GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

free UO shard - Nelderim

12.08.2005
14:48
[1]

Migalart [ Junior ]

free UO shard - Nelderim

Zapraszam do przyłaczenia sie do najbardziej rozbudowanego w Polsce serwera UO - Nelderim.
Oferujemy gre jedna z 7 ras .
Nelderim powstal na nowej mapie. Kazda rasa posiada swoja wlasna lokacje:
Zapraszam do obejrzenia screenow:
https://nelderim.org/index.php?id=120

Wiecej na
www.nelderim.org

12.08.2005
17:19
[2]

frer [ Generaďż˝ ]

Nelderim posysa run uo, ja wole lzl... ktore ssie przez lipna ekipe, ale przynajmniej jedzie na polu.

12.08.2005
17:46
smile
[3]

Mistrz Giętej Riposty [ Zrób koledze naleśnika ]

POL ma te wade, ze nie korzysta z polowy dobrodziejstw nowych wersji UO, ergo jest nierozwojowy. Nelderim natomiast korzysta z wszystkich grafik, co widac.

Rowniez bardzo polecam Nelderim wszystkim graczom UO i nie tylko...

12.08.2005
18:00
[4]

frer [ Generaďż˝ ]

Pol96 korzysta z wszystkich dobrodziejstw nowych wersji uo, a lzl jest tego najlepszym przykladem. Tylko, ze pol96 jest ograniczony jedynie umiejetnosciami i wyobraznia skryptera, wymaga sporo umiejetnosci i wkladu pracy, a co za tym idzie kazdy serwer jest wyjatkowy, ma wlasne zasady itp. Natomiast serwery na run uo sa prawie identyczne, kopiuja osi, a co najgorsze to ze po miesiacu gry ma sie postac skoxana na maxa i juz nie ma zadnej satysfakcji poza pkowaniem noobow.

12.08.2005
18:21
smile
[5]

Mistrz Giętej Riposty [ Zrób koledze naleśnika ]

Ad 1. "Pol96 korzysta z wszystkich dobrodziejstw nowych wersji uo"

Ano owszem, Samurai Empire - byc moze, choc pelnej implementacji nie widzialem nigdzie. Moze macie po prostu grafiki z SE... Ale zalozmy ze moze. Ale na horyzoncie juz nowa Ultima - Mondain's Legacy, a po niej moze i kolejna. Na RunUO to bedzie obslugiwane... a na POL ... watpie, jako ze prace nad tym emulatorem zostaly dawno temu juz przerwane. Slowem trup i ani drgnie. Przyszlosci nie widac. POl byl swego czasu najlepszy, ale teraz zostal juz kilka dlugosci w tyle jelsi chodzi orozwoj, support i scene.

"pol96 jest ograniczony jedynie umiejetnosciami i wyobraznia skryptera"

A RunUO to nie ? :) A tak poza tym to jest testowa wersja POL96, a zadna dalsza nie wyjdzie

" Natomiast serwery na run uo sa prawie identyczne, kopiuja osi, a co najgorsze to ze po miesiacu gry ma sie postac skoxana na maxa".

A to z kolei nie ma w ogole nic wpolnego z tym, na jakim emulatorze jedziemy. Przyjelo sie, ze na serwery ciagnace na POL wymagaju dluuugiej pracy aby postac rozwinac, a na RunUo krotkiej. Ale tak byc nie musi - to jest suwaczek i mozna nim suwac do woli na kazdym emulatorze.

Gralem na wielu serwerach, i uwazam, ze okres potrzebny do rozwoju postaci jest na Nelderim wywazony idelanie - nie potrzeba u nas maniakalnego klikania przez rok, ale w tydzien tez sie postaci zrobic nie da. Ja gram na NL juz jakies 3 miesiace, bez zadnego siedzenia po nocach, i wciaz postac nie ma pelnego statcapa. Po prostu wlaze na godzinke, dwie dziennie i jade na wyprawe czy handluje, zwiedzam.

Konczac dyskusje, wciaz polecam Nelderim. Te przesliczna mapke warto chocby zoabczyc... ponizej screeny:

12.08.2005
18:23
[6]

Gonsiur [ Angel of Death ]

Juz kiedys byl watek zapraszajacy do gry na Neldzie.......

BTW: oczywiscie, ze to POL posysa, a nie RUN UO :).
Ja jednak z polskich shardow polecam Strefe Cienia. Rowniez stoi ona na run uo jednak dziala ona na mechanice Pre-AOS (ale obsluguje wszystkie grafiki z AOS'a i SE) OSI CLON, co daje niewatpliwie najlepszy pvp ze wszystkich polskich shardow (kto sie z tym niezgadza zapraszam na kanal #ultima-sc to mozemy podyskutowac :) ), a takze jeden z lepszych na swiecie.

12.08.2005
18:29
[7]

Mistrz Giętej Riposty [ Zrób koledze naleśnika ]

Dyskutowac o zaletach i wadach PvP preAOS vs PostAOS mozna dlugimi godzinami, ja osobiscie wole te postAOSowa, bo uwazam ze wciaz zachowana rownowage, mimo znacznego skomplikowania mechnaiki piecioma odpornosciami itd... slowem po AOS wszytskiego jest wiecej, a wciaz jest zachowany BALANS z ktorego oficjalne serwery UO slyna.

To tak btw...

12.08.2005
18:41
[8]

Gonsiur [ Angel of Death ]

PVP Pre-Aos nie ma wad ;D.
Zreszta ja nie twierdze, ze pvp aosowe nie ma balansu, twierdze ze jest ono zepsute "super itemkami". Mowiac w skrocie na pre-aos najbardziej liczy sie twoj skill, a na aos twoje itemki. Zbliza to Ultime do innych gier mmorpg, przez co (jak dla mnie i wieeeeelu innych osob) po wprowadzeniu dodatku AOS stracila ona swoj urok i piekno.

12.08.2005
18:50
[9]

frer [ Generaďż˝ ]

Wlasnie na serwerach z run uo zwykle licza sie itemy, a na serwerach opartych na polu skille i naprawde bardzo licza sie statsy.

12.08.2005
19:15
[10]

Mistrz Giętej Riposty [ Zrób koledze naleśnika ]

Skill kontra skill + dobre przedmioty ?

Nie widze w tym nic zlego. To dla mnie nawet lepiej, bo nie uwazalem nigdy Ultumy z gre tylko i wylacznie do PvP. Dzieki ciekawym artefaktom ( zestawy lrc, fcr itd ) mamy dodatkowa motywacje do wypraw, niz tylko nabijanie staów i skilli. Warto podrozowac po dungeonach, bo a nuz z tego bossa wypadnie jakze nam brakujaca ksiega pozwalajaca na szybsze czarowanie, czy zbroja regenrujaca sie z czasem... pzoa tym postac bogata, jest sobie w stanie zapewnic lepsze wyposazenie do walki, a to premiuje starszych i zamozniejszych. Nie byloby dobrze, zeby zpupelnie swieza postac, ledwo wypracowawszy skille i statystyki, miala rowne szanse jak starzy i wyposazeni lepieje gracze - wojna to tez rzecz ekonomii a nie tylko mestwa... ;) Bogatsi maja wieksze szanse.

12.08.2005
19:16
[11]

Mistrz Giętej Riposty [ Zrób koledze naleśnika ]

Zreszta, aby rozwiac obawy - ubezpieczania zbroi i broni na Nelderim nie ma.

12.08.2005
22:09
[12]

frer [ Generaďż˝ ]

Mistrz Giętej Riposty --> Artefakty sa takze na serwerach opartych na polu 96. Najlepszym przykladem jest MW tylko ze tam artefakt ma szanse wypasc tylko z mrocznego ojca, ale artefakty sa tak potezne, ze jest duzo chetnych do proby ich zdobycia (zreszta to jest tak rozplanowane, ze mrocznego mozna zabic po zabiciu paru innych bossow i wychodzi na to, ze z samym mrocznym mozna walczyc po miesiacu dopiero), zreszta sa tez zwykle magiczne przedmioty. Najlepsze w tym wszystkim jest to, ze nawet pomimo tego, ze itemy pelnia duza role w pvp to i tak ktos w najlepszym sprzecie raczej nie pokona kogos w srednim, ale z lepszymi skillami i statsami, i to jest wywazone pvp...

12.08.2005
23:08
[13]

Mistrz Giętej Riposty [ Zrób koledze naleśnika ]

frer - wierz mi, ze mechnaika RunUo tez nie doporwadza do zadnych absurdow. Z calym szacunkiem do mephista, ktory ma wielkie umiejetnosci jako skrypter, i dobrych graczy jako wsparcie, ale nad mechanika PvP OSI pracowal wiele lat caly sztab ludzi, a testowaly to i wypowaidaly sie doslownie setki tysiecy ludzi. Takze Neldeirm korzysta z pewnej mechaniki, dajac jednoczesnie graczom mapke zdecydowanie lepsza niz w orginale ( tutaj lata pracy Originu jakos nie wystarczyly... ).

12.08.2005
23:41
[14]

frer [ Generaďż˝ ]

Mistrz Giętej Riposty --> Zgodze sie, ze mapa napewno na Nelderim jest lepsza niz w orginale i ze w ogole jest najlepsza mapa w polsce (przynajmniej nie zerznieta z zagranicznych shardow jak to z niektorymi bywa, ale zrobiona przez ekipe nelderim), ale ogolnie OSI (a co za tym idzie shardy opierajace sie na run uo i przejmujace zasady i mechanike osi) jest skomercjalizowane jak wiekszosc gier mmorpg. Powtarza sie tam schemat ze szybko sie nabija skille (w innych grach najczesciej levele) i statsy, a potem liczy sie tylko zdobywanie coraz to lepszego sprzetu i nawalanie pvp.
Mi osobiscie run uo nigdy nie podchodzilo i poprostu nie lubie tego emulatora jakos (szczegolnie mnie wkurza 80 statsow do rozdania, bo jestem przyzwyczajony do 65).

13.08.2005
14:57
smile
[15]

Mistrz Giętej Riposty [ Zrób koledze naleśnika ]

Podbijam jeszcze raz... i zapraszam.

13.08.2005
15:51
[16]

frer [ Generaďż˝ ]

Lepiej reklamujcie sama Ultime, vo kto juz w nia gra to wie o wiekszosci shardow w polsce...

15.11.2005
00:26
smile
[17]

Mistrz Giętej Riposty [ Zrób koledze naleśnika ]

Podbijam - film reklamujacy serewer, mozna sciagnac i obejrzec... albvo dla tych co nie wiedza jak wyglada UO:

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.