GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Peter Jackson's King Kong - screeny z dema

07.10.2005
19:55
[1]

Stranger [Gry-OnLine] [ CTU Operative ]

Peter Jackson's King Kong - screeny z dema

No to jadymy z tym koksem :]

Demo odpalone w takich ustawieniach >>>
Na mojej karcie 15-25FPS

LINK DO DEMA:
https://www.gry-online.pl/S030.asp?ID=9458


Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-10-07 21:06:13]

07.10.2005
19:55
[2]

Stranger [Gry-OnLine] [ CTU Operative ]

menu główne

07.10.2005
19:56
[3]

Stranger [Gry-OnLine] [ CTU Operative ]

07.10.2005
19:56
[4]

Stranger [Gry-OnLine] [ CTU Operative ]

07.10.2005
19:56
[5]

Stranger [Gry-OnLine] [ CTU Operative ]

pierwsze spotkanie z T-Rex'em

07.10.2005
19:57
[6]

Stranger [Gry-OnLine] [ CTU Operative ]

07.10.2005
19:57
[7]

Stranger [Gry-OnLine] [ CTU Operative ]

07.10.2005
19:58
[8]

Stranger [Gry-OnLine] [ CTU Operative ]

07.10.2005
19:58
[9]

HopkinZ [ Senator ]

Powiedz mi tylko dobry człowieku czy GeForce 4 Ti pod względem wydajności ejst lepszy/gorszy od FX 5200 ?

07.10.2005
19:58
[10]

Stranger [Gry-OnLine] [ CTU Operative ]

początek drugiego poziomu (znacznie dłuższego)

07.10.2005
19:59
[11]

Stranger [Gry-OnLine] [ CTU Operative ]

w tym etapie sterujemy malpka :)

07.10.2005
19:59
[12]

Stranger [Gry-OnLine] [ CTU Operative ]

07.10.2005
20:00
[13]

Stranger [Gry-OnLine] [ CTU Operative ]

07.10.2005
20:00
smile
[14]

piokos [ Mr Nice Guy ]

oł szit!

Już zaciągam :)

07.10.2005
20:00
[15]

Stranger [Gry-OnLine] [ CTU Operative ]

w takich momentach trzeba nawalac po myszce, bo inaczej game over :)

07.10.2005
20:01
[16]

Stranger [Gry-OnLine] [ CTU Operative ]

przy wyjatkowo silnych uderzeniach zalacza sie taki efekt >>>

07.10.2005
20:01
[17]

QQuel [ Posiadacz Jijooffki ]

Wygląda średnio.... Zawiodłem się, screeny byly piękne, a tu średniak

07.10.2005
20:01
[18]

Stranger [Gry-OnLine] [ CTU Operative ]

King Kongowe Fatality :)

07.10.2005
20:02
[19]

Stranger [Gry-OnLine] [ CTU Operative ]

druga część tego etapu... tym razem dwa dinozaury do ukatrupienia + koniecznosc ochraniania panienki :)

07.10.2005
20:02
[20]

Stranger [Gry-OnLine] [ CTU Operative ]

07.10.2005
20:03
[21]

Dunkan Mlodszy [ Generał ]

Bezporownywalnie lepszy jest GF4Ti. Z ta roznica, ze 5200 oblsuguje DX 9, a GF4Ti 8.1.

07.10.2005
20:03
[22]

Stranger [Gry-OnLine] [ CTU Operative ]

skoki i wspinaczki sa niestety banalnie proste... nie mozna nie trafic ;)

07.10.2005
20:03
[23]

Stranger [Gry-OnLine] [ CTU Operative ]

07.10.2005
20:04
[24]

Stranger [Gry-OnLine] [ CTU Operative ]

07.10.2005
20:05
[25]

Stranger [Gry-OnLine] [ CTU Operative ]

The End. :(

07.10.2005
20:06
[26]

Stranger [Gry-OnLine] [ CTU Operative ]

Kilka slow podsumowania:
1) Wymagania dosc niskie, na mojej kiepskawej karcie nie zdarzylo sie jej zbytnio zwolnic.
2) Demko bardzo krotkie, mozna skonczyc w kilkanascie minut. Co ciekawe, zabezpieczone Starforcem :) Pewnie w pelnej wersji tez tak bedzie.
3) Generalnie niezbyt trudne, tylko w kilku miejscach trzeba sie pilnowac.
4) Rozmycia ekranu i inne tego typu efekty bardzo ladne, wykonanie Konga rowniez. :)

Aha... i nie zrazcie sie koszmarnie dlugim czasem ladowania poziomow. :) To pewnie zasluga poobcinanego dema. :)

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-10-07 20:09:53]

07.10.2005
20:07
smile
[27]

...<+DeskA+>... [ Pretorianin ]

stranger ten twój nick z tymi spacjami i ten stopień z spacjami wyglądają dziwnie

07.10.2005
20:08
[28]

HopkinZ [ Senator ]

No cóż, po screenach i zapowiedziach przed permierą zapowiada się pierwsza PIĘKNA gra od czasów Beyond Good & Evil. To tyle - ciekawe czyCenedze uda się skopać tłumaczenie :>.

Już widzę to: "To ptak? To samolot? Nie! To Król Kong!" :D

07.10.2005
20:10
smile
[29]

piokos [ Mr Nice Guy ]

Deska => ten Twój nick z kropkami, znakiem większości/mniejszości, plusami i jeszcze kilkoma kropkami jeszcze dziwniej wygląda

07.10.2005
20:16
[30]

snopek9 [ Legia mistrz! ]

no, no...niezle to wygalda...ale czy warto to nie wiem...

Ile to demo sie przechodzi?

07.10.2005
20:18
smile
[31]

Bigkangoo [ Not For All ]

Już 26%. Jak ściągne wrzucę parę screenów, zobaczymy jak to wygląda.

07.10.2005
20:37
smile
[32]

Kentril [ fechmistrz ]

nie no, demko potwornie krótkie i łatwe;)
10min i koniec. Grafa całkiem niezła, mam gfa 6600;P

07.10.2005
20:59
smile
[33]

DeLordeyan [ The Edge ]

skąd to można zassać? :)

07.10.2005
21:05
[34]

Ryslaw [ Patrycjusz ]

HopkinZ ---> Cenega już od długiego czasu nie partaczy tłumaczeń :)

07.10.2005
21:12
[35]

Pvt. Creak [ Criav ]

co to w ogóle jest? fpp? tpp? przygodówka? :)

07.10.2005
21:13
[36]

Stranger [Gry-OnLine] [ CTU Operative ]

FPP w przypadku Jacka. Platformowko-nawalanka w wykonaniu King Konga.

07.10.2005
21:15
[37]

HopkinZ [ Senator ]

Erm, tylko ja mam czarny ekran w menu i podczas gry? Słysze dźwięk, na oślep mogę poruszać się w menu i w samej grze ale nic nie widać - ino czarny ekran :).

Ryslaw --->
Jasne, ale baaardzo widoczne i duże plamy są trudne do zmycia :).

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-10-07 21:19:40]

07.10.2005
21:27
smile
[38]

CHESTER80 [ blood money ]

Pierwsze wrażenie - jest dobrze, a nawet bardzo dobrze. Nie czekałem na tą grę, nie jest fanem King Konga, a jednak mam ochotę zagrać w pełną wersję. Wkurza mnie tylko wciskanie spacji w celu trzymania broni, dziwna i niespotykana dotąd rzecz w FPP. Grafika jest wporzo, bez rewelacji ale wstydu nie przynosi. Polecam zassać demko, naprawdę dobra gra z tego King Konga.

Screeny niestety bardzo mocno skompresowane, w rzeczywistości grafika jest ciut lepsza.

07.10.2005
21:28
smile
[39]

CHESTER80 [ blood money ]

Bardzo ładny efekt pioruna czy czegoś tam :)

07.10.2005
21:32
[40]

HopkinZ [ Senator ]

A teraz przy odpalaniu demka "An unexpected error has occured" no doh - takie screeny i samemu pograć nie mogę.

07.10.2005
21:34
[41]

Stranger [Gry-OnLine] [ CTU Operative ]

HopkinZ --> Moze to: "The protection system may interfere with some firewall programs (As a result the system may stop responding). Please visit https://www.star-force.com/protection/users/ to get the latest drivers."

07.10.2005
22:20
smile
[42]

Bigkangoo [ Not For All ]

Zagrałem w demko no i wogóle nie miałem zamiaru w to grać, ponieważ nie czekałem na tą grę, jednak spodobała mi się. Demko krótsze niż CoD2, czyli grania mniej niż 10 Min. Zrobione b. efektownie. Ta ucieczka, no i walka Konga :) Grafika ciekawa, fajnie zrobiony King Kong.

07.10.2005
23:34
smile
[43]

Crash8462 [ ]

Demo cienkie i to bardzo. Liniowa az do bólu, nawet idąc widok sam nam sie ustawia (podnosi), dokładnie tam, gdzie go programiści przewidzieli. Nic nadzwyczajnego, a myślałem, że będzie to pierwsza gra na licencji, w którą będzie można dłużej pograć. No trudno zawiodłem się. Ciągłe uderzanie king kongiem tym samym guzikiem, przerywane nawalanie innym, by wykończyć przeciwnika. Element zręcznościowy (skakanie po skałach) również nie udany, wszystko ogranicza się do wciskania spacji. Nuda.



Moje przemyślenia odnoszą się wyłącznie do dema, w pełnej wersji mogą ulec zmianie.

07.10.2005
23:39
[44]

piokos [ Mr Nice Guy ]

Godzina ściągania - 5 minut grania.
Gra ładna ale bez rewelacji, może dzięki specyficznemu otoczeniu. Ciekawe jak Nowy Jork zrobią?
Gra przypomina trochę HULKa (wcielenie się w KK).

Bardziej oczekuję filmu niż gry.

07.10.2005
23:58
[45]

Stranger [Gry-OnLine] [ CTU Operative ]

A tak swoja droga nie zdziwilbym sie gdyby pozostale etapy byly rownie krotkie... gre raczej bedzie sie dalo ukonczyc w 3-4 godziny, a nie 9-10 jak obiecuja jej tworcy.

08.10.2005
13:51
[46]

U.V. Impaler [ Hurt me plenty ]

Stranger ---> Ładowanie poziomów zależne jest zapewne od tego, co masz w komputerze. Ja na nic nie czekałem i szczerze gdybyś nie zwrócił na to uwagi, to powiedziałbym, że poziomy ładują się wyjątkowo szybko.

Grafika jest bardzo ładna. Jak najbardziej porównywalna do tego, co widać na udostępnionych screenshotach - w demo deszcz sprawia, że wszystko wydaje się mdłe.

08.10.2005
13:53
[47]

U.V. Impaler [ Hurt me plenty ]

Fajny patent.

Podoba mi się motyw z ucieczką, walka małpy nie. Generalnie gra nie zrobiła na mnie dobrego wrażenia, poza ładną grafiką. Pełną wersję raczej ominę szerokim łukiem.

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-10-08 13:55:44]

08.10.2005
15:21
[48]

Stranger [Gry-OnLine] [ CTU Operative ]

UV. Impaler --> Juz wiem o co chodzi... gra uporczywie probowala polaczyc sie ze strona Ubi Softu, a firewall ja ciagle blokowal.:)

08.10.2005
17:42
smile
[49]

hermin [ Senator ]

No dla mnie gierka jest całkiem ok :)
Ale chyba bardziej lubie walczyć małpą :)
Na moim Radku 9600XT 30 - 40 FPS :)

09.10.2005
13:23
[50]

Nubarus [ Cenega Poland ]

Witam!

Spieszę z szybkimi informacjami na temat premiery KK.
Po pierwsze lokalizacja robiona jest rownocześnie na calym świecie i premiera rowniez bedzie praktycznie rownoczesna. Nasz cel jest prosty: gra w sklepach 2 grudnia.

Tak samo jest z filmem, mamy rownoczesną premierą na calym świecie: 14 grudnia.
W gre bedzie mozna wiec zagrac tuż przed tym jak pójdzie się do kina, co nie oznacza, ze nie moze byc na odwrót:).

Jezeli chodzi o lokalizacje mozecie byc spokojni, sam ogladalem tekstry i wszystko jest w jak najlepszym porzadku. Zreszta po naszej stronie pracuje nad tym osoba, której ufamy w 100% i która juz niejedna bardzo dobra lokalizacje Cenegi popelnila.

Bedzie swietna zabawa. Dodatkowo oprocz filmu i gry na polskim rynku ukaze sie rowniez sciezka dzwiekowa z gry oraz ksiazka wydawnictwa Amber.

Z strony Cenegi mozecie liczyc takze na duzo niespodzianek zwiazanych z King Kongiem.

Milego weekendu:)

Pozdrawiam,

Adam Piesiak

10.10.2005
20:44
[51]

karpiu_87 [ Brothers in Arms ]

A ten bład mi się pokazuje jak już naciskam spacje --->

10.10.2005
20:48
smile
[52]

karpiu_87 [ Brothers in Arms ]

Ktoś mi pomoże ;(

10.10.2005
20:51
[53]

HopkinZ [ Senator ]

Nubarus --->

Szefostwo Cenegi wzięło się do roboty. Oby tak dalej :-).


Karpiu -->

mam ten sam błąd. Sterowniki, sprawdzanie zgodności driverów, wyłączanie firewalli - nic nie pomaga :-/.

10.10.2005
20:56
smile
[54]

karpiu_87 [ Brothers in Arms ]

Może ktoś zna problem i pomoże HopkinZ i mi ;(

11.10.2005
20:05
[55]

squallu [ saikano ]

bede szczery demo powalilo mnie na kolana zapowiada sie wielka gra i na pewno kupie oryginala!!! a demko skonczylem jzu parenascie razy

26.11.2005
08:40
[56]

remedit [ Junior ]

Chciałem wiedzieć czy ktoś ma taki błąd jak ja:
Kiedy włączam etap, gdzie sterujemy Jackiem, postać od razu po załadowaniu gry zaczyna patrzeć się w górę i obracać wokół siebie. Nie można z tym nic zrobić, bo kamera cały czas przesuwa się w górę. Ktoś miał podobny problem? W innych grach wszystko jest ok.

26.11.2005
15:48
[57]

remedit [ Junior ]

nikt nic nie wie?

26.11.2005
20:06
smile
[58]

Salado [ Pretorianin ]

ściągałem 6 godzin żeby pograć 10 minut :|

ryki king-konga fajne, ale demo polega na szybkim klikaniu, aż mnie łapa boli.

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.