Mistrz Giętej Riposty [ Zrób koledze naleśnika ]
Wymagania Codename Panzers: Phase 2, w stosunku do CDP1.
Ciekawia mnie nie zadne cyferki, prosze nie odsylac mnie do wymagan na pudelku, stronie i serwisach. Interesuje mnie tylko jak to w praktyce chodzi... bo tak:
Mam CDP1 - chodzi bardzo ladnie, nawet na wysokich detalach.
Odpalilem demo CDP2 - tzw Mod demo, pojedynek Brytyjczyków z Afrika Korps wokol malego miasteczka gdzies na pustyni... chodzi tragicznie.
Na forum CDV spotykalem rozne glosy, jedni mowili ze demko ma takie same wymagania, inni ze duzo wyzsze, a ponoc to demko chodzi tez duzo wolniej niz sama gra, bo jest budowane w pospiechu edytorem i nieoptymalizowane.
A jak to jest z pelna gra? Czy ktos zauwazyl odczuwalny spadek szybkosci CDP2 w stosunku do CDP1?
Czyli po prostou, jesli chodzilo mi plynnie CDP1, to nie musze martwic sie o zmiane sprtzetu dla dwójki?
Mistrz Giętej Riposty [ Zrób koledze naleśnika ]
mały UP
peners [ SuperNova ]
Z cała pewnoscia niewiele ale napewno sie zwiekszyły.
garfield_junior [ ]
Nie wiem jak z Fazą pierwszą, gdyż nie grałem w nią, ale faza druga chodzi pięknie na sprzęcie: Athlon XP 2400+, 512DDR, Geforce4Ti 4200 128 DDR Windows XP SP2.
peners [ SuperNova ]
Eeeee to mi lajtowo bedzie działać :)
Mistrz Giętej Riposty [ Zrób koledze naleśnika ]
Na szczescie w demie multi, ktore dorwalem przed chwila, gra juz chodzi super, i gra sie wspaniale.
To chociaz wiem, ze moge smialo kupic do multi, nawet jesli w singlu bedzie tak przycinalu. Ale wicaz mam nadzieje ze to kwestia tej planszy tylko.
Zapraszam na gamespy do pojedynkow :P siedze jako Paprika Korps.