GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

BGII problems

09.10.2005
19:05
[1]

qweks [ Spy from Thrillerland ]

BGII problems

No coz mam pytanie odnosnie handlarzy w dzielnicy rzadowej gdzie sa bo jestem totalnie obciazony jakimis bzdetami do opchniecia a nie mam komu i jeszcze jak ocalic ta mroczna elfke przed spaleiem na stosie?

09.10.2005
19:09
[2]

Regis [ ]

W dzielnicy rzadowej chyba nie ma zbyt ciekawych handlarzy. Opchnij stuff gosciowi w Targu Przygody na Promenadzie lub w Miedzianym Diademe w Slumsach. A Viconie mozna uwolnic klikajac bodaj dwa razy na stos (z bliska). Zostanie ona uwolniona, a tlum rzuci sie na Ciebie. Mimo wszystko warto, bo to najlepsza kaplanka w grze moim zdaniem.

09.10.2005
19:12
[3]

qweks [ Spy from Thrillerland ]

Jest jeszcze maly problem, gdyz poruszajac sie z jednej lokacji do drugiej atakuje mnie kupa orkow i 2 magow od ktorych dostaje spore becki, aha i jak albo gdzie ozywic kompana?

09.10.2005
19:17
[4]

J0lo [ Legendarny Culé ]

byle jaka świątynia w dzielnicy świątyń. do tego w niektórych dzielnicach też są świątynie.

Regis ---> najlepsza jak najlepsza ale dla 6-cio osobowej drużyny. jak grałem 3 postaci ( ja-bard, Aerie i ten... cholera zapomniałem imienia :) kapłan/woj w diademie na początku się dołącza. ) i musiałem mieć w miarę wszechstronnych towarzyszy z dużymi możliwościami wspomagania głównej postaci :) grało się świetnie szczególnie jak na siebie rzucałem przemianę tensera, dopalacze magiczne od reszty + fantastyczny ewkipunek którego pod dostatkiem w grze :) tylko xp cap remover trzeba było zastosować :)

09.10.2005
22:36
[5]

qweks [ Spy from Thrillerland ]

Mam kolejny problem tym razem z savami, gdyz nie moge ani zapisac, ani odpoczac, o co chodzi?

09.10.2005
22:52
[6]

Madril [ I Want To Believe ]

Gdzieś blisko jest jakiś wróg zapewne, zakryty "mgłą wojny". Chociaż nie wiem, dawno nie grałem, ale może być to też spowodowane działaniem jakiegoś czaru, wtedy trzeba poczekać, aż efekt minie.

11.10.2005
19:39
[7]

qweks [ Spy from Thrillerland ]

z kolejnych postepow rodza sie coraz to nowe pytania takze przejde do rzeczy, a mianowicie chodzi mi o pokonanie adamantowego golema - czym? Slyszalem, ze mozna go pokonac chmura smierci czy jakost ak to sie nazywalo ale ja niestety tego nie posiadam wiec czekam na wasze sugestie.

12.10.2005
09:10
smile
[8]

wysiu [ ]

"pokonanie adamantowego golema - czym?"
Bronia:) Wylacznie obuchowa i mocno umagiczniona. Duze golemy maja taki feler, ze sa duze, i zwykle mozna je zablokowac w jakims waskim przejsciu - wtedy spokojnie wystarczy umagiczniona proca (nie pamietam nazwy) i troche cierpliwosci:)

A najlepiej pytaj sie pod linkiem:

12.10.2005
09:23
[9]

qweks [ Spy from Thrillerland ]

Moze to teraz troszke smiesznie zabrzmi ale dlatego sie nie udzielam w tym watku:
Van Gray [ Qu!kdeV ] https://www.hellish.neostrada.pl

O k**wa ;] Przeszukam podłogę, ale już wcześniej o tym pomyślałem i nic nie znalazłem xD
Jest możliwe, że znikło? Wydawało mi się, że przedmioty kluczowe nigdy nie znikają, ale... LoL

Dzięki Wam, poszukam ;> Mmmm ;* :P

Mam malo pkt rankingu a powiniwnem miec znacznie wiecej wiec poczekam do kolejnej czesci :D
BTW dzieki aha ja jedyna umagiczniona bron obuchowa jak na czarodzieja przystalo mam kij i 3 golemy do pokonani:/

12.10.2005
09:38
[10]

wysiu [ ]

Ale czarodziejowi jak najbardziej przystoi nosic proce:) Z kijem nawet sie do golemow nie zblizaj - znaczy, czarodziejem w ogole sie do nich nie zblizaj:) Czar nazywa sie Zabojcza Chmura, powinien zadzialac, ale gdzie wlasciwie spotkales 3 adamantynowe golemy na raz??:)

13.10.2005
13:48
[11]

qweks [ Spy from Thrillerland ]

W kuli sfer dwa sa na tym "mostku" a przy kolejnym wejsciu do tego pomieszczenia

13.10.2005
15:40
[12]

qweks [ Spy from Thrillerland ]

Gdzie znajduje sie wejscie w poludniowej czesci kuli otwierane przy pomocy znakow nie moge tego znalezc a obszedlem chyba cala poludniowa czesc kuli.

13.10.2005
15:46
[13]

Promyk [ Sylwester B. ]

qweks - przypadek w tym wątku - wątek na 100% nie poleci.. i tak tam chyba, żaden mod nie zagląda...

Adamantowy golem - wszystykim co ma umagicznienie +3 i więcej

Gdzie znajduje sie wejscie w poludniowej czesci kuli otwierane przy pomocy znakow nie moge tego znalezc a obszedlem chyba cala poludniowa czesc kuli. - na południe od tych znaków... tamsą drzwi...

13.10.2005
15:56
[14]

Yossarian [ RY!!! ]

qweks --> A drzwi otworzyłeś ? Jakby co, kombinacja: góra, dół, prawo, lewo. Kolejnośc dotykania znaków... ;) O ile dobrze pamiętam... ;)

13.10.2005
16:02
[15]

qweks [ Spy from Thrillerland ]

Z kombinacja sobie juz dawno poradzlem ale nie moge za cholere znalezc dzwi where is it? zalaczam mapke i prosze o wskazanie umiejscowienia drzwi

13.10.2005
16:05
[16]

wysiu [ ]

Nie chodzi o ten znaczek w centum mapki, zaraz na poludnie od druzyny?

13.10.2005
16:07
[17]

Yossarian [ RY!!! ]

Nie rozumiem. Na mapce jest zejście oznaczone nawet. Przechodzisz przez drzwi, schodzisz po schodkach i w cieniu szukasz ikonki wyjścia...

Czerwone kółko - drzwi i schodki.
Żółte [w przybliżeniu] - zejście na niższy poziom...

13.10.2005
16:18
smile
[18]

Deepdelver [ aegnor ]

qweks --> zasuwaj do naszego baldurowego wątku, a nie tu pokątnie szerzysz rozłam :)

Jedna z lepszych broni dostępnych juz na początku gry na golemy to cep wieków (potem oczywiście Crom Feyr), który możesz skompletować w Twierdzy d'Arnise - jest umagiczniony i dodatkowo potrafi redukować przyspieszenie golemów.

Co do Viconii, to ważcie słowa bo to jest kobieta, którą kocham ;D
A tak powąznie jestz nią świetny romans w grze, bardzo ciekawa postać.

qweks --> tak z ciekawości pytam, masz zainstalowany komponent multitwierdze z moda Easy-of-Use?

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.