FreemaN [ ]
Ranking gier FPP !!!!!!
Oto moj ranking najlepszych WEDLUG MNIE gier FPP.
1. Half Life (za wspanialy klimat i mnogosc modow i mission packow)
2. Quake 3 (za multiplayera:))
3. Soldier of Fortune (za wspanialy singleplayer)
4. Unreal (za grafike i wciagajacy signleplayer)
5. No One Lives Forever (za humor, grafike i nowatorstwo)
A moze ranking ktoregos/ktorejs z was jest zupelnie inny a moze tylko zmienia sie kolejnosc gier. Napiszcie swoj ranking TOP5 a na koniec to podsumujemy, zsumujemy i stworzymy jeden koncowy ranking :)
Dessloch [ Senator ]
1. Unreal Tournament i mody 2. Duke Nukem 3d 3. Wolfenstein 3d 4. Doom 5. Quake i poza kolejnoscia: 6. SOF
alexej [ Piwny Mędrzec ]
1 unreal tournament 2 sof 3 nolf 4 half liver ;-) 5 unreal
ShadowNET [ SNC WS1 ]
1.Half-Life Counter Strike (no chyba ze modow nie zaliczasz... wtedy H-L) 2.Tribes 2 (jakby co: na TAB można przelaczyc widok na FPP) 3.DeusEx 4.S.W.A.T. 3 CQB: EE 5.Delta Force: Land Warrior Poza: 6.SoF 7.Half-Life OppForce 8.Unreal Tournament 9.Quake 3 10.Shogo:MAD
CooN [ Generaďż˝ ]
U mnie: 1. Deus Ex 2. Deus Ex 3. Deus Ex 4. Deus Ex 5. Half Life ps. netowe FPS'y jakos mnie nie ciagna
kiowas [ Legend ]
To wydano juz cztery czesci Deus Ex????????
CooN [ Generaďż˝ ]
kiowas---> no pewnie! Nie grales jeszcze? ;) A powaznie: gra jest na tyle kultowa, ze postanowilem przyznac jej 4 poczatkowe miejsca w Top 5 FPS/FPPS/FPP
ShadowNET [ SNC WS1 ]
CooN--> To sie chyba nie liczy... a tak przy okazji to zeczywiscie giera jak zadna inna
komin [ Pretorianin ]
1.Half-Life 2.Deus Ex 3.Hiden & Dangerous 4.Half-Life + dodatki 5.Thief ! Pozdrawiam wszystkich FPP-owców :)
Zmara [ Generaďż˝ ]
1. Deus Ex 2. Unreal Tournament 3. Tribes 2 4. Thief 5. Shogo: MAD
Ko [ Run To The Hills ]
1. UT 2. Blood II 3. Half-life 4. Unreal 5. Wolfenstein 3d
lowell [ Konsul ]
1. Operation Flashpoint 2.Unreal Tournament [Tactical Ops] 3.DeusEx 4. hmm sa jeszcze inne...?
Dessloch [ Senator ]
leże, po UT u mnie powinien być Tribes 2, a wiec ranking od nowa: 1. Unreal Tournament i mody 2. tribes 2 3. Duke Nukem 3d 4. Wolfenstein 3d 5. Doom i poza kolejnoscia: 6. SOF
AnankE [ PZ ]
Ok to ja tez sie dopisze, zdradzajac na kfike cRPG: 1. Half-Life 2. Deus Ex 3. System Shock2 4. Soldier of Fortune (tylko demo, ale suuuper... bedzie i calosc) 5. Q2 btw musze nadrobic zalegosci z Unrealem, jak widze. FreemaN--> przy No one lives forever skonczylo sie na demku, bo jakies nudne bylo. Moze na kolejnych levelach po wyjsciu z hotelu mozna znalesc nowatorstwo i humor?!
Crategus [ Konsul ]
1.ut 2.u 3.hl 4.kingpin 5.shogo
wolkov [ |Drummer| ]
Moi faworyci: 1. Unreal, Unreal Tournament, Tactical Ops 2. Deus Ex 3. Half Life 4. SOF 5. Q2, Q3 6. System Shock 2 ...i inne np.Thief the Dark Project.
FreemaN [ ]
AnankE ---> juz w demku byl humor, wystarczylo poczekac chwile na rogu i posluchac dialogow swoich przeciwnikow. Niektore byly naprawde smieszne i stanowily parodie dialogow w filmach akcji. A co do nowatorstwa to dlugo by opowiadac choc w demku moze za duzo tego nie bylo ale w pelnej wersji ... Proponuje abys przeczytal sobie recenzje NOLFa na GO.
ShadowNET [ SNC WS1 ]
FreemaN - a tak wlasciwie to kiedy bezie ten "koniec"?
AnankE [ PZ ]
FreemaN--> dzieki za podpowiedz. btw "przeczytala"!, ja jestem ona. :-)
Viti [ Capo Di Tutti Capi ]
Ponieważ ranking dotyczy wszystkich gier FPP jakie się ukazały (w tym, też tych starszych). Mój ranking będzie się trochę różnił od innych ;-) 1. Hexen 2. Unreal 3. Unreal Tournament 4. Mortyr 5.Soldier Of Fortune
FreemaN [ ]
>>>>>>>>>>>>> RANKING TOP5 FPP GAMES <<<<<<<<<<<<<<<< Ranking trwa do polnocy. Podaje dotychczasowe wyniki (pod uwage bralem miejsce i ilosc tytulu danej gry w rankingach, wszelkie mody zakwalifikowalem do danej gry): 1. Unreal Tournament 2. Half Life 3. Deus Ex 4. Unreal 5. Soldier of Fortune.
Propellerhead [ Chor��y ]
Quake 3 fuck off gra jest paranoiczna i max glupia.... legal dla mnie to ut albo q2, reszta jest fatal not orginal... sorry no bonus...
FreemaN [ ]
Propellerhead to twoje zdanie. Jesli chcesz je narzucac innym to sam sie fuck off. Mi sie na przyklad wydaje ze na pierwszy rzut oka UT pod kazdym wzgledem jest lepsze od Q3. Przez dluuugi czas nieznosilem Q3 i gralem w UT. No ale jak juz zagralem w Q3 i poczulem jaka przyjemnosc i niewyslowiona satysfakcje daje sprzatniecie kogos z raila to UT poszlo w wieczna niepamiec. I do tego ta krew unoszaca sie w powietrzu pare sekund po celnym strzale. Ale zastanowmy sie ktora gra ma wiecej fanow. Hmm z powyzszego rankingu wynika raczej ze na forum GO wieksza popularnosc ma UT. Ale to jeszcze o niczym nie swiadczy. Pomyslmy ktora gra ma wiecej swoich klanow. I tu dochodzimy do wniosku ze raczej jest to Q3 a moze to tylko zludzenie bo klany Q3 maja wiekszy rozglos i moze sie tylko wydawac ze jest ich wiecej. Sam juz nie wiem. Ale od czasow Rune nie wyszlo chyba nic na enginie UT i nic nowego nie ma w zapowiedziach ale moge sie mylic. A na silniczku Q3 jakis czas temu wyszedl Elite Force a SOF2 i Medal of Honor nadchodza duzymi krokami. Mozna by tak jeszcze dlugo polemizowac a te sprawe rozwiazaloby pojscie wszystkich fanow gier FPP na swiecie do urn i zaglosowanie na Q3 badz UT :))). p0zr0 FreemaN
_yazz_aka_maish [ Generaďż˝ ]
freeman na wstępie powiem że nie mam nic do Q3 gdyż lubie pograć w to niemal tak samo jak w UT (a niekiedy nawet bardziej). Ale mówisz o silniku gry a nie o same grze - engine może być wręcz znakomity a gra może być niewypałem z innych powodów (co wcale nie znaczy że Q3 jest niewyp)ałem. Chodzi po prostu o to, że nia zgadzam się z tobą w kwestii, że skoro na silniku UT nie wychodzą gry a na silniku Q3 wychodzą to ten drugi jest lepszy...
FreemaN [ ]
_yazz_aka_maish zauwaz ze w calym moim poscie nie uzylem slowa "lepszy" bo nie o to mi chodzilo. Chodzi mi o to ktora gra jest bardziej lubiana i ma wiecej fanow. A wskaznikiem tego moze byc engine gry bo skoro producent gry kupuje engine Q3 badz UT to musi sie czyms kierowac. I pewnie miedzy innymi kieruje sie takze popularnoscia danej gry, wymaganiami (przy okazji chcialem tylko wspomniec ze Q3 ma mniejsze wymagania i wczytywanie map trwa krocej niz w UT:)) i masa innych rzeczy. A ze wydaje mi sie rowniez ze wiecej gier wychodzi na silniku Q3 to wniosek jak dla mnie jest prosty choc nie do konca jednoznaczny. A jak jest ten wniosek to ty juz wiesz :)))))).
_yazz_aka_maish [ Generaďż˝ ]
Freeman ok rozumiem cie. Tak na marginesie - nie jestem przeciw Q3 - co pewnie już wiesz... Mój ranking: 1. Tactical Ops 2.0 - zdecydowanie numero uno 2. Q3/UT - tak tak, razem bo sam nie wiem co wybrać... 3. Duke Nukem 3D/Hitman 4. Quake1 5. Unreal nie uwzględniłem gier: Tribes2, Mortyr, SoF, deus Ex, System Shock2, Thief 1/2, Half Life - z prostych przyczyn - po prostu nie grałem...
FreemaN [ ]
Uuuuu _yazz_aka_maish musisz nadrobic stracone zaleglosci i odstawic twoje dwie ulubione gry czyli Q3 i UT :) i zajac sie tymi w ktore nie grales bo duzo tracisz. BTW: z wymienionych przez ciebie gier to gralem we wszystkie (full ver. lub dema) z wyjatkiem tribes2 i dlatego tez bede musial nadrobic zaleglosci :>
_yazz_aka_maish [ Generaďż˝ ]
freeman możliwe, ale narazie czekam z niecierpliwością na Maxa Payne....i czuję, że tak gra namiesza!
Carnifex [ Generaďż˝ ]
FreemaN --> Nie sądze, by producenci przy wyborze engine'u kierowali się popularnością gry na nim zrobionej. Są dużo ważniejsze czynniki, takie jak możliwości engine'u (ładna graficzka i inne bajery) i wymagania; to, czy będzie odpowiadał założeniom gry; łatwość tworzenia gier w tym enginie i pewnie cena. Moja lista 1. Deus Ex 2. Half-Life 3. Unreal 4. Wolfenstein 3D 5. No One Lives Forever
ShadowNET [ SNC WS1 ]
FreemaN --> Jesli nie grales jeszcze w Tribes 2 to lepiej zostaw je w spokoju... Wsssssysa:)
massca [ ]
oj ciezkie zadanie kolega mi zapodal. ale niech bedzie. no to tak w kategorii PERSONAL BEST (singleplayer) 1......hmmmmm.... Deus EX, jednak Deus EX :) - za wszystko - od grafiki przez fabule do klimatu 2. Half Life - glownie za klimat i nerwy 3. NOLF - za humor, dialogi i wykonanie 4. Kingpin - za brutalnosc swiata gry 5. H&D - za atmosfere, pomysl i grywalnosc (minusik za bugi, sterowanie i ladowanie map) 6. SWAT 3 - za kultowe zdanie wypowiadane po zejsciu : "nieeeeeeee, no, jeszcze raz.... teraz juz sie uda..." poza lista - Soldier of Fortune - wczoraj sobie akurat kupilem i przeszedlem trzy misje.... wspaniala rzeznia :)))) w kategorii "retro" 1. Wolfenstein (bo od tego sie wszystko zaczelo) 2. Duke Nukem - za zyciowe inspiracje 3. CyberMage w kategorii multiplayer 1-100. CounterStrike w kategorii "Never Had, Never Will" 1. Quake 2. Unreal
Garak [ Szpieg ]
Jak dla mnie : 1. Thief - za to ze sie naprawde balem jak cholera 2. Half Life - za fabule i klimat 3. Thief 2 - za to ze sie juz nie balem :) 4. Unreal - za widoczki i klimat 5. Daggerfall - za kilka miesiecy wyrwanych z zycia
Adamus [ Gladiator ]
Dla mnie: 1. M&M VI 2. Ultima Underworld I i II 3. Anvil of Dawn Wszystkie to klasyczne FPP ;-)))
picuś [ Generaďż˝ ]
A moj rakking : 1.Thief 2 2.Thief 1 3.Quake 3 Arena 4.System Shock 2 5.Unreal Tournament A teraz dlaczego nie wypisalem takich tytulow jak : Half-Life bez obrazy ale dla mnie ta giera jest poprostu przereklamowana , przynajmniej w singlu. Deus Ex ,gra cool troche eRPeG troche skradanka i strzelanina ale niesamowicie kiepska Al przeciwnikow.
CocaineSilkk [ Konsul ]
Oto moj ranking: 1.OPERATION FLASHPOINT 2.TRIBES 2 3.UNREAL TOURNAMENT I MODY 4.QUAKE 3 I MODY 5.HALF LIFE I MODY
SULIK [ olewam zasady ]
1. HL + mody & epizody 2. UT + mapy + mody + dodatki + mutatory + dodatkowe tryby 3. Blood 1 & 2 4. Project IGI 5. Operation Flashpoint
ShadowNET [ SNC WS1 ]
poniewaz moje typy sie ostatnio troche zmienily postanowilem je tu przedstawic:) 1. H-L: CS (to sie nie zmieni never! CS 4 EVER!:) 2. DeusEX 3. Tribes 2 4. Max Payne 5. Ground Control
FreemaN [ ]
ShadowNET co jak co ale Max Payne i Ground Control to napewno nie FPP :)(patrz tytul watku). Chociarz pod Maxa sa mody robiace z niego strzelanke z widokiej z pierwszej osoby. W kategorii 'Gry Akcji' Max Payne zajmowalby u mnie wszystkie 5 miejsc !
Sonic [ Legionista ]
no to teraz ja 1. UT - za wszystko 2. HALF Life i Unreal - za single 3. Heretic 2 -za klimat 4. S.W.A.T. 3 - za realizm 5. Operation Flashpoint -jak wyzej 6.Duke Nukem 3D -za Dukea 7. Quake 3 -za multiplayer
Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]
Viti ---> bardzo ładnie to ująłeś: 1. HEXEN 2. BLOOD reszta jest mało znacząca - chyba, że chodzi cRPG no to - jak zwykle- MM6 :-))))
Raf [ Pretorianin ]
A dla mnie: 1. Unreal Tournament 2. Unreal 3. Doom 2 4. Shogo 5. Quake 2 6. pozostala reszta.
[Xoy] [ Legionista ]
1.Deus Ex 2.Unreal + Unreal Tournament 3.WolfenStein3d 4.Half-Life 5.cala reszta
Andrei [ killah beez ]
1.Rainbow Six: rogue spear
Yazoo [ Pretorianin ]
1. Doom 2. Quake 1 3. System Shock 2 4. Quake 3 (multiplayer) 5. CS 6. Half-life 7. Unreal 8. Tribes 2 9. UT 10. Shogo: MAD kurde trudny wybór :/. moich ulubionych "efpepów" jest bardzo dużo...
HAL9000 [ Konsul ]
1. Half - life 2. Aliens vs. Predator 3. Deus Ex 4. Wolf 3D 5. Duke Nukem 6. Unreal Tournament 7. Quake
StEEL [ Centurion ]
-= online =- 1. Tribes 2 2. Unreal Tournament 3. Legacy Doom (doom 2 na openGL i tcp/ip :) ) 4. QuakeWorld 5. Duke3d -=Offline=- 1. DeusEX 2. Unreal 3. Half-Life (+ opposing force) 4. System Shock 2 5. Doom / Doom2 =D
tymczasowy3412 [ Junior ]
Single: 1. Unreal - za grafikę, muzykę, klimat - ta gra mnie rozwala do dziś 1.5 DeusEx - za całokształt 2. Half-Life - za fabułe 3. SoF - za ciekawą fabułe i odpadające członki :-) 4. StarTrek Elite Force - za fajowe zachowanie Borgów 5. Quake 2 - w końcu od tej gry zaczełem kochać FPP 6. Duke Nukem 3D - za "Damn I'am looking good" 7. Redneck Rampage - za wieśniacki styl Multi: 1. UT + mody - bo tylko w to gram :-) sporadycznie
ShatteR [ Pretorianin ]
no nie, freeman zadziwiasz mnie, jeszcze niedaawno nie znosiles q3 a teraz, coz za odmiana, :))) tak trzymac!!!!! chociaz zagral bys kiedys po lanie :P moje zestawienie to : 1. Quake III Arena CMPA 1.29f 2. SoF 3. HL 3. UT 4. Q II a jesli chodz o TPP, a nie chodzi :P to fajne sa max payne i hitman i oczewiscie czekam na q4 oby jak naj krocej !! :> nerka
correy [ Pretorianin ]
1.zdecydowanie half-life 2.nolf 3.sof 4.undying 5.gunman
Priest [ Generaďż˝ ]
1. Operation Flashpoint 2. Rainbow Six: Rogue Spear 3. Unreal Tournament + Tactical Ops 2.0 4. Cala seria Delta Force 5. Counter Strike (zwykly HL jest beee dla mnie)
Azirafal [ Konsul ]
1. Half Life 2. Quake 3 3.Sin 4. Duke Nukem 3D 5. Soldier of Fortune
Sipex [ Chor��y ]
Nikt tu z obecnych FPP-owiczow nie gra w Quake Worlda? Dla mnie to jest najlepsza gra przez internet poniewaz grafika na gl dorownuje quakowi III arena a sie duzo lepiej gra mozna pokazac wlasne umiejetnosci.
rickii [ Konsul ]
Sipex ja gram tylko ze z ta ruznica ze nie na gl tylko na rozdzielczosci 320 :)) i jeszcze bez textur zeby nie rozpraszały :))
tygrysek [ behemot ]
mój TOP to: 1. Half Life 2. Quake III Arena 3. Unreal AvE ChaoS
Mac [ Sentinel of VARN ]
A ja na pierwszym miejscu stawiam Might & Magic VI - tam też jest widok z perspektywy pierwszej osoby;)))
tom [ Pretorianin ]
1.red faction 2.deus ex 3.operation f 4.ut 5.syste s 2
Instructor [ Konsul ]
ut i mod do ut tactical ops
Sipex [ Chor��y ]
jest ok znalazlem bratnia dusze na forum ... Wolisz ffa czy teamy?
rickii [ Konsul ]
hmm zalezy od tego z kim gram teamy zazwyczaj jednak wole ffa nie musze sie zajmowac osłanianiem partnera ani pamiętaniem o gadkach więć moge sobie dać czadu i iść na całość bez obawy ze ktos z teamu mialby mi robić wyrzuty. Ale oczywiscie jeśli gram teamy z kimś mi znajomym np: z kumplami w sieci to juz ześmy sie na tyle zgrali ze jest cool !!
Antychrist [ Chor��y ]
1. Quake (I) 2. Unreal Tournament 3. Unreal 4. Deus ex
Jeh'ral [ Konsul ]
1. Red Faction (za wymiatający engine) 2. Blood 2: The Chosen (za klimat) 3. Shogo: Mobile Armor Division (za anime) 4. Unreal Tournament (za multipla)
sYs|yavor [ Generaďż˝ ]
1. Tribes 2 2. Tactical Ops 3. Unreal Tournament 4. Duke Nukem 3D 5. Quake we wszystkich odmianach (bo to ostatnia pozycja :-PPPP) Miejsce pierwsze dla T2, bo zadna inna gra FPP nie stawia przed graczem tak wysokich wymagan, szczegolnie jesli chodzi o gre zespolowa. No i graficzka naprawde przyjemna, jak sie gra na przyzwoitym kompie. Miejsce drugie dla TO za wciagajacy klimat i odrobine rzadko spotykanej w tego typu grach dynamiki oraz za staranna grafike i bronie (by sie jeszcze ludki nauczyly animowac postaci i byloby naprawde cooool :-))) ). Miejsce trzecie dla do niedawna mojego ulubionego UT. Dobra dynamika, calkiem calkiem grafa, duzy asortyment broni i bogactwo taktyczne, zas trzecia pozycja za to, ze to bogactwo taktyczne jest zredukowane praktycznie do zera przez pierwszego lepszego snajpera i beznadziejny, wyjatkowo lagowaty kod sieciowy. Miejsce czwarte dla DN3D - wiadomo za co. Miejsce piate dla Q, Q2, Q3A - bo to ostatnie miejsce, a ja nie lubie gier na poziomie umyslowym nastolatka :-P
Mulder [ Generaďż˝ ]
Dla mnie 1. SoF 2. Half - Life 3. Unreal 4. Red Faction 5. Project IGI pozdro dla wszystkich Mulder
Ashura [ Generaďż˝ ]
NR1 Operation Flashpoint, Deus Ex i System Shock 2 NR2 Thief 1 i 2 NR3 H-L + CS Jeszcze bardzo fajne jest Blade of Darkness ale tam się strzela tylko z łuku :PPP Miejsce pierwsze od końca: Quake 3 (nie wiem, po prostu nie lubię)
Hitmanio [ KG 21 ]
U mnie jest tak: 1.Operation Flashpoint Cold War Crisis 2.Hitman 3.Swat 3 Close Quartes Battle 4.Quake 3 5.Half Live 6.Unreal Tournament Oppss hitman to nie fpp. :(