GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Ile granie w gry na necie zżera transferu ?

12.09.2005
21:22
[1]

noname89 [ Konsul ]

Ile granie w gry na necie zżera transferu ?

No więc mam pytanie. Mianowicie zakładam Neostrade (512 lub 1024). Lecz martwi mnie jedna rzecz. Lubie sobie pograć w gry na necie np. America's Army, Counter-Strike, Guild Wars itp. I chodzi o to że w NEO są limity a nie wiem ile granie zżera transferu. Czy jest na to jakiś przelicznik czy jak.

12.09.2005
21:23
[2]

Stranger [Gry-OnLine] [ CTU Operative ]

Najmniej bedzie chyba zzeral Guild Wars... chociaz moze to "nadrobic" przy wgrywaniu kolejnych update'ow :) A co do ilosci pobranych danych... najlepiej zaopatrzyc sie w odpowiedni programik (np. DU Meter, Bandwidth Monitor), pograc z godzinke i zobaczyc ile nabilo. :)

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-09-12 21:19:58]

12.09.2005
21:24
[3]

cronotrigger [ Rape Me ]

muszę powiedzieć, że zżera gdzieś z 1/4

12.09.2005
21:44
[4]

QrKo [ ]

Policz sobie :D

Jak ja grałem to Tibia 1-2kb/s, CS jakies 4-5kb/s najwiecej UT 2k4 bo nawet 7kb/s

12.09.2005
21:50
smile
[5]

Rufus ® [ Centurion ]

Ujme to tak : mam NEo 128 i często gram po sieci ( 2-3 godziny dziennie, przerwa w weekendy ) i wykorzystuje przez to granie jakieś 1 giga miesięcznie max ... więc jeżeli nie będziesz za dużo ściągał to nie ma szans na przekroczenie limitów...

A po drugie pingi Ci nie wzrosna po przekroczeniu limitów - liczy się głównie wysył przy grach po sieci :))

12.09.2005
21:53
smile
[6]

Michlos [ ! - C - O - O - L - ! ]

jesli nie zamierzasz sciagac filmow i gier to na 100% Ci wystarczy

12.09.2005
22:44
[7]

noname89 [ Konsul ]

Dzięki wszystkim za odpowiedzi.
Już wiem przynajmniej jak to jest w przypadku Guild Wars - pograłem godzinkę - a transfer - niecałe 4 mega. Czyli bardzo dobrze :)

12.09.2005
22:49
smile
[8]

.:Jj:. [ The Force ]

Też się nad tym zastanawiałem :]

12.09.2005
23:33
[9]

komorowy [ Pretorianin ]

noname89 --> CS nie więcej niż 2-3kB/s podczas gry. Gorzej jak musi ciągnąć aktualizacje, a często jest to po kilkadziesiąt, czasem ponad 100MB.

Rufus --> A po drugie pingi Ci nie wzrosna po przekroczeniu limitów - liczy się głównie wysył przy grach po sieci :))

Bzdury wypisujesz. Oczywiście, że wzrosną, bo liczy się tylko pobieranie danych, a nie przesył. W końcu gra musi pobrać informacje o pozycji przeciwników/pozostałych graczy, zmianach środowiska, itp, a robi to ileś tam razy na sekundę. Wysyłania praktycznie nie ma. Jest znikome, za to pobieranie jest spore.

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.