Karl_o [ APOCALYPSE ]
Pomoc
Bardzo prosiłbym o pomoc wszystkich fanatyków Diabl2-LoD. Chcę zacząć grać Zabójczynią ale nie wiem jak rozwijać jej umiejętności nawet nie wiem co dlaniej jest ważniejsze siła czy zręczność?Pomóżcie please?!
tymczasowy2228 [ Junior ]
Karl_o >> Zabójczynią jeszcze nie grałem wiec nie wiem jakich umiejętności ci doradzić... ale jeżeli chodzi o siłe to przyda ci sie dużo do noszenia dobrych zbroi ... zręczność do broni specjalnych dla zabójczyni ... a przyda ci się również żywotność bo chyba nie chcesz za szybko ginąć heh... chyba nie wiele ci pomogłem pozdr. Devil_ed
Kacper [ Patrycjusz ]
Mozesz zupelnie spokojnie nie przejmowac sie na razie umiejetnosciami. Zbieraj je sobie. Rozwin wszystko, co da Ci mozliwosc dojscia do Cienia na 18 poziomie oraz wladuj kilka punktow w szybkosc poruszania sie i zadawania ciosow. Rozwijaj rownolegle sile (bo ona i tak zawsze sie przydaje), zrecznosc i zywotnosc. Kiedy bedziesz mial juz kilka punktow w zapasie przeprowadz probe i zainwestuj w kilka sztuk walki. Zobacz czy taki styl Ci odpowiada. Ale jak mowie nie musisz sie nigdzie spieszyc, bo Zabojczyni spox radzi sobie w II akcie korzystajac tylko z Cienia i przyspieszenia. Ja mam Z na 22 poziomie i mnostwo odlozonych punktow, bo sam sie jeszcze zastanawiam ktora sciezka pojsc.
Ryslaw [ Patrycjusz ]
Ja w przypadku Zabojczyni pakowalem prawie wszystko w pulapki. 'Wartownik Ostrzy' byl tak mocny, ze zabijalem nim bez problemu Diablo. Ale to bylo jeszcze na etapie testow i pewnego dnia Blizzard zmodyfikowal te umiejetnosci i bardzo je oslabil. W kazdym razie mimo wszystko polecam 'Wartownika'
cRaven [ Konsul ]
mam 38 lv. i... sam dobrze nie wiem . Ogólnie siła jest ważniejsza ( zbroje ) , aletrzeba trzymać w miarę wyrównany poziom z wartością zręczności ( bronie dla assasina np. wymagają po równo siły i energii np. po 72 sił i zr. ) . więc nie można dawać bardziej w którąś z cech - ja na przykład lekko zaniedbałem żywotność z umiejętności od początku WZSYSTKIM po 1 ptk. i nie miałem żadnych problemów z graniem na normal ( sam miód :) ale potem na koszmarze zacząłem rozwijać mistrza cieni (mam6 ptk ) jad ( 4 ptk.) fenix(2 ptk.) oraz walkę szponami (4 ptk) potem rozwój pułapek daje mało , awybuch zwłok i tak się nie poprawia ( mimo to trzeba go używać cały czas ) dla mnie teraz podstawą jest mistz cieni , pułapka z wybuchem zwłok , jad , przyśpieszenie , fenix warto zauważyć ogłuszenie - czasem jest niezbędne ( niektóre potwory walczą po twojej stronie ), ale tego na szczęście używa cały czas mój cień dobrej zabawy :)
Kacper [ Patrycjusz ]
cRaven -> czyli stosujesz do walki tylko podwojne szpony? a jak z blokiem na podwojnych szponach? Na sieci niektorzy bardzo to chwalili, ze to konieczne jak uniki Amazonki. A cios wysysajacy zycie i mane? Czy uzywajac go nie masz w efekcie samoregenerujacej sie postaci?
cRaven [ Konsul ]
jeżeli chodzi o uderzenie węża to tak używam go , ale tylko na sub-bossów ale mam tylko 1 poziom używam tylko 2 szponów , ale sam żadko walcze :)) co do bloku ... sam nie wiem pożałowałem punktów :? p.s czy ktoś ma coś plus jeden do umiejętności assasina??????
cRaven [ Konsul ]
sorry za lekko nie składną wypowiedź :)
Kacper [ Patrycjusz ]
Dzieki. Ja grajac Druidem znalazlem dwa przedmioty +1 dla Z. Ale nie pomne co to bylo. Jeden naszyjnik, a drugi nie wiem. Jedyna jak dla mnie niedogodnosc grania Z, to to ze potem ciezko grac kimkolwiek innym, bo masz wrazenie ze dzialaja na zwolnionych obrotach. Musialem teraz grac w nowa Diunke, ale zaraz wracam z zapalem do Diablo, bo 22 poziom to slaaabiutko :).
cRaven [ Konsul ]
taaa nowa diunka jest zajebista ( ale trochę za prosta, skoro nawet ja nie mam problemów , a gram zwykle tylko w single w rts , a i tak jestem kiepski :)) fejdakini rządzą