Adamss [ -betting addiction- ]
Neostrada TP - problem z rozłączaniem
Mam to najnowsze i aktualnie najszybsze [chyba] Neo 7,8 MBit / sec i problem jest następujący - co jakiś, nieokreślony czas Neo mi się rozłącza samo z siebie.. naprawde nie mam pojęcia czym to jest spowodowane.
Macie jakieś sugestie jak temu zapobiec? Bo żeby pójść do Telepunktu to sam na to wpadłem, ale tam się czeka godzinami.. więc może da się to jakoś naprawić samemu?
TeadyBeeR [ Legend ]
Najszybsze neo to 6mbit/s.
A co do problemu, to pewnie masz za slaba jakosc kabli. No ale tego to sie samemu nie naprawi. :)
Isam [ Generaďż˝ ]
jeżeli sie rozłącza co 24 godziny to chyba całkiem normalne.
Jaki masz modem ?
wata_PL [ Konsul ]
niedawno mialem ten sam problem z neo caly czas sie rozlaczalo mialem wirusa pszeskanowie kompa nortonem pomoglo jezeli caly trasfer jest zjadany to na bank masz wira
goldenSo [ LorD ]
Jeżeli jest to raz dziennie to zmiana ip
Marcinwks [ Andrzej Kmicic ]
Też tak miałem kiedyś. Do momentu, aż przyszła ekipa monterów, która poprawiła w skrzynce telefonicznej kable. Od tego momentu mam spokój.
Robi27 [ VISCA EL BARCA !!! ]
Przy 6mb/s czesto moga sie pojawiac problemy z rozlączaniem, poniewaz tpsa ma strasznie kiepska linie w niektorych regionach (jezeli jestes daleko od lokalnej centrali to dupa zbita). Radzilbym zadzwonic, do pionu technicznego aby sprawdzili Ci tłumienie sygnału przy takim transferze, to duzo wyjasni. Moze byc tak, ze beda musieli zmienic Ci opcje neo.
Jest to o tyle dobre, ze mozesz tez skladac reklamacje i musza (jesli wina jest ich) wystawic korekte do miesiecznego rozliczenia.
Adamss [ -betting addiction- ]
Dzieje się to kilka lub kilkanaście razy dziennie.. chyba pozostaje mi zadzwonić do monterów TP. Dzięki za pomoc.
Bart_p [ Chor��y ]
Słuchaj, a może masz chipset VIA na płycie. Jak tak to popatrz w przewodniku uzytkownika dołączonym do palietu neostrada. Kumpel mmiał to sao i jak zainstaolwał poprawkę z płytki neostrady to było juz dobrze
legrooch [ Legend ]
Zaktualizuj sterowniki od USB najpierw (ewentualnie całej płyty głównej).
Dopiero później dzwoń po nich.
magister blokers [ Konsul ]
0-800-102-102 -zadzwoń
Książę_25 [ Predator ]
Też tak miałem, wystarczyło zadzwonić i problem minął
MOONSOL [ Konsul ]
Właśnie do nich dzwoniłem i usłyszałem:
"Reklamować można, ale jak znam inne tego typu sprawy, to reklamacja nie będzie uwzględniona, ponieważ Tpsa zastrzega sobie w umowie niestabilność łącza internetowego ( rozłączanie )"
u mnie tez 3-7 razy dziennie się rozłącza, i to tak, że trzeba restartować kompa, by sie ponownie połączyć.