GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Reklamacja "Niezbędnika"

18.08.2005
16:43
[1]

kowal24 [ Widzew Łódź ]

Reklamacja "Niezbędnika"

Kupiełm wczoraj nowy numer "Komputer Świat Niezbędnik" wkładam płyte do napędu i nie odpalił mi się interfejs tak jak zawsze sie odpalał (w poprzednich numerach). Wchodze w mój komputer no i płyte "widzi". Otworzyłem ją i wszystko jest tak jak być powinno. Jak próbuje odpalić uruchom.exe lub instaluj.exe to wywala że nie jest to prawidłowy program. Płyta wogóle bardzo wolno chodzi eksplorer co chwile sie wiesza. Próbowałem zainstalować jeden z programów (WUUP) wchodząc w katalog programy potem zabawa itd. ale wyskoczył błąd i zainstalować nie mogłem. Doszedłem do wniosku ze płyta jest uszkodzona. W gazecie napisane podany jest numer telefonu do reklamacji ale próbuje dzwonic i słysze tylko komunikat "Z tego obszaru numer teraz jest nieosiągalny". Dzwonie już od godziny i ciągle to samo i już nie wiem co robić. Kupuje "Niezbędnika" od 3 lat i nigdy nie miałem takiego problemu. Czy ktoś z Was reklamował już płytę Niezbędnika?? Jak przebiega wymiana płyty??

18.08.2005
16:56
[2]

kowal24 [ Widzew Łódź ]

teraz zauwazyłem że inne programy da sie zainstalować. Więc sam już nie wim czy opłaca sie reklamować...

18.08.2005
22:07
[3]

MGS_Saladin [ ]

może ma problemy CDROM z odczytaniem płyty sam miałem różne problemy z takimi płytami

proponuje wziąść CLONA lub ALCOHOLA by zapisał calusieńką płyte na dysk i podczas zapisu będziesz widział czy coś jest z nią nietak w (alkohou napewno) i wrazie czego jak by cała płyta sie skopiowala to sprubuj z obrazu uruchomic

18.08.2005
22:10
[4]

Adam9870 [ Powerd by NVIDIA ]

Skopiuj Totalem całą zawartośc płytki na dysk i spróbój odpalic.

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.