GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

wczesniejsze rozwiazanie umowy na czas okreslony (UPC, Chello))

09.09.2005
16:51
[1]

tomirek [ ]

wczesniejsze rozwiazanie umowy na czas okreslony (UPC, Chello))

Potrzebuje pomocy. Sprawa jest zagmatwana i trudna wiec bez wiedzy prawniczej chyba sie nie obejdzie. W przyszlym tyg. bede dzwonil do Federacji Konsumentow ale moze na GOLU ktos cos bedzie wiedzial.

1. Na poczatku roku podpisalem z UPC umowe na czas okreslony (12mies) na Chello Light. Od prawie dwoch miechow regularnie wystepuja problemy z dostepem do netu (sa dni, ze chodzi ok, ale sa dni, ze sie cos pierdzieli i sa przerwy w dostepie). Kilka razy zglaszalem awarie i mimo dwukrotnej wymiany modemow, mimo kilkukrotnych wizyt serwisantow caly czas to samo. 30 wrzesnie zlozylem reklamacje i czekam na odpowiedz. Ale w sumie mam dosyc walki z UPC i chcialbym rozwiazac umowe.
Czy w zwiazku z nienalezytym wykonaniem uslugi przez UPC mam szanse na rezygnacje z umowy bez ponoszenia kar za jej zerwanie???

2. Chcialbym tez podziekowac UPC za telewizje (choc ta akurat chodzi dobrze ale mam dosc UPC). Mam u nich pelen abonament i C+ Multiplex.
Jakis miesiac temu zadzwonili do mnie z UPC i zaproponowali w promocji dodatkowo HBO za jakies tam grosze. Skorzystalem z oferty. Zamowienie i wszelkie sprawy z tym zwiazane byly zalatwione przez telefon. Nic nie podpisywalem.
Natomiast UPC twierdzi, ze bede musial zaplacic kare za rezygnacje z HBO bo byla to promocja (NIE OTRZYMALEM regulaminu promocji)
Czy w zwiazku z tym, ze nie poinformowali mnie o karach w przypadku rezygnacji i nie otrzymalem regulaminu moge zerwac umowe bez ponoszenia kar?

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-09-09 16:49:15]

09.09.2005
17:03
[2]

Attyla [ Flagellum Dei ]

Tomitrek - jedno pytanie:
a wzywyłeś ty ich pisemnie? I masz dowody nadania? Jeżeli nie, to w jaki sposób chcesz udowodnić to, że nie wykonywali umowy w sposób należyty?

09.09.2005
17:07
smile
[3]

tomirek [ ]

jedynym dowodem sa moje regularne zgloszenia telefoniczne do BOKu :( (ewentualnie billingi). UPC ma cala liste moich reklamacji z dokladnymi datami, przedmiotem zglaszania reklamacji, datami wizyt technikow, potwierdzeniami wymiany modemów bo jak dzwonie do BOKu to konsultant zawsze wie kiedy byly zglaszane problemy. Ale pewnie jak przyjdzie co do czego to stwierdza, ze nic nie maja :(

30 sierpnia zlozylem im tez pisemna reklamacje gdzie wszystko opisalem - potwierdzili jej przyjecie i zostalem poinformowany kto sie tym zajmuje ale maja 30 dni na odpowiedz

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-09-09 17:04:52]

09.09.2005
17:14
[4]

Mistrz Giętej Riposty [ Zrób koledze naleśnika ]

POKi w Chello sa w miare elsatyczne, ja tez podpsialem pewna umowe na rok, a w trakcie zmienilem warunki, motywujac odpowiednim podaniem, wiec jest szansa, ze jak dobrze napiszesz podanie, chociaz zmniejsza ci do konca okresu objetego umowa rodzaj polaczenia...

09.09.2005
17:24
[5]

.Jacek 99. [ Senator ]

Czarno to widze, mialem taki problem jak ty (awaria za awaria, a pomiedzy nimi tragiczne dzialanie). To musialem jeszcze 2 miesiace ponad umowe miec(kruczki w regulaminie).

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.