GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

nieśmiały-pomocy!

07.10.2005
15:21
smile
[1]

Kozi2004 [ Generał ]

nieśmiały-pomocy!

Jestem osobą bardzo nieśmiałą.

Przychodząc do nowej szkoły poznałem fajną dziewczyne (znam ją tylko z widzenia). No i nie musze chyba pisać, że bardzo mi się spodobała, a ja jej chyba też. Czsami jeździmy tym samym autobusem. W przeciwieństwie do mnie jest bardzo śmiała. Bardzo chciałbym do niej zagadać, ale nie mam na to żadnego pomysłu, Pomuszcie!!! Proszę!! Chodzi mi o jakieś porady przykłady. Ja nawet nie wiem jak ona ma na imie!

Prosze, nie wpisujcie tu różnych głupot tylko prawdziwe porady!

07.10.2005
15:22
smile
[2]

Piotrasq [ Seledynowy Słonik ]

Spytaj się, jak ma na imię.

07.10.2005
15:23
smile
[3]

Tomus665 [ Legend ]

Uuu stary jak Ty nie wiesz jak zagadać do dziewczyny to dobrze z Tobą nie jest .. mówisz , że ją znasz a tak naprawde nie wiesz nawet jak ma na imię ... może poprostu podejdź do niej albo dosiądź się jak pojedziecie autobusem i normalnie zacznij rozmawiać ... tylko nie na temat szkoły lepiej ... powiedz jej , ze Ci się podoba i czy nie miałaby ochote na spacer po lekcjach albo na jakiś wypad do kina , lub do pubu ...

07.10.2005
15:24
smile
[4]

Fett [ Avatar ]

Może macie jakiegoś wspólnego znajomego, popytaj kumpli albo koleżanki i jeżeli taka osoba się zdarzy to po prostu was sobie przedstawi. A jeżeli nie ma to możesz do niej w autobusie rzucić jakimś żartem, że znowu sie gdzieś szlajała po mieście albo coś w ten deseń, jeżeli mówisz że jest śmiała to napewno coś odpowie, tylko przygotuj sie na reiposte żeby ją skontrować:) A później rozmowa sama sie potoczy, tym bardziej jeżeli lubisz ze Ty też sie jej możesz podobac

07.10.2005
15:24
[5]

settogo [ Nie zgadzam się ]

Patrz sie na nia "na chama", jak sie usmiechnie, to powiedz czesc. Na nastepnej przerwie podejdzie do Ciebie!

07.10.2005
15:24
smile
[6]

Tomus665 [ Legend ]

dosiądź czy dosiąć ?? Bo teraz zgłupiałem ...

07.10.2005
15:24
[7]

Kozi2004 [ Generał ]

Ja pisze poważnie!!
To przeciesz wygląda troche głupio jak podejde do dziewczyny i bez niczego zapytam ją o imie.

07.10.2005
15:28
[8]

Fett [ Avatar ]

Tomus665 - usiadz obok ;)

07.10.2005
15:28
smile
[9]

Kozi2004 [ Generał ]

Dzięki za rady, Chyba żeczywiście sprubuje!!
Dzięki i prosze o więcej

07.10.2005
15:28
smile
[10]

Janczes [ You'll never walk alone ]

tomus665---> dosiąść
kozi2004----> popros kogos by sie ją popytał na twoj temat
ale to ty musicz zagadac pierwszy
ew.kup ksiazke jak podrywać(takich jest duzo)

07.10.2005
15:29
[11]

Kozi2004 [ Generał ]

sory za błędy :P

07.10.2005
15:30
smile
[12]

stanson_ [ Manieczki ]

Podejdz, powiedz czesc, przedstaw sie, spytaj jak ma na imie, zacznij o czyms po prostu gadac. Rozmowa sama sie rozwinie i voila :-)

07.10.2005
15:30
[13]

adamis [ Co sie stao? ]

Ksiązki na ten temat to tylko zbędne wydawanie kasiory.

Zagadaj na jakis temat, rozmowa sie rozkreci i juz ;)

07.10.2005
15:31
[14]

settogo [ Nie zgadzam się ]

Janczes---> Nie ma co porady jak z podstawowki...
Nie pros nikogo, by sie o nia wypytal, bo zle na tym wyjdziesz. Laska pomysli, ze debil jestes, a jak poprosisz o wypytywanie kolege, to ona sie w nim zakocha.
Nie kupuj ksiazek o podrywaniu, bo kazdy ma inny sposob na podryw, rozne dziewczyny lubia byc roznie podrywane.

Co to jest za dziewczyna? Jaki typ osobowosci? Jakiej muzyki slucha?

07.10.2005
15:31
[15]

Kozi2004 [ Generał ]

Janczes---> Naprawde są takie książki??? Myślisz,że można pożyczyć takie coś w bibliotec??
A tak w ogule to ile taka książka może kosztować??

07.10.2005
15:34
[16]

Kozi2004 [ Generał ]

Dziewczyna jest śmiała, z pocuciem chumoru, toważyska i bardzo ładna :D
A co do muzyki to ja nawet nie wiem jak ma na imie.

07.10.2005
15:35
[17]

Coolabor [ Piękny Pan ]

Nic głupio nie wygląda!

Podchodzisz do niej w autobusie i mówisz:
- Cześć, mogę się dosiąść? Nazywam się (dajmy na to) Adam, bardzo mi się podobasz, chciałbym zawrzeć z tobą bliższą znajomośc, a w przyszlości, kto wie, może, ho-ho, założyć rodzinę.

a ona na to najprawdopodobniej opdowie:
- Cześć, jestem (dajmy na to) Kaśka. Bardzo mi miło, że się przysiadasz, bo już tak jeżdzę i jeżdżę tym autobusem i czekam, i czekam, specjalnie żebyś się dosiadł i zagadał. Bo tak naprawdę to wcale mi nim nie po drodze do domu. A co do rodziny chcę mieć trójkę dzieci, może być dwóch synów i córeczka. Oprócz tego piesek, dom na przedmieściu i dwa auta w garażu.

07.10.2005
15:45
smile
[18]

m1234 [ Konsul ]

coolabor
jesteś tą Anią do której się przedwczoraj dosiadłem w autobusie? Identyczny dialog mieliśmy. Pamiętasz...

07.10.2005
16:02
[19]

stanson_ [ Manieczki ]

chciałbym zaznaczyć, że nieśmiałość jest ciężko pokonać na samym początku - po tym jak już się przełamiesz, żeby się do niej odezwać powinno być już z górki. Sam się zdziwisz pozniej, ze to wcale nie było trudne.

Troche jak stres przedegzaminowy - jest czasem straszny, ale gdy juz zaczniesz pisac to cały mija...

07.10.2005
16:05
smile
[20]

Coolabor [ Piękny Pan ]

m1234 >> niestety nie wiem o czym mówisz :)

07.10.2005
16:12
smile
[21]

Praetor [ Generał ]

Kozi wez tez pod uwage ze twoje szanse zwieksza poprawna ortografia - jesli dziewczyna jest madra

07.10.2005
16:17
[22]

Vasago [ spamer ]

Jutro pojawi sie druga czesc watku, a wniej nastepujace pytanie "Powiedziala, ze ma na imie Monika. Co dalej?"

07.10.2005
16:31
[23]

vien [ łowca pip ]

Praetor --> zazwyczaj uroda * intelekt = const. ale kto wie moze trafił na ideał ;]

jak po prostu podejdziesz i zapytasz sie o imie to wcale nie bedzie wyglądało głupio a rozmowa najprawdopodobniej sie rozwinie
tak czy inaczej zrob cos bo pozniej, jak ona znajdzie kogos innego, bedziesz plul sobie w brode i myslal "czemu ja wtedy nie zagadałem"

07.10.2005
16:40
smile
[24]

alpha_omega [ Generał ]

uroda+intelekt=const.

W innym wypadku będziesz miał okazję obserwować zaburzenia:

7*3=21
6*4=24
5*5=25
4*6=24
3*7=21

Choć to być może prawo złotego środka :)

07.10.2005
16:42
smile
[25]

Loiosh [ Generał ]

Spojrz na to z drugiej strony. Skoro mowisz,ze ona jest smiala, jezdzicie tym samym autobusem itd,a w zaden sposob nie okazuje Ci zainteresowania to znaczy,ze jej sie nie podobasz,wiec rownie dobrze mozesz sie nie odzywac,a zaoszczedzony czas powsiecic nauce! Najlepiej ortografii...

07.10.2005
16:44
[26]

vien [ łowca pip ]

alpha_omega --> jesli dziedziną jest N to Ty masz racje, jeśli R to ja ;PPP

07.10.2005
16:45
smile
[27]

Regis [ ]

Jezdzisz z dziewczyna ze swojej szkoly, ktora Ci sie podoba, tym samym autobusem i jeszcze jej nie znasz? :D Geeez... Co za pokolenie rosnie - bez gg nie zagada :P Przeciez nawet jesli nie masz pomyslu jak zagadac, to zawsze mozesz spytac o cos zwiazanego ze szkola - tu na pewno wywiaze sie rozmowa (o ile naturalnie pytanie bedzie dawalo szanse na odpowiedz dluzsza niz "tak" lub "nie") :P

07.10.2005
16:45
[28]

Coy2K [ Veteran ]

hmm no wlasnie... skąd pewność ze dziewczyna jest śmiała ? bo sam sobie przeczysz, skoro piszesz ze chyba sie jej podobasz i że jest śmiała to by było tak jak pisze Loiosh... podeszłaby do Ciebie, a tu zonk :) może warto sie zastanowic dlaczego

07.10.2005
16:46
[29]

Kozi2004 [ Generał ]

Loiosh---> prosiłem o mądre komętaże.

A jeśli chodzi o oznaki zainteresowania, to ta dziewczyna raz czy dwa uśmiechneła siędo mnie.

07.10.2005
19:17
smile
[30]

Rezor [ antyradio ]

Najważniejsze jest to żeby sie nie przejmować niczym, na 'luzie' podejsc albo dosiasc się i zagadac na jakiś temat- no własnie na "jakiś temat", trzeba dobrze go wybrać bo można sobie zapieprzyć sprawe już na samym początku gadajać o jakiś bzdurach które ją nie obchodza, wiec wydaje mi sie ze najlepiej rozmowe prowadzić w oparciu o wydarzenia w szkole, no albo czekać na dziwny zbieg zdarzeń w samym autobusie ktory pomoże w zagadaniu...
Tak naprawde możliwości jest wiele, wszystko uwarunkowane jest od sytuacji w jakiej sie znajdujesz w danej chwili ;)

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-10-07 19:35:54]

07.10.2005
19:19
smile
[31]

Bullzeye_NEO [ Satanic Surfer ]

Jest śmiała, ponieważ rzuca skórki po bananach na trotuar. Przecież to takie proste! Sami ignoranci...

07.10.2005
19:31
[32]

QQuel [ Posiadacz Jijooffki ]

Hehe, no patrzcie, mam podobne problemy (Tylko z nimi na forum nie chodzę : ) ), też jestem nieśmiały. Ale nie o tym wątek.

Regis - My mamy GG (Z którego bagatela nie korzystam do takich celów...), wy mieliście głupkowate liściki.

A Tobie co polecam? Trudno coś polecić, szczególnie z braku doświadczenia ; ). Jak ktoś ze mną zacznie gadać to luz, rozmowa się toczy i toczy (Np. ostatnio dostałem od dziewczyny przypadkiem w łeb ksztanem kiedy to w swoją koleżankę rzucała i tak oto się poznaliśmy ; P), ale jak ja mam z kimś pogadać to mnie szlag trafia ; )

Co możesz zrobić... Bo ja wiem, mi tam by się wszystko kretyńskie wydawało. Chociaż też nie wydaje mi się żeby to że się do Ciebie uśmiechnęła oznaczało od razu że się jej podobasz (O kutwa, to musiałbym być naprawdę sex bomba; P), ale jak tam sobie uważasz.

Może spróbuj "na kasztana" *opis wyżej :D?

07.10.2005
19:36
smile
[33]

shubniggurath [ Mongoose Dog ]

zacznij od "TU LEŻY KASZTAN" a pożniej wszystko samo się jakoś potoczy ;-)

07.10.2005
19:36
smile
[34]

QQuel [ Posiadacz Jijooffki ]

shubniggurath - Buehehehehe ; D Normalnie spadłem z krzesła : )

07.10.2005
19:55
smile
[35]

BartSimpson [ Chorąży ]

sprobuj sie dosiasc i zwyczajnie powiedziec czesc albo postaraj sie znalesc wspolnych kol.

07.10.2005
20:29
smile
[36]

waslo [ Manager Ajaxu ]

podejdź i popatrz na nią ona też cię musi widzieć:

mrugnij do niej oczkiem i wysuń języczek :)))

od razu mówie że ja tak nie robie :p

07.10.2005
20:34
[37]

QQuel [ Posiadacz Jijooffki ]

No i podstawa "Dajesz od razu czy trzeba z tobą chodzić", oraz "ładny tornister kochanie" ; )

07.10.2005
20:37
smile
[38]

Janczes [ You'll never walk alone ]

kozi2004------> sa nie wiem gdzie, chyba za ok.17 zł gdzies na allegro

07.10.2005
20:48
[39]

Devilll2 [ Konsul ]

przechodząc obok niej klepnij ją w pupcie jak sie obruci to powiedz o sorry pomyłka i zacznij rozmawiac że masz podobną koleżanke :P

07.10.2005
21:35
[40]

Herr Pietrus [ Nowy stopień! ]

QQuel - chyab cie po prostu zacytuje... Po co dwa razy pisać to samo? ( tak.. nie tylko porady sie tycy, wypowiedzi "o sobie" też... )

A co do walki... Szczerze było mnostwo watków na te temat ( coś koło dwóch ;-)) - w tym jeden sprzed roku baaardzo madry.. Znajdź i poczytaj. Warto.

Od siebie dodam tylko jedno - spróbuj zauwazyć jak na każdym kroku wygłupia sie ( wg. twojego... naszego? systemu wartości wielu śmiałych . Dowartościujesz isę momentalnie... Bo tka naprawdę możesz czasem popełniac gafy, byleby tylko jakos polubi;i i zaakceptowali cie inni... Ale tu sie olo zamyka...

07.10.2005
21:37
smile
[41]

Herr Pietrus [ Nowy stopień! ]

OMG! ile błędów... No nic - szkoła naprawdę obniza IQ... Albo to spanie po 6 h dziennie... :-D

07.10.2005
22:00
smile
[42]

Misiak [ Pluszak ]

E tam,
Z nieśmiałością ta się żyć, tylko dlaczego zawsze samotnie ? :D
Parę przykładów z życia wzięte :) heh, komisk, ale jakże prawdziwy....


art pochodzi ze strony->

07.10.2005
22:00
smile
[43]

Misiak [ Pluszak ]

art pochodzi ze strony

07.10.2005
22:01
smile
[44]

Misiak [ Pluszak ]

art pochodzi ze strony -->

07.10.2005
22:06
smile
[45]

Regis [ ]


"Regis - My mamy GG (Z którego bagatela nie korzystam do takich celów...), wy mieliście głupkowate liściki. "

??? Jacy "wy" ? :D

07.10.2005
22:08
smile
[46]

Ralion [ Konsul ]

Fajny ten komiks :)
Kiedys z kumplem zaczepialismy laski i pytalismy czy mozemy sobie z nimi zdjecie zrobic. A potem jak widzielismy ze sa zainteresowane, tosmy je zapraszali na imprezke/baru. Minelo kilka lat, Ja z tym samym kumplem stoje sobie na dniach miasta (teka impra coroczna) i gadamy o niczym. Podchodza dwie fajniutkie laski i znajomy tekst: "hej mozemy sobie z wami zdjecie zrobic?" hehe. czasy sie zmieniają.

ps. wiecie ze juz nie mowimy sie do zobaczenia, tylko "do zoba!"

07.10.2005
22:10
smile
[47]

Filevandrel [ Dyżurny Filet Kraju ]

Misiak- genialne:) A jakie zyciowe. Przypomniala mi sie osttania scena z filmu Glupi i Glupszy z autokarem z laskami:)

07.10.2005
22:16
smile
[48]

Filevandrel [ Dyżurny Filet Kraju ]

Super sa te komiksy!!!:D Cala stronka

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-10-07 22:16:27]

07.10.2005
22:16
smile
[49]

Misiak [ Pluszak ]

File--> tak, ale tam było to nieprawdopodobne, a tu jest takie życiowe,
Ile ja razy tak miałem? Nie wiem sam. Heh a tydzień temu widziałem taką ładną samotną (chyba) studentke, heh :( Jestem do bani, zwłaszcza jeźeli się myśli, że wszyscy faceci są od ciebie przystojniejsi :( szajse.
Ale co tam, trzbea żyć dalej, "I ta jedna" się jakoś znajdzie :)
Są ludzie spokojni i tacy którzy muszą działać...

07.10.2005
22:20
smile
[50]

Misiak [ Pluszak ]

art pochodzi z serwisu -->

07.10.2005
22:24
smile
[51]

Misiak [ Pluszak ]

Jesień...

art pochodzi z serwisu -->

07.10.2005
22:25
smile
[52]

Misiak [ Pluszak ]

fack...

07.10.2005
22:26
smile
[53]

Filevandrel [ Dyżurny Filet Kraju ]

Hehehe ja tam mam uzasadnione powody zeby sadizc ze nie mam co do przypadkowo poznanych dziewcyzn co zaczynac;P Oj nadwaga to straszna rzecz ale na razie nikt w sumie jakiegos bardzo mocnego argumentu za tym zeby schudnac mi nie wytoczyl:]

07.10.2005
22:31
smile
[54]

Misiak [ Pluszak ]

E tam, powien Ci, że nadwaga to nie problem, dużo ładnych dziewczyn chodzi z "dużymi" facetami.
Rozumiem Ciebie doskonale, bo przed dojrzewaniem byłem gruby, podczas zaczełem się wyciągać, a teraz ciąglę chudnę, ale coś w głowie zostaje :) ale nie warto sie przejmować, pewnie to dobrze wiesz :D

07.10.2005
22:33
smile
[55]

Filevandrel [ Dyżurny Filet Kraju ]

Ta ale ja juz jestem po okresie wyciagania sie;P urosne moze z pare centymetrow:] Ale wiecej nie mowie bo wyjdzie ze sie nad soba uzalam;P a ja sie nie uzalam bo wiem dobrzez e wynika to z mojego lenistwa:] Dawno nie cyztalem takiego dobrego komiksu:) Ostatnio to chyba "48 stron":]

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-10-07 22:35:25]

07.10.2005
22:38
smile
[56]

Anarki [ Dead King ]

minie z wiekiem, innego sposobu nie widze...a jezeli juz chcesz zagadac to nie lepiej z jakims kolega albo kolezanka podejsc do niej ? albo jak jakis Twoje ziomek albo kolezanka beda z nia gadac i podejsc i zagadac cos do Twoiego kolesia ? i przy okazji sie przedstawisz tej "niewiaście(:P)". Ja naszczescie nie mam juz problemu z tym ;) to mija z wiekiem ;)

07.10.2005
22:39
[57]

_Major_ [ Pretorianin ]

Sprubuj tego:

07.10.2005
22:41
[58]

QQuel [ Posiadacz Jijooffki ]

Herr Pietrus - Ano, wątków było mnóstwo, żaden nie pomaga, bo chodzi raczej o psychiczne przełamanie się, uwierzenie, że jest się nawet nawet (:) ), i dziewczyną można się podobać.

Misiak - Kapitalne te komiksy : ), a takich sytuacji to w moim krótkim życiu było nieco : ).

Prosta rozmowa "Czego ty chcesz?" "A ty (Tutaj parę ordynarnych słów : P)?" "Blablabla" Blablabla" i się okazuje że dwa tygodnie kłotni na nic bo kazdy z nas oczekiwał tego samego : ), no ale jak to tak się spytać... Nie ma odwagi : )

Regis - Hehehe, przepraszam jeśli uraziłem, nie wiem ile masz lat, ale wyglądało na to jakbyś był "starej daty" :)

Filevandrel - A ja nie mam nadwagi, i jakoś tak też uważam że nie mam co startować do dziewczyn : ), po prostu brak wiary w siebie, i brat odwagi : ).

Zresztą, ja wogóle aspołeczny jestem. Cały dzień w swoim pokoju w ciemnościach, i niby kogoś chcę poznać : ). Fajne błędne koło się robi.

07.10.2005
22:41
smile
[59]

Misiak [ Pluszak ]

Filevandrel--> jak będziesz chciał poczytać inne bardzo dobre komiksy daj znać :) mam parę linków, zreszta znajdziesz je na kokoarcie :D

07.10.2005
22:46
smile
[60]

Filevandrel [ Dyżurny Filet Kraju ]

Misiak- pewnie ze chce;P Jak bedziesz mial cos fajnego czego nie ma tam w linkach to dawaj tutaj:)

07.10.2005
22:49
[61]

Riven [ infamousbutcher ]

jak ja zobaczysz, powymachuj pytą.

07.10.2005
22:50
smile
[62]

Misiak [ Pluszak ]

File--> tyle, że większość moim linków pochodzi z tamtąd :)

07.10.2005
23:03
smile
[63]

Herr Pietrus [ Nowy stopień! ]

QQuel --->
"Herr Pietrus - Ano, wątków było mnóstwo, żaden nie pomaga, bo chodzi raczej o psychiczne przełamanie się, uwierzenie, że jest się nawet nawet (:) ), i dziewczyną można się podobać."

Ano dokładnie.. Ale w tych watkach sa nawet ciekawe metody.. Nawet jeśli mało skuteczne, to dające do myślenia ( np. ta z mowieniem sobie: "nie podszedłes? idiota!" ;-))

"Zresztą, ja wogóle aspołeczny jestem. Cały dzień w swoim pokoju w ciemnościach, i niby kogoś chcę poznać : ). Fajne błędne koło się robi."

Hehe.. Tak... Wiesz co odkryłem? Chyba trzeba troche "krakać jak inne wrony"... Nie ciemnosci, a słoneczko - choćby o zachodzie.. Prawo dżungli.... No, chyba że ma sie tupet, pewność siebie i poczucie racji nawet wtedy, gdy wychodzi się na idotę... Ale to nie o mnie ;-0

07.10.2005
23:20
[64]

QQuel [ Posiadacz Jijooffki ]

Herr Pietrus - Mnie to jakoś też się nie ma : ). Zresztą, ja się od innych różnię tym że mi takie życie pasuje : ). Gorzej jak ktoś jest nieśmiały, brak mu odwagi, a chciałby. Wtedy można się załamać.

Znam parę osób, które swoją odwaga wręcz powalają. Potrafią ci podejść do byle jakiej osoby, odstawić byle jaką szopkę... TYlko fakt faktem ja sobie siebie tak nei wyobrażam : )

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.