GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Forum CM: Bitwa na łuku kurskim - proszę o materiały

16.08.2005
17:37
smile
[1]

Huscarl [ Konsul ]

Forum CM: Bitwa na łuku kurskim - proszę o materiały

Witam!!!!

Pomału zaczynam nowy duzy projekt WQB - Bitwa na łuku kurskim - proszę każdego kto posiada jakieś materiały, mapy, zdjęcia o przesłanie na adres [email protected]

Bede potrzebował około 12 SOLIDNYCH graczy wylacznie TCP wchodzi w gre.

Narazie powstaje projekt przy wspolpracy, potrzebuje materiałow.....

Z gory dziekuje

16.08.2005
18:14
smile
[2]

gully_ [ Konsul ]

Aby bylo jasne Huscarl: umówilismy sie, ze Ci pomoge i dotrzymam slowa. Poza tym mysle, ze poszukujesz góra 11 solidnych graczy. Chyba sie nie myle?

16.08.2005
20:14
[3]

Decayero [ Chor��y ]

Materiałów co prawda żadnych nie mam, ale jest chyba solidnym graczem. Gram tcp, może bym się nadał. Jakie przewidujesz tempo ?

16.08.2005
20:15
[4]

Buczo. [ Bradypus variegatus ]

A co z Wigginsowskim projektem bitwy na łuku kurskim ?? Wie ktos ??

16.08.2005
20:46
[5]

Lt Ursus [ Generaďż˝ ]

pod tym linkiem jest masa informacji

16.08.2005
20:48
smile
[6]

Messiah [ Konsul ]

Czy osoby, które wyślą materiały będą miały pierwszeństwo w naborze? Tak tylko profilaktycznie pytam, bo może coś bym znalazł na temat Kurska...

16.08.2005
21:06
smile
[7]

gully_ [ Konsul ]

Messiah - niezle sie zasluzyles. Wittman wspomnial, ze mu cos skrzynke zawalilo!!
A co do naboru: nie powtorzy sie sytuacja, gdy zapal szybko gasnie i rozgrywke diabli biora! Musimy miec pewnosc, ze grac beda zapalency gotowi na wszystko. Dlatego nie ma mowy o przyjmowaniu duzej liczby graczy bez ich weryfikacji pod katem zaangazowania w gre. Gracz z zla opinia nie wkupi sie nawet oryginalnym Tigerem z demobilu - chocby byl na chodzie :)

16.08.2005
21:09
[8]

gully_ [ Konsul ]

lt Ursus - wytropilismy te sama stronke :) Ale masz racje - dobra jest ( tylko niech mi ktos przetlumaczy ruskie mapy, bo urywalem sie z lekcji w liceum i cyrylicy nie czaje!!!)

16.08.2005
21:11
smile
[9]

gully_ [ Konsul ]

Messiah - zobaczymy, co z ciebie za ziolko ( marihuana, do you wanna?)

16.08.2005
21:16
smile
[10]

Huscarl [ Konsul ]

Panowie !!!

Do naboru graczy jeszcze daleko, chcemy wszytsko dopracowac najpierw. Mamy juz mape ktora Gully przerobi do naszych potrzeb i mamy kierunek uderzenia. Skupimy sie jedynie na uderzeniu polodniowym.

Kampania bedzie bardzo HARDCOROWA, dla prawdziwych pasjonatow a nie dla "niedzielnych" graczy.

Potrzebnych bedzie 2 GD z duzym doswiadczeniem, ktorzy wydawac beda rozkazy na mapie strategicznej. Wazne bedzie zajecie kluczowych lokacji co przyniesie dodatkowe bonusy, beda uzupelnienia.

Narazie wiecej nie zdradze.... :)

16.08.2005
22:22
smile
[11]

Messiah [ Konsul ]

gully_ ----> thanks, but i'm not smoking...

16.08.2005
23:08
smile
[12]

gully_ [ Konsul ]

Messiah, mi sie tak tylko skojarzylo ( za duzo Cypress Hill, za duzo! Od dzis slucham tylko Bartka Wrony z Just 5 - HARDCORE!!!).

17.08.2005
09:00
[13]

stary [ ZiP ]

ja się z chęcią załapię na GD, preferowana strona: Rosjanie

17.08.2005
09:39
smile
[14]

Huscarl [ Konsul ]

o sam ZIP stary wyga :) no to dowdca Niemcow bedzie musial byc naprawde dobry :)

17.08.2005
10:03
[15]

Steier [ Chor��y ]

no nieźle teraz sie dopiero dowiaduje z kim mam przyjemnosć walczyc o zrujnowana wioskę na wzgórzu, moja pierwsza
walka w BB i taki przeciwnik . Rozumiem że ZIP ćwiczy na mnie swoje jednostki. Będą bęcki ale przynajmniej sie czegoś nauczę

17.08.2005
12:41
smile
[16]

stary [ ZiP ]

Steier -> nie panikuj, z Tobą gram Niemcami, to Ty powinieneś mi spuścić bęcki w tych cholernych lasach :P

19.08.2005
23:38
smile
[17]

gully_ [ Konsul ]

Panowie, szykuje sie ciekawa rozgrywka. A co wazniejsze - w duzej mierze nieprzewidywalna dzieki pewnym innowacjom. Na pewno bedzie wsparcie artylerii, zaopatrzenie, zdarzenia losowe ( nie wszystko da sie przewidziec ).

Tu mala prosba: wszelkie sugestie czy pomysly przegstawiajcie na forum lub kontaktujcie sie z nami ( to jest Wittmanem lub Gullym - namiary na liscie graczy) moze trafi sie cos ciekawego.

Dodam, ze pola Kurska czekaja na 13 szczesliwcow ( plus glownodowodzacy) - tak to na razie wyglada.
Ale spokojnie, do naboru jeszcze troche.

Po pracowitym weekendzie podamy wiecej szczegolow. Tak wiec szykujcie mundurki. Mateczka Rosja czeka!

20.08.2005
09:36
[18]

Lt Ursus [ Generaďż˝ ]

Ja chętnie dołączę bo już za kilka dni wracam na front. Mam tylko wątpliwości czy 13 osób to nie zbyt wielu. Ciężko było zapanować nad mniejszą ilością w poprzednich bitwach. Jak duże bitwy planujecie bo jak walki za 2000 to trochę do Kurska nie pasuje.

20.08.2005
10:11
smile
[19]

Huscarl [ Konsul ]

13 graczy (6 jednostek niemieckich i 7 rosyjskich) mysle ze GD beda rowniez grac, chyba ze by woleli tylko dowodzic.

Ja bede pelnil role Mistrza Gry i wprowadzal Was w klimat, podawallbede mylne lub prawdziwe informacje, wprowadze watek losowy. Sam nie bede bral udzialu w batalii.

Walki bede za 2000p (z wyjatkami) ze wzgledu na grywalnosc (zadko kto z nas pociagnie walki za 3000p - kilka w pare miesiecy)

11 korpusow bedzie po 2000p i 2 Armie Pancerne rosyjskie za 3000p kazda. W sumie Niemcy przeciwstawia 12000p przeciwko 16000p rosyjskim.

To narazie tyle.

20.08.2005
10:15
[20]

Buczo. [ Bradypus variegatus ]

Huscarl --> Dobrze rozumiem ? Chcesz robić atak 2000 niemców na 2000 lub 3000 ruskich ? Zastanów się jeszcze ze trzy razy jaki to ma sens.

20.08.2005
18:40
smile
[21]

gully_ [ Konsul ]

Powoli, Buczo. Po pierwsze, domyslnym trybem bedzie boj spotkaniowy. Atak/obrona tylko w pewnych przypadkach.
Po drugie- to sa wartosci wyjsciowe, ktore na pewno w pierwszych turach ( w ktorych niemcom z racji inicjatywy, zafundujemy kilka ulatwien) ulegna zmianie. Wtedy mozliwa bedzie bitwa powiedzmy 1500 niemcow na 900-1200 ruskich. wszystko bedzie zalezec od tego, jak bedziesz sobie radzil, jakie odniesiesz straty i jakie uzupelnienia dostaniesz. Tak samo, o ile GD ci na to pozwoli, twoj korpus bedzie mogl w trakcie walk przekroczyc 2000 pkt.

Dalej: w pierwszym momencie rozgrywki czesc wojsk rosyjskich bedzie w odwodzie i od razu nie wesprze reszty ( 2 armie). To daje 12000 niemcow na 1000 rosjan w pierwszej fazie.

Po trzecie: spokojnie - trzy razy wszystko sprawdzimy, zanim zaczniemy grac.

Po czwarte: to co na razie podajemy do wiadomosci, to jeszcze teoretyczne plany. A takie sugestie, jak twoja, to wskazowki dla nas. Tak wiec dzieki Buczo. Licze na nastepne wypowiedzi!

20.08.2005
19:46
[22]

Buczo. [ Bradypus variegatus ]

Gully --> Najważniejszym problemem WB moim zdaniem jest niesubordynacja graczy, nie chodzi mi wcale o to że komuś się odechce tylko jak zmusić przywykłych do krwawych ligówek by wykonywali rozkazy żeby się nie okazało że straty wynoszą po 80% i po 2 turach nie ma czym walczyć ;)

20.08.2005
20:23
smile
[23]

Messiah [ Konsul ]

gully_ ---->To daje 12000 niemcow na 1000 rosjan w pierwszej fazie.

Takąj przewagę liczebną (12:1) to pewnie mieli Rosjanie w operacji berlińskiej, nie przypominam sobie natomiast takiej dysproporcji sił na łuku kurskim nawet w początkowej fazie walk :) chyba miało być 10000 Rosjan :)

20.08.2005
21:12
smile
[24]

Huscarl [ Konsul ]

buczo i reszta ----> wezcie pod uwage ze:

- niemcy maja inicjatywe i atakuja, wybieraja cele
- rosjanie sa pasywni bronia pozycji
- duza czesc sil rosyjskich jest w rezerwie
- historycznie pod Kurskiem rosjanie mieli duza przewage liczebna :)

zasady zostana dopracowane w ten sposob ze bedzie grywalnie z zachowanie aspektu historycznego

04.09.2005
20:37
smile
[25]

RMATYSIAK [ Generaďż˝ ]

mam Hps - Panzer Campaigns 07 - Kursk '43.zip gra strategicnza o kursku dości dobra dokładny opis jednostek (w miarę dokładny mogę podesłac na ftp waga 170 mb)

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.