GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

THIEF - Garrett, moje drugie imię... (cz. 23)

27.04.2002
02:13
[1]

mabrus [ Pretorianin ]

THIEF - Garrett, moje drugie imię... (cz. 23)

THIEF - Dark Project, czy też późniejszy The Metal Age - to gra fenomenalna w swej formie, innowacyjnym potraktowania tematu, czy wreszcie w tym, co w elektronicznej rozrywce najwazniejsze - radości grania.
Jej kosmiczna miodnosc niejednych doprowadzila do słodkiego uzależnienia, nie dziwi też ze ma na swiecie grono oddanych fanów i sympatyków.

THIEF to gra nieśmiertelna, w ten czy inny sposob bedzie żyła na zawsze w pamieci graczy.
Bardzo chcialbym, aby wątek ten skupial wszystkich fanow tej gry, aby na tych łamach nastepowal przeplyw waznych dla nas informacji, by to tutaj dzielimy się swoimi doswiadczeniami, emocjami, problemami...

Zapraszam do dyskusji na wszystkie tematy dotyczace Thiefa ( 1 i 2 )
Witam i Ciebie - Czeladniku, Adepcie, Mistrzu Zlodziejskiego Fachu....
Wstap do naszej gildii...badz jej wierny....

Ponizej podaje link do poprzedniej czesci naszego watku....

27.04.2002
02:15
[2]

mabrus [ Pretorianin ]

Oto lista łączy do poszczególnych, wcześniejszych cześci naszego wątku... 1. https://www.gryonline.pl/s043.asp?ID=179563 wybrane tematy : uruchomienie FM's z DarkLoadera, 2. https://www.gryonline.pl/s043.asp?ID=191349 wybrane tematy : silnik części trzeciej, Thief fan cd, o forum TTLG, o narzędziach do Dromeda 3. https://www.gryonline.pl/s043.asp?ID=197629 wybrane tematy : spolszczenie T3, czego się spodziewamy po T3 4. https://www.gryonline.pl/s043.asp?ID=199807 wybrane tematy : czego się spodziewamy po T3, T3 na konsoli? 5. https://www.gryonline.pl/s043.asp?ID=202317 wybrane tematy : emocje czatowe, gildia zdjęciowa, "thief stop" -scena, 6. https://www.gryonline.pl/s043.asp?ID=203744 wybrane tematy : "thief stop" -scena - cd, emocje tym razem ogólne, strony internetowe o T, 7. https://www.gryonline.pl/s043.asp?ID=203744 wybrane tematy : Bafford's na czas, 8. https://www.gryonline.pl/s043.asp?ID=214047 wybrane tematy : top 10, 9. https://www.gryonline.pl/s043.asp?ID=217182 wybrane tematy : legacy, domysly nt fabuły T3, 10. https://www.gryonline.pl/s043.asp?ID=221303 wybrane tematy : scene complexity error, 11. https://www.gryonline.pl/s043.asp?ID=228889 wybrane tematy : abbys, T1 ver T2, tłumaczenie poradnika, 12. https://www.gryonline.pl/s043.asp?ID=232983 wybrane tematy : tłumaczenie cd, 13. https://www.gryonline.pl/s043.asp?ID=246972 wybrane tematy : screeny z naszych FM, 14. https://www.gryonline.pl/s043.asp?ID=252653 wybrane tematy : poradnik Xyśa, misja Paweuka, UnrealED, 15. https://www.gryonline.pl/s043.asp?ID=260390 wybrane tematy : UnrealED, Władca pierścieni,dziedziniec Bukarego, 16. https://www.gryonline.pl/s043.asp?ID=270513 wybrane tematy : dziedziniec Bukarego-scr, ulica miasta Judith-scr, 17. https://www.gryonline.pl/s043.asp?ID=283302 wybrane tematy : zamek mabrusa-scr, arx fatalis, 18. https://www.gryonline.pl/s043.asp?ID=307740 wybrane tematy : Vk-fabuła misji, 19. https://www.gryonline.pl/s043.asp?ID=343424 wybrane tematy : wywiad Komaga, konkurs na screena, 20. https://www.gryonline.pl/s043.asp?ID=352232 wybrane tematy : misja erniego, Paweuek - nowa misja, calendra legacy, 21. https://www.gryonline.pl/s043.asp?ID=371871 wybrane tematy : nowy mabrus :-P, posiadłość i młyn, misja Vk, 22. https://www.gryonline.pl/s043.asp?ID=387384 wybrane tematy : edysk, błędne obiekty,

27.04.2002
02:16
smile
[3]

mabrus [ Pretorianin ]

--> brzeszczot Wielkie sory Wodzu, ale nie mogę się doczekać. Wyjechałeś czy jak?

27.04.2002
02:20
[4]

mabrus [ Pretorianin ]

Może warto przypomnieć starszy post: Projekt Bukarego i PiotraS z wszechmiar godny zainteresowania - kto nie zna niech czyta koniecznie... I niech na tym nie poprzestanie.. : )) UWAGA! UWAGA! Wersja 1.0 (ostateczna) THIEF FAN COMPACT DISCS (2 wolumeny, 4 CDs) jest już gotowa! Na razie wstępne zamówienia proszę składać na adres PiotraS: [email protected] Więcej szczegółów na temat zawartości, układu, aktualizacji, ceny etc. TFCDs oraz przyczyn ich powstania znajdziecie tutaj: https://republika.pl/thief_age/tfcd.htm https://users.nethit.pl/forum/read/thiefage/541250/ https://www.ttlg.com/forums/ubb/ultimatebb.php?ubb=get_topic&f=17&t=010640 Aby dowiedzieć się jak najwięcej, przeczytajcie CAŁE powyższe wątki (składają się one z 3-4 stron). Zachęcam też do odwiedzenia domowej strony projektu TFCDs (strony PiotraS): www.thiefage.prv.pl Staraliśmy się, aby był to produkt najwyższej jakości (testowaliśmy go i nanosiliśmy poprawki przez miesiąc) oraz aby cena TFCDs nie była zbyt wygórowana i pokrywała tylko koszty produkcji i wysyłki płyt. Zachęcam więc wszystkich fanów THIEFa do złożenia zamówienia. TFCDs to nie tylko zbiór WSZYSTKICH Fan i Demo Missions, filmów, programów i patchy związanych z grą, narzędzi dla DromEda, instrukcji i poradników dla edytora, „złodziejskich” aplikacji oraz dodatków dla Windows, artykułów, powieści i wierszy opartych na grze etc., ale również – dzięki wyjątkowemu zbiorowi linków – niezastąpione narzędzie do poznawania całego świata THIEFa oraz międzynarodowej społeczności „złodziei”. Czekamy również na wszelkie pytania dotyczące TFCDs. Najlepiej zadawać je na forum ThiefAge w wyżej wymienionym wątku.

27.04.2002
03:28
smile
[5]

mabrus [ Pretorianin ]

--> Bukary 4 bryły + 5-ty komin + ewentualna 6-ta duża fill air w której jest dach. Co Ty na to???

27.04.2002
03:38
smile
[6]

mabrus [ Pretorianin ]

Kolega Kacperczak podał w sąsiednim wątku ciekawy link. Jeżeli ktoś tam jeszcze nie zagladał ;) to daje poster i adres. To już ostatni post na dzisiaj. Naprawde śpicie? Cholera nie chce mi się wierzyć. ;) Rozpanosze sie tutaj dopiero w poniedziałek wieczorkiem. Bywajcie w cieniu.

27.04.2002
22:25
smile
[7]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Mabrus ---> OK, wypróbowałem Twój i mój sposób tworzenia dachu, a przy okazji sprawdziłem statystyki po tych operacjach. Przypuszczam, że ten dach zrobiłeś w następujący sposób (4 bryły): A) Utworzyłeś cylinder (3 sides), który posłużył za główną część dachu. B) Utworzyłeś mniejszy (cieńszy) cylinder (fill air), obróciłeś go i przystawiłeś do przedniej części dachu, aby utworzył wnękę. C) Utworzyłeś kolejny cylinder (fill solid), jeszcze mniejszy, i dopasowałeś go tak, aby „zakrył” szczyt poprzedniego cylindra („uciął” kąt ostry). D) Utworzyłeś wedge (fill air) i za jago pomocą „obciąłeś” górną, przednią część dachu. Statystyki (po optymalizacji) wyglądają w tym przypadku następująco: Polyglons rendered: 21 Unique cells: 7 Portals: 28 Ja natomiast robiłem ten dach wcześniej w następujący sposób (5 brył): A) Utworzyłem cylinder (3 sides), który posłużył za główną część dachu. B) Utworzyłem duży wedge (fill air) i za jago pomocą „obciąłem” górną, przednią część dachu. C) Utworzyłem cube (fill air) i przystawiłem do przedniej części dachu, aby utworzył wnękę. D) Utworzyłem dwa małe wedges (fill air) i dałem po obu stronach cube. Statystyki (po optymalizacji) wyglądają w tym przypadku następująco: Polyglons rendered: 22 Unique cells: 7 Portals: 28 Jak widzisz, różnica dotyczy tylko 1-2 polyglonów. Ich mniejsza ilość (i mniejsza ilość brył) to z pewnością zaleta Twojego sposobu. Ale są też minusy (nieznaczne): 1) Otóż w moim przypadku użyłem 1 solidnej bryły i 4 brył wypełnionych powietrzem. Ty użyłeś prawdopodobnie 2 brył wypełnionych powietrzem i aż 2 solidnych. Lepiej zawsze używać fill air, a nie fill solid. 2) Mogą być trudności z idealnym dopasowaniem małego cylindra do wierzchołka dużego. 3) Im większa ilość brył, tym więcej możliwości manewrowania teksturami. Dzięki mojemu sposobowi można np. utworzyć na środku wnęki okno (teksturę), a po bokach wnęki dać jakieś inne przyjemne tekstury. Hmmm.... Nie jestem więc do końca pewien, który ze sposobów jest lepszy. Pewnie Twój. Ale czekam też na opinię innych użytkowników DromEda. Może wymyślicie jeszcze coś innego? ----------- Bardzo dobrze, że napisałeś, co było w poszczególnych wątkach! OK!

28.04.2002
17:49
smile
[8]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

mabrus - Tak, trafiles w sedno - wlasnie wrocilem z Szklarskiej Poręby gdzie spedzilem kilka uroczych dni z moim dziewczeciem... Pozdrawiam wszystkich...

29.04.2002
00:41
[9]

PiotrS [ Centurion ]

Witam wszystkich, pisze do Was administrator prywatnej sieci:)), ale to brzmi ;), wybaczcie mój sposób pisania, ale mam prawdopodobnie kilka promili alkoholu we krwi, pisząc jaśniej, mam trochę wolnego miejsca na dysku, który mogę udostępnić fanom thiefa, zamiast ściągać cos z usa, macie do dyspozycji ok. 3GB, kwestia tylko uzgodnienia, co was interesuje, jestem w stanie udostępnić każdy plik dla użytkownika tpsa dostępny na świecie, kwestia uzgodnienia terminu, np. chcecie plik calendras_legacy_v1a.zip napiszcie na priva, kiedy chcecie to ściągać a udostępnię na polskim serwerze. Moje możliwości udostępnienia to ok. 8-10 KB [SDI] reszta zależy od Waszych modemów :)

29.04.2002
01:10
smile
[10]

KinSlayer [ Demon Hunter T ]

Dawno tu nie zgladalem... Ale nie mam ostatnio czasu nawet spojrzec na Thiefa, a co dopiero odpalic jakas misje... tymczasem watek stal sie wlasciwie forum developerskim ;-) Niestety ja tutaj nic nie rozumiem :-) Moze gdy pojawi sie Thief 3 bede mial troche czasu, aby sie w to pobawic? Pozdrowienia dla wszystkich milosnikow cienia i cudzej wlasnosci!

29.04.2002
11:58
[11]

Timon [ Centurion ]

Witam Ponownie proszę o pomoc. Zamarzyło mi się posiadanie wejscia do tunelu zastawionego statuą. Dodałem jej ustawienia jak na rysunku. Wszystko działa poprawnie , ale w postać figury została wstawiona czarna figura, jakby obrys drzwi. Nie widać jej ( czarnej figury ) kiedy opcja Translating -> Status jest na "open" ale wtedy po kliknięciu statua się "zapada". Najprawdopodobniej jest możliwość usunięcia obrysu drzwi , ponieważ w momencie wykonywania ruchu oraz w pozycji końcowej obrys znika. Proszę podajcie sposób na 1/ usunięcie obrysu w inny sposób lub 2/ uniknięcie zapadania się posągu

29.04.2002
15:06
smile
[12]

mabrus [ Pretorianin ]

Na początek dla poprawy nastroju:

29.04.2002
17:27
smile
[13]

mabrus [ Pretorianin ]

--> Paweuek Udało Ci się z klawiaturą? --> Bukary To z miejscem na teksturę to rzeczywiście dobry pomysł. Układanie tekstur na nieprzemyślanych pod tym względem bryłach to koszmar, doprawdy. :) --> PiotrS Taki miejsce na dysku to dobra rzecz. Na razie jednak, nie mam ze swej strony pomysłu na zapełnienie. ;) Na forum nethit goście pisali o CL. Noże więc tam dać uaktualnienie do TFCD? --> Timon Jeżeli dasz screena z droma, tak aby było widac dokładnie co chcesz zrobić i co Ci wychodzi to ułatwi pomoc. Na podstawie tego screena co podałeś ja jestem "nefretete". :( Udało Ci się z tą wodą?

29.04.2002
20:48
[14]

Timon [ Centurion ]

Mam nadzieję Mabrus , że ten screen coś ci rozjaśni, bo mi już brak konceptu. Z wodą poradziłem sobie, mój błąd polegał na tym, że pod wodą nie można wpływać w otwor o wymiarach 4X4 - za mało miejsca. Mam jeszcze pytanie do Bukarego - cały czas mówisz/piszesz , że nie tworzysz aktualnie nowej misji a co powiesz na ten poniższy link ?

29.04.2002
22:37
[15]

Timon [ Centurion ]

sprostowanie opcja Translating ->Open też nie pomaga, tj. czasami coś zmienia ale każde zmiana ( dodanie obiektu, przesunięcie ) powoduje nawrót obrysu. Z zapadaniem już sobie poradziłem.

30.04.2002
15:44
smile
[16]

mabrus [ Pretorianin ]

--> Timon Zrobiłem coś podobnego i przyglądałem sie temu chwilę. Ten obrys (u mnie jest tak samo), przypomina obrys w wstawionych luzem drzwiach. Nie mam jeszcze pod tym względem doświadczenia, ale sądze, że w ten sposób statuły nieda się potraktować. Może sie jednak myle, zobaczymy co powiedzą inni.

30.04.2002
18:09
[17]

Timon [ Centurion ]

-> Mabrus Rozwiązanie polega na działaniu odwrotnym tj. Obiektowi Drzwi nadać należy wygląd np. statuy ( mam nadzieję , że dobrze odmieniam wyraz STATUA ). Należy dodaj obiektowi właściwość Shape-> Model Name ( np. Dstat4 ). U mnie działa. Tak zmodyfikowany obiekt zachowuje się jak drzwi a wygląda jak posąg.

30.04.2002
18:13
smile
[18]

mabrus [ Pretorianin ]

Widzę że jesteś wytrwały. Gratuluje.

30.04.2002
18:21
[19]

Paweuek [ Centurion ]

Mabrus ---> Tak. Uda lo mi się. Dzięki.

01.05.2002
09:58
smile
[20]

Paweuek [ Centurion ]

Timon, Mabrus ---> Jeśli macie kłopoty ze zrobieniam drzwi/blokady ze statuetki, to otwórzcie DromEdem FMkę Ring lub P:Cragscright Prison. Obejrzyjcie w pierwszej kolumnę w ogrodzie, a w mojej FMce altar w kaplicy. Po wpisaniu odpowiednich formuł to takie wkurzające czarne z tyłu zniknie. Powodzenia

01.05.2002
17:10
smile
[21]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Timon, mabrus, Paweuek ---> Aby zlikwidować czarne obramowanie, wystarczy dokonać optymizacji (optimize)! Co zaś do zmiany model shape: postępuje się raczej odwrotnie, tzn. obiektom nadaje się właściwości drzwi. Przygotuję dla was (może na jutro) małe demko z poruszającymi się statuami... Jesli z kolei chodzi o FM, którą przygotowuję, Timon, to oświadczam: w tej chwili nie pracuję nad żadną misją. Być może to się zmieni (zobaczcie: https://www.free.of.pl/m/mistrzfm/index.html)... :)

01.05.2002
21:19
smile
[22]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Dobra, panowie. "Statue_demo" (plik .mis) jest gotowe (pracowałem ze 2-3 godz.)! Jeśli chcecie, mogę je wam przesłać...

02.05.2002
10:05
[23]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Bukary - poprosze.... [email protected] [email protected] [email protected]

02.05.2002
10:41
[24]

Timon [ Centurion ]

--> Bukary Bardzo chętnie je obejrzę i czegoś się nauczę : [email protected] Co do mojego "odkrycia" to przejrzałem poprzednie wątki - tam już wszystko zostało poruszone. Aktualnie czytam i przeglądam wszystko co jest związane z Dromedem i itp. Nie zawsze zatem moje spostrzeżenia są na czasie.

04.05.2002
13:22
[25]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

hop do gory majówkowicze !

04.05.2002
14:32
[26]

Bukary [ Generaďż˝ ]

coś ty w takim dobrym humorze, brzeszczot???

04.05.2002
15:28
[27]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

B - jest pieknie, prawie letnio, mam wolne od pracy.... czy sa jakies powody do zmartwien (?).... co u Ciebie....(?)

06.05.2002
06:29
smile
[28]

mabrus [ Pretorianin ]

Witam serdecznie z samego rana! Jest już dostępny Dl w wersji 4.1. Czy odpalaliście może 4-ke? Są jakieś istotne różnice?

06.05.2002
07:46
[29]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

hej - nowy darkloader ponoc jest teraz free od roznych bugów...sie sprawdzi a i ponoc jest zdecydowanie szybszy...

06.05.2002
08:04
smile
[30]

mabrus [ Pretorianin ]

Cze brzeszczot! Podobno u Ciebie kręcili Avalon.

06.05.2002
08:13
[31]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

tak - ponoc krecili - i dlatego nie pojde na ten film - nie traktowal bym powaznie futurystycznego miasta ktorego zakamarki sa mi dziwnie znajome

06.05.2002
17:13
smile
[32]

Timon [ Centurion ]

Czy ktoś próbował zapłacić kartą za płyty na stronie KOMAGA, jeżeli tak , to jak udało mu się "wydusić" na tej stronie - country : POLAND.

06.05.2002
18:51
smile
[33]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Timon ---> A po co ci płytki KoMaGa? Nie znajdziesz na nich niczego, czego by nie było na TFCDs...

06.05.2002
18:57
smile
[34]

Vk [ Pretorianin ]

Czy Wam też się takie coś robi, że ciągle wyskakuje błąd, że nie można znaleźć, jeżeli chcecie wejść na ten wątek??

06.05.2002
19:57
[35]

Timon [ Centurion ]

--> Bukary Mam ochotę zagrać w Calendra`s Legacy, tego na TFCD nie ma ( jeszcze , a może mam "nieaktualną"wersję ?).Nie wiem co sobą reprezentuje ta FM ale jej wielkość wskazuje na dłuuuuuuuuuugie godziny spędzone przed monitorem. Mam niestety tylko "miękie" łącze a cena za połączenia w tym przypadku byłoby porównywala z ceną w Komagu ( no. może trochę przesadzam, ale jak doliczymy zerwane połączenia to kto wie ). --> Vk dziś nie, ale przedwczoraj było to nagminne

06.05.2002
21:14
[36]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Tiimon ---> CL jest dostępna na zaktualizowanej wersji TFCDs! Skontaktuj się z PiotremS i poproś go o przesłanie płyty z aktualizacjami... On poda ci dokładne warunki i powie, co i jak...

07.05.2002
08:11
[37]

Timon [ Centurion ]

-->Bukary Dziękuje za informacje, nawiasem mówiąc nigdzie nie podaliście, że pojawiła się aktualizacja. Gdyby nie fakt, że mieszkamy w "prowincjonalnym" kraju ( dla Komaga ) byłbym zamówił płytkę, a tak popieram "krajowego producenta ".

07.05.2002
20:26
smile
[38]

Vk [ Pretorianin ]

Ja tam Wam powiem tyle, że muszę się uczyć, uczyć i uczyć. Błeeeeeeee. Już mam tego dosyć. Ale w czerwcu wrócę do mojej nowej planszy. Jak na razie jest już 8 Mb, a może jeszcze filmik zrobię... No cóż na razie to tyle, jak będę miał więcej czasu, to napiszę trochę bardziej szczegółowo. A teraz idę ryć...

08.05.2002
13:51
smile
[39]

Timon [ Centurion ]

problem z uruchomieniem conversacji Posiadam 1 MechGaslight 1 up/down switch 1 stażnika i markera z conversacją Lampa posiada dodany receptrons waterstim - effect frob object tj, up/down switch, ten uruchamia conversacje- strażnik podchodzi do lampy i dokonuje frob- czyli zapala lampe. Kiedy najpierw oddam strzał do lampy nic się nie dzieje, ale jeżeli najpierw uruchomię up/down sw. iodczekam jedna conv. wtedy mogę gasić lampę i wywoływać converacje. Dlaczego tak się dzieja i co poprawić ?

08.05.2002
14:06
smile
[40]

Paweuek [ Centurion ]

Vk ---> Też to przechodzę... Do prac też powrócę w czerwcu...

08.05.2002
14:10
smile
[41]

FramZeta [ Konsul ]

Właśnie, oglądał ktoś z was Avalon? Jakie wrażenia? Brzeszczot ---> to ty też z wrocka? d:)

10.05.2002
13:09
smile
[42]

Paweuek [ Centurion ]

Może trochę nie na czasie, ale warte obejrzenia: https://www.cards-n-toons.com/cards/humor_bin.exe

12.05.2002
12:20
[43]

Paweuek [ Centurion ]

Hey! Co tu tak pusto? Bukary, jeśli nie jest to dla Ciebie problem, prześlij mi Stetue_DEmo na adres [email protected] Z góry dziękuję.

12.05.2002
19:33
[44]

PiotrS [ Centurion ]

Paweuek ---> https://www.edysk.pl/ [thiefage9; thiefage]

14.05.2002
13:09
[45]

PiotrS [ Centurion ]

Na stronie Valhalla.Pl jest ankieta na najlepszą serie FPP. Thief, jak na razie ma 3% poparcie, a więc Panie i Panowie do głosowania :) Podziękowania dla GŁ.

14.05.2002
13:16
smile
[46]

mabrus [ Pretorianin ]

Cze. Już 4%. Ludziska głosujcie! :))

14.05.2002
13:16
[47]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

brzeszczot - zaglosuje na pewno...

14.05.2002
13:24
[48]

Timon [ Centurion ]

głos oddany

16.05.2002
07:21
smile
[49]

mabrus [ Pretorianin ]

Witajcie. Jest już 6%. Co u Was słychać? Może robicie jakieś misje? ;)

16.05.2002
08:13
[50]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

mabrus - Witaj ! ano jakos czlowiek zyje, pracuje, gra... Zupelnie wpadlem w odmety Morrowinda - przepyszna gra...

16.05.2002
08:25
smile
[51]

mabrus [ Pretorianin ]

Oszcze sobie na nią kły, ale czekam na pl-kę. Ze screenów widać że klimat będzie zajebisty. :)))

20.05.2002
23:14
[52]

PiotrS [ Centurion ]

Fimik do misji „Bezpieczna Przystań” [Vk] zanjdziecie na https://www.edysk.pl/ [thiefage9; thiefage] w folderze autora, obok misji [2.31 MB].

20.05.2002
23:31
[53]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Fajny ten filmik?? Warto ściągać?

21.05.2002
09:49
smile
[54]

Vk [ Pretorianin ]

Witam wszystkich po dosyć długiej nieobecności wywołanej chorobą zwaną "nauką" :). Na wstępie chciałbym oznajmić że moja nowa misjia jest już w przygotowaniu i mam już zarysys villi Garreta. Dorobię tam ogródek bo strasznie lubię zieleń w dromie :). Poza tym co do tego filmu, to sam nie wiem co powiedzieć. Jest to krótki filmik bo trwa 29s. Jakość też nie jest najlepsza, ale zrobiłem to specjalnie, bo mogłem nadać filmowi rozdzielczość 800X600 i32 bitową paletę kolorów, ale zwiększyło by to strzasznie objętość do około 40 czy nawet więcej MB. Co do pytania Bukarego czy warto go ściągnąć, to powiem tak. Tobie radzę ściągnąć z takiego powodu - będziesz się mógł sprawdzić w szybkim czytaniu :). Chodzi o to że przez te 29s trwania, leci cytat z księgi keeperów, ale znika on szybko dlatego trzeba szybko czytać. Poza tym 2,31 Mb to chyba nie tak dużo. No i nie wiem co tu jeszcze napiać... Aha już wiem. Do tej mojej nowej misji zrobiłem nowe menu i muzę. Wszystko to waży 8Mb. Więc jeśli komuś się nudzi i ma stałe łącze i chce być beta testerem :) to chętnie mu to prześlę. No i to by było już na tyle. Panowie wyjdźcie już z cienia, bo nie ma się gdzie chować!. Słonko ciągle świeci!. Tym optymistycznym akcentem kończę post i idę.... do szkoły :)

22.05.2002
17:03
smile
[55]

Paweuek [ Centurion ]

A ja tam powolutku powracam do DromEd'a...

22.05.2002
17:05
[56]

Paweuek [ Centurion ]

Fuck! Miało być bez "http:"

22.05.2002
17:06
[57]

Paweuek [ Centurion ]

Poza tym to nie miał być link... A tak wogóle jak się robi takie fajne małe szare literki?

22.05.2002
19:42
smile
[58]

mabrus [ Pretorianin ]

Witajcie. --> Paweuek, myślałem na pierwszy rzut oka że zrobiłeś jakąś ciekawą strone . Już miałem drzeć japaje że link nie chodzi. :))

23.05.2002
10:32
[59]

PiotrS [ Centurion ]

Zagadka. Co to jest? Krypta Keepers w Thief3 ;)) Wygląda ciekawie, prawda? Niestety to DX2. Ale tak będzie wyglądał Thief3

23.05.2002
11:34
[60]

PiotrS [ Centurion ]

qurna to miał być ten zrzut ---> A poprzedni? To jak was wreszcie strażnicy dopadną i dostaniecie się do szpitala :))

23.05.2002
16:35
smile
[61]

mabrus [ Pretorianin ]

Cześć. Widziałem te screeny. Nie wiem dlaczego ale mam po nich wrażenie że to gra na konsole. Ale może tak tylko mi sie coś bredzi... Zastanawia mnie dlaczego na stronie T3 (ionstorm) niema nic więcej, poza informacją że będzie niebawem. Chłopaki olewają sprawę. Mogli by dać co jakiś czas strzępek informacji i jakiś screen. Przecież do cholery to dość popularna gierca.

23.05.2002
18:49
[62]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Być może już zauważyliście, że pojawił się nowy punkt na mapie wszechświata złodziei. Nosi nazwę: THE MASTER: DARK SOCIETY i jest poświęcony głównie działalności gildii THE MASTER (FMs, dema, oryginalne obiekty itp.). Oto adres: https://www.free.of.pl/m/mistrzfm/ Wciąż staramy się ulepszyć tę stronę, dlatego też prosimy o wszelkie opinie na temat jej technicznych i merytorycznych aspektów. Wszelkie uwagi są mile widziane! Z góry dziękujemy, Ernie & Bukary

23.05.2002
20:01
smile
[63]

Vk [ Pretorianin ]

Cześć. Bukary&Ernie byłem na Waszej stronce, ale mam jedno pytanie, czemu ona po angielsku jest? Poza tym wszysto na niej jest dobre - grafa, ale troszki długo się ładuje (przynajmniej mi :)). Poza tym, to trochę tam mało jeszcze jest. Ale rozumiem że jesteście jeszcze w fazie kiełkowania :). Tak w ogóle, to jak dobrze skumałem to na stronie jest miejsce na tekstury itd. więc czy moje custom menu by tam mogło być?

23.05.2002
20:55
[64]

ernie [ Chor��y ]

Sapkowski powiedział w jednym z wywiadów: "Kto dzisiaj nie zna dobrze 3 języków obcych jest analfabetą.." Chyba długo jeszcze pozostanę analfabetą, ale robię wszystko, aby być analfabetą jak najmniejszym. Co do menu, przyślim mi je, ocenimy, pomyślimy, ta strona jest właśnie storzona do takich rzeczy...

23.05.2002
20:59
smile
[65]

Vk [ Pretorianin ]

Przyślę, ale jeszcze trochę je dopracjuję przez weekend żeby nie było takiej lipy jak z bezpieczną przystanią. A tak w ogóle widział ktoś ten mój nieszczęsny filmik?

23.05.2002
21:02
smile
[66]

mabrus [ Pretorianin ]

--> Bukary Czy czegoś nie wiem? Piszesz: "Być może już zauważyliście" - czy podawałeś już gdzieś o tym info? Czy nie wiem o jakimś ważnym adresie? Opinia: Na razie może być tylko jedna: Dlaczego, dlaczego, dlaczgo jest po angielsku? :( Nie sądze abyście akurat dla mnie czy dla kogoś jeszcze zrobili po polsku. Z drugiej strony nie będe zgłębiał tego "co poeta miał na myśli" ze słownikiem w ręce. Pas. Totalny. W tej sytuacji mogę tylko dodać że strona jest ładna i życzyć Wam powodzenia...

23.05.2002
21:07
smile
[67]

mabrus [ Pretorianin ]

Cześć ernie. Tak na dobrą sprawę moja poprzednia wypowiedź jest też do Ciebie. To podejrzewam z Twojej inicjatywy powstała strona.

23.05.2002
21:26
[68]

Timon [ Centurion ]

-->Ernie Może jestem analfabetą ( znam tylko 0.75 jenzyka tj. ryktyk to ja tylko w gwarze ), ale istnieje liczne grono takich jak ja. Musimy wysilać swoją znajomość "anielskiego" na TTLG aby czegoś się nauczyć, a tu taka sytuacja. Nie mów mi, że napisanie tekstu w języku analfabetów stanowi dla ciebie taki problem. Zapytaj Bukarego co o tej sytuacji mówił Rey, mineło trochę czasu od jego wypowiedzi, ale pozostała/znów stała się aktualna.

23.05.2002
21:27
[69]

Timon [ Centurion ]

-->Ernie Może jestem analfabetą ( znam tylko 0.75 jenzyka tj. ryktyk to ja tylko w gwarze ), ale istnieje liczne grono takich jak ja. Musimy wysilać swoją znajomość "anielskiego" na TTLG aby czegoś się nauczyć, a tu taka sytuacja. Nie mów mi, że napisanie tekstu w języku analfabetów stanowi dla ciebie taki problem. Zapytaj Bukarego co o tej sytuacji mówił Rey, mineło trochę czasu od jego wypowiedzi, ale pozostała/znów stała się aktualna.

23.05.2002
21:29
smile
[70]

mabrus [ Pretorianin ]

-->Timon nerwy? :)))

23.05.2002
21:34
smile
[71]

Timon [ Centurion ]

Mabrus --> treść tak, zdublowanie , nie ( ach ten duet TPSA i Microsoft)

23.05.2002
21:50
[72]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Witam - chlopaki ! Czolem - jak sie macie ? Nie moge sie doczekac wakacji - bede ponad 14 dni w Zakopanem, hehe...Zobacze dzielnie Bukarego... Dolacze do tej rzeszy turystow, ktorzy zadeptuja Tatry, a ktorych pewnie przeklina ile sil... :) No, coz dewiz nie zostawie ale troche uczciwie zarobionego grosza, owszem... Co do owej strony to wlasciwie sie nie dziwie, zapewne jest to spowodowane checia promocji polskiej mysli Dromedowej na szerokim swiecie -bo zdaje sie mylili nas z jakas inna narodowoscia - jaka ? juz teraz nie pomne.... Darzbór Panowie....Powodzenia !

23.05.2002
22:06
smile
[73]

Vk [ Pretorianin ]

No widzę że się wreszcie panowie rozkręcają :) W godzinę tyle postów co ostatnio przez parę dni :). Oby wakacje przyniosły odnowę pomysłów i świeże projekty.... Ale gdzie te wakacje?

24.05.2002
00:16
[74]

ernie [ Chor��y ]

Vk -- widziałem filmik, i szczerze mówiąc to on nie jest zły !! Nawet mi się podobał, jedyne co bym zmienił to czcionkę. Timon -- Bukary namawiał mnie na zrobienie polskiej kopii strony, ale...jest pewien problem. To by zajęło dwa razy wiecej czasu, a ja wolę zabrać się na zapełnienie strony czymś fajnym, niż babrać się w html'u. Dlatego za parę dni będzie kilka custom objects :) W tym miejscu chcę podziękować Bukaremu. Gdyby nie on..ta strona nie wyglądała by zbyt dobrze ;)) Ah..zapomniałem, to on jest odpowiedzialny za wszystkie angielskie teksty na stronie, a tylko niektóre poprawiał po mnie, wszelkie skargi kierować o Niego :)))))))))

24.05.2002
07:31
[75]

Timon [ Centurion ]

Ernie--> Brak czasu to jest usprawiedliwienie, ponadto Brzeszczot przemówił mi do rozumu.

25.05.2002
11:41
[76]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Vk --> Może dla niektórych wakacje oznaczają "odnowę pomysłów i świeże projekty", ale z pewnoscią nie dla mnie. :( "Wakacje" dla mnie = ciężka praca (gorsza niż w roku szkolnym) i CAŁKOWITE odcięcie od swiata THIEFA...

25.05.2002
12:07
smile
[77]

Vk [ Pretorianin ]

---> No widzisz Bukary każdy wiek ma swoje plusy i minusy. Ja jeszcze jestem w wieku edukacyjnym i wakacje kojarzą mi się wciąż z wolnym czasem. Poza tym mam pytanie odnośnie tego mojego menu do thiefa. Nie wiem czy chcecie na nie marnować miejsce na serverze. Chyba że macie nieograniczone miejsce. Menu bowiem waży 8Mb. A będę je jeszcze dzisiaj próbował upiększać :). Mam jeszcze jedno pytanie. O ile dobrze przeczytałem, to Wasza stronka zajmuje się również custom textures tak? No to będę tam mógł coś niecoś podesłać?

25.05.2002
12:37
[78]

ernie [ Chor��y ]

narazie nie jesteśmy gotowi na przyjęcie tak dużych plików, ciągle szukamy serwera. Co do teksturek to oczywiście bardzo chętnie :)

25.05.2002
12:40
[79]

ernie [ Chor��y ]

może ktoś już to widział..

25.05.2002
12:44
[80]

ernie [ Chor��y ]

Jeżeli ktoś nie wie co to jest, to mówię: to nie jest film tak będzie wyglądać normalna gra. Jaka gra ? DOOM 3, jeżeli ktoś przypadkiem nie wie co to doom to tylko powiem, że jest to ojciec takich gier quake, unreal czy thief. Coż patrząc na screeny geforce 4 Titanium będzie za słaby :(((

25.05.2002
15:15
[81]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Vk ---> Menu zajmuje 8 MB!? I ty zamierzasz je rozprowadzać razem z FM?! Kto ci to będzie ściagał? Gra jest niewarta świeczki...

25.05.2002
15:21
smile
[82]

Vk [ Pretorianin ]

----> Bukary wiesz ja nie przewidziałem, że to będzie tyle zajmowało... dopiero jak zrobiłem całe menu i muzę to się okazało że to tyle zajmuje. Proszę mnie tak od razu nie opierdzielać :). Zresztą wiesz kto by to ściągnął? Ktoś kto ma stałe i mu się nudzi :). Ale takich to ze świecą szukać...

25.05.2002
18:52
[83]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Vk --> Ja cię nie opierdzielam! :)))))))) ALe ciekawy jestem, co tak dużo zajmuje w tym menu... Muzyka? Lepiej przeznaczyć miejsce na coś innego. 8 MB - tyle zajmuje porządny plik .mis.... :) A zatem - do roboty! :)

25.05.2002
20:04
smile
[84]

Vk [ Pretorianin ]

---> Bukary mam pomysł! A nie można by było zrobić tak, żeby na Waszej stronce były linki do plików, które są na zupełnie innym serverze niż jest Wasza stronka? Np. na Polandzie jest jak dobrze pamiętam nieograniczone miejsce, albo 50 Mb. Poza tym, tak to muzyka zajmuje tyle miejsca. Po prostu chciałem aby moja nowa misja była z "fajerwerkami" - nowe menu, muza, film.... Może po prostu zrobię dużą misję dla tych którzy mają stałe i wrzucę ją na swój edysk? Zresztą co ja się tu przejmują jak pewnie i tak kicha będzie... Jak na razie to ja w droomedzie bawię się w ogródku Garreta :). Tak się zastanawiam, czy by z niego ogrodnika nie zrobić, który postanowił skończyć ze złodziejstwem. Oczywiście potem po latach spokoju, zauważa że zaczynają mu ginąć rzeczy w mieszkaniu. Wtedy odzywa się w nim przeszłość i.... standard :)

25.05.2002
20:07
smile
[85]

Vk [ Pretorianin ]

Taaaaa. Mały burak odnośnie opisu misji zrobiłem. Tam powinno być tak. Oczywiście po latach spokoju coś się zaczęło zmieniać. Garret zauważa że z jego mieszkania giną rzeczy.

25.05.2002
22:24
[86]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Vk ---> Pomysł na misję naprawdę obiecujący. Co do umieszczania linków na stronie Mistrza: nie sądzę, aby tak się stało, ale ostateczna decyzja nalezy do Erniego.

25.05.2002
22:30
[87]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Ach, jeszcze jedno w związku z profilem językowym strony THE MASTER GUILD. Strona jest w języku angielskim między innymi dlatego, że misja, którą wkrótce zaczniemy przygotowywać (THE CARTOGRAPHER'S NOTE), będzie tworzona z myślą o graczach anglojęzycznych. Będę się starał, aby polska wersja ukazała się równocześnie z wersją angielską, ale - szczerze mówiąc - wątpię w to. A zresztą, kto wie? Trudno jest w tej chwili cokolwiek przewidzieć. Wszystko może się zdarzyć. I pytanie z innej beczki: czy ktoś z was biezre udział w konkursie Komaga?

26.05.2002
00:15
smile
[88]

Vk [ Pretorianin ]

Z tego co przeczytałem w Twoim poście odnośnie misji THE CARTOGRAPHER'S NOTE wynika, że Ty masz chcęć brać udział w konkursie :). Dedektyw ze mnie ;). Co do mojego udziału w konkursie, to no cóż chyba odpowiedź znasz :)))). Oczywiście nie wystartuję, ale powodem nie jest to, że nie wygrałbym konkursu, ale to że nie chcę się ośmieszać... Na razie wolę popisywać się na podwórku krajowym.

26.05.2002
00:49
[89]

Bukary [ Generaďż˝ ]

"Z tego co przeczytałem w Twoim poście odnośnie misji THE CARTOGRAPHER'S NOTE wynika, że Ty masz chcęć brać udział w konkursie :)" He, he -- sprawdź newsy na stronie THE MASTER GUILD

26.05.2002
01:41
[90]

QbaX [ Baron Vladimir Harkonnen ]

ernie --> Jeżeli uważasz że te screeny z dooma są takie cudowne i że gf4 nie wyrobi to się grubo mylisz i w 1 i w 2. Ad . 1 zobacz sobie screeny z unreal tournament 2003 (to jest coś, każde zdźbło trawy sie porusza) Ad2. Gf 4 (nie ma) to potwór, a ten doom będzie chulał na gf2 wierz mi. (moze nie tak jak dzisiaj hulają gry ale będzie!) (Morrowindem też tak straszyli i co - piięknie łazi) Jak znajdę pod ręką z unreala t 3 to wrzucę zaraz

26.05.2002
01:43
[91]

QbaX [ Baron Vladimir Harkonnen ]

No jest coś. Zreszą więcej jest na encyklopedii gier GOL'a

26.05.2002
09:59
smile
[92]

Vk [ Pretorianin ]

---> Bukary, ja wiedziałem, wiedziałem że to zrobisz :). Co do newsa, to podobał mi się tytuł - If at first you don´t succeed, try, try, try again. To mi trochę przypomina jak wysłałem moją pierwszą misję :))))). Z tego co widziałem w dziale betatest jest jedna osoba, więc jeżeli jest to za mało, to bardzo chętnie bym się tam zgłosił, o ile potrzebujecie beta testerów...

26.05.2002
10:40
smile
[93]

Vk [ Pretorianin ]

Co do postu Qbaxa to mam małą uwagę - jak pisałeś o tych źdźbłach trawki to mogłeś je dać na screenie. A jak nie to ja dam tego screena :)

26.05.2002
14:04
[94]

ernie [ Chor��y ]

Prawdę mówiąc potrzebujemy betatesterów, ale nie tylko do sprawdzania nowych FM ale też poprawności działania obiektów zrobionych przezemnie. Jeżeli nadal masz ochotę to zgłoś się na mój mail a już dostaniesz obiekty do przetestowania..

26.05.2002
16:43
smile
[95]

FramZeta [ Konsul ]

Rozpaczliwie poszukuję Thief 1, wersja Gold!!! Błagam, pomocy. A już szczytem ekstazy byłoby, gdyby ktoś mi to sprzedał!

26.05.2002
17:42
[96]

FramZeta [ Konsul ]

up!

26.05.2002
18:44
[97]

Timon [ Centurion ]

Mam pytanie dotyczące blędu - obraz komunikatu zalączam. Co go wywołuje ? Pracowałem nad pomieszczeniem - nazwijmygo A, wszystko działało. Następnie popracowałem nad innym-powiedzmy B i powróciłem do prac nad A , nic nie zdążyłem w nim zmienić a tu wyskakuje taki błąd. Jeszcze jedno, save na którym pracuje jest właśnie po optymalizacji i innych krokach z menu Tools.

26.05.2002
21:29
[98]

Timon [ Centurion ]

Znam już odpowiedz, zainteresowanych odsyłam na TTLG, tam jest wszystko

26.05.2002
23:21
[99]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Timon ---> Ja również spotkałem się z podobnym błędem. Niestety, nie pamiętam dokładnie, w jakich okolicznościach. Niemniej jednak wszelkie błędy, z którymi miałem sam do czynienia, pojawiały się, gdy przesadzałem z ilością polyglonów lub ilością brył umieszczonych pod dziwnym kątem (rotated brushes). Dobrze by było, gdybyś napisał coś więcej: czy ten błąd pojawia się zaraz po załadowaniu misji?; czy po wejściu w tryb gry?; czy musisz się poruszyć, aby komunikat o błędzie się pojawił?; czy patrzysz wtedy na jakieś określone miejsce (np. skomplikowany układ brył)? I jeszcze jedno ( I DOTYCZY TO WSZYSTKICH OSÓB, KTÓRE ZADAJĄ PYTANIA ZWIĄZANE Z BŁĘDAMI)! W pliku „user.cfg” umieść na końcu napis „monolog”. Potem załaduj misję w DromEdzie i dokonaj portalizacji lub optymizacji. Następnie wejdź do katalogu Thiefa poszukaj pliku monolog.txt. W nim będą zapisane wszystkie informacje o portalizacji (optymizacji). Opublikuj te informacje tutaj, a łatwiej będzie można ci pomóc. Jeślibyś już miał plik monolog.txt w katalogu Thiefa, to skasuj wszystko, co się w nim znajduje (wcześniej możesz tam sobie zerknąć i sprawdzić, czy nie ma czegoś o błędach), a następie dokonaj portalizacji (optymizacji) i jeszcze raz zaglądnij do tego pliku. W międzyczasie (jeśli będę miał wolną chwilkę) postaram się czegoś więcej dowiedzieć o tym błędzie...

26.05.2002
23:22
[100]

Bukary [ Generaďż˝ ]

He, he. Trochę za późno ten post wysłałem :)))

26.05.2002
23:27
[101]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Dobrze zgadywałem. W błędzie Timona chodziło o zbyt dużą liczbę polys (cells), tj. zbyt złożone układy brył (być może wielościennych) :))

27.05.2002
01:17
smile
[102]

FramZeta [ Konsul ]

Proszę przynajmniej o podanie jakiegoś sklepu internetowego, gdzie mogę nabyć Thief Gold.....

27.05.2002
06:24
smile
[103]

mabrus [ Pretorianin ]

--> FramZeta Ja poluje na niego o d ponad 6 miechów i nadal nie mogę kupić. :(

27.05.2002
06:26
smile
[104]

mabrus [ Pretorianin ]

--> Hej brzeszczot, robisz nowy wątek???

27.05.2002
07:57
smile
[105]

Timon [ Centurion ]

--> Bukary Masz rację, bląd polegał na zbyt wielu bryłach niedopasowanych do siatki. Kiedy ustawiałem "oczko" siatki musiałem nieopacznie kliknąć na opcje "nie używaj siatki " i CAŁE dwa pomieszczenia były ustawione swobodnie. Na nieszczęście pomysł na pokój opierał się na "murze pruskim" i już wszystko wiadomo. Najlepsze jest to jednak , że błąd nie występował ani przy uruchamianiu trybu gry,ani w tym pomieszczeniu , ale gdy z niego się wyszło i popatrzyło na ścianę za którą on jest.Poniżej adres wątku z TTLG z pomocniczymi komendami dla dromega ( dla innych upupionych taką sytuacją). Co do monologu to jaki element zamieszczać w pytaniach ? Dla mnie najtrudniejsze są błędy "wyrzucające" mnie z dromega i niekiedy zawieszające system. Wtedy w monologu na końcu uwidoczniony jest błąd i ( chyba szesnastkowo ) adresy oraz załadowane moduły, ale załadowane przez Windę. Pytanie ostanie ( na ten post - ja mam więcej dziwnych pytań ) - gdzie można poznać liczbę brył ( brush) oraz obiektów na całej planszy. W monologu są podawane na początku dwie wartości liczebności brył. Wartości maksymalne już znalazłem.

27.05.2002
09:53
[106]

Paweuek [ Centurion ]

Heyka! Mam mały problem z conversations. Narazie opanowałem te z T1. Gdy otworzyłem DromEdem miss11 z T2 (Party) I podpatrzyłem archerów(tych co się kłócą i potem zabijają) i uznałem, że te z T1 to pikuś w porównaniu z T2. Jakie są różnice między Conv zT1 i 2? Co to za cyferki w 3 skrypcie, co to za Conv 25 (na przykład) lub 16? Ktoś mi pomoże?

27.05.2002
12:25
[107]

Timon [ Centurion ]

Paweuek--> conv XX to oznaczenie ruchów ciała, podniesienie ręki , postawa jak przy śmiechu, agitowanie, odwrócenie się placami, pochylenie się itp. Jedyna droga do ich poznania to zrobić konwersacje z ciągiem conv xx od 1 do iluś tam i obserwacja. Jeżeli zrobisz ich opis to opublikuj. C1101 i lineNo 3 to oznaczenia ścieżki dzwiękowej z oryginalnymi konersacjami ( w prawdziwym tego słowa ozaczeniu ) U mnie w katalogu schema jest plik conv.sch - jest to plik tekstowy więc bez obaw. W nim znajdziesz daną konwerscję pod numerem c1101 z rozpisaniem na linie. Nie wiem tyko czy ten katalog jest oryginalny czy też ja go sam rozpakowałem z jakiegoś pliku, ale to jesteś w stanie u siebie sprawdzić.

27.05.2002
12:27
[108]

Timon [ Centurion ]

Paweuek--> conv XX to oznaczenie ruchów ciała, podniesienie ręki , postawa jak przy śmiechu, agitowanie, odwrócenie się placami, pochylenie się itp. Jedyna droga do ich poznania to zrobić konwersacje z ciągiem conv xx od 1 do iluś tam i obserwacja. Jeżeli zrobisz ich opis to opublikuj. C1101 i lineNo 3 to oznaczenia ścieżki dzwiękowej z oryginalnymi konersacjami ( w prawdziwym tego słowa ozaczeniu ) U mnie w katalogu schema jest plik conv.sch - jest to plik tekstowy więc bez obaw. W nim znajdziesz daną konwerscję pod numerem c1101 z rozpisaniem na linie. Nie wiem tyko czy ten katalog jest oryginalny czy też ja go sam rozpakowałem z jakiegoś pliku, ale to jesteś w stanie u siebie sprawdzić.

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.