GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Znalezione w Sieci: Bankomat

26.09.2005
23:10
smile
[1]

Stranger [Gry-OnLine] [ CTU Operative ]

Znalezione w Sieci: Bankomat

On:
Podjechać
Włożyć kartę
Wprowadzić PIN
Wziać pieniądze, kartę i kwitek
Oryginalny kwitek schować, a do saszetki włożyć uprzednio przygotowany do pokazania żonie
Odjechać
Kupić kwiaty kochance
Kupić kwiaty żonie

Ona:
Podjechać
Puścić sprzęgło
Zakląć na szarpnięcie
Wrzucić luz
Ustawić lusterko wsteczne na swoją twarzyczkę
Skrzywić się do lusterka
Poprawić makijaż
Uśmiechnąć się do lusterka
Wysiąść otworem drzwiowym
Zgasić silnik
Włożyć kluczyki do torebki
Wyjąć kluczyki z torebki i zamknąć drzwi
Dogonić samochód i zaciągnąć ręczny
Przejść dwie przecznice, bo koło bankomatu było miejsce tylko na dwie długości samochodu
Znaleźć kartę w torebce
Włożyć kartę do bankomatu
Wyjąć z bankomatu kartę telefoniczną i włożyć właściwą
Znaleźć w torebce karteczkę z zapisanym wcześniej PINem
Wprowadzić PIN
Postudiować instrukcję
Wcisnąć Cancel
Wprowadzić kod jeszcze raz, prawidłowo
Wcisnąć Cancel
Znaleąć w torebce kartkę z PIN'em do używanej właśnie karty
Wprowadzić sumę do wypłacenia
Zmniejszyć sumę do maksymalnego pułapu
Zmniejszyć sumę do możliwości własnego konta
Wziąć pieniądze
Wrócić do samochodu
Znaleźć kluczyki
Poszarpać się z drzwiami
Znaleźć kluczyki do samochodu
Poprawić makijaż
Uruchomić silnik
Ruszyć
Przeprosić w myślach właściciela pojazdu stojącego z tyłu za porysowany zderzak
Przestawić wsteczne lusterko tak aby widać było samochód z tyłu
Wrzucić bieg i puścić sprzęgło
Uruchomić silnik i zmienić bieg z "3" na "1"
Ruszyć
Zatrzymać się
Cofnąć
Wyjść z samochodu
Wrócić do bankomatu i zabrać kartę z kwitkiem
Z powrotem do samochodu
Włożyć kartę do portfela
Włożyć kwitek do torebki
Zanotować na karteczce ile się wzięło i ile zostało
Zwolnić trochę miejsca w torebce aby włożyć portfel do torebki
Poprawić makijaż
Wrzucić wsteczny bieg
Wrzucić jedynkę
Ruszyć
Przejechać 3km
Zwolnić ręczny
Domknąć drzwi
Podjechać pod perfumerię
Wydać wszystko
Żyć nie umierać

26.09.2005
23:13
smile
[2]

leszo [ Legend ]

Włożyć kluczyki do torebki
Wyjąć kluczyki z torebki i zamknąć drzwi


<rotfl>

26.09.2005
23:13
smile
[3]

AGArtha [ Trinitron ]

Hehehe :)

26.09.2005
23:18
smile
[4]

matys [ Konsul ]

wypas. jestem męską szowinistyczną świnią

26.09.2005
23:19
smile
[5]

mmomm [ Pretorianin ]

Dogonić samochód i zaciągnąć ręczny

LOL

26.09.2005
23:21
smile
[6]

astronom [ Konsul ]

hehehe normalnie LOL ... To chyba była robota blondynki :) *Bez urazy*...

26.09.2005
23:22
smile
[7]

KaM1kAzE® [ BeeR GooD! ]

Buhahahah :P

Mega LOL :]

26.09.2005
23:25
smile
[8]

techi [ Legend ]

"Wysiąść otworem drzwiowym"

26.09.2005
23:26
[9]

Michlos [ ! - C - O - O - L - ! ]

hehe :D mocne i fotka tez :)

26.09.2005
23:26
smile
[10]

kkazz [ Pretorianin ]

heheh dobre :)

26.09.2005
23:32
[11]

Adamss [ -betting addiction- ]

Aż tak strasznie to wygląda u kobiet? :)

26.09.2005
23:38
smile
[12]

katrin20 [ Kati ]

to wcale nie było śmieszne ;P

26.09.2005
23:48
smile
[13]

Stranger [Gry-OnLine] [ CTU Operative ]

oczywiscie, ze nie, katrin ;P

26.09.2005
23:51
smile
[14]

katrin20 [ Kati ]

ranger :P... kliknij do mnie na gg

27.09.2005
00:02
[15]

melkora [ Generał ]

To istny szowinizm

27.09.2005
03:07
smile
[16]

Stranger [Gry-OnLine] [ CTU Operative ]

szybko bo PIN podejrza :P

27.09.2005
07:12
smile
[17]

.:Jj:. [ The Force ]

Stranger [Gry-OnLine] ==> teraz trzeba będzie wtajemniczyć wnuczka bo kto wklupie pin?

27.09.2005
08:08
[18]

Be free [ just do it ]

Heheh no ladnie ladnie :P

27.09.2005
08:12
smile
[19]

tedorrr [ Konsul ]

hahahaha!

Stranger ----> jednak dziadki to wymiatają! :P

27.09.2005
08:22
smile
[20]

Punks Not Dead [ change my nick ]

haha! zaraz zjade...

27.09.2005
11:15
smile
[21]

Stranger [Gry-OnLine] [ CTU Operative ]

.:Jj:. --> Przyjrzyj sie dokladnie temu zdjeciu... ktos juz stoi przy bankomacie :P

27.09.2005
11:24
smile
[22]

Skype [ Konsul ]

jednym słowem świetne

27.09.2005
12:31
smile
[23]

grish_em_all [ Hairless Cobra ]

mocne :)

27.09.2005
12:35
[24]

Wisien [ Generał ]

Dobre dobre
Pamiętam że jakieś 2 lata temu było to w tygodniku "Najwyższy Czas!" .

27.09.2005
12:38
[25]

Wisien [ Generał ]

A fota z dziadkiem - LOL !!!!
Trzeba być pogiętym

27.09.2005
12:42
smile
[26]

piotr w. [ El Mariachi ]

Włożyć kluczyki do torebki
Wyjąć kluczyki z torebki i zamknąć drzwi
Dogonić samochód i zaciągnąć ręczny

buahahahahahahaha

03.10.2005
16:32
smile
[27]

Stranger [Gry-OnLine] [ CTU Operative ]

>>

03.10.2005
16:42
smile
[28]

Shifty007 [ Riddick ]

buahahahahaha Świetny wątek!

03.10.2005
17:13
smile
[29]

SoulHunter [ Bad Boy ]

być kobietą , być kobietą

03.10.2005
17:18
[30]

Actimel [ I am what I am ]

heheeh, zajebiste;]

03.10.2005
17:39
[31]

Jamkonorek [ Konsul ]

lol powalony ten dziadek

03.10.2005
17:43
smile
[32]

Guru Fenix [ Patriarcha MAXIMUS ]

LOL

04.10.2005
19:58
[33]

Gepard206 [ Final Fantasy 7 ]

Dobre:D
Swietnie się ubawiłe czytając to nie najgorsze były także scrreny:D

04.10.2005
20:01
smile
[34]

foxx [ lisek ]

widzalem juz ale troche uproszczona wersje, niezle :D

04.10.2005
20:05
smile
[35]

[email protected] [ Młody Gniewny ]

A może ten dziadek zakrywał kogośbo chciał się przebrać lub załatwić potrzeby fizjologiczne :D:

04.10.2005
20:11
smile
[36]

gromusek [ Piwa dajcie ! ]

buhahahah dobre !!

07.10.2005
23:32
smile
[37]

muflon123 [ ]

<hahaha><lol> fajne zwalszcza fota pierwsza.

07.10.2005
23:36
smile
[38]

aikikaisensei [ Senator ]

swietne jest to przedostanie zdjęcie Strangera. Tekst też niczego sobie.

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.