GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Do ludzi bedacych czesto na weselach!

04.08.2005
21:26
[1]

Saluteer [ Generał ]

Do ludzi bedacych czesto na weselach!

Sorry zaa drugi topic dzisiaj, ale to pytanie od rodzicow. Orientuje sie moze ktos jaka kwote mniej wiecej daje sie jako prezent dla panstwa mlodych? Bo z prezentem samym w sobie ciezko bedzie, a nie mamy pojecia ile wypada dac?

04.08.2005
21:28
[2]

Łyczek [ The King of Football ]

moi rodzice dali 500 zł znajomym, podobno 250 zł od jednej osoby to minimum...

04.08.2005
21:28
[3]

blood [ Killing Is My Business ]

ludzie czesto mlodym daja jakis sprzet do domu typu dobry odkurzacz, mikrofalowka itp. ... to moze rownowartosc jakiegos sprzeciora ?

04.08.2005
21:29
smile
[4]

RealRufus [ F E A R ]

Zależy jakie pokrewieństwo... Jak ostatnio byłem u znajomych ( żadna rodzina ) to dałęm 200 zł. - może i mało ale był ciężki miesiąc ( 4 wesela :P ) i więcej nie miałem :))

Podobno ( to ze słyszenia te info ) daję sie mniej więcej tyle ile para wydała na "talerzyki" czyli np 150 za talerz na osobe - to daje sie 300 :))

04.08.2005
21:29
[5]

Saluteer [ Generał ]

Dzieki, a moze ktos jeszcze sie wypowie?

04.08.2005
21:30
[6]

blood [ Killing Is My Business ]

wes, zapraszaja cie na wesele i wes im jeszcze płać :P

04.08.2005
21:31
[7]

Saluteer [ Generał ]

blood ---> hehehe :) no kurcze.

04.08.2005
21:36
smile
[8]

toaster [ ]

Powiedz, że ojca i matke wyrzucili z roboty i nic nie masz :] lol A na serio to daj z 400 zł (ja bym tyle dał) :]

04.08.2005
21:37
[9]

Saluteer [ Generał ]

czyli co, 500 zł trzeba dac jesli sie prezentu nie kupuje?

04.08.2005
21:38
smile
[10]

RealRufus [ F E A R ]

Wyciągnij średnią ze wszystkich wypowiedzi i masz kwotę :))

04.08.2005
21:39
[11]

blood [ Killing Is My Business ]

taa, nie ma co sie rzucac za bardzo, nie ma lekko na tym swiecie :)

04.08.2005
21:40
[12]

Saluteer [ Generał ]

wolalbym zeby z 10 osob sie wypowiedzialo.

04.08.2005
21:40
[13]

Cainoor [ Mów mi wuju ]

500 zł to dobra suma. Zależy od tego, czy jesteś zamożny. Możesz dać i 1000 zł w trakcie "zbierania na wózek" i w czasie innych zabaw, a możesz dać i 100 zł w kopercie, jeśli krucho z kasą.

04.08.2005
21:41
[14]

erton [ Pretorianin ]

IMHO minumum to przyblizone koszta jakie mloda para poniesie w zwiazku z twoim przyjazdem (wesele, nocleg). Raczej chamstwem jest przyjsc cztero osobowa rodzina, nazrec sie do oporu, wypic 2l wodki i dac 50 zl :)

04.08.2005
21:41
[15]

Soldamn [ krówka!! z wymionami ]

hmm w takim razie na bardzo biednych weselach musiałem być, bo prezenty raczej były na poziomie 200-300 zł a nie 500 :)

04.08.2005
21:42
[16]

SlowEx [ Pretorianin ]

ja jade za 2 dni i starzy daja 500 zl ;]

04.08.2005
21:42
[17]

sasquath_ [ Pretorianin ]

tak kolo 500zl. liczy sie ze zaproszenie jednej osoby z alkoholem w lokalu to koszt okolo 150zl wiec 300zl od pary placa rodzice panstwa mlodych. wypada cos jeszcze dolozyc wiec wychodzi jakies 400-500zl. zalezy jak bliska jest to rodzina\znajomi.
milej zabawy

04.08.2005
21:42
[18]

Saluteer [ Generał ]

Czyli to 250 zł od osoby oznacza od nowozenca czy od osob ktore ida? Odemnie idzie 5 osob to musze 1000 zł dac?

04.08.2005
21:42
[19]

blood [ Killing Is My Business ]

ja bym dal wiecej w kopercie a nie wydawal na zabawy :P albo ew. sempil :P bo wrzucic do koperty 200 zl a potem na odbijanie panny wydac drugie tyle to bedzie lipa bo nikt tamtej kasy nie bedzie liczyc :) beda wiedziec tylko o tej w kopercie

04.08.2005
21:43
[20]

SlowEx [ Pretorianin ]

erton - hahahaha

u mnie 5 osob jedzie ;] 2 litry vudki to ja sam wpije i wezme jeszcze drugie tyle ja knie wiecje na droge ;]


ps . bede jechal autobusem , nie myslcie ze bym pil jakbym wracal autem ;]

04.08.2005
21:43
[21]

@[email protected] [ Horned Reaper ]

wes, zapraszaja cie na wesele i wes im jeszcze płać :P

Ale wesala za darmo nie robią :P

04.08.2005
21:44
smile
[22]

toaster [ ]

DAJ 400zł !!! Bosh .. :']

04.08.2005
21:45
[23]

SlowEx [ Pretorianin ]

toaster - mowisz jak idiotka jessica simpson :P

04.08.2005
21:46
[24]

blood [ Killing Is My Business ]

na tych weselach to mozna kokose zbijac, rodzice placa, kase zgarniaja mlodzi ;p

uu Saulterr pensyjka pojdzie ;p Ja mysle, ze jak nie masz pieniedzy to kupcie prezent za jakies 500-600 zl ... toc nikt nie bedzie sprawdzal ile jakies urzadzenie kosztuje

04.08.2005
21:46
smile
[25]

toaster [ ]

SlowEX->> Tak wiem oglodasz nowozencow <hahaha> :] LOL A dlaczego tak myslisz ?? :]

04.08.2005
21:46
[26]

erton [ Pretorianin ]

SlowEx --> No spoko, tylko musze sie ostrzec - 2 litry wodki sponiewiera cie w troche wiekszym stopniu niz to piwo wypite z kolegami na koloniach ;)

04.08.2005
21:47
smile
[27]

Child of Bodom [ CoB ]

SlowEx ----> No, chlopie jak wypijesz cztery litry wodki to bedziesz mistrz.

04.08.2005
21:47
[28]

SlowEx [ Pretorianin ]

erton- e tam :d jestem mocny :D nie raz sie tyle pilo :d

toaster - niestyy widzialme jedne glupi odcinke , od tamtej pory omijam to szerokim lukiem bo nie mgoe patrzec jaka ta jessica jest glupia

04.08.2005
21:48
[29]

SlowEx [ Pretorianin ]

Child of Bodom - 4 ?! po 4 bym nie zyl :d tyle ja wezme na drogie zeby bylo co pzonije z qmplam iwypic :D

04.08.2005
22:05
[30]

pao13(grecja) [ Call me Perzot ]

zalerz(z)y ile osob z soba "ciagniesz"... wydaje mi sie ,ze za osobe to 300zl

04.08.2005
22:07
[31]

Saluteer [ Generał ]

hmmm.... dzieki wszystkim :)

04.08.2005
22:08
smile
[32]

merkav [ Aguś ]

Zadko bywam ale jak bylem u brata to dalem tyle ile kosztowal "talerzyk" + 200zl za pare, w sumie 400 za mnie i narzeczona.

04.08.2005
22:14
[33]

Saluteer [ Generał ]

a moze nowozency sie wypowiedza co znajdowali w kopertach?

04.08.2005
22:15
smile
[34]

anksma1 [ BloodRayne ]

Widze że na drogich weselach bywacie.Jak sie daje w koperte to wiadomo że trzeba dac wiecej,dlatego najlepiej prezent kupic to zawsze taniej wyniesie.A najlepiej złozyc sie ze znajomymi to wtedy jeszcze taniej bedzie,ja tak robie;-))Pozaty uważam że każdy daje tyle ile ma,a nie tyle żeby sie koszta wesela zwróciły.Jeśli para młoda liczy na to że kazdy musi dac po 300 za pare aby zwrociło sie to ,co za nich zapłacili to po co robia wesele.Dla mnie goscie ktorzy przyjda na wesele nie musza kupwoac prezentów po 300 zl,ważne jest to że będą.A jeśli ktos nie pracuje,a zaprasza go kolezanka to trudno troche żeby dał te 300 zł.

04.08.2005
22:33
[35]

Zajcef [ Konsul ]

Bylem ostatnio na dwoch weselach. Na obu dalem po 100zl, niestety nie stac mnie bylo/jest na wiecej. Nigdy nie slyszalem o zadnym minimum czy o glupotach jakie piszecie. Daje sie tyle na ile dana osobe stac i koniec.

04.08.2005
22:37
[36]

garfield_junior [ Generał ]

Jak idzie od ciebie 5 osób to myśle że 800 powinieneś wyłuskać. Wszystko zależy jak stoisz z kasą, i jak duże wesele(wynajęcie sali, żarcie, może jakiś zespół za darmo nie jest...)

04.08.2005
22:45
[37]

Dorotkadk [ Konsul ]

to zalezy tez czy to bardzo bliska czy daleka rodzina

04.08.2005
23:00
smile
[38]

legrooch [ Legend ]

Spokojnie ludzie!!! On mówił o 4L na 10 lat!

04.08.2005
23:08
smile
[39]

Chupacabra [ Senator ]

jak ostatnio bylem na weselu z rodzicami to dawali 5 milionow zlotych :) Ale to bylo jakies 13 lat temu ;)

04.08.2005
23:10
[40]

Sizalus [ Generał ]

taaa, a mi mama do szkoly dawala codziennie 10 000 :)

04.08.2005
23:15
smile
[41]

Soll [ Protagonista ]

Papierowe Tysiaki w postaci Kopernika .. To było coś :-)

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.