GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Wlasnie instaluje SP2 :-0

23.08.2005
14:44
smile
[1]

stanson_ [ Manieczki ]

Wlasnie instaluje SP2 :-0

chory jestem, w domu siedze od tygodnia, juz mnie nuda dorwała i z ciekawości sobie to zainstaluje :-) Ciekawe czy bede zalowal :-)

23.08.2005
14:47
[2]

Romanujan [ Konstruktor Katapult ]

Z tego, co wiem, to lepiej przed instalacją powyłączać wszystkie Daemon Toolsy, Alcohole, VirtualCD i inne tego typu programiki...

23.08.2005
14:47
[3]

wysiu [ ]

A najlepiej instalowac zaraz po postawieniu systemu...:)

23.08.2005
14:47
smile
[4]

^KoKoT^ [ Konsul ]

Who fuckin' cares?

23.08.2005
14:51
smile
[5]

TeadyBeeR [ Legend ]

Ja wlasnie drapie sie w brode.

23.08.2005
14:53
[6]

maciek_ssi [ Senator ]

stawiam 50:1 ze wysypie ci sie system

23.08.2005
14:58
smile
[7]

gris [ Generał ]

A mnie swedza jajka, chyba bedzie deszcz...

23.08.2005
15:00
smile
[8]

maroo_1 [ Pretorianin ]

natomiast ja zaraz jade na biwak...zajebiscie nie???:D

23.08.2005
15:00
smile
[9]

DeLordeyan [ The Edge ]

gris--> zajmij się przepowiadaniem pogody, u mnie właśnie zaczęło lać

23.08.2005
15:00
smile
[10]

Coy2K [ Veteran ]

ktoś chce chlebek z salami ? bo zrobiłem cztery a zjadłem tylko trzy...

23.08.2005
15:04
smile
[11]

gregol [ Junior ]

Coy2K -> ja :)

23.08.2005
15:05
smile
[12]

legrooch [ Legend ]

maciek_ssi ==> A to niby czemu?

23.08.2005
15:05
smile
[13]

Coy2K [ Veteran ]

:D wiedzialem ze sie chetny znajdzie :) ok odstawiam dla Ciebie :)

23.08.2005
15:06
smile
[14]

Ozzie [ Generał ]

Jej... witamy w gronie 87,5% użytkowników PC, którzy od miesięcy bądź od lat mają zainstalowane SP2...

23.08.2005
15:06
smile
[15]

stanson_ [ Manieczki ]

ja tez chce chlebek z salami, nudzi mi sie, zjadlbym cos, bo to sie dlugo instaluje :-)

23.08.2005
15:08
[16]

Regis [ ]

Jak instalujesz na system ktory juz jakis czas dziala, to jest spora szansa ze bedziesz zalowac. Wiekszosc ludzi ktorzy instalowali sp2 na dzialajacy juz od jakiegos czasu system miala potem problemy. Natomiast instalacja sp2 na czysty system to swietne rozwiazanie i nie slyszalem jeszcze, by przysporzylo komus klopotow.

23.08.2005
15:09
[17]

Coy2K [ Veteran ]

za pozno panie stanson :)

kurde przez ten Twoj wczorajszy wątek paluch zjechał mi na "t" zamiast na "n" :)))

23.08.2005
15:09
[18]

Ozzie [ Generał ]

Regis --> Instalowałem na kompa który był trochę ponad dwa lata bez formatu i nie było żadnych problemów.

23.08.2005
15:11
smile
[19]

stanson_ [ Manieczki ]

OK, robie restart ==>

Jak nie wroce tu juz dzis to zapalcie swieczke :-)))

23.08.2005
15:13
smile
[20]

Raziel [ Action Boy ]

jest jeszcze ten chlebek z salami?

23.08.2005
15:17
[21]

Zymek_1 [ Oficer ]

eeeee ja też siedze w domu :(
a tak sie już nie chce :( ale gdzie wyjść? :|

23.08.2005
15:17
[22]

stanson_ [ Manieczki ]

działa :)

tą zaporę to zostawic wlaczona czy nie? Mam Kerio i Antyvira, nie chce, zeby mi cos spowalniało system. ==>

23.08.2005
15:17
smile
[23]

@[email protected] [ Generał ]

[*][*][*][*]

Raziel - gregol zjadl :/

23.08.2005
15:18
smile
[24]

@[email protected] [ Generał ]

chyba sie pospieszylem:P

23.08.2005
15:20
[25]

Regis [ ]

Ozzie --> Mozliwe. Ja nie twierdze ze instalowanie sp2 na kompa MUSI skonczyc sie problemami, ale sposrod wszystkich znajomych, jacy psiocza na sp2, wszyscy instalowali go na dzialajacy system :)

23.08.2005
15:21
smile
[26]

iNfiNity! [ 760Li ]

głupi pomysł instalowanie sp2 na działający już od jakiegoś czasu sytem :D

najlepiej mieć instalkę XP'ka od razu z sp2 - wtedy wszystko działa świetnie :)

masz tą świeczkę - zaraz coś Ci się zepsuje pewnie :P

[*]

btw, chce ktoś tosta? bo sobie jem właśnie, ale już nie mogę dokończyć... trochę nadgryziony, chyba się nie pozarażacie :)

23.08.2005
15:31
smile
[27]

Seboos [ BIKE-INEEDMIQ-CLIMB ]

1) Tak jak infinity - glupi pomysl instalowac na dzialajacy juz jakis czas system.
2) Glupi pomysl siedziec na sp1 w ogole...

23.08.2005
15:33
smile
[28]

gofer [ ]

Co to jest SP2?

23.08.2005
15:34
smile
[29]

©®© [ Konsul ]

Przesadzacie, ja instalowałem sp2 na system postawiony około poł roku wczesniej, i nic złego sie nie stało, i nie dzieje do dzis.

23.08.2005
15:40
smile
[30]

iNfiNity! [ 760Li ]

@gofer - Service Pack 2, zbiór poprawek i rozszerzeń do windowsa

@©®© - bo nie wiesz, jak świetnie by chodził instalowany od razu z sp2 :P

23.08.2005
15:43
[31]

©®© [ Konsul ]

System chodzi mi tak samo cały czas jak zaraz po instalacji, no moze uruchamia sie 3 sekundy dłuzej, bo mam troche programów w start-upie :) Nastepnym razem jak bede instalował, to faktycznie postaram sie o płytke odrazu z dołaczonym SP2, ale narazie nie zanosi sie na to zebym musiał przeinstalowywac cokolwiek :)

23.08.2005
15:53
smile
[32]

@[email protected] [ Generał ]

gofer - SP2 to StationPlay 2 :) nie mow ze nie slyszales o tej konsoli ?

23.08.2005
15:56
smile
[33]

techi [ Legend ]

SP2?:P A po kiego?:) Ja nie zainstaluje nawet do Sp 20;]
A wiecie co jest najlepsze?:P
Czekam na Sassera, bo łatek krytycznych też nie instalowałem ^^

23.08.2005
16:00
[34]

maciek_ssi [ Senator ]

legrooch ----> w zdecydowanej wiekszosci wyypadkow o jakich slyszalem, proba zainstalowania konczyla sie ponowna instalacja calego systemu, najlepiej miec zintegrowana wersje z SP2

23.08.2005
16:02
smile
[35]

legrooch [ Legend ]

Praktycznie wszystkie przypadki (około 5000 stacji NBP) zakończyły się pomyślnie (3 odpadły).

23.08.2005
18:13
[36]

stanson_ [ Manieczki ]

no i na razie wszystko OK, nie zauwazylem zadnych zmian.

23.08.2005
18:19
[37]

gofer [ ]

iNfiNity! - > no ok...ale co w instalowaniu tego jest tak niezwykłe, że trzeba pisać o tym na forum? Nie znam się, może to coś ważnego, - w sumie dzisiaj instalowałem IrfanView i postanowiłem nie dzielić się tą wiadomością z całą forumową bracią, to źle?

23.08.2005
18:20
[38]

|kszaq| [ KISS ]

ja uzywam SP 2 i żadnych problemów nie mam

23.08.2005
18:35
smile
[39]

AFC AJAX [ Chorąży ]

dziwne mnie też swędzą jaja

23.08.2005
18:40
smile
[40]

waslo [ Manager Ajaxu ]

fanta mówi idź na całość i bądź... bamboocha

23.08.2005
18:47
smile
[41]

Victor Sopot [ Konsul ]

AFC AJAX -----> Użyj proszku przeciw pchłom.

23.08.2005
19:14
[42]

Sandro [ METALLICA ]

Moze ktos dorobic kanapek z salami?

23.08.2005
19:17
smile
[43]

Mondragorn [ Lunar Dragon ]

Ja mam salami, ale nie mam chleba x] Tylko tostowy, chyuba że ktoś chce tosta z serem i salami :] Chętni?!

23.08.2005
19:18
smile
[44]

jeremis9 [ Chorąży ]

ja nie narzekam na SP2 a nawet pochwalam

23.08.2005
19:19
smile
[45]

Sandro [ METALLICA ]

Mondragorn - poinformuj mnie jak juz zrobisz :)

23.08.2005
19:22
smile
[46]

b166er [ Let Your Soul Fly ]

eh statson

23.08.2005
19:31
smile
[47]

Mati176 [ Rekrut ]

Ja mam z kolei 2,5 litrowa Pepsi.. troszke podpita :P, ale jak by ktos chcial szklaneczke to no problemo.

23.08.2005
19:42
[48]

Mondragorn [ Lunar Dragon ]

Tosty już się robia :) A pepsi nie dobra jest...fee :P Lepsza jest Coca-Cola ktorą posiadam schłodzoną. Chętni pisać!

23.08.2005
19:50
smile
[49]

bone_man [ Powered by ATI ]

Zamawiam tosty z dużą ilością keczupu i litrową, zimną Colę.

23.08.2005
19:54
[50]

Bobuch [ ZTrendŻer ]

a ja mam kilka dwudniowych kanapek z jajkami i majonezem...

23.08.2005
20:02
smile
[51]

_nyx_ [ Generał ]

a ja instaluje 28 łatek i aktualizacji z WU.

23.08.2005
20:06
smile
[52]

Victor Sopot [ Konsul ]

Mondragorn ------> Wyślij mi parę tostów na maila.

23.08.2005
20:34
smile
[53]

skiper9 [ Night Rider ]

Instalowanie SP2 na postawiony system to głupota. Lepiej wziąść i zintegrować SP2 z płytką windowsa, tak aby po instalacji SP2 już był wgrany.

23.08.2005
21:03
smile
[54]

stanson_ [ Manieczki ]

a ja mam pizze z salami :-) a nie jakies tam kanapki, phhh :-)

23.08.2005
21:11
[55]

KAMERA6 [ Konsul ]

moje gratulacje jakies pol roku po tym jak wyszedl go instalujesz i dzielisz sie z nami swoimi duchowymi przezyciami jak bedziesz sikac to tez napisz ;)

23.08.2005
21:57
smile
[56]

Solesar [ Konsul ]

Tez mam..

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.