falkon [ Pretorianin ]
czy Soldier of Fortune 2 - jest już
tak jak w tytule ..
Carnifex [ Generaďż˝ ]
Rozumiem, że to było pytanie. Nie ma jeszcze.
_yazz_aka_maish [ Generaďż˝ ]
W najnowszym SS jest napisane, cytuję: "W rok po premierze pierwszej części do sklepów powinien trafić sequel jednego z najkrwawszych shooterów w historii..." Pierwsza część wyszła bodajże w maju zeszłego roku więc teoretycznie SoF2 powinien juz być...
alexej [ Piwny Mędrzec ]
jeszcze jest we wczesnej fazie produkcji. Premiera jest zapowiadana listopad. Na podstawie sierpniowego numeru cda. (tego z gta)
cRaven [ Konsul ]
Activision mówi Xmas sorka....
Kacperczak [ ]
Chwilę to jeszcze potrwa. A tak swoją drogą, wszystkie te "robione w rok" gry fpp strasznie ssą. Soldier of fortune, Undying, Kiss: psycho circus... to niezłe siekaninki, ale nic poza tym (IMVHO :>) Jakoś nie spodziewam się po SOF2 żadnych rewelacji, może poza tym że będzie jeszcze więcej flaków.
Morbus [ - TRAKER - ]
Mi bardzo podobala sie "jedynka" byla doskonala choc nie przepadam za grami tego typu to gralem w nia jak zaklety i wkoncu niestety ja przeszedlem.. a szqoda ze byla tak krotka :(
FreemaN [ ]
Morbus tak to jest jak sie przechodzi SOFa na easy. Gra wydluzylaby sie jakbys gral na poziomie od medium w zwyz tak jak ja to zrobilem. Jestem fanatykiem tej gry :). Szkoda ze druga czesc mi raczej nie pojdzie. Kacperczak nawet nie wiesz jak sie mylisz piszac ze nie spodziewasz sie w SOF zadnych rewelacji. W grze nie bedzie co prawda multiplayera ale za do liczba singlowych leveli bedzie !OGROMNA!. Do tego jeszcze urozmaicenie w niektorych levelach gra w druzynie w ktorej Mullins nie bedzie bynajmniej podwadnym. Gdzies na onecie czytalem ze SOF2 bedzie najbardziej zaawansowana technologicznie gra jaka ujrzala swiatlo dzienne. Wystarczy popatrzec na screeny, az slinka cieknie. Activision jeszcze tej zimy napewno zaszokuje nas jakoscia i grywalnoscia SOF2.
Kacperczak [ ]
To że nie będzie multiplaya mnie nie przeraża - od tego są specjalizowane gry, od bardzo dawna nie zdarzyło mi się grać w multiplayer w grze "defaultowo" singlowej - w dziewięciu przypadkach na dziesięć tryb multi wsadza się do gier singlowych na od-wal-sie, żeby się ludzie nie czepiali. Od dobrej gry nie oczekuję też fajerwerków technicznych - zgrabnego renderera można napisać w parę miesięcy (Carmack twierdzi, że sam silnik renderujący do nowego Dooma powstał w przeciągu kilku tygodni intensywnej pracy :>) - liczy się grywalność, fabuła, klimat - a mam obawy czy w przeciągu nieco ponad roku da się zrobić grę która byłaby w stanie mnie czymś naprawdę zaskoczyć. Prawie każda gra, na pewnym etapie swojego istnienia jest "najbardziej zaawansowana". Kiedyś wszyscy podniecali się rewelacyjnymi (w swoim czasie) efektami specjalnymi w grze "Incoming", a dziś nikt już o niej nie pamięta... Ilość leveli też nie gra roli - sam mogę w rok stworzyć grę-moda do Unreala z setką leveli - i co z tego, skoro nikt nie będzie chciał w nią grać, bo plansze będą nuuuudne i nieciekawe. Chcesz zobaczyć dobry design? Odpal sobie Anachronoxa i pooglądaj kilka początkowych lokacji - mimo że gra powstała na wielkowym już silniku Q2, pod względem jakości architektury nie ma sobie równych. Zresztą, poczekamy, zobaczymy - jestem pewien, że SOF2 tak jak SOF1 znajdzie swoich wielbicieli. Ja jestem do tej gry nastawiony sceptycznie, może dlatego, że i jedynka nigdy mi się specjalnie nie podobała...
Ko [ Run To The Hills ]
Po jaką cholerę dawali GTA 1 to już nie mogli umieścić GTA 2 ?????? Otóż mogli. Wystarczyło tylko wywalić te durne żołnierzyki i GTA 1. Mowa o CDA
Dessloch [ Senator ]
nie uwazasz ze raczej NIE MOGLI, przeciez to tesh ich kosztuje, GTA2 pewnie byłaby za droga...
Kacperczak [ ]
po jakie licho nam, tu, w TYM WĄTKU o tym mówisz :)? Poskarż się smuggiemu, na pewno się ucieszy :>
Kacperczak [ ]
shite, jak się chcesz poskarzyć to musisz wyciąć "http" z adresu :(