GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Zdjęcia Waszej drugiej połówki - wątek NIE tylko dla alkoholików

24.04.2002
14:22
smile
[1]

Cacek [ Konsul ]

Zdjęcia Waszej drugiej połówki - wątek NIE tylko dla alkoholików

Witam wszystkich,

nie wiem czy juz kiedys byl takowy watek, ale tak sobie mysle, ze fajnie by bylo jakbyscie podzielili sie zdjeciami swoich drugich polowek, tych co sa prawie polowkami i tych co chcielibyscie, zeby byli / byly polowkami :)
Jako prowodyr powinienem zapodac jakies zdjatko, ale skaner w pracusi wyzionla ostatnie tchnienie...nowego nie bedzie, wiecie jak jest...tniemy koszty :) Ale usmiechne sie moze do Starego Wuja, to mi zrobi ladny skanik, prawda Wujaszku ? :)))

Pozdrawiam,
Cacula

24.04.2002
16:12
smile
[2]

Pijus [ Legend ]

Siemasz Cacek! Hahahah - Wuj ci zrobi skana:)))))))) A to dobre:)))))) Pamietasz ta kartke na spotkaniu ??? Widziales ja moze gdzies zeskanowana??? :))) A zdjecie polowki - najpierw musze sie zapytac czy by sobie tego zyczyla:PPPP

24.04.2002
16:12
smile
[3]

Pijus [ Legend ]

ta kartke "ZE" spotkania of course

24.04.2002
16:34
smile
[4]

Lukasz [ Pretorianin ]

Pierwszy :)) Od 7 ,5 roku dziewczyna, od 6 miesięcy narzyczona, od 24 sierpnia żona :))

24.04.2002
16:36
smile
[5]

Lukasz [ Pretorianin ]

Łoj, ale Ją bidulkę rozciągnęło....

24.04.2002
17:23
[6]

^quqoch^ [ Paweł Romanowicz ]

Hehe... Ja niestety nie posiadam, ale jakby to powiedzial Zbyszko 'to najpiekniejsza kobieta' i wiatr w oczy temu, kto sadzi inaczej.

25.04.2002
15:38
smile
[7]

Cacek [ Konsul ]

Czolem, czolem,c zolem, Lukasz ----> dzieki, wielkie brawa dla pierwszego odwaznego :) Pijus: siemka !!!!!! Alez oczywiscie, ze mi Wujaszek scana zrobi, zobaczycie niedlugo jakiego hihihihi a co do kartki, to nie mialem okazji jej zobaczy, bede sie musial upomniec. Pozdrawiam, Cacek Czekamy na kolejne zdjecia :))))

25.04.2002
15:49
smile
[8]

matchaus [ Legend ]

Cześć Cacek! Nakarmię Twoją próżność :))) Moja Linda wraz z mężulkiem, czyli matchausem :))) (4-y lata stażu :)

25.04.2002
16:18
[9]

lizard [ Generał ]

qrka nie bede publikowal zdjecia polowki ale fotke tej ktora bym chcial miec za polowke to niezly pomysl hih moze opubliqje :"))))

25.04.2002
18:11
smile
[10]

Rakes [ Generał ]

matchaus --> hmm... nie wiem w sumie od czego zaczac. Ale tak sie sklada ze znam ta Twoja polowke, ona moze mnie tez zreszta pamietac. Powiem tyle, ze mnie uczyla... a kiedy to juz tajemnica :-P Moge w sumie powiedziec jaki ten swiat maly... :-) Pozdrowionka dla Was obojga! :)

25.04.2002
18:13
smile
[11]

erav [ Senator ]

Rakes powiedz jeszcze czego Cie uczyla ...ach ta ciekawosc ;-)

25.04.2002
18:21
[12]

Rakes [ Generał ]

erav --> niemca ...osobiscie nie przepadalem za tym przedmiotem, rzeklbym ze go poprostu nie lubilem. Ale bylo minelo :-)

25.04.2002
19:05
[13]

Yog-Sothoth [ Konsul ]

A to moja druga polowka ;)

25.04.2002
22:03
[14]

ejacek [ Pretorianin ]

Jak tylko dostane zgode to uwiecznie swoja ukochana. A bez zgody podpadam pod paragraf :) swoja dorga Cacek powinienes pracowac w agencji reklamowej nad wymyslaniem sloganow do reklam :)

25.04.2002
22:40
smile
[15]

massca [ ]

dwie polowki mojej ex polowki (po lewej)

25.04.2002
22:44
smile
[16]

Piotrasq [ Seledynowy Słonik ]

massca ---> to poznaj mnie z tą po prawej... :)))

25.04.2002
22:50
smile
[17]

evs [ Un loup mechant ]

PiotrasQ a narzeczona?

25.04.2002
22:50
smile
[18]

vcarter [ Koszykarz ]

Nie uwierzycie - obchodze dzis urodziny i stal sie cud moja sympatia zgodzila sie na s... znaczy zdobylem jej serce - prosze oto jej zdjecie ;-)

25.04.2002
22:51
smile
[19]

massca [ ]

nie tylko ty je zdobyles, carter :))))))

25.04.2002
22:53
[20]

massca [ ]

piotrasq - ta po prawej to monika, obawiam sie ze na dzien dzisiejszy z tego co mi wiadomo zajeta :((

25.04.2002
22:55
smile
[21]

Piotrasq [ Seledynowy Słonik ]

evs ----> coś ty taki dociekliwy... :))

25.04.2002
23:00
smile
[22]

evs [ Un loup mechant ]

po prostu pamietam ta twarzyczke z drugiej strony stolu pytajaco "... a co Ty na tym forum widzisz? " albo " o czym mowia?" Piotrasq " o tym, ze dziewczyny beda tesknily ale to nie prawda" :))))

25.04.2002
23:04
smile
[23]

Piotrasq [ Seledynowy Słonik ]

<--------- evs.

25.04.2002
23:31
smile
[24]

Pijus [ Legend ]

No dobra - skoro tylu sie odwaznych znalazlo to i ja nie bede gorszy:))) Oto Olusha:))) Cacek - pisales cos o jakims skanie:)))))) Hahahahhahaha:))))) massca - WOW:)))) Co to znaczy dobrze dobrane shorty:))))))))

26.04.2002
07:26
smile
[25]

matchaus [ Legend ]

Rakes --> Ha! Ty też wpadłeś w łapska mojej żony... :))))) Wiem, wiem - nie musisz mi nic mówić. Skwitujmy to krótko - "wymagająca" :)))))))) (to nieraz ja liczyłem Wam punkty :) Ale zapewniam Cię, że jako małżonka jest znakomita! P.S. Cholera - nie jestem samotnym "koniniakiem!" :)))) Pozdróweczka!

26.04.2002
12:33
smile
[26]

Rakes [ Generał ]

matchaus --> hehe ...a czasami braklo mi to 0,5 punkta do miernej :-) ..nie mogles jakos lepiej policzyc tych punktow ? :-)))

26.04.2002
13:01
smile
[27]

matchaus [ Legend ]

Rakes --> Sam sie przekulałem na samych bańkach - nie mogłeś mieć lepiej :)))))) (A u Linkowej na 3 roku miałem komis z matmy :)))

26.04.2002
13:23
[28]

Sabazios [ Konsul ]

Oto moja dróga połówka :))))) ----------------------->>>

26.04.2002
15:54
smile
[29]

mały_miś [ MIŚtyczna MIŚtyfikacja ]

Ze swoją drugą połówką spędzilismy prawie cale zycie - tu oboje za młodu...

26.04.2002
15:59
smile
[30]

mały_miś [ MIŚtyczna MIŚtyfikacja ]

A tutaj daaaleka przyszlosc - Moja przepiękna, seksowna i uwodzicielska dróga połowka z trzecią połówką (czy raczej setką) w ręku ;-DDD

10.05.2002
11:04
smile
[31]

Cacek [ Konsul ]

Wiem, wiem wiem.....zalozylem watek i zostawilem go bezpansko! Ja niegrzeczny! Sprawa byla powazna, awaria modemu, trudnosci z lacznoscia, braki czasu, ale zamierzam nadrobic, bo nie mozna zaniedbac tak dobrze rozwijajacego sie watku :) matchaus -> nooooooo nareszczie wiem jak wygladasz, Wujaszek wszystkie Twoje zdjecia schowal geboko i nie chcial pokazac ;-) Apropos stazu, to gratulacje!!! lizard -> my tez bysmy chcieli zobaczyc zdjecie Twojej wymazonej - jak juz nieaktualne to tez sie pochwal :) Rakes -> patrzac na zdjecie matchausa, to chyba nie nudziles sie na tym niemcu, co ? :) Yog-Sothoth -> musze Ci sie do czegos przyznac....ostatnio obsciskiwalem Twoja wybranke, mam nadzieje, ze sie nie gniewasz hihihihi ejacek -> I jak tam, dostales zgode? Mam nadzieje, ze wybranka dala sie uprosic, w koncu to nic zlego podzielic sie swoim szczesciem :) A co do sloganow, to nigdy o tym nie myslalem, ale moze warto. Jak na razie siedze troche po drugiej stronie - wynajem powierzchni pod to, co juz ktos wymyslil wczesniej. massca -> noooooo nie powiem, zacne polowki tej polowki. A co mozesz powiedziec o polowkach prawej polowki zdjecia? Ups, nie doczytalem dokladnie ponizej. Zajeta powiadasz, ale popatrzec zawsze mozna.... vcarter -> GRATULACJE !!!!!!! Moze troche spoznione, ale zawsze. Ale czy jestes pewien, ze byles pierwszy ? ;-) A tak poza tym, to zaczynam wpadac w kompleksy przez te zdjecia :) Pijus -> Oooooo skanie, no tak, tylko cos sie nie mozemy z Wujaszkiem dograc, ale bedzie napewno !!! Sabazios -> i pewnie wlasnie Ciebie caluje....masz SLICZNY nosek!!! ;-) mały_miś -> wcale nie jestes taki maly :) Coz moge powiedziec, brawo dla odwaznych i czekamy na wiecej !!!! :) Pozdrawiam, Cacula

10.05.2002
13:18
smile
[32]

Cacek [ Konsul ]

Cisza na planie!!!!!!! Ciiiiiiicho !!!!!!! Cos slysze.....ciii......tak, slysze....slysze juz te rozgrzane do czerwonosci skanery, ktore ledwo wytrzymuja ten nawal super zdjatek, ktore tu nam zaraz wrzucicie! Ach, ten mily warrrrrrkot przesuwajacych sie linijek CCD......o i slysze tez jeden bebnowy!!!! Tylko tak dalej :-)

10.05.2002
16:05
[33]

jez [ Pretorianin ]

swego czasu założyłem identyczny wątek, ale skasowali go zaraz "dla dobra naszych połówek" - moderatorzy stwierdzili, że zamieszczone zdjęcia zaraz trafią na strony xxx :) ciekawe dlaczego...

10.05.2002
17:12
[34]

trustno1 [ Born Again ]

Aaaaaa, co tam... Zasluzyla. Chciaz moja dewiza zyciowa brzmi trustno1, jej musze ufac. To Asia i Jas, z tym, ze Jas jest jeszcze w srodku. Fajny chlopak, nie????? p

10.05.2002
20:42
[35]

jez [ Pretorianin ]

dobra to maoja Patrycja :)

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.