GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Nothing (feat. Holden&Thompson, Requiem for a Dream)

14.08.2005
10:26
smile
[1]

Bzyk [ Offensive ]

Nothing (feat. Holden&Thompson, Requiem for a Dream)

Jako że są tu osoby, które interesują się moją Twórczością (dzięki!) informuję o kolejnej produkcji, po raz kolejny nieco smutnej, ale z ciekawym przesłaniem. W utworze można podziwiać piękny kobiecy wokal oraz fragment z filmu Requiem for a Dream. Dla fanów
pozycja obowiązkowa; )

N O T H I N G
https://mp3.wp.pl/p/strefa/sciagnij/111545.mp3

14.08.2005
10:29
[2]

leszo [ Run for Fun ]

Requiem for a Dream - uwielbiam ten soundtrack ;)
zaraz przesłucham, coś zmiksował :>

14.08.2005
10:31
[3]

Bzyk [ Offensive ]

leszo: tzn. ja dałem dialog z tego filmu... ale mysle ze wkomponowany idealnie... mam nadzieje ze muzyka ci podpasuje, bo jest... hmm.. nieco oryginalna jak na polskie warunki, tzn. drum&bass z elementami jungle, a rzadko to slychac w komercyjnych mediach.

14.08.2005
10:48
[4]

leszo [ Run for Fun ]

film tez jest świetny ;)
ten dialog to faktycznie fajny dodatek
drumy kiedys bardzo lubiłem, z czasem trochę mi przeszło. to dzieło brzmi bardzo fajnie, ale ja osobiscie wolę coś żywszego... więcej czadu :P

14.08.2005
11:00
smile
[5]

inff [ Pretorianin ]

bardzo dobra robota jak zwykle, klimat moglby byc bardziej surowy i ciezki jak w Requiem.

14.08.2005
12:27
[6]

Bzyk [ Offensive ]

z tym surowszym klimatem, naprawde kwestia gustu... :) thx

14.08.2005
19:02
smile
[7]

oksza [ Senator ]

Troche monotonne, ale jak zwykle bardzo dobrze zrobione i przyjemne dla ucha. :)

14.08.2005
19:51
[8]

Bzyk [ Offensive ]

oksza: hmmm. nawet pomimo tych przejsc ? monotonne ? To juz nie wiem, jak zrobic muze zeby nie byla monotonna ;) Chyba ze chodzi ci o wokal... ale to mialo byc troszke transowate ;)

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.