Liroj [ Pretorianin ]
Wizadry 8 - postać mechanika
W wielu wątkach o W 8 jest poruszany temat postaci mechanika (majsterkowicza). Założyłem ten wątek aby wszyscy którzy grali tą postacią umieszczali tu swoje spostrzeżenia. Dobrze by było gdyby również zamieszczano składniki potrzebne do tworzenia określonych rzeczy z miejscami ich wystąpowania. Sam jeszcze nie gram w W 8 ale w najbliższym czasie zamierzam i będę chciał mieć w drużynie Mechanika. Słyszałem że gość może stworzyć niesamowite rzeczy. Licze na Wasz odzew.
Kacper [ Patrycjusz ]
Nie kreuj w druzynie Gadgeteera, bo w Trynton koles o tej specjalnosci przylaczy sie do druzyny, a to prawie sam poczatek gry. Jesli zalezy Ci natomiast na superefektach, to stworz Barda (uzywaj go i szkol rowniez w roli Zlodzieja), a jego gra na roznych instrumentach na pewno Ci sie spodoba :)
Mac [ Sentinel of VARN ]
Trudno powiedzieć... i tak i nie. Nie, bo zajmuje ci jedno miejsce w drużynie, a później możesz nająć Madrasa w Tryntonie. Tak, bo Madras nie bedzie chciał z tobą iść do wielu lokacji (np. do Rapax Rift) i będziesz musiał go wywalić z dryżyny (lub przeteleportować go bezpośrednio do docelowej lokacji, co zabiera dużo czasu). Jest paru dobrych Npców, którzy pójdą z tobą gdzie ci się spodoba (np. niezawodny RFS-81). To samo dotyczy barda (równiez można dość szybko znaleźć NPC'a gotowego przyłączyć się do twojej drużyny) Krótko mówiąc nie należy kierować się zaletami wynikającymi z posiadania mechanika/barda. Trzeba po prostu zdecydować w ten sam sposób, w jaki np. wybierasz wygląd danej postaci - wedle własnego upodobania:)
JackSmith [ ]
Faktycznie - w pierwszych dwóch podejściach do W8 ja również bardzo chętnie brałem do drugiej linii majsterkowicza ( raz hobbita, a drugim razem Mooka -> po to aby go ( owego Mooka ) przerobić na rangera ) ale .... dużo lepsze rozwiązanie to jest bard ewolujący w łotrzyka + Biskup ewolujący w maga i alchemika