m_i_n [ Junior ]
Enemy Flag - amatorska gra sieciowa
Witam.
Jestem już od ponad 6 lat programistą Delphi. Od dłuższego czasu piszę sieciową strategię o nazwie Enemy Flag. Gierka jest oczywiście darmowa. Właśnie wydałem wersję która już jako tako nadaje się dla szerszej publiczności. Wszystkich zainteresowanych grą zapraszam na stronę: https://ef.milospamkiller.com. Jednak nie oczekujcie cudów, gra jest tworzona głównie przez jedna osobę i do Warcrafta na pewno dużo jej brakuje ;) Do gry dołączony jest manual który wyjaśnia wszystkie zasady gry. Szukam osób które były by zainteresowane testami gry po prostu w nią grając i przekazując ew. uwagi :) Na stronie jest dostępna lista aktualnie otwartych gier. Jednak możliwa jest też gra z graczem komputerowych dla osób początkujących.
Mated [ Legionista ]
Coś się nikt nie interesuje. A szkoda. Gierka nawet ciekawa, a oto moje spostrzeżenia:
1) faktycznie wymagania są prawdziwe napisane, na 300Mhz, nawet z RAM'em 192MB i grafą sporo lepszą nie pójdzie. Ale mam w domu innego kompa i tam zagrałem
2) Fajne odgłosy, tło miłe dla oka, budynki też niczego sobie
3) Niestety obawiam się, że w grze multi rozgrywka może trwać dłuuuugo. Już z kompem garłem dosyć długo, jak na taką gierkę. Możliwe, że za mało ratuszy budowałem, miałem zaledwie 3, z kasą problemu nie mialem, a baraki co jakiś czas robiłem. Dosyć szybko doszło do starcia. Komp zaczął się bunkrowac wzdłuż granicy, a ja czasem rozwaliłem murek (głównie na początku), potem tylko omijałem, dobrych parę razy podchodziłem do ratusza, ale komp mnie odrzucał, w końcu pierwszy atak, odrzucenie, drugi, potem wieża obserwacyjna i 2 raz dwa dorwałem. Niszczenie baraków chyba najmądrzejsze nie jest, ten jeden żołnierz na barak i tak dużo nie daje, trzeba dobudowywać. Nie wiem, czy nie byłoby mądrą taktyką obudować ratusz dookoła barakami, ja tak robiłem.
m_i_n [ Junior ]
Jak pierwszy raz z kumplem gralismy w SC na jednego kompa to meczylismy go chyba 2 sesje gry po ok 3-4h... :P
Tak na serio, dzieki za zainteresowanie. Ja kompa (1/1) rozwalam w ok 5-10min gry. W trybie multi czasami faktycznie gra sie dlugo ale tez bez przesady. Zalezy od graczy.
Glowny problem algorytmu AI polega na tym ze on rozwija sie rownomiernie a jednak zywy gracz potrafi zrobic "wjazd" i glownie przez to komp przegrywa.
Co do barakow. Na poczatku baraki wogole nie dawaly nic poza zolnierzami zaraz po wybudowaniu. Staram sie wlasnie dodac cos co sprawilo by ze oplaca sie bronic ten budynek. To co jest teraz to taka pierwsza proba. Z drugiej strony jesli masz duzo barakow a ktos o nie nie dba to jednak masz przewage bo zawsze dostajesz wiecej woja :)