GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Jak najtańszy zestaw do giercowania...

03.08.2005
15:34
[1]

hohner111 [ załamany życiem ]

Jak najtańszy zestaw do giercowania...

Wkurzyłem się na swojego kompa i zmieniam platforme na Athlona 64 bo Intel doprowadza mnie juz do szału...szykowałem się na starego Bartona ale wole coś nowszego jednak...

- Athlon 64 2800+ S754 - 379zł
- ABIT KV8-PRO 3d-EYE - 339zł

Razem: 718zł

2x512DDR 400Mhz Dual już mam, podobnie jak kartę graficzną ASUS 6800LE (16p,5v) 350/800Mhz...

przesiadka z Celerona D 2,66Ghz i ASRocka 775i65GV...

Jaki inny zestawik do 800zł z A64 i mobo z FireWire ?? Czy ten moze styka ?? Cena +/- 50zł

CO do grania to starczy mi by gierki chodzily 1024x768xHigh + FSAAx2 =)

03.08.2005
15:55
[2]

..ReD.. [ Generał ]

jnaprawde radze dolozyc do Venice 3000+ socket 939
i czyms na nf4 najlepiej DIF lub MSI

zupelna inna sprawa przy kreceniu no i procek w 0.09u a nie 0.13u

ostantnio skladalem wlasnie kuzynowi 2800+ 754 + ASUS K8N /9700pro/160gb/DVDRW do max 2000zł i tak teraz troche zaluje ze tej stowki wiecej nie mogl dac bo by juz na socket 939 bylo...

03.08.2005
16:02
[3]

goldenSo [ AnomaliA ]

@hohner111
Geforce na agp?

03.08.2005
16:06
[4]

..ReD.. [ Generał ]

takkk ;) asrock nie ma pci-E

03.08.2005
16:16
[5]

alien75 [ Konsul ]

hohner 111--- kup A 64 3000 na 754 ( jest szybszy od A 64 3000 na 939 ) starczy Ci na ok 1,5 roku grania w miarę komfortowo. - za dwa lata to tylko będę 2xcore rządziły i i tak będzie trzeba wszystko wymienić .
Jeśli chodzi o grafę to mam też asusa tylko że 6800 gt i gram we wszystko z detalami na max i AAx4 bez problemu - więc jak sobie odblokujesz do GT to będziesz miał spokuj.

odblokuj jeszcze dodatkową 6 jednostkę P.S. ( 5 jednostek P.S. mają 6800 a 6 - 6800 GT )

03.08.2005
16:17
smile
[6]

Bdx [ Senator ]

Tani i giercowanie sie wykluczaja..przynajmniej w moim slowniku :) ale tak jak napisal ..ReD.. lepiej troche dolozyc i byc juz ta jedna 'generacje' do przodu..

03.08.2005
17:00
[7]

hohner111 [ załamany życiem ]

NIE MOGE NIC JUZ DOLOZYC...800zl +/-50zł to MAX MAXÓW...

a co do 6 jednostki vertexów to jest uszkodzona więc mam 16 potoków i 5 vertexów...i taktowania 350/800Mhz i styka =)

Athlon 64 3000+ jest już wyraźnie droższy do 2800+...a do tego potrzebuje dobrą mobo i musze sie zmieścić w 800zł...

03.08.2005
17:05
smile
[8]

tomirek [ ]

Sony PS 2 ;) Spokojnie sie z budzetem zmiescisz :)

03.08.2005
17:12
smile
[9]

Voytas_WRC [ Rajdowiec ]

tomirek===> święta racja...

Ps. Wyprzedziłeś mnie swoim postem dosłownie o minutę =] Już miałem gotowego, gdy odświeżyłem stronę.

03.08.2005
17:20
[10]

hohner111 [ załamany życiem ]

serdecznie wale PS2...dla mnie konsole nie istnieją...:|

Pytam sie o proca + płyte dobrą za 800zł MAX i to Athlon 64 a nie PS2 ludzie...

03.08.2005
18:19
[11]

Voytas_WRC [ Rajdowiec ]

Zaznacz to na drugi raz w tytule wątku, ograniczony ignorancie...

Zestaw do giercowania, to nie tylko procesor i płyta.

03.08.2005
18:33
[12]

hohner111 [ załamany życiem ]

Voytas_WRC - chory jesteś na głowe? Nie masz nic do powiedzenia to sie zamknij...

Jak mowie o procesorze i płycie to znaczy ze chce procesor i płyte, mam juz ram i graficzną do giercowania wiec zostaje mi mobo i proc, bedziesz sie klucil ze nie napisal mobo i proc do grania ??

03.08.2005
18:43
smile
[13]

Hamil_Hamster [ Indiana Majonez ]

Najtańsze na czym można grać przyzwoicie :
Sempron 2800+ s754 - 235zł
Gigabyte K8NS - 260zł (jak chcesz OC to bierz DFI za jakieś 330zł)
Do tego można wziąść Artic Freezera 64 i kręcić tego proca, bo nowe Sempy na 0.09u kręca się jak szalone :)

03.08.2005
18:45
[14]

hohner111 [ załamany życiem ]

Hamil_Hamster - jakoś miejąc 800zł wole kupić A64 =) A co do OC to nie chce OC narazie =)

03.08.2005
19:08
[15]

Azazell22 [ Generał ]

Nigdy Sempronów !! to największy shit ;/ ...

03.08.2005
19:11
smile
[16]

karpiu_87 [ Brothers in Arms ]

hohner111 ---> napisz domnie na GG pomoge ci ;)

03.08.2005
19:14
[17]

Azazell22 [ Generał ]

Alien75 -- napisał

--- kup A 64 3000 na 754 ( jest szybszy od A 64 3000 na 939 )

hmm to był żart ?? :) ale oki uznałem to za żart i niesamowicie sie ubawiłem

03.08.2005
19:27
smile
[18]

Voytas_WRC [ Rajdowiec ]

hohner111===> spokojnie bo ci żyłka pęknie. Po drugie jesteś za smarkaty, żeby pisać cokolwiek o stanie zdrowotnym mojej głowy =]

Proponuję abyś pieniądze rodziców zamiast na części komputerowe, przeznaczył raczej na słownik ortograficzny... analfabeto =]

03.08.2005
19:32
[19]

hohner111 [ załamany życiem ]

Voytas_WRC - nie czuje sie smarkaty w sumie, 20 lat to moze mało ale na tyle duzo by mieć własne zdanie...

analfabeto? no ciekawe ciekawe ale ok, a co do pieniędzy to co zarobie to wydaje na to na co mam ochote, akurat pieniedzy rodziców nie dotykam, masz buzi =* i nie płacz już ok ?? =)

03.08.2005
19:42
[20]

Voytas_WRC [ Rajdowiec ]

Byłeś na paradzie wolności? =]

Dzięki za buziaka, ale ja wolę dziewczyny =]

Niby masz 20 lat, ale twoja elokwencja jest na poziomie 15-latka. Nie obrażając tej kategorii wiekowej.

Ps. Zwracając się do ciebie "analfabeto" miałem na myśli... to:

"(...)bedziesz sie klucil ze nie napisal mobo i proc do grania ??(...)"

Pozdrawiam! =]

03.08.2005
19:49
smile
[21]

Voytas_WRC [ Rajdowiec ]

Oczywiście chodziło o paradę równości, czy jak ją tam zwą. Nie orientuję w światku homo itp, więc wybacz moje ignoranctwo =] Jednak wierzę, że tacy jak ty, kiedyś w końcu również znajdą tę drugą połówkę =]

03.08.2005
20:15
[22]

hohner111 [ załamany życiem ]

bedziesz sie klucil ze nie napisalem mobo i proc do grania ?? - tak miało być, z resztą nie ważne, nie chce się kłucić, pozdro =) A gejem nie jestem =)

Dobra zdecydowane tak jak pisałem 2800+ i ABIT i musi mi starczyć na rok =)

03.08.2005
20:22
smile
[23]

karpiu_87 [ Brothers in Arms ]

Za 800zł leprzy zestaw bym zrobił ale ty hohner111 niechcesz domnie napisać na GG to nic nie zdziałam ;)

03.08.2005
20:34
[24]

Voytas_WRC [ Rajdowiec ]

hohner111===> drogi kolego z forum GOL`a... Chodzi mi o słowo:

klucil =]

karpiu87===> nie "leprzy", tylko "lepszy. Oh my God, a pomyśleć, że kiedyś moja polonistka uważała mnie za totalnego antyhumanistę =]

03.08.2005
21:19
[25]

hohner111 [ załamany życiem ]

WRC ---> LOL, zawsze myslalem ze sie pisze przz U wiec moj blad...sorry =)

Karpiu - odezwij sie na GG jeszcze raz =) S939 ma ten + ze ma Dual DDR ale ten minus ze za ta kase nie dostane naprawde dobrej mobo =(

04.08.2005
23:55
[26]

hohner111 [ załamany życiem ]

No i stało się, ojciec zamówił mi sprzęt po długich rozmowach na temat komponentów...mimo szczerych chęci wyszło na 754...

W sumie jestem zadowolony ale moglo to byc jednak 939...

- Athlon 64 2800+ OEM
- |cooler| AC Silencer Ultra 64TC
- MSI K8N-Neo FSR
- GeIL 512MB PC-400 CL2.5 (2.5-6-3-3)

Nie jest źle...mogło być lepiej, jest tanio =)

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.