No ale to jest oftopic, tak tez napisze jak tylko wiecej pogram, narazie rodzinka czeka :))) Bo jak przegne, to moge kiedys pieknego dnia wrocic do domq i juz mojego kompa nie zobaczyc :((( He he, zeby tego zonka nie widziała, bo tak jeszcze zrobi ;-)) pozdrawiam PS. -Adamus - > A gram tylko po 22:00 jak juz wszyscy spią ;-))

08.05.2002
16:09
[64]

Mac [ Sentinel of VARN ]

brzeszczot --> wszystko zależy od twoich umiejętności. Ja mam skradanie/kradzież na poziomie 5, czyli prawie wogóle,dlatego każda próba kradzieży kończy się u mnie walką. Mariooshus--> Witam:)Ja również liczę na owocną hmm... współdyskusję? ;-)))

08.05.2002
17:04
[65]

tramer [ ]

ja mam sneak na poziomie 40..... więc hmm... nie wiem...

08.05.2002
17:06
[66]

brzeszczot [ Generał ]

Jest do sciagniecia pod tym adresem techdemo Ultimy Underworld - cholerka, nie udalo mi sie odpalic na XP, nie wiem dlaczego - bede wdzieczny zatem za pomoc a jeszcze bardziej za wrazenia tych ktorym ta sztuka sie udala...

08.05.2002
17:12
[67]

brzeszczot [ Generał ]

a jakie cechy charekteru sa odpowiedzialne za zlodziejstwo : jak rozumiem wymieniony sneak.... czy cos jeszcze (oprocz zrecznosci) jest backstab ?

08.05.2002
19:24
smile
[68]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

Dreamquest --> Odnosnie jeszcze Karty Grafiki zobacz watek, do którego link jest ponizej :))

08.05.2002
21:50
smile
[69]

Adamus [ Gladiator ]

Bodziu --> A kończysz o trzeciej i na ósmą idziesz do pracy, w której spisz ;-))))

09.05.2002
08:54
smile
[70]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

Adamus --> It is not very Funny :((( Ale mniej wiecej tak wyglada, choc z koncówką sie nie zgadzam, jestem juz tak przyzwyczajony ze 4,5 godziny snu wystarcza mi przez 5 dni, natomiast w weekendy odsypiam cały tydzien :)))

09.05.2002
09:15
smile
[71]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

Mac --> Powiedz czy masz juz jakies zadanie z watku głownego, wogole jest watek głowny ??? Oczywiscie tyczy sie Morrowinda. Bo jesli przystapienie do Blades'ów jest poczatkiem to co dalej :((

09.05.2002
12:00
smile
[72]

Envinyatar [ Centurion ]

tramer --> wydawalo mi sie ze w nazwie jest "Serie M&M, Wizardry i inne cRPGi w trybie FPP" wiec chyba w tym watku :) a chodzilo mi tylko o to, ze jesli ma byc mm i w, to moze dyskusje o es3m itp przeniesc do watkow specjalnie tym grom poswieconych, bo chyba po to sa??? jak przyjdzie znalezc cos o mm9 (ktore notabene prawie koncze) trzeba sie przebijac przez kilkadziesiat innych tematow, ktore smialo moga byc gdzie indziej, a znowu szukajac czegos o (np.) morrowind - dlaczego mam przeszukiwac watki o m&m??? troszeczke uporzadkowania dla wygody zwyklych prostych uzytkownikow :)

09.05.2002
12:02
smile
[73]

Envinyatar [ Centurion ]

A co do spania w pracy :) - jest nas wiecej siedzacych nad cRPG do poznych godzin nocnych (albo wczesnych porannych - jak kto woli), idacych potem do pracy i drzemiacych na klawiaturze :) Osobiscie jak dorwalem mm9 to po prostu wzialem tydzien urlopu :)

09.05.2002
12:47
[74]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Bodziu --> prawdopodobnie postać którą gramy jest Nerevarinem - legendarnym bohaterem, który ma zjednoczyć rdzenny lud kontynentu Morrowind i wypędzić wszystkich Outlanderów. Na początku dostajesz od Blades'ów questy mające na celu zdobycie informacji o kulcie Nerevarine i o szóstym wielkim domu (Nerevarin zginął podczas decydującej bitwy z tym domem). Imperator oszczędził naszą postać, ponieważ proroctwa wyraźnie wskazują, że to ona jest odrodzonym bohaterem.

09.05.2002
12:49
[75]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Envinyatar --> Jak dla mnie, to możesz pytać śmiało, nawet jeżeli kiedyś już o tym było w tym wątku. NIe będę gryzł, tylko postaram się pomóc;-)

09.05.2002
12:55
smile
[76]

Envinyatar [ Centurion ]

Mac: thx :) na razie sobie radze Mam tylko problem z questem leczenia szalenca w klatce - biore kosmyk od wiedzmy, ide do aptekarza i po rozpoczeciu rozmowy z nim kosmyk znika - oczywiscie mowa o mm9

09.05.2002
13:00
[77]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Envinyatar --> Kurcze nie mam pojęcia:/ Ja zabrałem wiedźmie grzebień, dłąem go aptekarzowi i otrzymałem napój. Może dałeś nie temu NPC'owi co trzeba? (jest ich dwóch w aptece).

09.05.2002
13:17
[78]

kiowas [ Legend ]

Envinyatar ---> zakladajac, ze dales kosmyk gosciowi, ktory zlecil ci przyniesienie go musisz odczekac pewien czas (nie pamietam ile gosc sam ci to powie) i ponownie sie do niego zglosic. Dostaniesz od niego antidotum, ktore dajesz czubowi:)

09.05.2002
13:20
smile
[79]

Envinyatar [ Centurion ]

Mac, kiowas --> problem w tym, ze ja wzialem kosmyk, zanioslem aptekarzowi, faktycznie kazal odczekac godzine i przyjsc - dal napoj, ale to wszystko jeszcze przed wzieciem questu :) dopiero duuuzo pozniej wzialem questa - jak dalem temu pajacowi w klatce napoj, to go wzial, wypil i nawet skur... nie podziekowal :( a quest dalej nie zrobiony buuuuuuu

09.05.2002
13:22
[80]

Envinyatar [ Centurion ]

terash kosmyk u wiedzmy dalej lezy, tylko jak go wezme, to j.w.

09.05.2002
13:26
[81]

dakota12 [ Ponury Milczek ]

wczoraj zazalem się bawić w Morrowind i z tego co widzę gra jest maks wypasiona, niestety na moim kompie troche sie wozi ale ..... ja nie w tej sprawie :). Pytanko o pierwsze miasto i przemytników/handlarzy niewolników [w jaskini] - w mieście niektróre postacie wspominają że to szumowiny i że ogólnie są "BE" czy wykończenie ich przynosi jakiś wymierny zysk? Wszyscy cie lubią itd, panienki w miasteczku myślą tylko o zaciągnieciu cie do łóżka czy coś w tym stylu ?

09.05.2002
13:26
[82]

kiowas [ Legend ]

A w ktorym momencie (i czy w ogole) wziales quest ze swiatyni?

09.05.2002
14:03
smile
[83]

Envinyatar [ Centurion ]

kiowas - nie gralem jush cos ze trzydni, a skleroze i uwiad starczy mam zaawansowane - ale najpierw zwiedzilem cala kraine - stare przyzwyczajenia, na samym poczatku znalazlem wiedzme - szedlem po prostu naokolo mapy - potem wstapilem do miasta - jak szukalem sklepow itp trafilem na aptekarza - wspomnial o napoju ktory moze mi zrobic, wiec kazalem zrobic :) potem polazlem dalej na mape, a do swiatyni trafilem dopiero jak mi sie cure disease butelki skonczyli i chcialem jednego woja podleczyc - wzialem questa, bo stwierdzilem ze mam butelke i zrobie go od razu, dalem temu bucowi w klatce i jak jush pisalem - nawet nie podziekowal, tylko dalej w klatce siedzi .... wydaje mi sie, z bede musial zaczac od poczatku zeby to zrobic ..... w sumie zaden problem :) tylko czasu troche brak - ach te czasy kiedy sie mialo wakacje ... :)

09.05.2002
15:10
[84]

brzeszczot [ Generał ]

nowe obrazki z Warlords IV - offtopic (darujcie...)

09.05.2002
15:29
[85]

buba [ Cuckoo For Caca ]

mam pytanie o MM7 jaką gracie lub graliście drużyną (rasa, profesja) i które szkoły magii rozwijaliście, a które są nieprzydatne.

09.05.2002
15:33
[86]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

Mac --> Wielkie dzieki, skąd Ty to wiesz ???? Poza tym jakis gosc che sie ze mna widziec w Forcie Momoth (czy cos taakiego) ale nie moge go znależź (fort znaduje sie po drodze do Balmory idą od zachodu :))

09.05.2002
15:36
smile
[87]

sliva [ Chaotyczny Dobry ]

Ja skończyłem trzema druidkami i magiem, grałem po ciemnej stronie mocy i grało się doskonale.

09.05.2002
15:38
smile
[88]

Katane [ Useful Idiot ]

Buba --> Hehe, reklama :) : kliknij na link obok mojej xywki.

09.05.2002
15:38
smile
[89]

sliva [ Chaotyczny Dobry ]

ehem... chodziło mi o mm7 i pytanie buby

09.05.2002
17:04
smile
[90]

tramer [ ]

pix z serii podziwiajcie :-P

09.05.2002
17:05
[91]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Bodziu --> Wiem, bo zrobiłem już sporo questów dla Blades'ów. Wiem gdzie jest Fort Monmooth, ale żaden gość niczego tam ode mnie nie chciał więc ci nie pomogę:/ Dotychczas wszystkie zadania dla Imperial Cult wykonywałem w Gnisis. Kto dał ci ten quest??

09.05.2002
17:08
[92]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Tramer --> Jak ty to zrobiłeś, że masz tak wysoki pozom??? Qrcze ja zrobiłem masę questów dla wszystkich dobrych gildii i jestem na 7 poziomie:/

09.05.2002
21:19
[93]

brzeszczot [ Generał ]

tramer, Mac, Bodziu - za co odpowiada pomnijeszy skill "security" ?

09.05.2002
21:22
[94]

Mac [ Sentinel of VARN ]

brzeszczot --> za otwieranie zamków i rozbrajanie pułapek. Razem ze Sneak to jedyne złodziejskie umiejętności. Backstab'u chyba nie ma, ale nie jestem pewien, bo nie gram złodziejem.

09.05.2002
21:25
[95]

Queen_Arwen [ Evenstar ]

Tramer masz łatwe zdolności do rozwijania - ja mam Sorcererkę - spróbuj ją tak szybko upgradeować. Ja mam 3 level po 8 godzinach gry.

09.05.2002
21:28
[96]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

MAc --> Latest rumors, od któregoś goscia w Balmorze kiedy własnie o to zapytałem :))) Swoja droga jak ten tramer napykał tych leveli, bo ja do 2 nie moge dojsc :((( Ale dopiero zaczalem :))

09.05.2002
21:31
[97]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Bliskie spotakanie trzeciego stopnia;)) Kurcze mam duży problem z pewnym magiem mieszkającym w Gnisis. Muszę go zabić, a ten nie dośc, że posiada taką obstawę jak na screenie, to w dodatku potrafi pstryknięciem palca przywołać jeszcze większe cuda:((

09.05.2002
21:34
[98]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Niebo w Morrowindzie jest prawie tak ładne jak te w MM6 (było by lepsze, gdyby było ruchome:)

09.05.2002
21:37
smile
[99]

brzeszczot [ Generał ]

No dobra chlopaki zadam fundamentalne pytanie : czy w Morrowindzie czuc ta wolnosc "robienia co sie chce i jak chce" jaka w jakiej mierze mozna bylo odczuc w ES: D ? Czy gra stwarza taka mozliwosc, czy moze czujesz napastliwy oddech questow jakie musisz wykonac by posunac akcje naprzod... Czy mozna np (zalozmy) zabijac questmasterow, innymi slowy czy sa jakies odczuwalne ograniczenia jakie naklada gra....

09.05.2002
21:38
[100]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Bodziu --> no właśnie nie bardzo wiem, co ten level podnosi:( Zabiłem już masę kreatur, w tym ze 100 Cliff Racerów i szczurów, a mam tylko 7 poziom:/

09.05.2002
21:39
smile
[101]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

Mac- >> Powiedz mi jeszcze co wpływa na poziom, które skille trzeba rozwijac z których grup ???? Do ilu frakcji należysz bo ja juz chyba do trzech: Blades, Fighters i Mage :))

09.05.2002
21:39
smile
[102]

brzeszczot [ Generał ]

sorki za skladnie alem po absolucie curancie...

09.05.2002
21:41
[103]

Mac [ Sentinel of VARN ]

brzeszczot --> Questmastera na pewno da się zabić, ale trzeba być naprawdę nieźle napakowanym. Tak więc wydaje mi się, że na początku gry nie można liczyc na kompletną swobodę, o której mówisz. Jak się porządnie rozwiniesz, to możesz śmiało przejść na ciemną stronę mocy (ja jeszcze nie mogę).

09.05.2002
21:42
[104]

CooN [ Generał ]

Mac---> czemu na tych skrinach nie widac nic procz celownika? :))

09.05.2002
21:44
smile
[105]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

brzeszczot --> Wolnosc to jest, ostatnio prze ładny kawał terenu pedziłem z jakims NPC do "holy place" bo biedny nie mogł trafic choc po rozmowie owe miesce sie ujawniło ;-)) A z tym zabijanie to bez przesady konsekwencje poniesiesz jak w zyciu, nie ma bezprawia :-))

09.05.2002
21:44
[106]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Bodziu --> Obecnie należę do Blade's, Fighters, Mages i Imperial Law. We wszystkich gildiach wykonałem dość sporo questów i teraz zaczęły się te naprawde ciężkie zadania (vide zabicie maga, o którym mówiłem wcześniej). W przyszłości zamierzam przyłączyć się do któregoś z 5 wielkich domów i do świątyni. No może jeszcze popracuję trochę dla Morag Tong...

09.05.2002
21:46
[107]

Mac [ Sentinel of VARN ]

CooN --> No bez przesady.. widać wszystko, choć rzeczywiście jest trochę ciemno;) Nie wiem czemu tak jest, w grze mam normalną jasność.

09.05.2002
21:49
[108]

brzeszczot [ Generał ]

Mac - znamy ten bol [ciemne obrazki] z watku o Thiefie -hehe zgadnij czemu... : )) Nie ma na to chyba innego sposobu niz delikatne obrobienie obrazka po zrzucie...

09.05.2002
21:50
smile
[109]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

Mac --> BTW u mnie na 1024x768 with pixel shaderem jak tylko deszcz popada to spada do 10fps :(((

09.05.2002
21:50
[110]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Zapraszam do następnej części:

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.