GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Mam NEO! Ale ta dioda ASDL cały czas miga ;-( HELP!

22.09.2005
19:08
smile
[1]

Metal_mozgu [ Konsul ]

Mam NEO! Ale ta dioda ASDL cały czas miga ;-( HELP!

Po sześciu latach oczekiwań nareszcie mam Neo. Przyjechał Pan ze sprzętem, zapłaciłem 1,22 zł. Podłączyłem neo do kompa... A tu dioda ASDL miga (w instrukcji można przeczytać że jak miga to oznacza że usługa neo jeszcze nie jest zainstalowana na mojej linii). Czekam już 5 dni. Kolega, który też założył neo i też mu nie działa, zadzwonił do TP. Powiedziano mu, że nie mają zgłoszenia od niego ani ode mnie o założeniu neo na tej linii! WIELKI LOL DLA TP!! Przecież jak ktoś zamówił Neo, to chyba oczywiste że trzeba mu to na jego linii zainstalować! Powiedziano też mojemu koledze, że musi jeszcze raz złożyc zamówienie... No złożył... Ale po kilku dniach nic się nie stało... Dioda ASDL nadal miga... Co radzicie? Ja mam do swojego pokoju z głównego pokoju doprowadzoną linię telefoniczą i osobną wtyczkę do tel (przedtem służyła mi do podłączania modemu do pakietu TP). A w instrukcji NEO jest o tym, że nie można używać przedłużaczy. Czy to można nazwać przedłużaczem? Czy to może być tego wina? HELP!

22.09.2005
19:16
[2]

aikikaisensei [ Senator ]

Przedłużaczy wg mnie można używać - sam korzystam:) (proszę bez głupich domysłów:))

Pamiętam, że jak ja zakładałem Neo (2,5 roku temu) czekałem, na skonfigurowanie linii 2 tygodnie). Na początku dioda w ogóle się nie swieciła, a po ok. tygodniu zaczęła mrugać.

22.09.2005
19:18
smile
[3]

Metal_mozgu [ Konsul ]

No ale jak miga, to znaczy że nie może się połączyć, a jak cały czas się świeci, to znaczy że się połączyła ;-P

22.09.2005
19:26
[4]

D:-->K@jon<--:D [ Żubr z puszczy ]

Jak dla mnie to nie skrosowali lini

22.09.2005
19:28
[5]

aikikaisensei [ Senator ]

Jak dioda świeci się światłem ciągłym oznacza, że ma synchronizację DSL, ale nie koniecznie, że masz nawiązne połączenie z Internetem (jeżeli nie masz to przy synchronizacji DSL możesz to zrobić w każdej chwili).

Zapewne masz dokładnie tak jak napisał D:-->K@jon<--:D - masz nieskrosowaną linię, a co za tym idzie musisz poczekać, ąz technicy TP to zrobią.

22.09.2005
19:29
[6]

Stranger [Gry-OnLine] [ CTU Operative ]

Dokladnie, trzeba czekac i jednoczesnie napastowac ich przez party line. :) Ja dwa razy mialem Neo, za pierwszym razem nie doczekalem sie (promocja 30 dni za friko), za drugim razem (gdy bralem juz na powaznie ;)) czekalem 2 dni. :)

22.09.2005
19:35
smile
[7]

oooololo [ d0b3rmAn!? ]

mniałem ten sam problem :) Dzwoniłem do nich po 3-4 razy dzienie i sie pytałem jak stoi sprawa ale i tak zaceło mio działac dopiero po 1 miesiącu czekania :DAle jużmam :D I sie z tego Ciesze :P

24.09.2005
19:23
smile
[8]

Metal_mozgu [ Konsul ]

Mój kolega ma ten sam problem. Ale zadzwonił do TP i zagroził im, że jak mu nie założą NEO to rezygnuje z telefonu. I zamówienie z nieistniejącego zmieniło się na "w trakcie realizacji"! JESZCZE WIĘKSZY LOL DLA TP. Teraz się zastanawiam, też zadzwonić?

24.09.2005
19:26
[9]

Stranger [Gry-OnLine] [ CTU Operative ]

A czemu nie... przeciez dzwonisz na 0800...

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-09-24 19:26:45]

24.09.2005
21:07
[10]

Runnersan [ Konsul ]

Mi skrosowali od razu, ale i tak migała. Po tygodniu okazało się, że nie moge mieć neo... Choc oczywiście zestaw startowy mi sprzedali...

06.10.2005
19:49
smile
[11]

Metal_mozgu [ Konsul ]

No nie no... Moj kolega, ktory mieszka dwa kilosy ode mnie ma neo... a mieszka jeszcze dalej od najbliżeszej centrali... BIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIG LOOOOOOOOOOOOL FOR TP!!!!!!!!!!!!!!!!!! Czy oni są niepoważni?

06.10.2005
19:51
[12]

magister blokers [ Konsul ]

dioda adsl ci pełga? aaa to niedobrze

06.10.2005
19:53
smile
[13]

magister blokers [ Konsul ]

sory za głupi post ale pracowałem kiedyś na neotechu i nie mogłem sie powstrzymać

06.10.2005
19:53
[14]

Paudyn [ Kwisatz Haderach ]

To nie ma znaczenia, nie raz i nie dwa po znajomości przełącza się na centrali osoby, które teoretycznie mają dalej, kosztem tych, którzy mają bliżej. Po ponad roku pracy na wsparciu technicznym tej usługi, nic mnie już nie zdziwi ;>

06.10.2005
19:57
smile
[15]

pacster [ Legionista ]

Mieszkasz w bloku czy w domku..bo jak mi zakladali to mialem wloczone juz nastepnego dnia ale u znajomego dom obok jak zalozyli to nie mogl nic robic przez tydzien bo mu mrygalo..instalowalem mu odsinstalowywalem,sterowniki,windowsy,baiwlismy sie w zamiany kompow a tu sie okazalo ze ma zle przylacze i nie moze na takiej linni dzialac..wiec mu wymienili.Oczywiscie na jego koszt LOL :/..wiec ja widze jeszcze taka mozliwosc..pozdro 600

06.10.2005
19:57
smile
[16]

magister blokers [ Konsul ]

Dokladnie, trzeba czekac i jednoczesnie napastowac ich przez party line.

hahaha, niezłe, pracowałem na ich party line i tak sie składa że tam pewnie nic nie wskórasz
mysle że jeżedli czekłaeś tak długo z powodu złych warunków technicznych to pewnie masz słaba linie (tłumienia i margines szumu)
pewnie jestes z 6km od centrali albo masz napowietrzną liniie i inne takie bzdety
może też faktycznie nie skrosowali albo jest peceemka na linii

A MOŻE DO K... NĘDZY PODŁACZYŁEŚ MIKROFILTR PRZED MODEMEM!!!!???????
A może sterowniki przeinstaluj? A może odinstaluj aplikację Neostrady bo to syf? I zainstaluj same stery od sagema/speed toucha i zrób dial-up'a? Nie no nie moge. stare czasy....

06.10.2005
19:59
[17]

magister blokers [ Konsul ]

e okazalo ze ma zle przylacze i nie moze na takiej linni dzialac..wiec mu wymienili.Oczywiscie na jego koszt

wg.mnie to bujda na resorach że na jego koszt

06.10.2005
19:59
[18]

Thomolus [ Generaďż˝ ]

Jeśli miga ci zielona dioda ADSL, to oczywiście modem nie może złapać synchronizacji, czyli linia nie została jeszcze skrosowana. Ja czekałem na skrosowanie linii jakieś 4 dni (mam neo ~1,5 roku). Z tymi przedłużaczami to przesadzają. Sam mam poprowadzony kilkumetrowy kabel od gniazdka telefonicznego w jednym pokoju do drugiego i wszystko działa bez problemów.

06.10.2005
20:04
[19]

magister blokers [ Konsul ]

Pewnie że przesadzają z tymi przedłużaczami bo jak linia leci od centrali powiedzmy 3 km to co szkodzi jeszcze 10 metrów kabla? byle by dobrze był poskręcany i byle nie było MIKROFILTRA NA LINII!!!!!!

SPRAWDŹ TEN MIKROFILTR bo dopóki ni napiszasz tu wyraźnie gdzie jest podłączony to nie wierzę że jest dobrze podłaczony. (sory ale choroba zawodowa)

Aha, dobrym sposobem jeszcze na sprawdzenie czy jest linia skrosowana to podłlączyc telefon BEZ MIKROFILTRA podniesć słuchawkę (jak nie bedzie szumów i trzasków to na 95% nieskrosowali)

pozdrawiam

06.10.2005
20:07
[20]

magister blokers [ Konsul ]

A żeby nie było wszystko na powaznie to wklejam maila który otrzymała Neostrada jakiś czas temu od pewnego webmastera:

Pisze do panstwaa w kilku sprawach jedna z nih jest E-Bespieczenstwio a drugie nto jakiego panstwo uzywaja programu.
Zaczne wienc od E-Bespieczenstwa z dniem 10 marca podpisuje umowe podajac swuj pin oraz numer id by podpisac umowe z Pandol Softwior.
Po okolo 3 godzinach rezygnuje ze wzgledu na to iz po zinstalowaniu oprogramowanuia komputer zaczol niedzialac z mojim oprogramowaniem co powodowalio awarie systemu.
W czasie rezygnacji poinformowano mnie ze poniose koszty za 30 dni z gury hociaz korzystalem 3 godziny.
i ze umowa zostanie rozwionzana z pierwszym dniem miesionca kwietnia.
Dzwonianc z dniem 27 zostaje zignorowany i poproszony bo zadzwonienie na nastempny dzien dzwonie wienc z dniem 28.03.2005r hce sie dowiedziec czy napewno umowa zostala rozwionzana.
Mnimiejsza informacja byla mi niezbendna bo od grudnia mam blokade na wszystkie numery wychodzace a z ostatnim rachunkiem dostalem rachunek z prowadzonymi rozmowami.
W dniu kturym dzwonie informuje mnie pracownik ze umowa niezostala rozwionzana i ze wygasnie z dniem 1 maja 2005 roku.
Moje pytanie jest takie czy zdniem 1 maja dostane informacje ponownie ze umowa niezostala rozwionzana i ze wygasnie z dniem 1 czerwca
po tym telefonie poinformowano mnie ze zaplace za 2 miesionce.
Zaznaczam ze niezaplace ani grosza bo wedlug mnie jest to nacionganie klijentow TOP.Neostrady
Prosze o zajencie sie to sprawa
Druga sprawa jest taka jakiego panstwo uzywaja programu do robienia strony www neostrady i czy TP mogla by zamiescic na swojej stronie adresy stron www gdzie mozna by znalezc odpowiednie oprogramowanie lum mozliwosc pobrania go za pomoca Neostrady trak jak Norton Comander program ftp
czekam na odpowiedz na adres [email protected]
oraz zapraszm na moja strone www.marioland.neostrada.pl
by muc oglondac wideoklipy zalecam prendkosc 200m/s

Z powazaniem
Rapacz Mariusz

07.10.2005
14:52
smile
[21]

Metal_mozgu [ Konsul ]

Więc ja podłączam modem bezpośrednio do linii telefonicznej (besz telefonu) i nie działa, bez żadnych mikrofiltrow. PIEPRZONE TP! Na stałe łącze czekam już 6 lat, gdy pojawia się okazja... takie gowno mi robią... nie no... JA CHCE NEO! Na infolinii powiedzieli mi żebym już nie dzwonił i najwyżej za 3 miechy zadzwonił... co mam robić? kur.... i jak dokładniej sprawdzić tę synchronizację przez tel?

07.10.2005
14:58
smile
[22]

legrooch [ Legend ]

BUAHAHAHA :)
Może i offtopic, ale:

Mój kolega ma ten sam problem. Ale zadzwonił do TP i zagroził im, że jak mu nie założą NEO to rezygnuje z telefonu. I zamówienie z nieistniejącego zmieniło się na "w trakcie realizacji"! JESZCZE WIĘKSZY LOL DLA TP. Teraz się zastanawiam, też zadzwonić?

Tłumacząc:
Mój kolega ma ten sam problem. Ale zadzwonił do TP i zagroził im, że jak mu nie założą NEO to rezygnuje z telefonu. I zamówienie z nieistniejącego zmieniło się na "w trakcie realizacji"! JESZCZE WIĘKSZE TURLANIE SIĘ ZE ŚMIECHU DLA TP. Teraz się zastanawiam, też zadzwonić?

Więc widać, że takimi tekstami wystawiasz się na żarty xD

07.10.2005
15:03
[23]

_nyx_ [ !!!!!!!!!!!!!!1111111111 ]


Z powazaniem
Rapacz Mariusz


JAKIE ORTY :O:O


Na infolinii powiedzieli mi żebym już nie dzwonił i najwyżej za 3 miechy zadzwonił.

Podpisałes umowe,nie działa Ci neo a oni mówia żebys zadzwonił za 3 miechy>?!?
Wydzwaniaj na infolinie do skutku,składaj rekalmacje,pros o montera.

07.10.2005
15:04
smile
[24]

Metal_mozgu [ Konsul ]

Może i pierd**** głupoty, ale jestem tak wkurwiony na TP, że teraz z chęcią wpadłbym do ich biura z shotgunem...

07.10.2005
15:19
smile
[25]

Janczes [ You'll never walk alone ]

jak bedziesz ich tam rozwalał to wez pozdrów ode mnie :-P

07.10.2005
15:25
[26]

_nyx_ [ !!!!!!!!!!!!!!1111111111 ]

Metal@
o co ci chodzi?
Złożyłeś zamówienie,masz umowe? linia nie jest skrosowana?
Więc czemu nie dzwonisz do tp? bierz fona i wydzwaniaj! (średnio 1 na 20 osoób jest inteligentem)
Złóż reklamacje,bierz montera i wsio.

07.10.2005
15:27
smile
[27]

Metal_mozgu [ Konsul ]

A Ty legrooch mi tu nie pyskuj, bo jak ja bym miał neo to też bym się cieszył... Może zrobić jakąś ustawę przeciw TP i pozbierać podpisy? Byłoby od kogo...

07.10.2005
15:29
smile
[28]

Metal_mozgu [ Konsul ]

No, kur.., ale ja CODZIENNIE do nich dzwoniłem od tąd, od kąd dostałem tę paczkę! I chyba tym dzwonieniem ich tak wkurwiłem, że powiedzieli żebym już nie dzwonił! To mam się teraz na hama na ich zasraną linię pchać?

07.10.2005
15:29
smile
[29]

_nyx_ [ !!!!!!!!!!!!!!1111111111 ]

Może zrobić jakąś ustawę przeciw TP i pozbierać podpisy? Byłoby od kogo...


"Ustawe" przeciwko ludziom którzy nie potrafią sie posługiwac telefonem?

07.10.2005
15:30
[30]

_nyx_ [ !!!!!!!!!!!!!!1111111111 ]

TAK,masz zadzwonić i złożyc reklamacje,ewentualnie poprosic o wizyte montera do domu wtrybie natychmiastowym.

07.10.2005
15:37
[31]

U.V. Impaler [ Hurt me plenty ]

Nie dzwoń na żadne infolinie, tylko skombinuj sobie numer końcowy do lokalnego przedstawicielstwa Tepsy, dział "Usterek". Ja jeszcze przez infolinię w Telekomunikacji Polskiej nic nie załatwiłem.

Któregoś pięknego sobotniego poranka padła mi synchronizacja i lampka też zaczęła migać. Chciałem zgłosić kulturalnie usterkę, aby popołudniu już jej nie było. Pan zadał mi około trzydziestu pytań, a ja w każdym powtarzam, że nie ma synchronizacji. Chyba się obraził, bo usterki nie przyjął. W poniedziałek rano zadzwoniłem do działu Usterek w Tarnowie - powiedzieli, że zobaczą, ale odesłali mnie na infolinię. I znów ta sama śpiewka. Tona głupich pytań w stylu: A co pan ma podłączone do gniazdka telefonicznego. No to już się zdenerowałem i krzyknąłem: "Kur*a, pierdo*oną lampę tam podłączyłem do ch*ja wafla." Baba już się nie odezwała, odłożyła słuchawkę. Pół godziny później internet już był. Oczywiście, załatwili w Tarnowie, o czym kulturalnie poinformowała mnie pani z lokalnego oddziału TP-sy. Z ciekawości zapytałem: druga zgłoszona usterka z infolinii również nie dotarła.

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-10-07 15:39:37]

07.10.2005
15:43
[32]

newage3000 [ ___Kozak Ze Stolycy___ ]

Ja czekalłem 4 miesiące aż mi założą, cały czas napotykali jakieś problemy.

07.10.2005
15:53
smile
[33]

Metal_mozgu [ Konsul ]

Znajomy właśnie mi powiedział, że jak zastraszył TP rzecznikiem praw konsumentow, od razu założyli mu NEO! Właśnie wysłałem takowego maila do TP. Teraz pozostaje mi czekać na skutki...

07.10.2005
15:56
smile
[34]

_nyx_ [ !!!!!!!!!!!!!!1111111111 ]

Wyjasnij jedno:
Podpisałes umowe,dostałes wsio papiery a nie masz krosa na linii?

07.10.2005
16:05
smile
[35]

legrooch [ Legend ]

Pyskować, to ty smyku nie pyskuj, tylko zbieraj i zawracaj dalej innym ludziom dupę o brakujące CDA :>

BUAHAHAHA

07.10.2005
19:36
smile
[36]

Metal_mozgu [ Konsul ]

Ja tu pisze żeby dowiedzieć się co zrobić żebym miał neo a nie żebym się kłocił. Więc ma ktoś jakiś nowy pomysł?

07.10.2005
19:43
[37]

goldenSo [ LorD ]

Idź do serwerowni i skrossuj kable ...

07.10.2005
19:53
smile
[38]

Metal_mozgu [ Konsul ]

Byłem u tego kolegi, co ma Neo, a mieszka dalej od najbliższej centrali ode mnie. Powiedział, że na tej linii może założyć 40 użytkownikow.. On był 40... I że musze czekać, aż założą nowe "splitery"... nie wiem co to jest, ale to brzmi podejrzanie...

07.10.2005
21:35
[39]

magister blokers [ Konsul ]

Znajomy właśnie mi powiedział, że jak zastraszył TP rzecznikiem praw konsumentow, od razu założyli mu NEO! Właśnie wysłałem takowego maila do TP. Teraz pozostaje mi czekać na skutki...


HAHAHAHha nie moge! nie wytrzymie! jak tam pracowałem to średnio 1 na dwa dni ktos wyjeżdżał z takim textem. Jednego mojegokumpla nawet klient straszył prezydentem! (serio serio) A jakimiś rzecznikami, gazetami (najczęściej ogólnopolskimi) to średnio tak jak mówie co dwa dni. często też sie zdarzało ze klient mówił że ma znajomego w tepsie na wysokim stanowisku i jak mu nie ząłoże Neostrady to mnie zwolni. hahahah. Tylko co ja mogłem??/ niestety niewiele. podobnie jak większość pracowników tp:(

08.10.2005
13:37
smile
[40]

Metal_mozgu [ Konsul ]

Właśnie wrociłem z telepunktu. Pani, ktora mnie obsługiwała, powtorzyła chyba ze 20 razy "nie ma możliwości technicznych" i że na mojej linii jest jakiś rozdzielacz sygnału czy coś takiego. Już nie wiem co robić, jadę ze skargą do rzecznika praw konsumentow z kolegom, ktory też zawiodł sięna usługach TP...

08.10.2005
13:49
smile
[41]

Paudyn [ Kwisatz Haderach ]

Może wzmacniacz sygnału - PCM? Dzwoń na Blue Line, jak będą mogli, to zdejmą.

08.10.2005
13:54
smile
[42]

Metal_mozgu [ Konsul ]

To chyba było PCM... a co to dokładnie jest? Czy to się da zdjąć? Jak? Przyjedzie monter i "zdejmie" czy coś w centrali porobią? Czy się zgodzą?

08.10.2005
13:55
smile
[43]

Paudyn [ Kwisatz Haderach ]

Zamów sobie wywiad techniczny na Blu Lajnie, niech Ci sprawdzą, czy jest możliwość zdjęcia PCM.

PS. Właśnie sprawdziłem, wciąż mam dostęp do "prowizorki", pomimo że nie pracuję już w tepsie od blisko 3 miechów ;>

08.10.2005
13:57
smile
[44]

Metal_mozgu [ Konsul ]

Co mam rozumieć przez "zamow sobie wywiad techniczny"? Po prostu zadzwonić na 9393? I spytać się czy mi zdejmią PCM?

08.10.2005
13:58
[45]

Paudyn [ Kwisatz Haderach ]

Po prostu powiedz, że chciałbyś zrobić wywiad techniczny i sprawdzić, czy jest możliwość zdjęcia PCM. Sprawdzą, może się da, a może nie.

08.10.2005
14:03
smile
[46]

Metal_mozgu [ Konsul ]

Spytałem sięstarszego - PCM już kiedyś TP zdjęło z mojej linii. Ale za to TP powiedziało, że skończyły im się pary. Nie wiem co to jest. A kolega mowi, że mu powiedzieli że skończyły się splitery. Co to są?

08.10.2005
14:06
[47]

Paudyn [ Kwisatz Haderach ]

Tzw wolne pary są na centrali. Jeśli się skończy, tudzież para jest zbytnio "na brzegu"(tak to się nie raz określa, ale nie znam specyfikacji technicznej, bo na centrali nie pracowałem), może być problem. Wtedy albo trzeba czekać, albo spytać, czy jest możliwość przejścia na inną centralę (ew. mieć znajomości w BO, PS lub na centrali właśnie ;>).

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-10-08 14:09:27]

08.10.2005
14:08
smile
[48]

Metal_mozgu [ Konsul ]

To przełączą mnie od tak sobie na inną centralę? Czyli numer mi się zmieni? Ale do jakiej centrali, ja od najbliższej mieszkam 4 KM... dalsza to już pod jakieś 10 km podchodzi... ja chce neo...

08.10.2005
14:11
smile
[49]

Metal_mozgu [ Konsul ]

Moj kolega podobno ma znajomego, ktory zna dyrektora TP. Czy jak się z nim zgadamy, to zadziała?

08.10.2005
14:12
smile
[50]

Metal_mozgu [ Konsul ]

A co to jest BO i PS?

08.10.2005
14:13
[51]

Paudyn [ Kwisatz Haderach ]

Niestety wróżkarstwem i jasnowidztwem się nie param.

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-10-08 14:14:15]

08.10.2005
15:17
smile
[52]

grabarzuu [ Konsul ]

miałem neo, pieprzyło się non stop, złożyłem reklamacje, wygrałem teraz mam radiówke i jestem happy

08.10.2005
15:48
[53]

Mul Bagienny [ Pretorianin ]

Neo-zdrada :D

08.10.2005
16:02
smile
[54]

CHESTER80 [ blood money ]

he he, Neo. Moja przygoda była następująca. Dawno dawno temu złożyłem zamówienie na to coś, sprawdziłem na stronce TP że mój numer telefonu obsługuję tą usługę i mogę mieć Neo. Odebrałem z telepunktu wszystko co trzeba i cały szczęśliwy pobiegłem do domciu. Ale to była radocha i podnieta. Niestety TP dobrze wie jak zniszczyć człowiekowi dobry nastrój :) Miałem ten sam objaw co założyciel tego wątku, przez kilka dni nie dało się uzyskać połączenia i dioda sobie migała non stop. W instrukcji pisze jak wół że jak miga to trzeba czekać. Czekałem 2 tygodnie (co to za koszmar było to zgroza) aż w końcu się wkurzyłem i zadzwoniłem z reklamacją (dzwoniłem wcześniej ale ciągle było zajęte). Miły pan z obsługi poklikał coś na swoim kompie i oświadczył że ja nie mogę mieć Neostrady ! Ja mu na to że mogę, że wszystko sprawdziłem i już umowę mam przecież podpisaną. Pan mi na to że mój numer telefonu jest na przestarzałej centrali która nie podlega Neostradzie, mało tego, gnój powiedział że raczej nigdy tej centrali nie zmienią na cyfrową bo szkoda im na to pieniędzy !!! Po dwóch tygodniach od zakupu Neo, oddałem więc cały zestaw i rozwiązałem umowę, z czym również były problemy ale to już historia na inny wątek (generalnie chcieli mi wmówić że ich okradłem na parę tysięcy).
To było kilka lat temu, od tej pory regularnie sprawdzałem czy mój numer telefonu zostanie wreszcie wpisany na listę "niedostępny dla Neostrady". No i alleluja drodzy państwo ! :) Jakieś pół roku temu wpisali mój numer, tyle że o kilka lat za póżno. W tej całej historii wkurza mnie najbardziej kompletny brak szacunku dla klienta. Przecież od razu mogli sprawdzić czy moja linia telefoniczna obsługuje Neostradę.

Od tamtego czasu zrezygnowałem z wszelkich usług firmy "Telekomunikacja Polska - nic nas nie łączy". Mam telefon u konkurencji i jestem w 100% zadowolony. I życzę TP jak najgorzej. Zdychaj suko ! :)

08.10.2005
16:05
[55]

Stranger [Gry-OnLine] [ CTU Operative ]

Mnie najbardziej smieszyly telefony z TePSy gdy mialem juz z nimi dawno rozwiazano umowe i tylko czekalem na przylaczenie do konkurencji. :) Nie ma co... wczesnie sie obudzili. ;)

08.10.2005
17:06
smile
[56]

mozdzek14 [ Marszałek ]

A ja jestem tak uparty i chamski, że nie umiałem założyć neo , więc zadzwoniłem do Neo i tata siedział przy kompie i robił, a ja mówiłem ( mamy darmowe weekendy i wieczory) - rozmowa trwała 1 godz. , ale teraz wszystko jest OK :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:

08.10.2005
17:10
smile
[57]

Kharman [ ]

Hehe... żeby wam gula skoczyła opowiem wam jak się załatwia sprawy z BT. Ostatnio się przeprowadzałem i zalezało mi na przeniesieniu linii na nowy adres. Uwaga. W tym celu zadzwoniłem do centrum obsługi klienta, naczekałem się co prawda jekieś 8-10 minut, i powiedziałem ktom ja i w jakiej sprawie dzwonię. Panienka wypytała mnie gdzie ma być przeniesiona usługa, kiedy ma zostać wyłączona stara linia itd. Po jakims tygodniu otrzymałem telefon na komórkę i zostałem poinformowany kiedy zostanie aktywowany broadband. Dwa dni później dostałem na stacjonarny hehe... smsa z tą samą informacją. I co ciekawe broadband został aktywowany w zapowiadanym dniu.

Oczywiście nie wszystko poszło gładko i ktoś się w BT pieprznął i naliczył mi 354 funty rachunku. Stanowczo za dużo. Ponownie zadzwoniłem do obsługi klienta i zapytałem skad się to wzięło, okazało się że komuś się zapomniało że się przeprowadzałem. I wyszło jakby sobie otworzył kolejną linię. Panienka bardzo mnie przepraszała i obiecała zaraz wszystko naprawić. Cała rozmowa trwała 5 minut. Minęło 3 dni i mój rachunek wrócił do normy.

Tak więc rzyczę wam sił niespożytych i uporu osła w walce o swoje z TePsą.

09.10.2005
12:39
smile
[58]

Metal_mozgu [ Konsul ]

I mi w telepunkcie też powiedziano, że muszę oddać jak najszybciej umowę i neostradę, bo inaczej naliczą mi na rachunku tę neostradę! Teraz nie wiem, oddawać czy nie... Iść do Rzecznika Praw Konsumenta czy nie... Gdybym tylko miał jakąś inną możliwość na stały internet, a chociaż na net przez modem, to pierwsze co zrobiłbym to zerwanie umowy z TePesą!

09.10.2005
13:00
[59]

cotton_eye_joe [ maniaq ]

przedluzacz na pewno mozna uzywac/
u mnie od gniazdka kabel idzie dookoka sasiedniego pokoju, u mnie nadmiar (z 5 metów) jest zwiniety w klebek i dopiero do modemu trafia. i nie bylo zadnych problemow z neo - 512 kbit tez dzialalo.

09.10.2005
13:02
[60]

Caleb [ The Evil That Men Do ]

Proces zalatwiania czegokolwiek z tepsa nalezy dokumentowac, wraz z zapisywaniem nazwisk pań z niebieskiej linii, a nastepnie przedlozyc w telepunkcie w postaci skargi.

Jezeli to nie poskutkuje, operacje powtorzyc.

Nie nalezy łudzic sie, ze zalatwienie czegokolwiek bedzie trwalo krocej niz 3 miesiace :D

09.10.2005
13:24
smile
[61]

Metal_mozgu [ Konsul ]

To mnie pociaszyłeś... A czy skarga u Rzecznika Praw Konsumentow coś da?

09.10.2005
13:44
[62]

Caleb [ The Evil That Men Do ]

nie sadze.

09.10.2005
13:53
smile
[63]

Metal_mozgu [ Konsul ]

To w takim razie co mam robić? A to może wina modemu? Ja mam Thomson SpeedTouch 330 a moj znajomy, ktoremu działa NEO, ma SAGEM F@st 800 USB. A mieszka jeszcze dalej od najbliższej centrali ode mnie... Innemu znowu koledze, ktory ma Thomson SpeedTouch 330, nie działa neo, a powiedzieli mu że istnieje u niego taka możliwość...

09.10.2005
14:03
smile
[64]

Metal_mozgu [ Konsul ]

Właśnie dowiedziałem się na forum o neo, że ten modem SAGEM F@st 800 USB jest lepszy na dłużych liniach od tego mojego. Sprubuje pożyczyć od kolegi tego Sagema, ale nie wiem czy mi się uda, ma neo dopiero od 3 dni, jeszcze się nie wyżył :-) Nareszcie jest jakaś szansa... Mała, ale jest...

09.10.2005
14:15
smile
[65]

Metal_mozgu [ Konsul ]

Właśnie gadałem z tym kolegą, ktoremu też nie działa neo. Dał mi wykład o tym, że skończyły się wolne "pary" na naszej centrali i musimy albo czekać na nowe, albo czekać aż jakaś się zwolni, albo jakoś probować się przełączyć na inną centrale... Więc z pożyczania modemu nic nie wyjdzie...

10.10.2005
18:18
smile
[66]

Metal_mozgu [ Konsul ]

Dostałem własnie SUPER nowine! Ten kolega, ktoremy też nie działało neo, zadzwonił do znajomego z TP. Powiedział mu, że w ciągu najbliższych 2 tygodni do centrali w Wolborzu ma być dodane 40 par! Jest szansa... :-) Rezygnować z tej Neostrady? Bo jak nie zrezygnuje, to będę musiał płacić za neo, ale z kolei jak zrezygnuje to i tak za te 2 tygodnie będę musiał jeszcze raz zamowić neo... Co robić?

11.10.2005
17:03
smile
[67]

Metal_mozgu [ Konsul ]

Właśnie wrociłem z Telepunktu... Koledzie ten Pan powiedział, że może pod koniec roku u niego będzie możliwość, a mi powiedział, że skontaktuje się ze mną jak zwolnią się jakieś pary... Ale jak ten kolega to usłyszał, to go rowno opieprzył :-) I dobrze im... Ciekawe czy będzie o neo...

11.10.2005
17:07
smile
[68]

Metal_mozgu [ Konsul ]

Przedtem, jak wysyłałem do TP maile z uprzejmym zapytaniem o neo, odpowiadali mi krotko "brak możliwości technicznych". A jak ich w następnym mailu opieprzyłem i postraszyłem Rzecznikiem, od razu wszystko sprawdzili, dali numer do sprawdzania, czy są wole porty i wszystko dokładnie opisali :-)

12.10.2005
14:52
smile
[69]

Metal_mozgu [ Konsul ]

No dzisiaj do mnie zadzwonił ten Pan. Powiedział, że "nie ma możliwości technicznych" ponieważ na mojej linii jest PCM. Ale oni sami mi go zdjęli miesiąc temu! Czy oni są poważni?

13.10.2005
14:59
smile
[70]

Metal_mozgu [ Konsul ]

Wysłałem do TP maila z zażaleniem i żądaniem wytłumaczeń. Oto co otrzymałem:
Witamy.
W chwili obecnej nie znamy terminu świadczenia usługi neostrada na podanym
numerze telefonu. Brak możliwości technicznych - numer poza zasięgiem DSLAM.
Skargi i zażalenia należy zgłaszać w formie pisemnej na adres do
korespondencji z rachunku telefonicznego ,telefonicznie na błękitnej linii
9393 lub na stronie internetowej www.tp.pl wypełniając formularz zgłoszenia
reklamacji.

Pozdrawiamy
Infolinia 0801321123
[email protected]
LD

Hm... A co to znowu jest DSLAM? I co to jest LD? Więc podsumywując: najpierw TP powiedziało mi, że nie można u mnie neo założyć (6 lat temu), poźniej że można (około rok temu), pożniej że nie można (około rok temu), pożniej że można (około poł roku temu), pożniej że nie można (około poł roku temu), pożniej że można (dwa miechy temu), poźniej że nie można (połtora miecha temu), pożniej że można (miech temu), pożniej że nie można (3 tygodnie temu), poźniej że można (przedwczoraj) o teraz że nie można (wczoraj). Ciekawe...

13.10.2005
19:49
smile
[71]

Metal_mozgu [ Konsul ]

Czy ktoś wchodzi na ten wątek? Co to jest DSLAM i LD?

19.10.2005
16:20
smile
[72]

Metal_mozgu [ Konsul ]

Moj starszy był dzisiaj w telepunkcie... Powiedzieli mu, że aby była u mnie neostrada, musieliby 1200 metrow kabla do mnie przeciągnąć... To jak ten moj kumpel, ktory mieszka jeszcze dalej, ma neo! I TP uważa siebie za firme? To jest jakiś żart a nie firma...

19.10.2005
16:28
smile
[73]

^_^czacha^_^ [ JPD ] [ Don Corleone ]

masz pecha :|

19.10.2005
16:34
[74]

E_G300 [ Konsul ]

Po prostu ile masz juz zestaw instalacyjny jak masz poniżej 1 tygodnia to normalne P.S
Ja tez taki miałem ale juz chodzi to czeba poczekać ten tydzień .. :d

19.10.2005
16:42
smile
[75]

Metal_mozgu [ Konsul ]

Tia... Tylko że ja na możliwość podłączenia u mnie neo czekam 4 lata, a neo mam od 2 miesięcy. Ale już kazali mi to oddać, to oddałem... Co zrobić żeby mi założyli? Jak ich przycisnąć?

© 2000-2025 GRY-OnLine S.A.