GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Quake 4 - III

22.10.2005
14:01
[1]

U.V. Impaler [ Hurt me plenty ]

Quake 4 - III

Poprzednie odsłony wątku:

I - https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=4318877&N=1
II - https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=4323150&N=1

Ostatni:

22.10.2005
14:15
[2]

??? [ tomi_boss ]

grand --> sprobuj zainstalowac catalysty 5.10a

22.10.2005
14:38
smile
[3]

Piotrasq [ Seledynowy Słonik ]

Chciałbym zdementować pewną rzecz: w poprzedniej części napisałem, że na GF 7800 GT gra śmiga na Ultra High ustawieniach. To nieprawda. Zrobiłem takie ustawienie, ale nie zrestartowałem Quake, dlatego wszystko chodziło pięknie :))
Na tej karcie graficznej spokojnie można grać na High ustawieniach, 1600x1200 i AAx4. Na AAx8 zaczyna się już przycinać.

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-10-22 14:38:09]

22.10.2005
14:48
[4]

U.V. Impaler [ Hurt me plenty ]

Nie będzie dobrze działać, bo na Ultra High potrzeba 512 MB na tekstury.

22.10.2005
14:58
smile
[5]

MasterDD [ :-D ]

Cos widze, ze bede musial zagrac w singla kwaka czwartego ;-)

Ale multi ma skopane.
What a shame... :-/

p.s - musicie miec niezle nasikane w główkach piszac ,ze DooM3 mial lepsza grafe niz Quake4 :-|

22.10.2005
15:05
[6]

DeXX. [ oO ]

na sprzęcie z sygnaturki niestety gram w 800x600 i Medium ://
gierka ogólnie w porządku, choć spodziewałem się czegoś więcej po Quake'u
Może to tylko wrażenie ale wydaje mi się monotonna ...

22.10.2005
15:10
[7]

ZatoX [ Centurion ]

Piotrasq - pfff to widac gf 7800 gt to chlam ;]

Radeon 9500 powa :D

22.10.2005
15:16
[8]

hermin [ Senator ]

Będzie jakieś demko ?
A jak tak to kiedy mniejwięcej ?

22.10.2005
15:44
smile
[9]

redruM< [ Konsul ]

3 sznurki warte odwiedzenia, dobre poradniki jak uzyskać optymalną wydajność + garść tweaków ; polecam przejrzeć ustawienia pod swoją kartę graficzną i RAM - pomagają.
https://ucguides.savagehelp.com/Quake4/FPSVisuals.htm
https://ucguides.savagehelp.com/Quake4/fullcvarlist.htm
https://www.tweakguides.com

22.10.2005
16:00
smile
[10]

MasterDD [ :-D ]

redruM< -> thx, szukalem tego. W kazdym kwaku jest zawsze cos zmienione, a nie moglem wydobyc cvarlisty z Q4. Danke :-)

Jeszcze jeden link do powyzszych. Przydatne configi, w tym do multi.

22.10.2005
16:04
[11]

Pvt. Creak [ Criav ]

znowu grałem i znowu jestem pod wrażeniem - jak ta gra może być taka głupia? :)

22.10.2005
16:07
[12]

sidney22 [ Maly Krzykacz ]

ah
quake IV zapowiada sie soczyscie
w koncu bedzie w co grac na poziomie
dawno juz nie mogelm sie tak doczekac
jakiegos FPP'ka hehe

born to frag

22.10.2005
16:25
[13]

Richie Schley [ Konsul ]

No niestety... 3h spedzone z q4 i sie pokusze o male podsumowanie.

Na poczatek mile zaskoczenie, chodzi bez wyraznych przyciec, klatek mogloby byc wiecej ale znosnie i jesli ktos nie cierpi na klatkomanie i fps nie musi byc w okolicach 60, to mozna spokojnie pograc - q4 wbrew powszechnie zapowiadanym w plotkarsko-opiniotworczych tekstach wymogach sprzetowych da sie uruchomic na normalnym sprzecie w calkiem niezlej rozdzielczosci. Gram w 1280x1024@HIGH i na sprzecie klasy A64 3000, 1GB ramu i radku X800 daje rade z malymi przycieciami na otwartej przestrzeni podczas wybuchow pojazdow kosmicznych grac.

Po zaskoczeniu sprzetowym kolejne zaskoczenia juz w samej grze... ciemno jest, ale widac ze technika poszla do przodu i niektore bronie da sie wyposazyc w latarke, przez co nie trzeba wyszukiwac celu i po zlokalizowaniu i smierci, po loadzie znajac polozenie przeciwnika na oslep dziurawimy niezapalone piksele na monitorze.

Po godzinie gry jest fajnie... jak za dawnych czasow, rabiemy strajfujac na lewo i prawo do wykonczenia magazynka... miod sie leje z lcedeka prosto na biureczko, nie pozwalajac sie oderwac na rodzinny, sobotni obiad.

Ale... fajnie bylo do momentu, kiedy zostalem usadzony w jakims poduszkowcu z lufa niczym na pancerniku szlezwiku, zasady sterowania tym pojazdem pozostawiaja wiele do zyczenia, a chyba lata czy tam jezdzi sie tym dobre 40 min... nuda i irytujace wykorzystywanie bledow w AI przeciwnikow... zawialo nuda straszliwie.

Na razie pozostawiam q4 bez werdyktu, niby fajne... wszystko to co miec powinna strzelanka, ale kompromitujace poziomy rodem z... nie wiem czy ktos pamieta, chyba FORSAKEN - latalo sie tam takim czyms, jeno do niczego poza benchmarkowanie kart graficznych giera sie nie nadawalo, bo nudno...

A i jeszcze sposob, jak zrobic 2x dluzsza gre, nie robiac 2x wiekszych lokacji... jak na razie wszystkie misje kiedy chodzilem piechota, a nie w tym pseudo pontonie strzelalaem, odbywaly sie wedlug schematu - z punktu A do punku B... ale jeszcze na chwile trzeba sie wrocic do A, ta sama droga i dopiero wtedy do C... grrrr... nuda.

22.10.2005
16:59
[14]

Maevius [ Czarownik Budyniowy ]

Ja troche z innej beczki, ale z nawiazaniem do naszych ulubionych gier.

Wrocilem z projekcji filmu Doom. Nastawialem sie na szybkie, meskie kino s - f i sie nie zawiodlem w ogole. Mimo, iz poczatek nieco kulal - niedoskonalosci w efektach, scenografii
i chybione luki w rezyserii - gdzies tak od polowy wgniotlo mnie w fotel. Zdaje sobie sprawe,
ze ten film nie mial byc feeria efektow specjalnych i mega grozy - ale byl po prostu swietny.

Dlaczego ?

Ostatnie 20 minut filmu, gdy przyszlo ujecie z pierwszej osoby, cos zajebistego.. Ciezka muzyka i rzeznia towarzyszyla juz do konca film, az chcialo sie bic brawo.

Coz, polecam, ja sie swietnie bawilem.. Czekam na release dvd i soundtracka :)

22.10.2005
17:00
[15]

Maevius [ Czarownik Budyniowy ]

Nie wiem jak jest w Q4, ale ja Doom'a 3 uruchamiam na Ultra High i chodzi bez zarzutu. A mam RX850 XT.

22.10.2005
17:14
[16]

Cradle of Filth [ Konsul ]

ja mam durona 1.2 giga 512 ramu i radeona 9550 i niestety wogule nie moge sobie plynnie pograc na zadnych detalach, a Doom3 chodzil mi na tym configu plynniutko na High

22.10.2005
19:22
[17]

^JUNKERS^ [ 126 p ]

Cradle -> Płynnie w High? Rozumiem że dla Ciebie płynnie to ~10 klatek?

GRAŁEM DZISIAJ OD GODZINY 12 DO 18 I JUZ JESTEM NA OSTATNIM BOSSIE!

Gra jest super, ale BARDZO krótka. W życiu bym nie dał za nią więcej niż 99 zł., a LEM chce 250 - parodia!
Co nie zmienia faktu że gra jest super, naprawde polecam!
PS: Ma ktoś sposób na ostatniego bossa?
NIŻEJ SPOJLER !!!!






















Mózg Makrona, nie daje rady, ma pole siłowe i nie mogę go zabić, a po 2 odmianach naszego kolegi mam około ~20 HP. Help? : (

22.10.2005
20:05
[18]

^JUNKERS^ [ 126 p ]

Detale LOW, 640-480. Zwalnia nieziemsko przy większej liczbie świateł wraz z przeciwnikami.


22.10.2005
20:05
[19]

^JUNKERS^ [ 126 p ]

Detale LOW, 640-480. Zwalnia nieziemsko przy większej liczbie świateł wraz z przeciwnikami.


22.10.2005
20:07
smile
[20]

MGS_Saladin [ ]

mial byc wstepniak :>

22.10.2005
23:32
smile
[21]

Grand [ The One And Only ]

???==> nadal to samo ;-(
@ll==> jakieś pomysły :> ?

23.10.2005
00:51
smile
[22]

ronn [ moralizator ]

^JUNKERS^ -->

SPOILER!!!

--

Wlaz w teleport na dole, przeniesie cie na wyzszy poziom. Stamtad celuj, w ten niebieski laser u gory. Po kilkunastu sekundach ostrzalu znika pole silowe mozgu. 2 takie rundy i super-duper-boss ginie :-)

--

23.10.2005
13:40
[23]

^JUNKERS^ [ 126 p ]

Ukończony : )
Gra bardzo dobra, czas się wziąść za F.E.A.R : ]

23.10.2005
14:31
[24]

budek [ Junior ]

Nie rozumiem ale nie moge odpalić gry pojawia mi się szary ekran i wychodzi do windowsa.
Mam athlona 64 3000+ 1024ramu i randeona 9800pro moim zdaniem powinien pójść. Prosze o pomoc

23.10.2005
14:33
[25]

U.V. Impaler [ Hurt me plenty ]

Pewnie SPOILER, więc zaznaczam wyraźnie...




Junkers ---> Skoro ukończyłeś, to zapytam Ciebie. Powiedz mi, jak długo gramy jako pół-Strogg, tzn. ile etapów mniej więcej i czy faktycznie Kane zyskuje jakieś nadzwyczajne cechy?

23.10.2005
14:34
[26]

Dessloch [ Senator ]

doszedlem do "shotguna".
hmmm jak q2, tylko ze ciemno jak w dupie.
d3 mial klimat.
to nie ma totalnie klimatu.
jak w q2 idzie sie i... idzie. nudne jak chuj.

nie podoba mi sie.
fear jednak mial jakas fabule i moze to mnie z 2 godziny przy tym utrzymalo.

fear 5/10
q4 2/10
d3 6/10
hl2 7/10

taki moj ranking tych gier

ps.
na high gralem.
plynnie.
grafa jedyny plus, no i dzwiek

/[email protected], r9800xt, 1gb ram synchro z prockiem, audigy 2zs

23.10.2005
14:35
smile
[27]

stanson_ [ Manieczki ]

pytanko: A2500+, 512RAM, @R9600Pro - Q4 bedzie lepiej smigal niz Doom3?

23.10.2005
14:41
[28]

^JUNKERS^ [ 126 p ]

SPOILER !!!






































U.V. Impaler -> Na moje oko, niestety, już wszystkie sav'y wykasowałem (prócz ostatniego) to mniej-więcej w połowie gry się stajemy strogiem.
Po przemianie zyskujemy sporo imho, prócz o wiele szybszego poruszania się postaci (jako zwykły marine w porównaniu do strogga ruszał się jak ślimak) oraz zwiększenie HP i Armor ze 100 do 125, jest możliwość odzyskiwania energii poprzez serca na ścianach, które jako marine były niczym specjalnym,od taki obiekt co ładnie wygląda :). Oczywiście w fabule dużo więcej dodaje, ale nie mam zamiaru Ci psuć zabawy :) Sama przemiana jest (wyraże się bardzo trendi-młodzieżowo) M-A-S-A-K-R-Y-C-Z-N-I-E super wykonana/pokazana. Aż ciarki po plecach przechodzą :)
Kiedy będziesz miał gre?

23.10.2005
14:44
[29]

U.V. Impaler [ Hurt me plenty ]

Jutro rano. :)

23.10.2005
14:51
smile
[30]

^JUNKERS^ [ 126 p ]

Szkoda tylko że pewnie ją ukończysz w jeden dzień :(

stanson -> Gorzej, na moim sprzęcie z sigu grałem w Dooma 3 w Medium 1024.
Q4, 640-480 Low i gra przy większej ilości żródeł światła masakrycznie zwalnia (np. przy ostatnim bossie, cięzko było pokonać przez FPS ;)
A ogólnie nie mam pojęcia, zależy jakie chcesz ustawienia, czy syf w systemie itp. ogólnie polecam link!

23.10.2005
15:05
[31]

stanson_ [ Manieczki ]

chodzi mi oto, czy pogram w medium ~ 30FPS

23.10.2005
16:39
smile
[32]

surox [ Centurion ]

pytanie do osób, które przeszły grę w całości:

SPOILER


jestem w momencie, w którym prawie zostałem "przerobiony" na strogga. Dużo mi jeszcze zostało do końca? Jestem już chociaż w połowie?
Dzięki za odpowiedź.

23.10.2005
18:18
[33]

^JUNKERS^ [ 126 p ]

surox -> 3 posty wyżej.

23.10.2005
19:02
[34]

ZatoX [ Centurion ]

powiem wam tyle :

prawdziwy quake zaczyna sie od momentu przerobienia w strogga ! teraz to dopiero mozna robic strefy :) zapierdziela sie jak dzika swinia :D jeszcze pozniej msuze sprubowac zrobic rocket jumpa :D

23.10.2005
19:07
[35]

PrEd4ToR [ ››SuperNatural‹‹ ]

chce wam powiedziec tylko (to do tych co mowia ze gra jest krotka), zebyscie zagrali sobie na tym poziomie trudnosci co jest przed ostatnim.

ja gram juz 3 dzien i jestem lekko po tym jak mnie przerobili na strogga.
wtedy to sie dopiero gra, jak ci wyskakuje robocik i jeczy cos w glosnikach, a ty masz swiadomosc ze mala obcierka konczy sie ciezko dla ciebie.
wtedy jest temat.

a jak wy gracie na "uwazaj zebys nie postrzelil sie w nozke"...to przepraszam "zawodowcy", co juz pokonczyli wszelakie gry.

23.10.2005
19:13
[36]

Mr_Hyde [ Konsul ]

Predator a c oto za frajda trzy dni meczyc sie nad stworem tylk odlatego ze na wyzszych poziomach energia spada leb na szyje ?? :-] .Gra jest krotka i to jest niezaprzeczalny fakt. Gra ma u mnie 6/10 za krotki singiel i za nudny multi bez innowacji od tak Raven znalazl sposob na szybko i latwa kase :-] .

23.10.2005
19:36
smile
[37]

^JUNKERS^ [ 126 p ]

Predator -> Gram żeby mi gra sprawiała przyjemność a nie wkurzała/męczyła.
No ale Ty jesteś "mistrz" <lol2> Idż grać w Q4, może w tym miesiącu go skończysz ...

24.10.2005
00:43
[38]

PrEd4ToR [ ››SuperNatural‹‹ ]

Mr_Hyde.
zgas swiatla, wylacz telewizor...tylko ty i quake na dobrym poziomie trudnosci... to zobaczysz jaka to frajda. :›


^JUNKERS^
przejsc gre w 3h. Rzeczywiscie przyjemnosc jak ich malo.
ziewac mi sie chce jak czytam takich hard userow jak ty.
to sa fakty wlasnie.
grac na wyzszym poziomie, to rzeczywiscie trzeba byc mistrzem
ale ty cipka jestes, i idz mi stad przejsc go jeszcze raz.
tylko sie nie postrzel jak bedziesz celowal.

24.10.2005
00:47
[39]

PrEd4ToR [ ››SuperNatural‹‹ ]

ps.

pozniej tacy wlasnie jak ty kwicza w multi na ludzi ktorzy sa na #1, ze hackow urzywaja.
pomysl o tym.

24.10.2005
10:01
[40]

^JUNKERS^ [ 126 p ]

Nie porównuj MP do SP, całkiem inne bajki.
W Q3 grałem niejeden turniej z dobrym wynikiem, więc Twój skill w MP może mi tylko "rób lód".
W SP gram dla przyjemności,od to sobie idę by poznać fabułe. I jak w SP można być mistrzem? Bo nie widze Ciebie jako "mistrza" wciskając F5 i F6 na przemian, bp fajnie przejść Q4 na najwyższym poziomie.W takim wypadku to Ty jesteś "hard user", mając nerwy na to. Śmieszny jesteś.
Po drugie, nie mam czasu męczyć się z grą przez tydzień w przeciwieństwie do Ciebie.

24.10.2005
10:13
[41]

LuBeK [ Generaďż˝ ]

^JUNKERS^ ---> Nie denerwuj sie tak bo Ci zylka peknie ale PrEd4ToR ma racje. Jesli grasz na najlatwiejszm poziomie, wlatujsz do pokoju pelego Strogow i ich rozwalasz, a tobie nic, to co to za przyjemnosc z gry? Ja ze startu zaczolem na 3 poziomie trudnosci i nie powiem, ale czasem mam 5 razy wiekszego stresa niz przy Doomie 3. Nie ide na pale bo wiem, ze jak wlece niechacy na jakiegos wroga to ze mnie zostanie miazga. Wymusza to na mnie ostroznosc, stosowanie w pewnym stopniu roznych taktyk, zmusza do ostrzalu z ukrycia bo kazdy przeciwnik jest smiertelnie grozny, i teraz to jest FUN!

24.10.2005
10:16
[42]

^JUNKERS^ [ 126 p ]

Jeżeli czajenie się za ścianami, denerwowanie ile mi HP/Armor/Ammo zostało i bać się wyjść za róg bo Strogg jest to gratuluje.
Quake od zawsze był do rozwałki, nie do taktycznego myślenia, i właśnie dlatego gram na najniższym poziomie - żeby mieć radość z rozwałki.

24.10.2005
10:36
[43]

Azazell22 [ Civ IV ]

Quake 4 eh caly ten kwak

włączam single i nawet nawet niezle sie rozpoczyna i byłem wsumie zadowolony no ale niestety im dluzej się gra to tym gorzej .. gra jest strasznie nudna i monotonna a o liniowości nie wspomne
Single ma wiele zalet : działanie w grupach, nawet niezłe płukawki mamy, i możliwosc jeżdzenia czołgiem i innymi pojazdami .. lecz niestety kwak 2 był o niebo lepszy na single bardziej mi sie podobał miał swój klimat a ta czwórka to poprostu całkowita bezmyślna rozwalka ( takie połączoenie Dooma i Serious Sama ).. no ale na jeden weiczór można się powyzywać :) bo niestety zrobili typowego średniaka gdzie i nawet grafika nawala ..
Ocena Single 5-6/10

Co do mulitplayer no nie jest taki zły ale mówiąc szczerze wole q3 arena :> no może za krótko grałem by oceniac ten tryb ale niestety gra jeśli by mi sie spodobała to bym odrazu to wyczuł no zobaczymy jak będzie dalej
Ocena 7/10

jednak moim zdaniem Q4 nie można ani troche porównywać z FEAR ( mowa tu o single ) i dla mnie FEAR to FPP roku q4 idzie na półke i czekam na Cod 2

24.10.2005
14:04
[44]

Misiolo [ Generaďż˝ ]

A mi tam gierka się podoba. Gram na drugim poziomie trudności i też łatwo nie jest bo nie mam doświadczenia w fpsach. Niewiem jak wy to robicie że przechodzicie gry w trzy godziny. Ja gram trzeci dzień ( fakt że po 3 godziny max) i jestem w miejscu gdzie dostaję broń strzelającą jasno niebieskimi pociskami (hyperblaster albo nailgun). Swoją drogą ta broń to jakaś porażka - totalnie niefektywna. Nie rozumiem ludzi którzy przechodzą gry na najniższym poziomie byleby ją przejść w jak najkrótszym czasie. Nie rozumiem też tych którzy przechodzą na najwyższym metodą quick save&load. Najlepiej jest chyba dostosować poziom do swoich umiejętności i czerpać przyjemność z gry ale może jestem w błędzie...

24.10.2005
14:09
[45]

Grand [ The One And Only ]

No i co z tymi zielonymi kolorami :D moze mi ktoś pomóc mam te stry do q4 od ati i nadal jest zielono :D

24.10.2005
20:02
smile
[46]

MasterDD [ :-D ]

Zrobilem wczesna versje configa do Q4.
Jest oparta na stronach zamieszczonych powyzej, ale rowniez zawiera inne ustawienia.
Ten config na pewno doda pare FPSow i gwarantuje ,ze bedzie sie gralo lepiej w necie.

Plik 'autoexec.cfg' kopiujemy do [...\Quake 4\q4base].
Otwieramy i edytujemy notatnikiem lub innym progsem tego typu (wordpad, pitpad, etc.)

Mozecie smialo zmieniac ustawienia,
have fun ;-)


(PPM i 'zapisz jako...' jezeli bedzie Wam go otwierac, a nie zapisywac).

24.10.2005
20:08
[47]

ZatoX [ Centurion ]

Misiolo - zgadzam sie z toba , ja nigdy nie rozumime jak gre mozna przejsc w jakeis 8 h , ja jak mamgre to przechodze ja z miesiac jak nie wiecej , i mam duzo fun z tego , a nie oby jak najszybciej przejsc , ja tma sie rozkoszuje gierkami :)

24.10.2005
21:56
smile
[48]

SzajbiX [ Centurion ]

witam zna moze ktoś porty jakie są potrzebne aby mozna było grać na necie ??

24.10.2005
21:59
[49]

U.V. Impaler [ Hurt me plenty ]

Potrzebne są sztruksy.

24.10.2005
22:01
smile
[50]

MasterDD [ :-D ]

SzajbiX => Pewnie chcesz przekierowac?

Defaultowy serv jest stawiany na "28004".
Jednak sam port mozesz rowniez ustawic przy zakladaniu serva, ale wiekszosc pracuje na tym co Ci wyzej podalem.

24.10.2005
22:20
smile
[51]

SzajbiX [ Centurion ]

poprostu kumpel chiał by pograc ale jak sie okazało porty poblokowane

25.10.2005
03:02
smile
[52]

MasterDD [ :-D ]

(moga byc spojlery, ale lekkie i na pewno nie wieksze niz pokazywane w trailerach :P)

Pogralem sobie dzis dluzsza chwile z singla kwaka czwartego.
Gralem ponad 4h i stalem sie stroggiem :D
Zauwazylem jak narazie, ze moge miec wiecej zycia, jestem szybszy i moge tankowac zycie z tych organicznych posterunkow na scianach.

Gra jest straasznie monotoniczna, a co za tym idzie - nudna.
Czasem wymysla cos fajnego, ze zabawa jest fajna, ale to zaledwie na 5 min i potem znowu stypa.
Gram na 3cim poziomie trudnosci. Na poczatku brakowalo mi troche ammo i zginalem nawet pare razy (zeby tez zobaczyc i poczuc gre). Akcja w czolgu, moze i na poczatku fajnie, ale pooootem, sie ciaaaagnie i ciaaaagnie i co chwile to pytanie - kiedy kur.... wyjde juz z tego pier..... czolgu.
Jutro czeka mnie ciag dalszy przygod, juz jako strogg i mam nadzieje ,ze bedzie ciekawiej.

Porobilem od groma screenow z lepszych akcji, a te wrzuce chyba jutro :D

Moje oceny co do multi i singla maja sie podobnie.
Multi jest dupne i tego chyba juz nic nie zmieni. Sa duzo lepsze gry do multi niz zdychanie i ziewanie nad kwakiem 4, ot chocby qw, q2, q3, cod, moh, battlefield 1 i 2. No raczej wszystkie gry co mialy nieco lepszy multi.
6/10
Singiel nudny, choc czasem miewa brzeblyski. Na pewno nie wciaga tak jak np. Max Payne i na pewno tez nie jest taki fajny. Ma rowniez gorsiejszy singiel niz taki Q2 z '97, gdzie przy rzezni pomagala nam chociaz super muzyczka.
Przejscie tej gry to jedno wielkie arcade, szczegolnie jesli chodzi o czolg. Przeciez tam nawet zginac nie mozna bylo! Czolg jakis cudem sam sie regenerowal! Porazka :-/
6,5/10

Moja ocena moze sie zmienic, jak przejde gre do konca. Ale to nie zmienia faktu ,ze gra jest sredniakiem, zeby juz nie mowic - niewypalem.
250 zl - stanowczo nie!
99 zl w grudniu - 13-15latkowi na gwiazdke, zeby mogl sobie postrzelac i czolgiem pojezdzic.

6/10

p.s - widzial ktos w grze quad'a ?!? :D
Znalazlem wiele secretow, ale quada to nawet cienia nie znalazlem :-|

25.10.2005
03:14
[53]

MasterDD [ :-D ]

"Czesc, gdyby nie te bump'y to bym byl jak 'ziomale' z HL2"

25.10.2005
03:16
[54]

MasterDD [ :-D ]

"War of the worlds?"

"- You all gonna die down here!"

25.10.2005
03:18
[55]

MasterDD [ :-D ]

"No to jedziemy!"

"Poprosze nowe nozki, glowke i pare bajerow ze swiata science fiction" :D

25.10.2005
03:19
[56]

MasterDD [ :-D ]

"Ała ?!"

25.10.2005
03:21
[57]

MasterDD [ :-D ]

"Zabolalo? :D"

25.10.2005
03:22
[58]

MasterDD [ :-D ]

"Zakladam, ze te nogi nie beda juz potrzebne"

25.10.2005
03:23
[59]

MasterDD [ :-D ]

"No i prosze! Zgodnie z zamowieniem"

"Nowe nozki, ryjek tez po liftingu. Masz Pan jeszcze tuning za free..."

25.10.2005
03:25
smile
[60]

MasterDD [ :-D ]

"Stroggocop" :D

25.10.2005
03:27
[61]

MasterDD [ :-D ]

Nie ufaj dentystom! :D

25.10.2005
06:11
smile
[62]

PrEd4ToR [ ››SuperNatural‹‹ ]

^JUNKERS^

cmok

25.10.2005
08:45
[63]

Maevius [ Czarownik Budyniowy ]

MasterDD -> Naprawde, "Spoiler" przed Twoimi postami z obrazkami to by sie przydal..

25.10.2005
08:48
smile
[64]

legrooch [ Legend ]

UV ==> W rozerwanych ogrodniczkach też dobrze chodzi!

25.10.2005
09:53
smile
[65]

Judith [ scribe from Tyria ]

Spoiler nie spoiler, już po ptokach, ale jakośc tych screenów jest do tego taka sobie. No ale 47 fps jest :>

25.10.2005
10:01
smile
[66]

??? [ tomi_boss ]

MasterDD --> i po co te screeny wkleiles? rozwaliles niektorym jeden z najlepszych momentow grze LOL

25.10.2005
10:18
[67]

U.V. Impaler [ Hurt me plenty ]

Grafika gorsza niż w Doom 3? Nie sądzę.

25.10.2005
10:18
smile
[68]

U.V. Impaler [ Hurt me plenty ]

25.10.2005
11:09
smile
[69]

Judith [ scribe from Tyria ]

UV, otóz to, grafika jak dla mnie jest bardzo w porzadku, poza tym lokacje stylistycznie przypominają starego dobrego Q2, co jest miłe.

25.10.2005
12:03
smile
[70]

Maevius [ Czarownik Budyniowy ]

Doom 3 tez jeszcze daje rade

25.10.2005
12:05
smile
[71]

Maevius [ Czarownik Budyniowy ]

troche oftopikowo, ale duzo jeszcze gry przede mna ? Po D3 zabieram sie za Q4 :)

25.10.2005
12:06
[72]

|kszaq| [ Ethan Hunt ]

czołgw q 4 ? ??? Nie spodzieałbym sie nigdy tego....

25.10.2005
12:08
smile
[73]

piokos [ Mr Nice Guy ]

mam pytanie:

to jak jest w końcu z tym plikiem "quake4.exe", tak się składa że mam Kasper'a . Jak zainstaluję grę będzie mnie nękać AV?

25.10.2005
12:08
[74]

U.V. Impaler [ Hurt me plenty ]

Maevius ---> Sporo. Jesteś na razie w EnPro. Jeszcze około piętnastu poziomów.

25.10.2005
12:59
smile
[75]

Stary Wuj [ Generaďż˝ ]

Off Topic :

Tak spytam przy okazji :-)
A te niby serwery co to sie spora czesc Half Life 2
sciagala po instalacji to jeszcze dzialaja ?

Zastanawiam sie, czy nie kupic HL 2.
Ciemno jak w dupie w tych Quakach, Doomach i Fear'ach........

Stary Wuj

25.10.2005
13:57
smile
[76]

MasterDD [ :-D ]

??? => Chyba jedyny :D

Judith => GF4 Ti 4200 demonem predkosci, ani jakosci to raczej nie jest :D

Maevius => Wszystko bylo w trailerach, nic nowego nie powiedzialem, nie dodalem.
No ale jesli juz jednak komus zepsulem zabawe, to I'm very sorry.


UVI => Jak wrazenia? :D

25.10.2005
19:36
[77]

U.V. Impaler [ Hurt me plenty ]

Wrażenia są bardzo dobre. Widać ewidentnie, że rozgrywka podzielona jest na dwa etapy. Przed wizytą w Strogg Medicial Facilities typowe Call of Duty w kosmosie, po wizycie w zakładach medycznych rozpoczyna się Doom 3 - tyle, że z szybszą akcją. Dispersal Facility i Putrification Center to absolutne perełki - oba poziomy zabijają klimatem i są fantastycznie wykonane.





SPOILER!

Rozwaliło mnie to, co zobaczyłem na końcu Putrification Center. Najpierw przeraźliwy ryk po strzale w tkanki wijące się pod ścianami, a później to ogromne, grube coś. Zaskoczyli mnie panowie z Raven po słabszej, pierwszej części gry, zaskoczyli i to bardzo. Jeśli chodzi o Kane'a jako Strogga - beznadziejny wygląd postaci po zabiegu. Bardziej bym się cieszył, gdyby nasz bohater przypominał podstawowych żołdaków wroga - z połową twarzy pod metalową maską. No ale nie można mieć wszystkiego.

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-10-25 19:38:05]

25.10.2005
19:44
smile
[78]

Arxel [ Dj Arxel ]

weim ze nawet nie powinienem pytac ale nie zaszkodzi.. :)
czy na:
Duron 1.3
nForce2
512DDR
Radeon9200 128MB
pojdzie?:D
chocby na min. detalach.. :)

25.10.2005
19:53
[79]

papaboss [ Generaďż˝ ]

Jak mozna zmienic czestotliwosc odswiezania? W ustawieniach gry nie widzialem takiej opcji a to cholerne migotanie po kilkudziesieciu minutach przyprawia mnie o zgon :)

25.10.2005
20:31
[80]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

Bawilem sie przy Q4 lepiej niz przy FEAR... Co prawda srednio podeszly mi etapy, w ktorych siadamy za sterami czolgu/kolejki ale reszta jest bardzo grywalna.

28.10.2005
16:57
[81]

yediii [ also known as duszek ]

nie wiem jak przejść dalej, wzywam windę, koleś wchodzi na nią, ale nie mogę zjechać na dół
wtf?

28.10.2005
20:07
smile
[82]

SEW [ O/C addicted ]

Gra nawet spoko, a nawet bardziej niz spoko, moim zdaniem zjada doom'a3 na sniadanko, niestety z FEAR norownac bo gralem tylko w demo, ale ID ma sie chyba czym pochwalic. Jaknarazie nie podobaja mi sie tylko etapy z pojazdami, jakies takie dretwe i zamiast ekscytowac albo nudza albo irytuja..

Na :
Athlon64 3000 (1800@2250), 768 RAM, DFI LanParty nf4 ultra-d i Galaxy 6600 GE (450/1000) gra w 1024/768, na high detalach chodzi bardzo plynnie, liczba klatek nie spada raczej ponizej 40

Jak narazie oceniam gierke na plus i jest dla mnie milym zaskoczeniem, bo wogole nie czekalem na ten tytul a okazal sie nawet calkiem calkiem.

28.10.2005
20:34
[83]

Trollf [ ]

wie ktos do jakiego katalogu wrzuca sie demka z gry i jak sie je pozniej uruchamia?

28.10.2005
20:40
[84]

Adam9870 [ ]

Arxel => Raczej nie, na Radeon9200 udpaliłbyś go raczej ale procka masz za słabego trzeba mieć 2GHz a ty masz 1.3

29.10.2005
12:26
[85]

yediii [ also known as duszek ]

czy ktoś może mi pomóc ? 4 post od doły

29.10.2005
17:00
smile
[86]

Judith [ scribe from Tyria ]

Luz, UV pewnie własnie konczy pisac poradniik :)

29.10.2005
19:11
[87]

KRI100 [ Chor��y ]

giera ma przede wszystim FENOMENALNY design. Biomechanika najwyższych lotów. Absolutnie perfekcyjnie wszystko jest dopracowane, detale, normal mapy, swiatła zza wentylatorów, shaderki - panowie z ravena wysmażyli cacuszko, które, póki co, wizualnie nie ma sobie równych - wystarczy się przyjżeć obiektom w otoczeniu, ile na nich najmniejszych dupereli - OGROM roboty w to poszło

SPOJLER




Przemiana w strogg'a to małe pierdnięcie. Prawdziwy hardkor to "fabryki" produkujące strogg'ów. Ludzie na hakach, patroszone korpusy, walające się ludzie organy - poziomy są po prostu chore, są tak wykręcone, że sam Giger by się ich nie powstydził.. granie w nich na pozimie trzecim, gdy czasem jedynym , co zostaje, jest blaster - to jest dopiero frajda :)

dla mnie giera spełniła stawiane jej oczekiwania w 100%.

29.10.2005
19:19
smile
[88]

Obscure [ ExcalibuR ]

U.V. Impaler jaki ty masz sprzęt ??

29.10.2005
19:21
smile
[89]

SEW [ O/C addicted ]

@KRI100
Moim zdaniem F.E.A.R. wyglada lepiej, ale o gustach sie nie dyskutuje.
Wlasnie to mi sie w nowym QUAKEIV podoba, ze nie chodzimy caly czas z amunicja na maksa do wszystkiego co mamy, czasem naprawde jest strach otworzyc kolejne drzwi gdy w shotganie masz 8 naboi a w karabinie maszynowym 40-reszta broni jest pusta.Wtedy zadajesz sobie pytanie, a jak tam jest ich wiecej? Ale wyboru niema i zostaje blaster i cofanie sie tak dlugo jak tylko mozna :) - to dodaje dodatkowego dreszczyku.

SPOJLER

Te etapy po zamianie w strogga nie sa przerazajace, one sa momentami chore. Nie chcialbym spotkac osobe robiaca te etapy :)

29.10.2005
19:37
[90]

Misiolo [ Generaďż˝ ]

Obscure --> z tego co wiem UV ma 7800 GT. Szcęściarz ;).

29.10.2005
20:40
smile
[91]

Obscure [ ExcalibuR ]

Racja to jednak szcęściarz

29.10.2005
21:03
[92]

ossa201 [ Generaďż˝ ]

Cały czas się pytacie jaki ma sprzęt choć mówił już to chyba z 999 razy.

29.10.2005
21:14
smile
[93]

CHESTER80 [ blood money ]

Jaką ma kartę UV bo słyszałem że ma jakiegoś Radka fajnego ? :))

W Q4 jeszcze nie grałem, postanowiłem być uczciwy i kupić orginał, niestety cena tej gry to żenada roku ale grę i tak kupię (a co!). Na podstawie początkowych wypowiedzi graczy, myślałem że Q4 to taki dodatek do Doom3 i że nie będzie to żadna rewelacja. Teraz poczytałem wasze posty (psując sobie oczywiście zabawę, ale trudno) i najbardziej mnie ciekawią te "chore" poziomy z ludzkimi zwłokami. Grafika z tego co widzę jest wspaniała, ale to było do przewidzenia. Mam nadzieję że już w listopadzie dołącze do szczęśliwców którzy grają w Q4.

29.10.2005
21:18
[94]

U.V. Impaler [ Hurt me plenty ]

Jak byłem młody i jeszcze nie łysiałem, to bardzo podobała mi się fabryka Stroggów w Quake II. Ludzie byli tam mieleni w ogromnych maszynach i to było bardzo brutalne. No cóż, czasy się zmieniają, wyobrażenia o brutalności też. Putrification Center i tortury - to jest to! :)

CHESTER80 ---> Za podobne pieniądze można mieć Q4 Special Edition, czyli Q4, Q2, Q2: GZ i Q2:TR. Warto :)

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-10-29 21:18:30]

29.10.2005
23:12
[95]

KRI100 [ Chor��y ]

mi też w kwaku dwa strasznie [ dziwnie pasujące do sytuacji słowo :) ] podobało sie [ o ile dobrze pamiętam ] "detention center". Obawiałem się, czy będa tego typu etapy w kwaku cztery, czy nie - ale na szczęście, panowie z ravena chyba też bardzo lubili te poziomy :)
na "chorych" poziomach bardzo mi sie podoba efekt z coraz głosniej bijącym sercem bohatera. Grajac na rozkręconym 5:1 nieraz łapałem sie na odruchowym rozglądaniu [ gram tylko po zmroku :D ]

*chester - chore poziomy są naprawdę "chore", czasem wręcz daleko poza granice dobrego smaku.
A transport ludzkich zwłok na hakach... no nie powiem, ciary mnie po plecach przeszły...

29.10.2005
23:23
[96]

yediii [ also known as duszek ]

a mi nikt nie chce pomoc ;(

29.10.2005
23:41
smile
[97]

Judith [ scribe from Tyria ]

Obscure, Misiolo - wcale nie szcześciarz, tylko cięzko pracujący człowiek, trochę poradników musiał natrzepac, zeby sobie strzelić taką karte :]

30.10.2005
08:00
smile
[98]

Obscure [ ExcalibuR ]

A jak mi pójdzie quake na moim sprzęcie:
Ati Radeon 9550 128MB
512 dd ram
1,7 celeron
pozdrawiam

30.10.2005
10:24
[99]

KRI100 [ Chor��y ]

ktoś może orientuje się, jak, i przy pomocy czego, powyciągac z plików kwaka4 modele postaci i budynków? Chciałbym się na spokojnie, z bliska przyjżeć tym cudeńkom

30.10.2005
10:28
[100]

Amadeusz ^^ [ tool ]

Obscure - kiepsko :/ Na medium możesz nie pograć w 1024x768

30.10.2005
10:32
[101]

amatorr [ Konsul ]

Mam prosbe do kogos z dobrym sprzetem. Moglby ktos ustawic 800x600 i medium i zrobic ze dwa screeny? Sam gram w takich ustawieniach i mi to zupelnie na medium nie wyglada, moze pokazuje ze jest medium a wszystko jest low (cos podobnego jak w doomie 3).

30.10.2005
10:37
[102]

Amadeusz ^^ [ tool ]

"Karolinka jest dostępny" ... Rotfl :p

30.10.2005
10:38
[103]

U.V. Impaler [ Hurt me plenty ]

KRI100 ---> WinRAR-em obejrzyj pliki .pak.

30.10.2005
10:53
[104]

hARaPL [ Junior ]

Świetna gierka :)
Polecam wszystkim :)
hhe teraz gram obecnie w Q3 i mam problemy z texturami przy niektórych modach :/
Jak będe mięć lepszego CPU to przeżucam sie oczywiście na Q4 :)
Naprawde gra godna polecenia :)
Jak i oczywiście jego poprzednik :)
Dostena jest również na moim serwisie.
Pozdrawiam i z góry Polecam Q4 i oczywiście Q3 :)

30.10.2005
11:16
smile
[105]

stanson_ [ Manieczki ]

Q4 to IMO porazka roku, grywalnosc zupelnie przecietna; grafika wrazenia nie robi, brak fizyki i interaktywnosci z otoczeniem, liniowosc, akcja sztucznie przedluzana przez cofanie sie i wracanie do punktu wyjscia non-stop... Gdyby ta gra sie nie nazywala Quake 4 to przyjalbym ja lepiej. Po prostu mamy kolejny, zwykly, aczkolwiek dobry lecz absolutnie nie rewolucyjny FPS, nic poza tym.

30.10.2005
12:05
smile
[106]

pizmak [ Konsul ]

Cos wam to przypomina ?;-)

30.10.2005
12:06
[107]

yediii [ also known as duszek ]

q2dm1 ? huh

30.10.2005
13:11
[108]

U.V. Impaler [ Hurt me plenty ]

akcja sztucznie przedluzana przez cofanie sie i wracanie do punktu wyjscia non-stop...

Rozumiem, że kolega stanson_ Quake II na oczy nie widział?

30.10.2005
13:14
[109]

stanson_ [ Manieczki ]

kolega stanson_ Quake II na oczy widział i nawet kilkakrotnie ukończył.

Zreszta, co to ma do rzeczy skoro mamy XXI a nie XX wiek?

30.10.2005
13:19
[110]

U.V. Impaler [ Hurt me plenty ]

Widzisz, w Quake II było bardzo podobnie. Mnie tam inne rzeczy w tej grze denerwują, a nie "sztucznie przedłużane" poziomy, które są nie "sztucznie" przedłużane, ale całkowicie logicznie i naturalnie przedłużane. Prosty przykład: grupa dociera do punktu A i nie może przedrzeć się dalej, no to nasz master of disaster idzie do punktu B coś wyłączyć i potem wraca do punktu A - akcja biegnie dalej. Nie wiem co w tym złego. To całkiem sensownie wygląda, przynajmniej dla mnie.

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-10-30 13:22:37]

30.10.2005
13:45
[111]

stanson_ [ Manieczki ]

Taa, ale latanie od punktu A do punku B przez cala gre przez naszego "masta of disasta" jest spowodowane tym, ze tworcom sie nie chcialo po prostu budowac nowych poziomow i sztucznie przedluzyli rozgrywke. Sensownie moim zdaniem to by to wygladalo, jakby takie cos sie przydazylo kilka razy na cala gre, a nie non-stop.

Poza tym w dobie takich gier jak H-L2 to tytul zwany QUAKE4 powinien miec troche fizyki. Pomijajac fakt, ze kod jest gorzej zoptymalizowany niz D3 i do tego grafika wcale nie jest lepsza.

Po prostu jestem zajebiscie zawiedziony na tej grze. Spodziewalem sie hitu, a dostalismy kolejny, zwykly FPS.

30.10.2005
13:48
[112]

amatorr [ Konsul ]

stanson: nie wiem czy zauwazyles ale tam toczy sie wojna (?), a na niej czesto zdaza sie cos nieprzewidzianego.

30.10.2005
13:52
[113]

amatorr [ Konsul ]

Dodam jeszcze, ze w grze atakujemy baze wroga, wiec logicznym jest, ze czegos obcego sie nie zna. Uzasadnie to cofanie sie. Zreszta gra to gra i tyle.

30.10.2005
15:21
[114]

m1234 [ Konsul ]

Dwa momenty robią kolosalne wrażenie:
1. jazda z którejś z wież windą w dół, podczas gdy jakiś przerośnięty mutant skacze po ścianach i próbuje rozwalić/strącić naszą windę...
3. lot w kapsułach i stylem kamikadze wbijanie się w "bazę/statek" wroga

No dosłowanie zapiera dech w piersiach. Nie wiem jak można porównywać Doom-a III do Quaka IV. Owszem graficznie gry są podobne, ale Quake IV jest o wiele lepiej zrobiony, często działamy w teamie, czasami wychodzimy na powierzchnię, zręcznościowe przerywniki w jazda czołgiem-poduszkowcem lub pociągiem. Dużo lepiej generalnie.

btw. jestem przy mózgu, wlazłem by podejrzeć hinta jak go rozwalić. Rozumiem, ze to koniec?

31.10.2005
18:53
[115]

casnova14 [ Centurion ]

cze mam pytanko jak dlugi jest quake? mnie własnie na pcozatku wział statek <znaczy wszedłem na jego pokład> i jestem ciekawy jak dluga jest zabawa:D

31.10.2005
19:05
[116]

Amadeusz ^^ [ tool ]

Nurtuje mnie jedna rzecz. *mały spojler* żołnierze przerobieni na stroggów strzelają hyper-blasterem posiadającym pomarańczowe kule. Jedna seryjka w facjatę potrafi zabrać nam 3/4 życia na praktycznie każdym poziomie trudności. Zwykłym hyperblasterem, to my się możemy przy nich podrapać po tyłku. Czy da się ulepszyć HB na tyle, by móc strzelać tymi ulepszonymi nabojami? To samo się tyczy railguna, choć ma go tylko jeden typ wroga, przypominam - strzela na pomarańczowo *mały spojler - koniec*

31.10.2005
19:05
[117]

KRI100 [ Chor��y ]

HEHE, godzinke temu wbiłem się w bazę wroga - ja pierniczę, co za efekt - ostatni raz taką adrenailinę miałem lądujac w Normandii w pierwszym MOH... cudnie zrobiome.
Poraża mnie ogrom roboty, jaką ludzie z raven w pakowali w tą grę - utkane normal mapami niemal wszystkie obiekty, a jak to jest pomyślane, jak zaprojektowane, jak dopieszczone - ja piernicze, lead designer musi chyba być nadczłowiekiem, albo non stop coś ćpać...

no i jest długa - a to w dobie gier na dwa-trzy wieczory/noce, jest dla mnie dużym atutem.

trochę boli brak fizyki [ bo to, co tam jest, trudno nazwać fizyką - ot, ładnie ragdoll zrobiony i tyle ] i koszmarne wymagania, ale co tam - dla mnie największy szpas od czasów FC

31.10.2005
21:55
[118]

Amadeusz ^^ [ tool ]

Może teraz zna ktoś odpowiedź na pytanie zadane o 19:05?

31.10.2005
22:30
smile
[119]

techi [ Legend ]

No właśnie przeszedłem Quake IV:)
Grałem na poziomie (Chyba Corporal się zwał;) odpowiadającym hard:)
Nie było w sumie takie hard, bo były F5 i F9 dostepne:)
Bez tego to byłaby rzeźnia;P
Powinni zrobić ograniczenie save do np. 5 na lvl;)
Wrażenia?
Grafika 8+/10 Właściwie nie zachwyciła(to taki Joke, bo grałem na 640x480 LOW:P*)
Fabuła 7/10 Troche dobijało mnie to ciągłe Kane to, Kane tamto:)[btw. bardzo ciekawie to uasadnili w jednej misji**)
Grywalność 9/10 Baaardzo fajnie się grało(chociaż niektóre etapy nudnawe)
Bronie 9/10 Dobrze wykonane, robili upgrady, ale zabrakło BFG;P
Potworki 8+/10 Niektóre wkurzające, niektóre przesadzone(Co za potworek wytrzymalby 9 strzałów z rakietnicy??:P I nie mówię tu o Bossie;)) NailGun rox;D

To chyba wszystko;)
SPOILER

















Amadeusz=>Każda broń się ulepsza z czasem:)
Railguna ulepszy Ci technik chyba w Data Transmision(taki lvl;)) Będziesz mial 300% mocy, co pozwala na przechodzenie przez wrogow;)
HB jest swietny;D Potem Ci ulepszą go dając naboje odbijające się od scian;)

Jestem już przy ostatnim bossie:)
Zobaczymy jak pójdzie;)
[Narazie jest jakieś 0:15 dla niego, a wlasciwie potworkow dookoła ;P)

*Dobra gra powinna dobrze wyglądać nawet na niskich detalach;)
HL2 oferując bardzo podobną grafikę(nie licząc cienii;)) Na wyższych detalach działał mi płynniej niz na nizszych Quake...
**Pomysł o czytnikach przepuszczających tylko Strogów był ciekawym urozmaiceniem:)

Chyba wszytsko:)
Za błędy merytoryczne przepraszam;)
Mam nadzięję, że Uvi mnie nie zjedzie;P

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-10-31 22:52:16]

01.11.2005
10:04
[120]

Mariokwas [ Pretorianin ]

KRI100--- jak chcesz powyciagac postacie i inne obiekty z quake4 to uzyj rara do wypakowania archiwów, postacie głownie znajduja się w folderach models i są porozzucane pd kilku pakach, następnie potrzebujesz programu milkshape do zaimportowania ich i wyeksportwania w formacie np 3ds ( 3d maxowy foramt) albo mozesz sciagnac skrypt/plugin do 3d maxa i od razu importowac do maxa, zaleta tego 2 rozwiazania to to ze postacie po imorcie są zrigowane inaczej mówiąc mozesz je np od razu animowac, pozatym milkshape zdaje sie nie ma suportu dla normalmap takze bez tego postacie wygladją paskudnie choc są lepsze niz w doomie, i to chyba tyle

U.V. Impaler -- tak z ciekawosci sie zapytam co Cię denerwuje w tej grze bo wspomniałes o tym : )

mnie najbardziej z quake4 podobały sie tzw bio machines, czyli fragmenty ciala "ludzkiego" w polaczeniu z mechanicznym uzadzeniami, w sumie duzo tego nie bylo ale "dizajn"taki troche gigerowki, a druga rzecz ktora byla fajna to wydobywajaca sie z ust chipków para , nic fajnego więcej nie zrejestrowałem ;)

01.11.2005
12:32
[121]

KRI100 [ Chor��y ]

*mariokwas
znalazłem na jakiejś płycie trial maxa5 - tylko nie wiem, jakiego pluga do niego w googlach szukać :|
Pierwszy raz to robię i ni czorta nie wiem, jak to ugryźć...
Paki juz rozbebeszylem - powtórzę się - ale ogrom włożonej w tą gre roboty, mnie po prostu powala

01.11.2005
13:21
[122]

U.V. Impaler [ Hurt me plenty ]

Mam problem. Wyszukiwarka nie znajduje mi serwerów, żadnych. Spotkał się ktoś z takim bugiem?

01.11.2005
14:10
[123]

pizmak [ Konsul ]

U.V. Impaler w piratach tak jest... ;-)

ale wystarczy public server patch.

01.11.2005
14:14
[124]

maciek_ssi [ Electroma ]

pingnij idnet.ua-corp.com

01.11.2005
14:14
[125]

U.V. Impaler [ Hurt me plenty ]

No wiesz. Nie po to kupowałem wersję kolekcjonerską, żeby instalować jakieś patche dla piratów.

maciek_ssi ---> Nie działa. :)

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-11-01 14:14:01]

01.11.2005
14:29
[126]

Mariokwas [ Pretorianin ]

KRI100

https://www.maxplugins.de/max6.php?page=4&range=Import%20/%20Export tutaj jest plugin do imoprtu modeli z dooma3 dziala równeiz z quakem bo to ten sam engine, sprawdzone bo ja juz jest po przejrzeniu wszystkich modeli postaci z quaka, dokladnie to jest MD5 Importer v1.0, jest to skrypt, czyli po sciagnieciu go musisz go wypakowac i wkleic do folderu 3dsmax7\scripts ( podalem akurat wersje 7 maxa , z 6 wersja maxa równiez wspólpracuje ale czy z 5 to nie wiem musisz sprawdzic jesli nie będzie dzialac to musisz zasac np triala nowszego maxa), następnie po uruchumieniu maxa wchodzisz w panel utilities ( w maxie7 jest zaznaczony ikoną z młotkiem), wybierasz run script, otwrzy ci sie takie okinko odchacz See-Through Mesh i wcisnij import MD5, nakieruj na folder gdzie masz modele ( *.md5mesh to są modele a *.md5anim same animacje bez modeli) i juz, nastepnie musisz jedynie do pełni szczęscia otworzyc material editor( ikona z cztrema kulkami) wcisnąc w nim ikone ze strzalką i kulką( zwie sie to get matrial), otworzy ci sie okienko matrial/map browser, w nim kliknij na scene, pojawi sie jedna kulka multimatrial( multi/sub-obiects)[mesh], kliknij na nią dwa razy , ta kulka przeszla teraz do slotu matrial editor, traz pozostaje ci nakierowac na textury , czyli kilkasz na poszczegolne sub -marial i przydzielasz textury, nie powinno to byc problelmem, jedynie przy normal mapach( itu jest gwózdz bo musisz miec co najmnij maxa 7, wczesnij sze wersje nie mialy suportu dla norma map, takze w 5 ich nie zobaczysz) mozesz sie zkrecic, muszisz wslocie bumpkliknąc i wybrac normal map, i nakierowac na texture z noraml mapą, jesli cos robiles juz w maxie to nie bedzie to dla ciebie problemem, jesli nie to mam nadzieje ze to co napisalem nie jest jakos specjalnie nie zrozumiele, wszsytko to co powyzej to standardowe procedury w maxie i nie są one takie straszne jak by sie mogło wydawac, dodatko zamiesze obrazki moze one jakos przyblizą co i jak


U.V.I -- hym myslalem ze moze chodzi o jakies inne zgrzyty w grze, to co napisales to faktycznie jest problemem, nie umiem nic doradzic :\

01.11.2005
14:30
[127]

Mariokwas [ Pretorianin ]

2

01.11.2005
14:38
[128]

Mariokwas [ Pretorianin ]

jak juz to wszsytko zrobisz to kliknij render, ( mozesz sobie wybrac wielkosc obrazka, kolor tla itp) i ju bedziesz miał obrazek, jest jeszczejedne zonk natury technicznej, engin dooma i quake troche inaczej obsuguje normal mapy tzn jest tam zastosowana prosta ale cwan sztuczka, ktorej to niestety max nie posiada, przez co noram mapy czasem niewyglądaja w maxie tak jak w grze, ale nie będę cie w to zagłebial bo jesli nei masz do czyniania z maxem to nic te moje wywody nie dadzą a jesli masz to sam sie skapniesz o co chodzi jak tylko zobaczysz texture z normal mapą a na niej np połowe twarzy a nia całą ; )

01.11.2005
15:39
[129]

KRI100 [ Chor��y ]

wielkie dzięki
No to już mam zajęcie na kilka najbliższych wiczorów :)

01.11.2005
19:03
smile
[130]

Mariokwas [ Pretorianin ]

no spokojnie zabawy starczy Ci na pare ładnych wieczorków zeby chociaz obejzec wszystkie postacie, jesli spodoba Ci sie to grzebanie w modelach to polecam vampire masquarde bloodlines, tam są take modele ze łeb odpada zgwintem w dodatku nie posiadają zadnych normal map a są tak szczególowe ze mała głowa, dlatego tez pewnie ta gra chodzi duzo gozej niz hl2, nie które posacie są zbudowane z takiej ilosci polygonów co np 4 postacie z dooma a ze 3 z quaka :D

03.11.2005
22:07
[131]

hohner111 [ SORRY FOR MYSELF ]

Co do wymagań gry...nie sa duże kurcze, sa dużo dużo mniejsze niż miał Doom 3 :)

Komp z podpisu i 800x600 Medium i w sieczce 18-20fps, normalnie ~30 :)

03.11.2005
22:49
[132]

KRI100 [ Chor��y ]

mario - jak wygrzebać modele z vampire?
jaki program [ chyba xsi - bo na tym był też HL modelowany ], jaki plug?

No nie powiem - spodobało mi sie :)

04.11.2005
11:31
[133]

ciupek13 [ Junior ]

Grand<------------------- Rozwiązałeś już ten problem z tymi zielonymi kolorami jak tak to odpowiedz jak to zrobiłeś


All<-----------------------kto moze wiedzieć co jest z tymi zielonymi kolorami mam ten sam problem co grand mój komp to 2000xp+athlon radeon 9200 najnowsze stery 128 ddr ram 256 ddr (400mhz) mój kolega ma sempron 2600+ 1.8GHz, 256 RAM DDR, Radeon 9000 i mu chodzi normalnie w zwykłych kolorach

04.11.2005
15:31
[134]

Vein [ Sannin ]

a może wiecie co można poradzić na brak instrukcji SSE w procesorze ? maja wypuscic jakas latke ? bo na oficjalnej stronie milczą...

04.11.2005
23:41
[135]

ciupek13 [ Junior ]

haha rozwiązałem problem zielonych tekstur(nie ja ale pewne forum:D) w skrócie na pulpicie trzeba wziąć własciwości w zakładce skrót przy elemencie docelowym trzeba dodać +seta r_renderer ARB
(np. "C:\Program Files\id Software\Quake 4\Quake4.exe" +seta r_renderer ARB i wszystko bedzie ok przynajmniej u mnie tak jest)

05.11.2005
00:39
smile
[136]

KUBOS [ Konsul ]

Ludki powiem tak jeżeli doom3 wam chodził na H-detalah płynniutko a Q4 nie chce to samo przez siebie mówi że coś jest nie tak z ustawieniami gry wystarczy otwożyć config w q4 i pozmieniać dosłownie kilka ustawień i gra chodzi płynniutko na maximum :)))

05.11.2005
01:58
[137]

hohner111 [ SORRY FOR MYSELF ]

KUBOS - ja mam odwrotnie...Doom3 640x480 LOW i skakał, Quake 4 800x600 Medium i płynnie hehe.....na szczescie 6600GT w drodze...

06.11.2005
23:41
[138]

kasztaneczuszek [ K A S Z T A N ]

hmm... moje ustawienia sprzętowe:
sempron 2200+ , 1 GB ramu, R9600 256mb

ustawienia w grze:
1024 x 768 , very hight i chodzi płynnie....

chyba sie nigdzie nie pomyliłem....

06.11.2005
23:46
[139]

kasztaneczuszek [ K A S Z T A N ]

no i AA na x4

08.11.2005
19:11
smile
[140]

Marder [ Konsul ]

Pytanie techniczne: Jak do jasnej cholewy zmienić strefowanie z klawiszy A i D na klawisze kursorów <---- ------> Wskakują mi jakieś shifty i inne dupersznity

08.11.2005
19:42
[141]

ossa201 [ Generaďż˝ ]

A ja tak mam z Cssem czasami !! !!

09.11.2005
23:20
[142]

U.V. Impaler [ Hurt me plenty ]

W sieci ukazał się interesujący mod Parallax Mapping Engine 2.0, który w grze zastępuje efekt Bump Mapping na rzecz Parallax Mapping (technika ta będzie używana m.in. w Unreal Tournament 2007). Już za czasów Doom 3 mod zrobił furorę, dlatego był wielce oczekiwany przez fanów. Różnica jest znaczna.

Oto właz z Dispersal Facility. Ultra Quality + AAx8. Bump Mapping, czyli standard w Quake 4.

09.11.2005
23:22
[143]

U.V. Impaler [ Hurt me plenty ]

No i teraz Parallax Mapping. Zdjęcie zrobione w tej samej pozycji, bez ruszania się z miejsca - przełączyłem przypadkiem broń - i to jedyna różnica. Myszy również nie ruszałem.

Mod jest dostępny tu:

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-11-09 23:21:15]

09.11.2005
23:32
[144]

Hebron [ _)V(_CaRboN ]

czy roznica polega na tym tylko, ze ten 2 screen jest jasniejszy i moze troche mniej matowy ? :)

10.11.2005
00:06
[145]

Misiolo [ Generaďż˝ ]

UVI --> a jak się ma ten mod do spadku wydajności? czy jest znaczna?

10.11.2005
00:17
smile
[146]

ossa201 [ Generaďż˝ ]

Najlepsze poszliśmy dzisiaj z kolegami do dklepu i chcialiśmy kupic sobie dla jaj jakies wino, takie tanie jakie to piją zazwyczaj ludzie, więc wchodze i mówie dziendobry chciałbym kupić tanie wino, a babka mi na to " nie ma tanich są tylko za 5 zł."
Nieiwm co to ma do Q4 ale musiałem to gdzieś powiedzieć.

10.11.2005
01:02
[147]

maciek_ssi [ Electroma ]

ossa --> zupelnie niczego nie rozumiem, no chyba ze po winie parallax mapping wydaje sie bardziej realistyczny :-)

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-11-10 01:01:39]

10.11.2005
07:32
smile
[148]

amatorr [ Konsul ]

ossa201: sie nie smiej, bo to prawda. Tanie wina zaczynaja sie od 3,5zl>

11.11.2005
13:35
[149]

.:VeGo:. [ Dragon ]

mam pytanie: gdy uruchamiam gre na moim radku 9200 wszystko jest zieleone, tak jak bym mial wlaczony noktowizor czy cus podobnego?? czy tak jest na poczatku czy sa norlane kolorki ??

11.11.2005
14:20
smile
[150]

wacek666 [ Konsul ]

wie ktoś moze jak przejś tego ostatniego potwora tzn.tą kule.strzelam do niego i nic może jakiś sposób jest na to ??? pomóżcie.

11.11.2005
14:27
[151]

maciek_ssi [ Electroma ]

.:VeGo:. ---> post z 04.11.2005 | 23:41

wacek --> ponizej w linku

11.11.2005
15:09
[152]

wacek666 [ Konsul ]

maciek_ssi ----> i po co ty mi daleś link do płatnego poradnika ????

11.11.2005
15:25
smile
[153]

futureman [ Pretorianin ]

mógłby ktoś kto przeszedł grę opisać wszystkich bosów w quake 4 i sposób ich przejścia

11.11.2005
15:44
[154]

U.V. Impaler [ Hurt me plenty ]

Tu są opisy:

11.11.2005
17:40
[155]

futureman [ Pretorianin ]

U.V. Impaler --> niestety ale bossów tu nie ma opisanych są tylko przeciwnicy bo solucje żeby przejrzeć to trzeba mieć abonament a ja nie mam abonamentu i nie mam zamiaru wykupywać.

11.11.2005
17:45
[156]

futureman [ Pretorianin ]

no nic przejrzę sobie angielskie strony i poczytam tylko jest problem bo angielski znam tak średnio więc części trzeba będzie się domyśleć

11.11.2005
18:28
[157]

Mariokwas [ Pretorianin ]

KRI100 -- sory ze ddopiero teraz ale zagladam tu nieregularnie ; ), co do modeli z vampira, to musisz miec imorter plikow smd( takich hl2 vampire to ten sam engine) oraz mdl dekompiler, znajdziesz to tu https://www.chaosincarnate.net/cannonfodder/mdldecompiler.php, oprócz tego musisz miec zainstalowanego hl2 i tak jak w instrukcji na tej stronie wzucic dekompliler do odpowiedniego katalogu w hl2, i dalej juz mozesz dekompilowac i importowac modele z hl2 oraz vampire, jesli nie masz hl2 to mozesz sprobwac zaciagnac( musisz poszukac bo nie pamietam strony moze to tu jest na dole https://users.skynet.be/fa299024/vampire/ , przy okazji na tej stronie masz wszystko co potrzeba do wygrzebania modeli blood rayne z jedynki i dwójki) VampED version 0.92, dzieki niemiu zdaje sie nie mozna bez problemu od razu wekstrachowac z archiwów vampira modele i textury, po czym tylko import do maxa, samych modeli w vampire jest blisko 200 albo ponad nie tak jak kiedys pisalem kolo 100 : D takze będziesz mial co robic ale warto bo są to extra modele w większosci, jak będziesz mial jakis kłopot albo cos to napisz

11.11.2005
18:30
[158]

Mariokwas [ Pretorianin ]

sory zabłąd w linijce "dzieki niemiu zdaje sie nie mozna bez problemu ..." miało być samo można ;)

12.11.2005
11:27
smile
[159]

wacek666 [ Konsul ]

jak zabić ostatniego potwora . Strzelam do niego i nic to nie daje i ciągle zabijaja mnie mniejsze potworki.prosze o pomoc

14.11.2005
11:13
[160]

kasztaneczuszek [ K A S Z T A N ]

mógłby mi ktoś dać liste map:) w kolejności od pierwszej do ostatniej?? chce wiedziec jak daleko jestem :> z gory dziekuje:)

15.11.2005
16:58
[161]

stanson_ [ Manieczki ]

pomocy, zaciąłem się :( (obrazek) Mam znalezc sposob na otwarcie widocznych drzwi...

jak się wracam kawałek to jest tam jakas jaskinia, ale wejscie jest zastawione pudlami i sie do niej nijak wejsc da...

15.11.2005
17:08
[162]

ronn [ moralizator ]

Jesli jeszcze pamietam :
Wskakujesz na gore. Czekasz az zaatakuje Cie strogg. Wskakujesz w dziure, z ktorej sie wylonil i tak sie sklada, ze spadasz po drugiej stronie tych drzwi. Otwierasz je od srodka.

15.11.2005
17:09
[163]

stanson_ [ Manieczki ]

ronn --> oki, dzieki, zaraz sprobuje.

15.11.2005
20:11
smile
[164]

]^EMAX^[ [ Legionista ]

ehhh
spodziewalem sie ciekawszej gry :/
poprzednie czesci choc nie z taka grafika byly ciekawsze
miejscami strasznie przypomina mi 1sza czesc halo(w 2ga nie gralem jeszcze :) )
dalej wlasciwie nic nie ma ciekawiego, no poza pojazdami a to nowosc w quake
ogolnie strasznie monotonna
bossow(wlasciwie to nie wiem czy sa to bossowie) mozna rozwalic(jestem gdzies w misjach last hope) bez wiekszego wysilku intelektualnego
pozatym z tego co widze to juz prawie koniec :/
pare h biegania i to wszsytko
ehh naprawde sie rozczarowalem q4 :/
mam nadzieje ze quake wars beda o wiele ciekawsze

16.11.2005
20:26
[165]

Marder [ Konsul ]

Ponawiam pytanie : Jak do jasnej cholewy zmienić strefowanie z klawiszy A i D na klawisze kursorów <---- ------> Wskakują mi jakieś shifty i inne dupersznity

24.11.2005
09:34
smile
[166]

War [ krieg ]

Mam problem z AA. Ustawiam np. na 4x, robie restart Q4 i mimo wszystko dalej mam wyłączony... Mam GF6800 GT. Spotkał się ktoś z tym?

24.11.2005
09:37
[167]

U.V. Impaler [ Hurt me plenty ]

Miałem to samo. Ale za drugim podejściem przestawiało się bez problemu.

24.11.2005
12:36
[168]

musaidi1111 [ 666 ]

a mi sie niechce wlaczyc, wyskakuje błąd z windowsa krytyczny, quake4.exe wykonal nieprawidlowa operacje :(

i h.. bombki strzelił

24.11.2005
14:48
[169]

_bubba_ [ - - - - - - - - - - - ]

A zacząłem dopiero grać i pierwsze pytanie: Czy tam w ogóle jest coś takiego jak wychylanie się zza rogu? Bo nie umiałem w opcjach znaleźć, a chyba id software pomyśleli o czymś tak ważnym. Drugie pytanie. Gram na medium 800x600, mam radeona sapphire 9800, 512 ram dual channel, AMD Athlon 1800, a zawsze jak wciskam na zoom/drugi tryb strzelania to gra zwisa. Mam to domyślnie ustawione na prawu przycisk myszy. Wie ktoś może co to jest?

24.11.2005
14:51
smile
[170]

U.V. Impaler [ Hurt me plenty ]

Po pierwsze, w żadnej grze id Software nie było wychylania się zza rogu. Po drugie, to nie jest gra id Software, tylko Raven Software.

24.11.2005
14:53
[171]

_bubba_ [ - - - - - - - - - - - ]

No więc nie ma wychylania? Szkoda... A co z tym zawieszaniem się?

24.11.2005
14:53
[172]

U.V. Impaler [ Hurt me plenty ]

Na to pytanie to ja Ci nie umiem odpowiedzieć. Zakładam, że grasz na piracie, może dlatego.

24.11.2005
14:55
[173]

_bubba_ [ - - - - - - - - - - - ]

Myślałem, że ktoś może miał podobny problem i jakoś sobie poradził. W każdym razie dzięki

25.11.2005
15:59
smile
[174]

War [ krieg ]

UVI -> Faktycznie, wkońcu samo się przestawiło.

Co do Q4 - jestem na razie po "przejażdżce" mechem i gra mi się bardzo podoba. Co prawda, czasem gra jest troche monotonna, jednakże po pewnej zmianie w naszym bohaterze (nie chce robić spoilerów), paradoksalnie, staje się bardziej wymagająca i ciekawsza.
Mam nadzieje, że to jeszcze nie koniec :).

25.11.2005
17:31
smile
[175]

zuromil [ Człowiek Jazda ]

czesc! powiedzcie mi czy ta gra chodzi bez plyty? w sumei to chodzi mi o polska wersje bo nie wiem czy mam zamowic dwie czy jedna bo brachol tez chce w to grac, chodzi nam o MP <-- (aha i opiszcie jak to sie ma w Q4) mi rowniez zalezy na SP bo po sieci lupie czesciej w BF! i czy 89zl to bedzie dobrze wydany pieniadz na ta gre? czy lipa?!

25.11.2005
17:47
smile
[176]

Aragorn [ Legionista ]

zuromil (czy jakos tak ;)) --> Jak masz alkohola to bedziesz mial bez plyty. ;)

A co do samej gry, najbardziej zbulwersowaly mnie znikajace zwloki. Koszmar. :( Fatalnie to wyglada. Kurde drugi Matrix.

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.