GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Fahrenheit - gra roku? Moim zdaniem tak.

10.08.2005
11:03
smile
[1]

Elum [ Generaďż˝ ]

Fahrenheit - gra roku? Moim zdaniem tak.

Wprawdzie na Fahrenheita (aka Indigo Prophecy) czekam już od miesięcy (a njusy o postępach w produkcji śledzę od początku), ale dopiero teraz, po dokładnym rozpracowaniu świeżutkiego playable demka mogę to powiedzieć ze stuprocentową pewnością - tak dobrze przy grze komputerowej nie bawiłem się od lat. Nawet Psychonauci, którzy w ostatnim roku kompletnie przysłonili mi Fahrenheita nie mają w sobie takiego ładunku grywalności co ta, mogłoby się zdawać na pierwszy rzut oka niepozorna, gierka.

Emocje na poziomie ICO, reżyseria na poziomie The Last Express. Mam nadzieję, że Fahrenheit zarobi jeszcze na utrzymanie swoich twórców, bo niestety zazwyczaj takie dopieszczane przez wiele lat perełki sprzedają się słabo. Ale może chociaż tym razem będzie inaczej. Trzymam kciuki.

A wszystkim którzy jeszcze nie grali gorąco polecam demo. Naprawdę. Warto ściagnąć te 300 MB i zastanowić się nad ewentualnym zakupem. Tym bardziej, że premiera już niedługo (LEM planuje wpuścić grę na półki sklepowe 16 września).

10.08.2005
11:10
smile
[2]

jackowsky [ JVC ]

Czy ja dobrze widzę...?! Zgodnie z tym co napisali w planie wydawniczym LEM wyda to w wersji PL. Super.

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-08-10 11:05:19]

10.08.2005
11:11
smile
[3]

Marcinwks [ Andrzej Kmicic ]

Muszę przyznać, że nie słyszałem o tej grze zbyt wiele (myślałem, że to jakiś kolejny FPS;/), a tu proszę, jaka miła niespodzianka. Akurat jestem na etapie kończenie Still Life i pomyślałem, że fajnie by było zagrać w coś podobnego. Długo nie musiałem czekać, a tu Fahrenheit. Zaraz ściągne sobie demko i wszystko przejrzę, co i jak.

10.08.2005
11:22
[4]

Elum [ Generaďż˝ ]

jackowsky ---> A ja mam cichą nadzieję, że to będzie wersja kinowa. Dubbingu nie zniosę (będę sprowadzał z UK).

Marciwks ---> Ja też dosyć długo nie byłem pewny, jak właściwie tą gierkę zakwalifikować. Adventure? Nie do końca. Action-adventure? Tym bardziej.

Generalnie to coś pomiędzy tradycyjną przygodówką ze sterowaniem a'la Grim Fandango, a filmem interaktywnym. David Cage (autor i reżyser) lubi określenie "interactive drama".

10.08.2005
11:25
[5]

jackowsky [ JVC ]

Elum-->Ja również nic nie mam przeciwko wersji kinowej. A najlepiej gdyby zrobili dodatkowy CD-ROM z polonizacją, wtedy kto chce gra w polską, a kto chce w angielską wersję.

Demko mam już ściągnięte od dłuższego czasu i mam nadzieję, że w ten lekko przedłużony weekend będę miał czas do niego zajrzeć.

10.08.2005
22:55
smile
[6]

Marcinwks [ Andrzej Kmicic ]

Właśnie przeszedłem demo na parę sposobów i muszę przyznać, że gra zrobiła na mnie piorunujące wrażenie. Z niecierpliwością oczekuje jej rynkowego debiutu.

10.08.2005
22:58
smile
[7]

techi [ Legend ]

To ma być przygodówka?:)
Lol, a czekałem na kra\wawy FPS:D

10.08.2005
23:00
[8]

^Piotrek^ [ Toilet Tantalizer ]

Oj tak, przy Fahrenheicie to już nie wiadomo czy gra, czy doskonale zrobiony interaktywny film. Na dobrą sprawę, można powiedzieć że to takie pecetowe Shenmue wymieszane z przygodówką. Nie mniej, demko robi piorunujące wrażenie. A intro ma chyba lepsze od samego FEAR. :-)

10.08.2005
23:27
smile
[9]

piokos [ Mr Nice Guy ]

Zaciągnę dziś w nocy. Wieeele dobrego czytałem o tej grze (na pierwszą wiadomość o niej trafiłem chyba ze 2 lata temu). Mam tylko nadzieję, że ta gra nie straszy ale wywołuje emocje. Bo krwawych tandet silenthilllike nie lubię.

Wiem że ta gra jest przeznaczona również na konsole, czy na PC nie ma problemów ze sterowaniem na padzie (bo ci twórcy to potrafią dużo zepsuć)?
Jak z długością demka (5 min. i po ptokach czy trochę więcej)?

Opinię o nim napiszę jak zagram :).

10.08.2005
23:35
smile
[10]

Belert [ Generaďż˝ ]

Z tymi grami roku to lepiej poczekaj aż w to zagrasz , widzialem wiele gier które mialy byc super a wychodzil zonk.

10.08.2005
23:36
smile
[11]

Marcinwks [ Andrzej Kmicic ]

piokos---> ze sterowaniem (mysz+klawiatura) nie ma problemów. Długość demka = 3 minuty.;) Za to długość intra (nie można pominąć) = 10 minut.:D:D:D:D:D:D

10.08.2005
23:49
[12]

radosh [ Major Enterprise Edition ]

Obejzalem trailer na stronie i musze powiedziec, ze bardzo milo sie zaskoczylem. Wlacze demko do sciagania to rano stestuje ta obiecujaco gre...

11.08.2005
00:14
smile
[13]

bone_man [ Powered by ATI ]

Nie to, żebym wył z zachwytu nad tą grą, ale jednak ma w sobie coś! Demo krótkie, ale niesamowicie ciekawe. Gra na pewno będzie oryginalna (już jest) i ciekawa, co do tego nie ma wątpliwości. Słyszałem kilka razy o tej grze i ogólny koncept nie przypadł mi do gustu, jednak po demku zmieniłem trochę zdanie.
Mam nadzieję, że gra będzie hitem.

Gra jest robiona przez Quantic Dream. Pamiętacie, co oni zrobili?:) Odpowiedź to oczywiście Omikron: The Nomad Soul - gra jak dla mnie genialna, która się nie starzeje ani trochę. :)
Już to świadczy o Fahrenheicie in plus.

11.08.2005
00:25
[14]

.Jacek 99. [ Senator ]

Demko calkiem przyjemne, ale nic wybitnego soba nie przedstawilo.Os fabularna (to co widzialem w demie i zalaczonym trailerze) wydaje sie byc srednia, sposob prowadzenia rozrywki rowniez (oj panie, jakem zaciagal typa na kibel to sie niezle zdenerwowalem, kto wymyslil zeby na zmiane wciskac prawo-lewo, juz za czasow c64 nie moglem tego zniesc...) reszta (sterowania) ogolnie bardziej pod konsole a nie pc.

Pomysl fajny, ale wolalbym cos bardiej realistycznego, a nie te potworki i tajemne moce.


W pelna wersje zagram, ale nie czekam na to (po demku spodziewalem sie znacznie wiecej, dostalem sredniaka, no moze troche ponad, ale nieznacznie).

11.08.2005
00:39
[15]

Dagger [ Legend ]

==>.Jacek 99.
Ja sądzę że to nie potworki i tajemne moce ale jedynie psychiczne wnętrze bohatera :)
Świetny pomysł. Boje się tylko że jeśli cały czas będziemy działać pod presją czasu to nie będzie miejsca na zastanawianie sie nad fabułą.

BTW Co robie źle że nie mogę posłużyć się porządnie mopem?

11.08.2005
09:08
[16]

Elum [ Generaďż˝ ]

techi ---> Taaak. Bo krwawych FPS'ów wyszło w tym roku dopiero 20 :/

piokos ---> Demo jest krótkie, ale za to spokojnie można je przechodzić kilka razy, za każdym razem odkrywając coś nowego. Mnie to zajęło kilka godzin :)

Dagger ---> Z tym czasem to jest tak, że gdy już wiesz co robić wyrabiasz się bez problemu.

A co do sterowania (pewnie już rozpracowałeś, ale... ;)). Trzymasz LPM i jedziesz myszką góra, dół, góra, dół (tak jak pokazuje ikonka). W pierwszej chwili też byłem lekko zdezorientowany, ale teraz szczerze mówiąc nie wyobrażam sobie innego sterowania dla tej gry. Proste, intuicyjne... i wogóle nie zalatuje konsolami ;)

11.08.2005
09:19
smile
[17]

Verminus [ Prefekt ]

Najlepsze jest to, że gra ma wyjść w Polsce i nie trzeba kombinować ze sprowadzeniem z GB. Cena też niczego sobie 59,90 zł. Nic tylko czekać do września.

11.08.2005
09:22
smile
[18]

eJay [ Gladiator ]

Po takiej cenie beda to sprzedawali??

11.08.2005
09:24
smile
[19]

Dagger [ Legend ]

==>Elum
Gesty myszy są dla mnie naturalne - korzystam z Opery :)

Czyli mopem trzeba pomachać w obie strony - nie zauważyłem :)

11.08.2005
09:26
[20]

Verminus [ Prefekt ]

eJay --->
Yeap :)
\/ \/ \/

11.08.2005
09:27
smile
[21]

eJay [ Gladiator ]

No to gut:) Przynajmniej wiem, ze gra trafi na moją poleczke:)

11.08.2005
09:27
smile
[22]

Kompo [ arbuz luzem ]

Gierka będzie rewelacyjna, nie mogę się doczekać września. Oby zrobili lokalizację kinową.

Fahrenheit pozamiata. :D

11.08.2005
10:39
[23]

Marcinwks [ Andrzej Kmicic ]

Hm, gra ma kosztować niecałe 60 zł, a więc w sklepach powinna być nie za więcej jak 50.:D Szkoda tylko, że do premiery ponad miesiąc.:(

11.08.2005
10:46
[24]

Karl_o [ APOCALYPSE ]

Wymagania....jakie sa wymagania? Bo nie wiem czy nie bede musial kompa ulepszac dla tej gry....

11.08.2005
10:59
[25]

Elum [ Generaďż˝ ]

Z oficjalnego źródła:

Windows 98SE/Me/2000/XP
Pentium III 800 MHz or faster
256 MB RAM
510 MB HDD
32 MB Hardware T&L compatible video card*
Windows 98SE/Me/2000/XP compatible sound card
DirectX version 9.0c or higher

*32 MB video cards with no support of hardware T&L, such as the Nvidia Riva TNT or any Intel integrated video card, are not supported.

11.08.2005
11:00
[26]

jackowsky [ JVC ]

Elum-->To są minimalne czy zalecane?

11.08.2005
11:02
[27]

Elum [ Generaďż˝ ]

jackowsky ---> Innych w pliku readme dema nie ma. Więc chyba minimalne zalecane :)

11.08.2005
11:07
[28]

Marek z Lechem [ Konsul ]

U mnie na Duronie850 i R9000pro z wszystkim na maks[no prawie- bez aa i takich tam bzdetoow] w demko gralo sie ok...
No i wreszcie jakaś nowatorska przygodówka bez durnych zagadek- wszsytko logiczne i wszystko można na wiele sposobów rozwiązać- z tego baru demowego to nawet mozna od razu wybiec i lecieć do teksówki...

11.08.2005
11:15
[29]

Elum [ Generaďż˝ ]

...co z kolei później pewnie będzie miało swoje konsekwencje w fabule (świadkowie, którzy widzieli uciekającego, zakrwawionego człowieka i tak dalej).

I to jest piękne :)

11.08.2005
12:00
[30]

Gonsiur [ Angel of Death ]

Kurde tyle ciekawych produkcji na raz :/ az sam nie wiem w co grac :). Za chwilke zassam demo i zobaczymy, czy Fahrenheit mi sie spodoba :).

11.08.2005
12:34
[31]

jackowsky [ JVC ]

...co z kolei później pewnie będzie miało swoje konsekwencje w fabule (świadkowie, którzy widzieli uciekającego, zakrwawionego człowieka i tak dalej).

Oby to tylko dobrze pomyślane, logicznie powiązane i bez bugów...

11.08.2005
12:56
smile
[32]

Mistrz Giętej Riposty [ Zrób koledze naleśnika ]

Sciagnalem to demo i nie zaluje.

Jedna z niewielu gier, z w miare dobrym, logicznym scenariuszem, narracja.

Gra skojarzyla mi sie z filmami Davida Lyncha, tym bardziej, ze muzykę robił Angelo Badalamenti. Rzadko sie zdarza taki gwiazdor w grach, ale w poprzedniej grze Quantic Dream, tez nie bylo zle - glowny motyw wykonywał bowiem David Bowie ( o dziwo, on rowniez wpsolrpacowal z Davidem Lynchem przy "Lost Highway", krag sie wiec nieco zamyka ).

Jest napiecie, jest tajemnica, i jest ciezka atmosfera. ]

Z drugiej strony mam kilka zarzutow do Fahrenheita jako gry.

Kto wymyslil to sterowanie? Rzeczywisciem, trafne bylo skoajrzenie z Shnemue. Ale tutaj jest tego jeszcze wiecej, wlasiciwe ZA DUZO. Gra zaczyna przypominac popularne w polowie lat 90-tych interaktywe filmy, w ktorych klikamy raz na jakis czas, aby obejrzec dlugie sekwencje filmowe - tyle, ze tutaj tworzone sa one technika 3D.

Zawodzi takze troche praca kamery - nie moglby byc to w wypadku PC standardowy widok TPP zza glowy? A nie takie statyczne kamery... suwanie myszka i klawiatura bywa meczace.

Ale mimo to, postaram sie te gre kupic, do sterowania przyzwyczaic, bo wyglada na to, ze bedzie z tego kawal dobrej, ciekawej i orginalnej gry.

Rekomendacja jest!

11.08.2005
12:59
[33]

Mistrz Giętej Riposty [ Zrób koledze naleśnika ]

Ach... i jeszcze.

Mopem macha sie gora-srodek-gora...

ja, podobnie jak Dagger uzywam Opery, ale w grach tego nei lubie. Machanie mysza zabilo imho tak swietna gre jak Black and White, oby nie zabily tej!

11.08.2005
13:42
smile
[34]

Elum [ Generaďż˝ ]

"Zawodzi takze troche praca kamery - nie moglby byc to w wypadku PC standardowy widok TPP zza glowy? A nie takie statyczne kamery..."

Litości! Tylko nie to! Przecież ta gra ma stwarzać wrażenie oglądania filmu. Jak sobie to wyobrażasz z widokiem TPP?

11.08.2005
13:48
smile
[35]

Marcinwks [ Andrzej Kmicic ]

Mistrz Giętej Riposty---> już wolę zmieniać kamerę, co zresztą nie jest zbyt uciążliwe -ppm, niż nie mieć takiej możliwości, jak to było w SH3 i rzucać kur... co 5 minut.

11.08.2005
13:49
[36]

Dagger [ Legend ]

Ja do kamery i sterowania też się musiałem przyzwyczajać pomimo praktyki np. w Grim Fandango.
Może w pełnej wersji będzie więcej możliwości w opcjach sterowania i kamery.

A cena zachęcająca - oby tylko zrobili kinówkę, optymalnie z wyborem języka.

11.08.2005
14:04
[37]

Mistrz Giętej Riposty [ Zrób koledze naleśnika ]

Elum wyobrazam sobie. Czy Mafia albo GTA nie dawalo takich mozliwosci filmowej prezentacji akcji? Moim zdnaiem TPP to optymalna, wypracowana przez lata na PC wizualizacja + sterowanie. A teraz, przez konsole wszystko to idzie w gruzy i wracamy do jakis eksperymentow z niewygodnym sterowaneim i kamerami.

Na co mi filmowy nastroj, jak nieintuicyjnie steruje.

Fahrenheit to dla mnie wybitna gra a fatalnym sterowaniem. Obym sie przyzwyczail w pelnej wersji.

11.08.2005
14:17
[38]

Dagger [ Legend ]

==>Mistrz Giętej Riposty
Nie rozpędzajmy się tak - dla mnie na razie F. jest gra z oryginalnym ciekawym pomysłem ale czy będzie wybitna? Oby nie spieprzyli fabuły.

11.08.2005
14:29
[39]

Elum [ Generaďż˝ ]

Moim zdnaiem TPP to optymalna, wypracowana przez lata na PC wizualizacja + sterowanie.

Wypracowana przez lata, ale czy najlepsza? Mnie się raczej wydaje, że to takie bardziej "iście na łatwiznę" ;) ze strony developerów. Zamontować kamerkę "na wysięgniku" trzy metry za głównym bohaterem i jazda. Nie chcę się kłócić, bo to oczywiście kwestia gustu/przyzyczajeń, ale mnie zdecydowanie bardziej podoba się rozwiązanie problemu a'la Quantic Dream. Tradycyjny widok TPP zwyczajnie działa mi na nerwy.

I żeby wszystko było jasne. W życiu nie miałem konsoli :)

"Oby nie spieprzyli fabuły."

Nie ma obawy. Przy większości współczesnych gier akcji FPP, TPP i cRPG musieli by się naprawdę bardzo postarać, żeby wymyślić coś głupszego :)

11.08.2005
14:47
smile
[40]

piokos [ Mr Nice Guy ]

Demo bardzo fajne. Myślałem, że te szyby nie są przezroczyste, a jednak się myliłem. Gliniarz wyszedł z kibla i wydaje rozkazy ;)

Gram na padzie więc do sterowania bohaterem nie mam zastrzeżeń. Cieszy fakt, że jest tyle alternatywnych dróg toczenia akcji.

Czytałem, że będziemy kierować naszym bohaterem z dema jak i policjantami prowadzącymi śledztwo oraz księdzem (może będzie msza do odprawienia ;P). Czyli będziemy np. zbierać ślady któe zostawiliśmy grając mordercą :). Robi się naprawdę ciekawie.

Klimatem gra przypomina mi Maxa Payne'a, a lubię klimaty noir. Jedno co mi się nie sopdobało (mam nadzieję że ostatnie) to to, że w grze mają być jakieś potwory (w zajawce widać jakieś gigantyczne roztocza, tego nie lubię).

Gra zrobiona z głową.

p.s. Jeszcze miałem czas na siku :D.

11.08.2005
14:51
smile
[41]

alexej [ Piwny Mędrzec ]

W gruncie rzeczy jestem wymagającym graczem, ale demko bardzo mi się spodobało. Oryginalność, ciekawe wykonanie. Fajny jest motyw z "szybkimi decyzjami" (np gdy wychodzimy z baru nie płacąc za jedzenie). Sterowanie sprawiało kłopoty tylko na początku, potem staje się dośc intuicyjne. Kamery - fajna sprawa, imho lepiej się sprawdzają w tego typu grze niż TPP. Przyznam, że wylądowała na mojej liście gier oczekiwanych z niecierpliwością. Może być naprawdę coś fajnego.

11.08.2005
14:53
[42]

Mistrz Giętej Riposty [ Zrób koledze naleśnika ]

Poczytalem co nieco na www.

Bedziemy kierowac czworka bohaterow, ktorych poczyannaia beda wzajemnie na siebie wplywac.

Mam nadzieje na jeszcze jedna rzecz - gra ma skladac sie z aktow, ale chcialbym, zeby poza glowna sciezka, pozwalala na pewna doze nieliniowosci i swobody w zwiedzaniu miasta - tak jak bylo to we wspanialym Omikron, gdzie moglismy po prostu szwendac sie po barach i skepach, jezdzic taksowka i wcialac w nowe postaci. Tutaj tez widzialem na teaserze pojedynki bokserskie, jazde taksowka, siedzenie w pubach - obo bylo to niewyrezyserowane i spontaniczne...

11.08.2005
17:26
smile
[43]

banan91 [ Pretorianin ]

Moim zdaniem ta gra zasluguje w 100 procentach an Gre roku :]
Grafa niezla muzyka swietna a klimat porywajacy :D Juz odkładam te 60 zlotych :] Oby niczego nie spartolili !!!!! :P

11.08.2005
21:01
smile
[44]

Elum [ Generaďż˝ ]

Mistrz Giętej Riposty ---> Widzę, że chciałbyś z Fahrenheita na siłę zrobić action-adventure (lub co gorsza klon GTA). Ale niestety. Nie da rady :D

11.08.2005
22:29
[45]

Dagger [ Legend ]

Ja też nie chciałbym widoku TPP.

Tak jak jest jest nieźle ale cieżko się przyzwyczaić - szczególnie do odniesienia sterowania do kamery. BTW Do czego służy drugi set przycisków sterujących w opcjach?

Da się całkowicie zmyć ślady z podłogi? Tak że policjant nie znajdzie ciała?
BTW Gadaliście z policjantem? :)

A co do spieprzenia fabuły - ja bym się bał że za bardzo odjadą w stronę Strefy 11 :P

11.08.2005
22:37
[46]

Mistrz Giętej Riposty [ Zrób koledze naleśnika ]

Elum - albo cos na ksztalt Shenmue albo Omikrona. Ale czy to zle ? ;)

Dagger - wydaje mi sie, ze do sterowania w niektorych momentach gry dwiema postaciami na raz.

11.08.2005
22:52
[47]

Soldamn [ krówka!! z wymionami ]

czyli ta gra ruszy na gf2 32 mb i 256 mb ramu ?? moze nareszcie uda mi sie zagrac w jakas fajna gre z dobra grafika :)

11.08.2005
22:54
[48]

Mistrz Giętej Riposty [ Zrób koledze naleśnika ]

Soldamn - pewnie tak, jako "multiplatofrmowka PC + konsole", nie poraza graficznymi szmelcami (choc jest ladna i estetyczna, tyle mi do szczescia starczy) , i wymagania ma niskie. Sprobuj demo. U mnie chodzi idealnie w max detalach, a sprzet tez slabizna, i rowniez 256 MB tylko.

12.08.2005
09:49
[49]

Elum [ Generaďż˝ ]

Mistrz Giętej Riposty ---> To źle (z tym kształtem), bo ja na przykład liczyłem na to, że Fahrenheit nie będzie kolejnym Omikronem. I miałem cichą nadzieję, że Quantic Dream ze swoją nową grą skręci w kierunku fabuły, a nie akcji i klimatów TPP. To po pierwsze.

Po drugie. Wcześniej pisałeś coś o "nieliniowości i swobodzie w zwiedzaniu"? Ale przecież Fahrenheit dokładnie taki właśnie będzie! Będzie do pewnego stopnia nieliniowy, będzie swoboda w przemieszczaniu się pomiędzy lokacjami. Różnica polega na tym, że tym razem ekipa Quantic Dream postawiła na JAKOŚĆ, a nie ILOŚĆ. Po co mam szwędać się po trzydziestu barach w mieście, które poza lokalizacją praktycznie nie różnią się od siebie? Albo łazić po sklepach i w każdym oglądać tego samego sprzedawcę (tylko z inną teksturą twarzy)? Ja chcę mieć w grze JEDEN bar, JEDEN sklep, ale za to maksymalnie dopieszczony, z "żywymi" postaciami, a nie NPC'ami, którzy potrafią powiedzieć tylko "Hi", albo "Hello". Wolę grę, która zamiast oferować pełną swobodę biegania i rozwalania stalowym prętem wszystkich szyb w mieście, daje do dyspozycji tylko jedną szybę, ale za to z 10 wariantami konsekwencji na wypadek jej rozbicia. Jak w życiu :)

12.08.2005
10:40
smile
[50]

sammy-s [ Pretorianin ]

Jesteś niepoprawny Elum - tyle krzyku o nic :P. Nie no oczywiście w tej cenie kupię (albo załatwię sobie do recenzji, to zależy co będzie prostsze), ale naprawdę nie ma się nad czym przesadni podniecać - ani to to jakieś przesadnie ładne graficznie, ani fabularnie, może jedynie, sądząc po demie oczywiście, ująć wielowątkowością ;).

12.08.2005
10:43
smile
[51]

piokos [ Mr Nice Guy ]

ładne graficznie

to jest .... przygodówka a nie FPS :P, nie musi być śliczne i dopieszczone graficznie.

12.08.2005
10:57
[52]

sammy-s [ Pretorianin ]

Oj, piokos, w dzisiejszych czasach wszystko się liczy. Wyobraź sobie taką Syberię albo TLJ w grafice Monkey Island 1 w dzisiejszych czasach - dno totalne to by było ;).

12.08.2005
19:00
[53]

Elum [ Generaďż˝ ]

sammy ---> Nie wyszła Ci ta prowokacja ;)

piokos ---> Błąd. Musi być śliczne i dopieszczone (i zresztą jest). Nie musi tylko korzystać z najdroższego engine'u.

12.08.2005
19:39
[54]

Vistorante [ teh_pwnerer ]

Zastanawiał się ktoś po jaką cholerę został umieszczony ten mop skoro i tak nie można zmazać całkowicie śladów krwi?

12.08.2005
20:48
[55]

blood [ Killing Is My Business ]

Vistorante - moze trzeba jeszcze zdobyc plyn do mycia podlog ;) pronto or smth ;p

13.08.2005
09:09
[56]

Elum [ Generaďż˝ ]

Vistorante ---> Dobre pytanie. Wychodzi na to, że ten mop to zwykły gadżet, który nie ma żadnego wpływu na fabułę :)

13.08.2005
09:33
smile
[57]

eJay [ Gladiator ]

Vistorante-------->Ten mop znacznie przedluza twoje szanse na ucieczke:)

13.08.2005
11:37
[58]

Dagger [ Legend ]

Najlepsze i tak jest rozwiązanie z wybiegnięciem od razu :)
Tylko sterowanie nieco przeszkadza.

13.08.2005
11:52
[59]

Elum [ Generaďż˝ ]

Dagger --> W demie może tak. W pełnej wersji - nie sądzę. Taksówkarz poda dokładny rysopis, w metrze to już wogóle dziesięć milionów świadków się znajdzie. Jednym słowem - przejeb... ;)

13.08.2005
12:06
[60]

Isam [ Generaďż˝ ]

wyglada swietnie byleby mozna bylo kupic to po angielsku

13.08.2005
12:33
smile
[61]

oksza [ Senator ]

Gra faktycznie może być ciekawa.

Początek robi bardzo fajne wrażenie, ale czy tylko mnie to się skojarzyło z Max'em Payne? U Payne'a motorem była nienawiść, tutaj będzie poczucie winy, ale tak czy siak klimat zaszczucia i pościgu, zaśnieżone miasto... to jest to :)

Sterwanie wymaga przyzwyczajenia nawet dla operowców, bo w Operze gesty wykonuje prawym a nie lewym przyciskiem. klawaiturowe chodzenie... no cóż, niektórzy mówią że to była jedyna wada Grim Fandango - mnie tam jakoś specjalnie nie przeszkadza.

Mam nadzieję że ktoś się postara i albo zrobi bardzo dobrą polską wersję, albo przynajmniej dadzą nama zainstalować w oryginale.

BTW: Komus udalo sie opuscic "stress factor" do zera? :)

13.08.2005
12:47
[62]

Dagger [ Legend ]

==>oksza
Mnie się skojarzyło z Maxem - podobna pogoda, właściwie grafika też.

Też pomyślałem o dobiciu do zera - trzeba spróbować :)

13.08.2005
13:21
[63]

Dagger [ Legend ]

Właśnie przetestowałem - da się sprowadzić formę psychiczną bohatera do zera.

13.08.2005
13:36
smile
[64]

piokos [ Mr Nice Guy ]

oksza => nie tylko Tobie :):

Klimatem gra przypomina mi Maxa Payne'a,

Dagger => właśnie mnie ciekawi, jaki wpływ na bohatera/otoczenie będzie miała forma psychiczna naszego podopiecznego

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-08-13 13:34:49]

13.08.2005
14:11
[65]

Elum [ Generaďż˝ ]

"Mam nadzieję że ktoś się postara i albo zrobi bardzo dobrą polską wersję, albo przynajmniej dadzą nama zainstalować w oryginale."

CD Projekt by nie dał. Na szczęście Fahrenheita wydaje u nas LEM ;)

"Właśnie przetestowałem - da się sprowadzić formę psychiczną bohatera do zera."

Poważnie? :o Będzę musiał przetestować. Robi wtedy coś ciekawego (na przykład inaczej rozmawia z policjantem)?

13.08.2005
14:45
[66]

Robi27 [ VISCA EL BARCA !!! ]

Zapowiedz wydaje sie byc bardzo interesujaca,
tylko dlaczego musi byc taka brutalna, dla mnie nie stanowi to duzego problemu, ale zwroccie uwage ile dzieciakow zobaczy to intro, zgrozaa.

13.08.2005
14:51
[67]

Elum [ Generaďż˝ ]

Robi27 ---> Obawiam się, że dla "dzisiejszych" dzieciaków Fahrenheit może być zbyt łagodny ;)

13.08.2005
15:04
[68]

Robi27 [ VISCA EL BARCA !!! ]

tym bardziej jest to przerazajace

13.08.2005
15:16
[69]

Dagger [ Legend ]

==>piokos
W demie cieżko to przetestować, w ogóle opcje rozmowy tam nie występują - w ciągu gry ma być chyba wybór opcji rozmowy pod presją czasu. Więc myślę że forma psychiczna będzie miała na to wpływ.

==>Elum
Niestety zawiodłem się - nie będe zdradzał co się dzieje ale daje to odpowiedź co do jednej z ról pełnionych przez wskaźnik formy psychicznej.

Obejrzenie filmiku z tworzenia gry trochę mnie zmartwiło - czy nie wrzucą za dużo akcji do gry?

13.08.2005
19:09
[70]

Elum [ Generaďż˝ ]

Dagger ---> Akcja będzie, ale filmami promocyjnymi, zwiastunami itp. bym się nie sugerował. Wiadomo, że tam zawsze pakuje się najbardziej dynamiczne ujęcia.

13.08.2005
21:22
smile
[71]

Hitmanio [ KG 21 ]

Grałem w demko, UBÓSTWIAM gry z możliwością wyboru (czyt. że robisz co chcesz, nie to co ci program każe), 16 września wyjdzie... MIODZIO! :) Bedzie co w Weekendy grać :)

20.09.2005
21:34
smile
[72]

Salado [ Pretorianin ]

ja pierdole :[[[[[[[ pisałem 15 minut moje wrażenia z dema i wyskoczył mi błąd :[[

streszczając: grałem, jest dobrze

20.09.2005
22:53
[73]

Elum [ Generaďż˝ ]

Dlatego dłuższe posty przed opublikowaniem warto wrzucać do notatnika :)

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.