GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Nóżka sie powinęła....

07.10.2005
19:46
[1]

karola-a [ Konsul ]

Nóżka sie powinęła....

No to nam Mandaryna popłynęła. Ku uciesze zwistników odnotowała kilka wpadek,podchodząc pod górne C i sie zaczęło. Czy można sobie odmówić dokopania młodej sixsie co to w kilka miesięcy zrobiła kariere,o której większosc koleżanek z branzy nwet pomazyc nie może? I o co ten cały hałas? Że niby co,śpiewac nie umie? A gdzie jest piasane ,że musi umiec wszystko?Niby taki "boski" Enriqe Iglesias to umie? Też mu kiedys taśme z beczniem brana nagrali i do neta wrzucili. Jakoś sie wybronił. Zaden z niego Carreras ale daje rade. no dobrze,zgoda. Byłoby znacznie fajniej ,gdybey Mandaryna spiewała ale jako artystka popowa musi przedewszystkim podobac sie publiczności,dobrze wychodzic na fotkach,przy okazji wyciąc hołubca,wreszcie zgrabnie wkomponować sie w wymysloną przez siebie etetyke plastiku. Wszystko to wychodzi jej doskonale i co więcej, będzie wychodzic dalej. Do lez wzruszył mnie festiwal obłudy,pełne zaskoczenie mediów-kurde ona nie śpiewa. Skąd to ździwienie,kurde przeciez to było z grubsza zawsze wiadomo. Bo niby Britney i Shakira to z playbecku nie jada? Prawdą jest ,że sama zainteresowana sama przegiela z plaetą zinteresowań-zamiast siedziec ącie jak koleznki z rubryk towarzyskich,które zazwyczaj zdobywaja punktowane tylkow jednej dyscyplinie: a)żona znanego faceta b)artystka estradowa c) aktorka serialowa, względnie d)nie wiadomo dlaczego ,ale ogólnie znana. A Mandaryna zdecydoawął sie pójśc szeroko-cztery w jednym. Wiadomo ,że im małpa wyżej na plame włazi tym bardzie tyłek pardon le mot,odsłania.No i oslaonila,a życzliwi jej wyczekanego kopa,bo fałszuje. Przy tak rozbudowanym programie tanecznym nikt by nie zaśpiewał. Pełna zadyszka. Popłynęła ale nie zatonie. Jestem spokojna,że dalej wypełni całą sale w każdym domu kultury,dalej kosic będzie okladki,w końcu zapotrzeboawanie na żywa Barbie jet wieczne. Paradoksalnie pomoże jej w tym wierna konkurentka. Nie ma Mandaryny bez Dody,ale i Doda, jakkolwiek ładnie by jej na scenie nie wychodziło,bez Mandaryny straci 50%aktywów. Szczególnie w Polsce tradycja masowego kibicowania losom i prawdziwym lub domniemanym konfliktom dwuch heroin jets wieczna. Alina i Balladyna. MArusia i Lidka, Sipińska i Rodowicz. Pani Maryla to troche inna liga ,bo umie wszystko,ale i ona ,w swoim czasie,chcac nie chcąc wzięla kiedyś udział w ogólnonarodowym plebiscycie -wóz albo przewóz-ona albo Sipa. Role będą sie zmieniały,góra będzie raz jedna,raz druga. Konkuręcjom końca nie będzie. A to na vokal (Doda), a to na ruch sceniczny (MAnadaryna), biusty(remis),inteligencjaA ,czyli potwierdzone testami (DOda),inteligencja B ,czyli ta widoczna gólym okiem (raczej Manadryna). Cieszy ,że szłachetna konkurentka odrazu wczula sie w role i dołazcyła do kopiących,obłudnie współczując koleżnce. Obstawiam ,ż eMandaryna prędko jej tego nie zapomni. Niewykluczone,ż eza rok może dwa ,Doda będąc raczej typen rzepy niż smukłej łodygi,złapie jkies extra centymetry w obwodzie. Mandaryna sie życzliwie od komentarza powstrzyma,ale prasa wychwycie ie wtedy nie będzie wyboru,będzie musiała zająć stanowiski "szzorstak przyjaźń"Kawaśniewskiego i Millera ,będący w produkcji remake "szorstka przyjaźń 2" Tuska i Rokity to nudne chały w porównaniu z tym co nam dziewczyny jeszcze pokażą.Gdyby z jakichkolwiek przyczyn Media straciły zaineteresowanie,są jeszcze mężowie,którzy pomogą. Niczym Wernyhora wieszczę uwiedzenie Radka przez Manadryne,zemse Dody,która o tym zaśpiewa. Na koniec media wytropia ,że obaj męzowie jeśdż razem na ryby-czyżby łączylo ich coś więcej?. Potem Doda okaże sie siostrą Wiśniewskiego z pierwszego małżeństwa. Dziewczyny będą iścłeb w łeb i dopiero śmierć ich rozłączy. Doda wyśpiewała "O mnie sie nie martw". Jbym sie marwiła o Mandarynę. Wyda następna płyte ,która ,ku pricypialnej rozpaczy dziennkikarzy muzycznych sprzeda sie w nakładzie miliona sztuk. A ja będe wiernie trawała przy mandarynie, w której nie podoba mi sie nic poza pozytywną para i sukcesem. A wszystkim życzliwcom, którzy pięęęknie śpiewają,tylko nikt nie chce tego kupić- zyg-zyg marcheweczka.


07.10.2005
19:46
[2]

alexej [ Piwny Mędrzec ]

fajnie

07.10.2005
19:57
[3]

zawilec [ Konsul ]

wypas

07.10.2005
19:58
[4]

Lewy Krawiec(łoś) [ Leśny Dzban ]

bomba

07.10.2005
20:00
[5]

KaM1kAzE® [ BeeR GooD! ]

extra

07.10.2005
20:01
[6]

Trapez [ Petrolhead ]

rewelacja

07.10.2005
20:01
[7]

Quicky [ Senator ]

1. Rób akapity.
2. Spację wstawiamy ZA przecinkiem.
3. Wypowiedź zbyt chaotyczna.
4. Wypowiedź pozbawiona sensu.
5. Co u diabła znaczy ten smok?

Do poprawy i przyjdź jutro z rodzicami ;)

07.10.2005
20:01
[8]

PatriciusG. [ GAMBLE ]

gites

07.10.2005
20:04
[9]

karola-a [ Konsul ]

I o to chodzi:P.
Nikt mnie tak nie doceni jak wy.
Tacy forumowicze to rzadkość(oklaski).

L_o_L

Tha's Hot

07.10.2005
20:04
[10]

Goozys[DEA] [ Solid Security ]

Co to za brednie?

07.10.2005
20:05
[11]

Narmo [ nikt ]

que?

07.10.2005
20:06
smile
[12]

karola-a [ Konsul ]

...a smok jako kategoria d), kumpel Paris Hilton;).
Rodziców nie ma,chata wolna.....oj...będzie....będzie.....

07.10.2005
20:07
[13]

alexej [ Piwny Mędrzec ]

jesli oczekujesz szacunku od czytelnika to uszanuj go najpierw i podaj mu Twoje wypociny w czytelnej formie. Skoro nie da sie tego przeczytac to jest to wina tylko i wylacznie autora, a nie poziomu intelektualnego czytelnikow. Jesli zas uwazasz, ze jestesmy niemili to ciesz sie, ze nie spotkalas mojej nauczycielki dziennikarstwa :) Po wysluchaniu jej opini o tej pracy pozostalo by Ci tylko sie powiesic :]

07.10.2005
20:11
[14]

karola-a [ Konsul ]

Co oprócz chaotycznego przekazu,błędów ,braku akapitów??
Co z treścią??

07.10.2005
20:11
smile
[15]

alexej [ Piwny Mędrzec ]

odkrylas ameryke....

07.10.2005
20:13
smile
[16]

Yisrael [ Pod Mocnym Aniołem ]

"Czy można sobie odmówić dokopania młodej sixsie"

Mlodej, hehe

P.S.
Niezle pomysly, smieszna gramatyka i ortografia.

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-10-07 20:14:15]

07.10.2005
20:14
[17]

Narmo [ nikt ]

karola-a --> Przy takim przekazani nikt nie zwraca uwagi na treść, bo już pierwsze zdanie jest męczące.

07.10.2005
20:19
[18]

karola-a [ Konsul ]

A wiec nie chce teraz pisac kto i dlaczego ale to zostało opublikowane w popularnym piśmie dla kobiet i byłam załamana.

Jak ktos jets ciekawy to znajdzie:)

07.10.2005
20:21
[19]

Loiosh [ Generał ]

Nie doczytalem nawet do polowy,bo dalej to juz narpawde jakies straszne brednie, ale wystarczyl mi fragment "Że niby co,śpiewac nie umie?".
Ja wiem, czasy sie zmieniaja itd. ale jak ktos, kto nie potrafi spiewac chce zostac piosenkarka/piosenkarzem i - co wiecej - udaje, ze nim jest to chyba nie mozna miec pretensji do ludzi, ze odnosza sie krytycznie do takich pseudogwiazdeczek?

07.10.2005
20:21
[20]

Narmo [ nikt ]

karola-a --> To może i tak ale na pewno nie tak :)
Gdyby w taki sposób redagowano to czasopismo to na pewno nie było by popularne. :)

07.10.2005
20:22
smile
[21]

Yisrael [ Pod Mocnym Aniołem ]

Loiosh> Bo chyba nie wylapales ironii :) .

07.10.2005
20:22
smile
[22]

J_A_C_K [ Konsul ]

Ale o co chodzi?

07.10.2005
20:22
[23]

Septi [ Starszy Generał ]

Ja nie rozumieć o co w tym wątku chodzic :D :P.

07.10.2005
20:23
[24]

Narmo [ nikt ]

Septi --> Ja też nie ale znowu można legalnie statsować ;)

07.10.2005
20:27
[25]

pani_jola [ Konsul ]

warto dodac, ze to tekst z jakiejs kobiecej gazety, cosmo czy innego glamura. szkoda, ze autor tego nie napisal i oddal jakos swoje.

07.10.2005
20:29
smile
[26]

P4CYFIK4TOR [ ]

Wie bitte ?
<----------

07.10.2005
20:30
[27]

QQuel [ Posiadacz Jijooffki ]

pani jola - A wiec nie chce teraz pisac kto i dlaczego ale to zostało opublikowane w popularnym piśmie dla kobiet i byłam załamana.

Powiedział, wystarczy wątek przeczytać

07.10.2005
20:33
[28]

pani_jola [ Konsul ]

umkło gdzies, zwracam honor. nie czytalem odpowiedzi, bo byly wszytskie podobne.

07.10.2005
20:38
smile
[29]

Janczes [ You'll never walk alone ]

pani_jola------>ja mysle, ze to tekst z kaczora donalda

07.10.2005
20:41
[30]

Narmo [ nikt ]

Janczes --> Było zaznaczone, że z kobiecego. Stawiam na Bravo Girl :p

07.10.2005
20:45
[31]

karola-a [ Konsul ]

No z Bravo girl to bym na Golu nie poleciała,zreszta nie czytam.
Mówie o gazetach typu Glamour,Cosmopolitan,Elle itd:D.

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.