GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Oszczedna kampania wyborcza :D

28.07.2005
20:20
smile
[1]

LooZ^ [ be free like a bird ]

Oszczedna kampania wyborcza :D

Przed chwila przemowil do nas w najlepszym czasie antenowym wodz narodu, swiatla postac polskiej lewicy, ponadpartyjny, prezydent i marszalek wszystkich Polakow Wlodzimierz Cimoszewicz. Do konca nie wiem po co przemawial, ale po zakonczeniu jego przemowienia wszystko stalo sie jasne. Na wskutek tabliczki "platne ogloszenia wyborcze" ktore pojawila sie po chwili... Po chwili ogladalismy tych bandytow i degeneratow... No, patrzcie panstwo, co za uczciwy polityk z tego marszalka, powiedzial ze nie bedzie wydawal wielkich sum na kampanie i nie wydaje... bo po co ? :D

28.07.2005
20:22
smile
[2]

snopek9 [ Legend ]

Bardzo sie ciesze, powinien jak najczesciej korzystac z przywileju bycia marszalkiem, dzieki temu jego poparcie ma szanse wzrosnac.

Jak widac mam inny poglad na ta sprawe...

28.07.2005
20:23
[3]

LooZ^ [ be free like a bird ]

Ciekawe czy Tusk jako wicemarszalek tez ma prawo do darmowych "spotow" o 20.00 :D

micpl187 : Oj dobrze juz, dobrze ;)

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-07-28 20:22:43]

28.07.2005
20:24
[4]

[email protected] [ Generał ]

Ta cała polityka jest co najmniej śmieszna. Obiecują, obiecują i gówno robią.

28.07.2005
20:24
[5]

micpl187 [ Generał ]

Tusk wicepremierem? Hmmm...

28.07.2005
20:25
[6]

Vader [ Senator ]

Ta, a co drugi bilboard z Kaczynskim zasponsorowany został przez istoty pozaziemskie. Że też Cimoszewicz nie wpadł na ten sam pomysł :-)

28.07.2005
20:26
[7]

reksio [ Libertyn ]

Mam pomysł. Zabijmy Cimoszewicza.

28.07.2005
20:27
smile
[8]

griz636 [ Jimmi ]

Dobry pomysł.

28.07.2005
20:28
[9]

Vader [ Senator ]

Zły pomysł :-)

28.07.2005
20:29
smile
[10]

Mortan [ ]

Mnie sie podoba, jednego z legitymacja mniej :-)

28.07.2005
20:29
smile
[11]

bialy kot [ Generał ]

Razem z Cimoszewiczem poslijmy do piekla Kaczynskiego! TO jest dopiero dobry pomysl!

28.07.2005
20:29
[12]

Sandro [ METALLICA ]

Mam lepszy - napuscmy politykow na terrorystow. Terrorysci beda atakowac budynki rzadowe, to sie politycy wyniosa na Bliski Wschod (w mysl powiedzenia "po latarnia najciemniej") i tam beda dalej robic kariere polityczna doprowadzajac terrorystow do bialej goraczki.

28.07.2005
20:31
smile
[13]

LooZ^ [ be free like a bird ]

Dobry pomysl, Vader przegrales ;)

"Ta, a co drugi bilboard z Kaczynskim zasponsorowany został przez istoty pozaziemskie." ?

28.07.2005
20:32
smile
[14]

Vader [ Senator ]

Looz^: Ale ja się licze jako 100 forumowiczów bo mam senatora, ha !

28.07.2005
20:32
smile
[15]

Garbizaur [ CLS ]

Bardzo dobry pomysł!

28.07.2005
20:32
[16]

Vader [ Senator ]

Bardzo zły pomysł :-)

28.07.2005
20:33
smile
[17]

micpl187 [ Generał ]

Czy ktoś mający pojęcie o myśliwstwie mógłby powiedzieć, kiedy zaczyna się sezon polowań na kaczki? Wtedy za odstrzał tego ptactwa nie grożą żadne sankcje.

28.07.2005
20:33
[18]

erton [ Pretorianin ]

Mam pomysl. Zabijmy Cimoszewicza, ale najpierw zabijmy Vadera. Jesli Cimoszewicz bedzie zbyt dobrze chroniony to zabijmy Vadera dwa razy.

28.07.2005
20:34
smile
[19]

Vader [ Senator ]

Mam nadzieje ze jeszcze przed wyborami :-)

28.07.2005
20:34
smile
[20]

Vader [ Senator ]

erton --> Zapraszam :-)

28.07.2005
20:34
smile
[21]

LooZ^ [ be free like a bird ]

micpl187 : No jak to tak, tacy jak ty, postepowi, tolerancyjni, umiarkowani (etc, itp) maja strzelac do ludzi ktorzy maja odmienne poglady? Skad ten jezyk nienawisci w twoich ustach?

28.07.2005
20:35
smile
[22]

Vader [ Senator ]

Ale on mowil o Kaczkach. Prawo natury, jest głodny więc zabija Kaczkę by się pożywić. Kult siły to element waszej doktryny, prawda LooZ^ :-) ?

28.07.2005
20:35
smile
[23]

micpl187 [ Generał ]

Looz ---> po prostu lubię pieczyste...

28.07.2005
20:36
smile
[24]

Mortan [ ]

micpl -- > Jak sie odstrzeli wszystkich to nikt nie bedzie scigac tylko tak bez wyjatku całą elyte :) A tak btw to w ostatniom Wprost towarzysz Leszek Miller łaskawie przyzał ze socjalizm dal dupy na calej linni i w gospodarce wymiata liberalizm, szybko sie menda zorientówala na czym gospodarka polega :)

28.07.2005
20:37
smile
[25]

micpl187 [ Generał ]

Jak sie odstrzeli wszystkich to nikt nie bedzie scigac tylko tak bez wyjatku całą elyte

Z przykrością muszę stwierdzić, że nie rozumiem tego zdania. Dawno nie jadłem i jestem zamroczony z głodu. Dlatego tak liczę na te kaczki.

28.07.2005
20:40
[26]

Mortan [ ]

Aj tam kaczki, wszystkich z Wiejskiej :) Przynajmniej bedzie spokoj przez jakis czas.

28.07.2005
20:41
smile
[27]

bialy kot [ Generał ]

Warszawiacy chetnie kupia dowolna ilosc kaczego miesa. Cena bez znaczenia, byle bylo martwe :)

28.07.2005
20:52
[28]

Child of Bodom [ CoB ]

Hmm a ktos jest chetny na smaczne mieso psa zmielonego razem z buda?

28.07.2005
21:01
[29]

griz636 [ Jimmi ]

Tak, są to wyborcy Włodzimierza Cimoszewicza.

28.07.2005
21:03
smile
[30]

bialy kot [ Generał ]

Child of Bodom: Dziekuje, nie przepadam za chinska kuchnia.

Alez sie przyjemny watek zrobil :)

28.07.2005
21:05
smile
[31]

Vader [ Senator ]

Pies mielony z budą ? Czy to ma jakiś związek z produkcją kotletów dla sieci Mc Donalds :)?

28.07.2005
21:07
smile
[32]

Bullzeye_NEO [ Twoja stara ]

A mi się wtedy głos w TV zepsuł. Szkoda, bo sama prezencja charyzmatycznego Il Duce jest wspaniała! Ave Włodi :*

28.07.2005
21:08
smile
[33]

LooZ^ [ be free like a bird ]

Bullzeye_NEO : Oj zaluj, zaluj... Bylo cos o ogromnych kosztach dla budzetu, o wymuszaniu postanowien przez bande pijanych wandali... Cholera, w takim razie, czego on to poparl? ;>

28.07.2005
21:12
smile
[34]

Vader [ Senator ]

Osz kurde... Musiałbym się zgodzić z LooZ'em i powiedzieć: "Własnie, po ch.. on to poparł ?" Ale jak to będzie wyglądalo w opinii publicznej ? Racje przyznawac prawakowi ? NIGDY !!

LooZ^ Nie masz racji !

28.07.2005
21:13
smile
[35]

LooZ^ [ be free like a bird ]

Vader : Brawo, dumny jestem z twojej postawy. Po prostu, prawda zawsze zwyciezy :D

28.07.2005
21:15
smile
[36]

Bullzeye_NEO [ Twoja stara ]

Umrzyj stereotypowy lewicowy terrorysto! ;)

28.07.2005
21:18
smile
[37]

Deser [ neurodeser ]

czy to wątek ludzi którzy dostali w tym roku dowód osobisty ? :)

28.07.2005
21:18
smile
[38]

Belert [ Generał ]

Moze napisać do al-Kaidy że Cimo ich lekceważy ....

28.07.2005
21:27
[39]

Vader [ Senator ]

LooZ^: Starym porzekadłem w ustach Kaczynskiego, z "Nocnej zmiany": Oliwa sprawiedliwa zawsze na wierzch wyplywa :-)

28.07.2005
21:31
smile
[40]

konioz [ Konsul ]

Pierwsze co mi przyszlo na mysl jak zobaczylem gebe Wlodka po dzienniku to wlasnie darmowa kampania:)

Niby mial mowic wszystko zwiezle, krotko przedstawic historie konfliktu z gornikami, a tak to porozciagal i jeszcze tak zwinnie wplatal swoj WIELKI udzial w wyjsciu z sytuacji:/ I oczywiscie pojechal z demonstrantami przepraszac policjantow w szpitalu:)

Wielki z niego czlowiek! Naprawde!

28.07.2005
21:34
smile
[41]

griz636 [ Jimmi ]

konioz --> Najpoważniejszy kandydat (do czegokolwiek) , tak wiec sie weź odczep od przyszłego Pana Kwaśniewskiego.

28.07.2005
21:48
[42]

Yisrael [ Pod Mocnym Aniołem ]

Bij komucha!

A swoją drogą, LooZ, jesteście (jako prawica) zmienni. Jak ktoś nazwie prawicowca faszystą to jest wielkie halo, a nazywać socjaldemokratę komuchem to już jest przyzwolenie. Skąd ten fenomen ?

28.07.2005
21:49
[43]

LooZ^ [ be free like a bird ]

Yisrael : Oburzam sie jak sie nazwie prawicowca faszysta, bo faszyzm ma tyle wspolnego z prawica co kwasniewski z magistrem :) Socjaldemokracja, ma wspolne korzenie z komunizmem. Czyz nie? :)

28.07.2005
22:15
smile
[44]

LyNx [ Konsul ]

LooZ^ --> bo się nie znasz; narodowy socjalizm to tak na prawdę nie był socjalizm, tylko właściwie: narodowy *********. Trzeba być postępowym!

28.07.2005
22:18
smile
[45]

LyNx [ Konsul ]

A, zapomniałem. Natzionalsocjalistischedeutschearbeitpartei (:D) to nie było NSDAP, tylko N*DAP. Zakładam oczywiście płynne przejście pojęciowe z faszyzmu na nazizm, bo przecież trzeba postępowo uznać, że białe w pewnych okolicznościach można nazwać czarnym.

28.07.2005
22:24
[46]

griz636 [ Jimmi ]

NSDAP to skrajna prawica. Tako rzecze salon. Oszołomie, ziejący nienawiścią.

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-07-28 22:23:26]

28.07.2005
22:27
smile
[47]

Mortan [ ]

Zaraz, sekunda, chwileczke:) socjaldemokrata to jest czowiek w moim wieku, ktory z przekonania zapisał sie do partii o światopogladzie socjaldemokratycznym. Cimoszewicz to zwykły komuch, nie mozna zapomniec tylu lat w pzpr :)

28.07.2005
22:29
smile
[48]

LooZ^ [ be free like a bird ]

griz : Racja, kajam sie :(

28.07.2005
22:30
smile
[49]

LyNx [ Konsul ]

NSDAP to skrajna prawica
Gdzie w tych pięciu literkach widzisz jakąś prawicę, to ja nie wiem.

Oszołomie, ziejący nienawiścią.
Skad ten jezyk nienawisci w twoich ustach? - 28.07.2005 | 20:34 LooZ^

28.07.2005
22:38
[50]

griz636 [ Jimmi ]

LyNx --> Wyniosłem z salonów :)

28.07.2005
22:39
[51]

LooZ^ [ be free like a bird ]

LyNx : Griz to stary prawicowiec, na wspomnienie "zbluzgania" daggera od salonowcow za kazdym razem mocno sie usmiecham :))

28.07.2005
22:39
[52]

Mr.Kalgan [ Gold Dragon ]

Kaczka wezwała dziś w sejmie "Na Łukaszenkę" Użyjmy siły.
Może to pogodzi prawicę i lewicę?

28.07.2005
22:44
smile
[53]

griz636 [ Jimmi ]

LooZ --> Przestan, Dagger sie określił, iż nie wie o co mi chodzi. Nie wie to nie wie. Koniec kropa.

28.07.2005
22:54
[54]

Vader [ Senator ]

Zatem: Jeśli założę partię: Polska Prawica. I skoczę z mostu. To oznacza, że prawicowcy skaczą z mostu, tak ? :-) (to tak apropos NSDAP). Wasze rozumowanie jest powalające ;-)

28.07.2005
22:56
[55]

Vader [ Senator ]

Mało tego, będą skakać przez najbliższe 100 lat !

28.07.2005
22:59
[56]

griz636 [ Jimmi ]

od początku XX stulecia skaczą na te głowe. Nie boli cie ona jeszcze?

28.07.2005
23:01
[57]

Vader [ Senator ]

Dlaczego interesujesz się moją głową ? Patrz tylko na siebie, zapomniałeś o kulcie skrajnego egoizmu :-) ?

28.07.2005
23:02
smile
[58]

LyNx [ Konsul ]

Vader,
Jeśli założę partię: Polska Prawica.
Gdybym był bogaty .... :D

I skoczę z mostu. To oznacza, że prawicowcy skaczą z mostu, tak ? :-)
Nie, to oznaczałoby, że jesteś:
a) szajbus
b) desperat
c) głupek
d) onetowiec
e) itp

28.07.2005
23:05
smile
[59]

Vader [ Senator ]

LyNx: No proszę, czyżbyś dostrzegł absurdalność łączenia ze sobą pewnych faktów ?

28.07.2005
23:05
[60]

griz636 [ Jimmi ]

Nie nie zapomnialem, ty go promujesz. Bo gdzie on w rzeczywistosci wystepuje to nie wiem. Czekaj wiem. Lenin, stalin, jaruzelski, honeker, ...

28.07.2005
23:10
[61]

Vader [ Senator ]

griz: Masz ciekawe autorytety, czola jednak nie pochylę ;-)

28.07.2005
23:18
[62]

griz636 [ Jimmi ]

vader -> gdybyś pochylił im czoła jeszcze troche bardziej niż robisz to zazwyczaj, uderzyłbyś nim o podłoge. Choc, może to by nie był taki głupi pomysł...

28.07.2005
23:25
[63]

Vader [ Senator ]

Wmawiasz mi coś co sam praktykujesz ? Czy to nowa forma auto-terapii ? Jeśli pomaga... to dlaczego nie.

28.07.2005
23:28
[64]

LyNx [ Konsul ]

Jeżeli widzę dwie osoby spadające z wysokiego mostu, które mają wypisane na koszulkach: "szajbus", to mam prawo stwierdzić, że obaj byli idiotami, popierając to zdjęciem dwóch koszulek z jednakowym napisem.

Gdy widzę spacerującą młodą osobę w popularnej koszulce z jakimś napisem, np: 'lubię banany', to wyciąganie wniosku o preferencjach owocowych tej osoby jest rzeczywiście "absurdalnością łączenia ze sobą pewnych faktów".

28.07.2005
23:32
[65]

Vader [ Senator ]

Zatem: Gdy uslyszysz, że ktoś skoczył z mostu, pomyślisz wtedy: pewnie miał koszulke z napisem szajmbus. :-) Genialne :-)

28.07.2005
23:32
[66]

Vader [ Senator ]

errata: szajbus

28.07.2005
23:49
smile
[67]

LyNx [ Konsul ]

Zatem (...)
To jest Twoje 'zatem'. Nie wiem, w jaki pokrętno-logiczny sposób doszedłeś do takiego wniosku, pomijając po drodze różnice między naocznym zobaczeniem pewnych faktów, a jedynie 'usłyszeniu' o nich.

Niektórzy 'łączą' ze sobą tulipany i goździki, bo w końcu obie roślinki to kwiaty ozdobne (i można podawać dalszą systematykę, ale po co?), niektórzy będą uważać to za 'absurdalne łączenie ze sobą faktów', gdyż oba kwiatki różnią się kolorem. Kwestia *poglądów* i - czasem - choroby. Daltoniście nawet jednakowo-kolorowe kwiatki mogą się wydawać różne :P.

28.07.2005
23:57
[68]

Vader [ Senator ]

LyNx: Eee a czy Ty "naocznie" miałeś coś wspólnego z NSDAP :-)?

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.