GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Wisła Kraków - ale jaja

30.08.2005
19:28
[1]

andrzej701 [ Pretorianin ]

Wisła Kraków - ale jaja

nie to żebym był wielkim fanem Wisły Kraków,ale wiadomość z onetu, że Franek podpisał kontrakt z jakąś tam drużyną hiszpańskiej II ligi a na jego miejsce wchodzi Kryszałowicz ...mnie roz....CHyba już po pucharach, a Kryszał do emerytury niech dorobi gdzie indziej.Troche mnie śmieszy polityka kadrowa Engela,UChe nie spada a,e Franek??Bez jaj.
Polska to taki dziwny kraj......chce mi się klnąć

30.08.2005
19:29
smile
[2]

Mistrz Giętej Riposty [ Zrób koledze naleśnika ]

Kryszałowicz... przygarbiony ...

30.08.2005
19:30
[3]

Aerwin [ Centurion ]

na miejscu Tomka tez bym pojechal. Nie żeby co, ale koles sia marnuje w Polsce:)

30.08.2005
19:31
smile
[4]

...NathaN... [ The Godfather ]

MGR -> Miał robote w ogródku

30.08.2005
19:32
[5]

andrzej701 [ Pretorianin ]

Aerwin- OKI niech jedzie,zasłużył na to.ALe do II ligii???Bez jaj, na to nie zasłużył.

30.08.2005
19:32
smile
[6]

Garbizaur [ Legend ]

No i git! Czyli jednak nie wszystko stracone!

C C CWK CWKS LEGIA!!!

30.08.2005
19:33
smile
[7]

gladius [ Óglaigh na hÉireann ]

ROTFL. Kryszał legiuni bardzo ładne bramki pakował...

30.08.2005
19:36
smile
[8]

Quicky [ Senator ]

Ciekawe czy ma jeszcze tego psychoanalityka w Koluszkach :)

30.08.2005
19:37
[9]

Garbizaur [ Legend ]

gladius ---> We'll see. :)

30.08.2005
19:38
[10]

leszo [ Run for Fun ]

no to dla Franka powrót do korzeni - zanim go wzieła Wisła pałętał sie gdzies po III lidze Francji...

30.08.2005
19:39
smile
[11]

Kompo [ all eyez on me ]

Quicky - > wyprzedziłeś mnie! :)
Może jeszcze nieraz go pozdrowi. :D

30.08.2005
19:48
[12]

scigall [ Konsul ]

w jeden dzien z ulubienca stal sie najbardziej zniwnawidzona przez kibicow Wisly osoba.

A niech se idzie w pizdu!

30.08.2005
20:17
[13]

andrzej701 [ Pretorianin ]

GArbizaur - no tak,wiedziałem że ktoś z Legii się odezwie- nie obrażaj się ale Wy to chyba musicie "jeszcze chwilę poczekać " na majstra.W tej chwili to chyba i Groclin od Was lepszy.A swoją drogą obecne Legia to nie ta co kilka lat wstecz..... a szkoda.
scigall- ja nie uważam aby on był najbardzie znienawidzonym zawodnikiem Wisły.Mnie po pierwsze BARDZ BARDZO dziwi polityka kadrowa w Wiśle - ah ten Engel!!!! może i przy nim więcej strzelają ale jeszcze więcej tracą bramek.PO drugie nie uważam aby jakiś tam [przeciętniak,nawet II ligi hiszpańskiej, był dla niego jakimkolwiek nowym wyzwaniem.Franek już grał na zachodzie, wie czym to pachnie, a II liga hiszpańska?Jakoś mnie to śmieszy,gdyby to była primeradivision to co innego,nawet przeciętniak ale primera.II Liga?KICHA!!!!!!!!!!!!!!!!!Chyba chce wygrzać kości na starość.ŻAL MI GO.DObrze że jest Brożek.ALe z pucharó chyba nici w tym roku.

30.08.2005
20:19
smile
[14]

cronotrigger [ Rape Me ]

scigall --> No bez jaj.. Kibice Wisełki go niby znienawidzili teraz?? rotl.. co to za kibice....

30.08.2005
20:36
smile
[15]

SirGoldi [ Gladiator ]

Quicky, Kompo ---> To ja jeszcze dodam trenera z fryzurą boczną i ja po duńsku nie umiem. :)

30.08.2005
20:38
smile
[16]

Kompo [ all eyez on me ]

SirGoldi - > żeby o Krzynówku nie wspominać. :D

30.08.2005
20:41
smile
[17]

SirGoldi [ Gladiator ]

Kompo ---> Takie problemy ze szczęką to rzecz niezwykła. :)

Żeby za bardzo nie offtopic'ować - nie rozumiem zachowania kibiców Wisły. A transfer Frankowskiego przemilczę, niczego gorszego nie mógł zrobić, ale to jego wybór.

30.08.2005
20:43
smile
[18]

Brisk. [ milusia wredota ]

30.08.2005 | 19:48 scigall [ Konsul ]

w jeden dzien z ulubienca stal sie najbardziej zniwnawidzona przez kibicow Wisly osoba.

A niech se idzie w pizdu!


Ty tak na serio? Uderzyłes sie? Moze pomoc wstac? Bo pierdolisz jak mało kto.

Mów za siebie.

30.08.2005
20:44
smile
[19]

pikolo [ Konsul ]

Engel dobrze zrobił ze pozwolił sprzedac Frankowskiego nawet do II Ligi , przynajmniej bedzie chciało mu sei grac :I

30.08.2005
20:45
[20]

Cavca [ Konsul ]

Ja tam bardzo zazdroszczę Wiśle Kryszała...
nieźle się wściekłem jak przeczytałem w południe że był na treningu Wisły:P
niestety, Łysi nie myslą...

30.08.2005
20:46
[21]

Garbizaur [ Legend ]

andrzej701 ---> poczekamy, zobaczymy... :)))

30.08.2005
20:46
smile
[22]

p_e_p_s_i [ Legend ]

załamany bramkarz i trener z fryzurą boczną

30.08.2005
20:51
smile
[23]

Kompo [ all eyez on me ]

SirGoldi - > jakiego zachowania kibiców Wisły?

Ja jestem kibicem Wisły od urodzenia, transfer Frankowskiego jakoś mnie strasznie zdenerwował, wiedziałem, że drużyna się posypie jak nie awansują do Ligi Mistrzów. Jego wybór, niech gra gdzie chce. Za to mam dla niego ogromny szacunek i bardzo mu dziękuję za to wszystko co zrobił dla mojego ukochanego klubu. Bez niego, byłoby zupełnie inaczej przez te wszystkie lata. Dzięki, Franek!

30.08.2005
20:54
smile
[24]

Brisk. [ milusia wredota ]

Kompo do pikniku :>

30.08.2005
21:02
smile
[25]

leszo [ Run for Fun ]

a ten Majdan - skóra, fura i fryzura zostaje? w sumie gdzies za granicą Doda mogłaby zabłosnąc wokalnie ;)

nie urażajac Wisły ani jej kibiców

30.08.2005
21:05
smile
[26]

CHESTER80 [ 4 livE tnediseR ]

Jestem kibicem Wisełki od zawsze, z tego co wiem decyzję o odejściu podjął sam Franek. Moim zdaniem załamał się po ostatniej gigantycznej porażce Wisły, załamał i podjął ważną decyzję. Trudno mu się dziwić. Prawdziwi kibice nigdy nie bluzgali na Franka ani nie obarczali go winą. Po prostu odszedł i już. Może czas już na zupełnie nową drużynę ? Oby tylko Uche wyleciał i już nie wrócił :) Murzyn okej, ale murzyn leniwa - murzyn niech sobie idzie :) O takiej Wiśle jak za czasów Franka i Żurawia możemy już sobie tylko pomarzyć. Zresztą nawet tak silny i zgrany skład, nie wszedł do LM, można to również zwalać na strasznego pecha, nieważne. Teraz tylko liczę że "nowa" Wisła rozkręci się, zdobędzie mistrzowstwo i wejdzie wreszcie do LM i ją wygra, marzenia... :)

30.08.2005
21:13
[27]

@@@ [ Generał ]

Mam nadzieje, ze Kryszalowicz odnajdzie dawna forme w Wisle, Mielcarski jutro sfinalizuje kontrakt z Jussim i jakos sie przetrzyma do zimy. Wyjscie z grupy ueafa - marzenie, ale a nuz wyjdzie. A na wiosne zakup jakiegos na prawde klasowego albo przynajmniej diabelnie zdolnego i perspektywicznego napastnika. Nie moze byc tak, ze mistrz Polski ma samych przecietniakow na ataku. Co prawda z Brozka moze cos wyrosnac, ale powinien sie rozwijac przy drugim doswiadczonym zawodniku, bo sam nie jest w stanie rozstrzygnac o losach spotkania.

30.08.2005
22:33
smile
[28]

leszo [ Run for Fun ]

a ten Majdan - skóra, fura i fryzura zostaje? w sumie gdzies za granicą Doda mogłaby zabłosnąc wokalnie ;)

nie urażajac Wisły ani jej kibiców

31.08.2005
18:55
[29]

andrzej701 [ Pretorianin ]

qrde ,CHESTER - może i masz rację,ale nie bardzo bym liczył na to,że uda się wejśc do pucharów.Nie ten skład.Kryszał nie błyszczy,MAjdan - niby dobry ale....ale jest to ALE.Przede wszystkim obrona jest kiepska,myślę że tu szefowie Wisły winni cos kupić.SOrry nie coś ale kogoś.Najbardziej mnie martwi fakt,że obrona reprezentacji oparta jest na chłopakach z WIsły,a oni ostatnio coś kiepściutko grają.Ale zobaczymy co będzie - nadzieję trzeba mieć.
Pozdrawiam

31.08.2005
18:59
[30]

andrzej701 [ Pretorianin ]

zapomniałem - kiedyś będąc w Kraku byłem na stadionie Wisły,chciałęm zobaczyć z bliska tą nową trybunę,akurat wiślacy wychodzili na trening i miałem okazję zamienić kilka słów z Frankiem,bardzo sympatyczny człowiek ,zero gwiazdorstwa.Nie mam więc powodów aby na niego psioczyć,opróćz tego że poszedł do II ligi,dla mnie katastrofa.O co on tam będzie walczył?Nie bardzo rozumiem jego decyzję.Pomijam fakt,że w Wiśle zdobył wiele,wiele sie nie udało/vide LM/ ale II liga?CHyba że to ma być przystanek przed czymś lepszym...

31.08.2005
19:01
[31]

eMMeS [ Emotion of Heart-Love To Rock ]

dobra, ale po co II wątek o tym samym??

Sprawdź mój o tytule Ludzie!!! Ludzie!!! Walcie do Krakowa!!! Tam wyprzedaż.

31.08.2005
19:22
[32]

Maff [ Generał ]

jesli wy wszyscy naprawde myslicie, ze teraz Wisła przestanie lac wszystkich rowno w lidze jak do tej pory to mozecie juz sobie odpuscic...... obadajcie link!

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.