GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

problem w dungeon siege 2

29.09.2005
17:24
[1]

JuniOr !!! ON [ Legionista ]

problem w dungeon siege 2

mam taki problem że jestem w chapterze 5 aktu 1 i dochodze do tego dziadka zabijam tych driad'ów a dziadek dalej mnie prosi o pomoc zebym ich zabił jak nikogo niema !!!jak wiecie co mam zrobic to please help !!!!

29.09.2005
18:11
[2]

Trollf [ ]

a probowales zapisac gre, wyjsc z niej i znowu uruchomic, dojsc do tego miejsca i pogadac jeszcze raz?

29.09.2005
18:22
[3]

JuniOr !!! ON [ Legionista ]

próbowałem i nic

30.09.2005
08:51
[4]

Raven123 [ Legionista ]

Jest to bug w grze. Trzeba było przed tym zapisać grę i zacząć od nowa. O bugach jest na stronie www.pyric.co. Oczywiście piszę o wersji Eng. Gram na PL i nie miałam z tym kłopotów, z tym, że zawiesił mi się film, jak starzec opowiadał historię miecza i tarczy.

30.09.2005
09:02
[5]

Azazell22 [ Civ IV ]

Raven123 --> a jak ci chodzi PL wersja?

30.09.2005
12:17
smile
[6]

Raven123 [ Legionista ]

Nawet nieźle :))) Jestem teraz w tym miejscu co powyżej Junior,no może trochę dalej. Gra lekko spowalnia przy....... przenoszeniu zdobytych rzeczy z ekwipunku jednej postaci do drugiej. Baaardzo wolno się ładuje po włączeniu. Do tej pory widziałam wszystkie filmy i wszystkie przerywniki, oprócz właśnie tymi z driadami ze starym magiem, co Junior, ale to podobno "oficjalny" bug z wersji ang. po prostu cierpliwie poczekałam na zakończenie tej gadaniny zza czarnego ekranu i nacisnęłam na ESC. I gra wróciła do normy. Nie mam ŻADNYCH kłopotów z czcionką. Po ustawieniu karty grafiki zgodnie z zaleceniami CDProjektu gra nawet przyspieszyła.
Uważnie śledzę posty z forum CDP i tylko to wywnioskowałam, że grę "wywala" przy kartach grafiki najnowszej generacji z zaktualizowanymi sterownikami. Więc na wszelki wypadek gram na sterowniku z zeszłego roku, a nawet z końca 2003 (nie pamiętam daty).
Wyłączyłam na wszelki wypadek cienie i gram na 800x600/32 bity.
Mam IP4 2GB, 1Gb RAM, GFFX5200 128Mb.
Patch do wersji angielskiej już jest na Powered Games, z tym, czy obejmuje on kłopoty z wykorzystywaniem przez grę kart grafiki!?
Baardzo dobra jest ta strona www.pyric.com. Umieście jej adres we wstępniaku. Jest tam wszystko o grze, razem z mapami.

30.09.2005
12:34
[7]

Drackula [ Bloody Rider ]

Raven -----> " to podobno "oficjalny" bug z wersji ang" ---- no kurde, ale farmazony. chyba wersji pirackiej. Ile razy tego dziadka przechodzilem to nic mi sie zlego nie dzialo.
"wywnioskowałam, że grę "wywala" przy kartach grafiki najnowszej generacji z zaktualizowanymi sterownikami" ------> no to zweryfikuj swoje wnioskowanie bo cos nie tak z nim. Jak powyzej.

Niby wycinek z nowego patcha 2.2 mowi o naprawie takich bledow jednak ja i inni znajomi ktorzy maja to gre z polki nic takiego nie uswiadczyli.
Stawiam raczej na to ze wyszla z tloczni jakas felerna seria gry i ku niej wlasnie jest to dedykowane. No bo nie wydaje mi sie aby poszli piratom na reke.
Przeszedlem juz 3 razy gre, 3 roznymi postaciami i wykonalem wszystkie questy za kazdym razem i nie mialem zadnego problemu.

Lista zmian dotyczaca gry.

Fixed a primary blocking issue where the Azunite Scholar at the Dryad Exile Colony did not recognize task completion. Broken save games are now autocorrected at the encounter location; however, for each saved game in which you encountered this issue, you must speak to the scholar to activate the autocorrection.
Fixed primary blocking issues where quest-giving party characters break quests when escaping from “Thanks for hiring me” conversation replies. Broken save games are now autocorrected upon reload of the game (i.e., Taar at the Great Hall, Vix at the forest cabin, and Finala at the Aman’lu bridge).
Fixed a secondary blocking issue where Finala’s personal quest did not trigger the elevator after extended usage.
Fixed an issue with characters not being sent to the Inn when their farewell conversation was skipped.
Fixed a primary blocking issue where attempting activation of the Elen’Lu Prism by rapidly clicking while possessing multiple crystals did not work properly.
Fixed a primary blocking issue where saving the game during Vai’Kesh Prophet movies didn’t work properly.
Fixed a primary blocking issue concerning the disappearance of the Snowbrook Commander. Broken save games are now autocorrected upon reload of the game.
Fixed a primary blocking issue with second Snowbrook dragon fight triggering. Broken save games are now autocorrected at the encounter location.
Fixed a primary blocking issue with Agallan Trial elevators. Broken save games are now autocorrected at the encounter location.
Fixed a primary blocking issue with save/load during the Valdis movie. Broken save games are now autocorrected at the encounter location.

10.10.2005
21:27
[8]

piq [ Junior ]

witam
mam problem z magiem(lub złym czarownikiem, dokładnie nie pamiętam)
najpierw on coś tam gada, a potem jego trzy czerwone kopie stoją w trójkącie i tworzą jakiegoś potwora, na którego wsumie nie zwracam uwagi bo mi nie zagraża, ładuje cały czas w jednego z tych trzech i jak tylko go rozwalę, to mija tak ze 40 sekund i wszyscy nie żyją. niewiem jak ich przejść, może ktoś pomoże.

ps.
Raven -----> trochę dziwne ja gram 1024*768*32 na p4 2,4 512mb i radeonie9000, dwa programy w tle działające, w tym jeden który ciągnie cały czas coś z neta i wszystko chodzi mi płynnie

18.10.2005
09:19
[9]

Fresh The Knight [ Junior ]

Mimo, że mam orginalną wersję gry to:
a) nie wyświetla mi fimików (praktycznie żadnych)
b) zadaża się, że wystepuje bug w rodzaju 'Filmik sobie leci, a ja moge biegać normalnie' - tyle, że po zakończeniu scenki (np. ta ze strażnikami w prologu) nic juz nie moge robić i jedyne co mi zostaje to wczytac save

Podobne problemy występują u moich znajomych (oboje oryginalny DS2 PL)

28.10.2005
17:43
[10]

FinalFantasy [ Legionista ]

a ja nie mam orginala :(

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.