GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Ruskie hakiery :) Niezle FPP - 95 kB !!!!!!!!!! Kkrieger (BETA) 95 k...

18.07.2005
22:11
smile
[1]

reds23 [ redsov ]

Ruskie hakiery :) Niezle FPP - 95 kB !!!!!!!!!! Kkrieger (BETA) 95 k...

kkrieger !!!!!!!!!!!!

xD
zwalila mnie ta gierka z nog!!
sciagnijcie i zobaczcie!! PRZYPOMINAM! 95kB !!! :)

troche interesuje sie wyczynami polskich demoscenowcow i grafika czasu rzeczywistego ale to rozwala .... xDD

enJOY!!!

ps. dla bojazliwych ...
nie sa to zadne trojany czy tam wirusy ... :) :P

18.07.2005
22:12
smile
[2]

reds23 [ redsov ]

i screen :]

ps. podobno przydaje sie pixelshader :]

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-07-18 22:11:25]

18.07.2005
22:15
[3]

Regis [ ]

Potęga matematyki ;)

18.07.2005
22:17
[4]

mineral [ Happy Opera User ]

Kiedyś w to zagrałem. Na moim celeron 2400, gf5200 i ram 768 cięło się niesamowicie.

18.07.2005
22:19
[5]

reds23 [ redsov ]

u mnie na AthlonXP1600+ 512RAM i radeon 9600xt chodzi niezle :]

18.07.2005
22:21
[6]

Regis [ ]

mineral --> Bo Twoj komp to niesteyt bardziej do pracy biurowej sie nadaje :P Poza tym ta gra ma specyficzne wymagania :)

18.07.2005
22:22
[7]

pecet007 [ INSERT COIN ]

szczerze mówiąc stare i znane, nie wiem czy na golu było, ja też polecam demka scenowe tej grupy
https://www.theprodukkt.com/demoscene.html
szczególnie fr-08 nie dośc że mało zajmuje (~32 kb) to jeszcze demko czysta poezja przynajmniej dla mnie, oglądałem je wielokrotnie i nigdy się nie nudzi, polecam jeszcze raz:

18.07.2005
22:23
[8]

Regis [ ]

pecet --> Było, ale dość dawno temu, nie wszyscy musieli widzieć. A to że znane, to chyba nic dziwnego - nie każdemu udaje się zrobić coś tak ciekawego z technicznego punktu widzenia :)

18.07.2005
22:26
[9]

^Piotrek^ [ Toilet Tantalizer ]

Prosta sprawa - wszystko zapisane jest w instrukcjach shaderów. Zero tekstur, znikoma geometria itp itd. - całość robią shadery. Na tym patencie o ile pamiętam jest zrobione Earth 2160, tam też tekstur jako takich nie ma bo wszystko jest opisane jako instrukcje dla PS i VS.

18.07.2005
22:27
[10]

pecet007 [ INSERT COIN ]

hm... a może by tak na golu założyc cykliczny wątek "fanów demo-sceny"? Fanów znaczy się mam namyśli że koncertrowali byśmy się tam raczej na aspekcie wizualno-dźwiękowym, a nie jak-to-zrobic (chociaz tez moglo by byc). Co o tym myslicie? Przemyslcie, bo ja idę spac... :)

18.07.2005
22:27
smile
[11]

reds23 [ redsov ]

^Piotrek^ > zdolny musisz byc jak to dla Ciebie takie proste ;)))

18.07.2005
22:28
smile
[12]

Regis [ ]

Piotrek --> W teorii to ja tez jestem taki madry, ale jak piszesz ze to takie "proste", to zrob cos takiego, cwaniaczku ;)

18.07.2005
22:29
[13]

Andrewlee [ BFXXJ ]

Widzialem to, spoko, chodzilo nawet na moim starym FX 5600, teraz wyprobuje na nowej karcie

18.07.2005
22:29
smile
[14]

gris [ Generaďż˝ ]

Na mojej konfiguracji nawet się nie włącza :p

18.07.2005
22:29
smile
[15]

reds23 [ redsov ]

pecet007 > swietny pomysl!mam wiele demek, takze te ktore byly prezentowane na wszystkich Abstractach w Gliwicach. wiekszosc po kilka kB :]

Ja jestem za ... ciekawe czy sa tu ludzie ktorzy tez lubia takie rzeczy podziwiac ... jesli tak mozna sprobowac ... ja mam wiele swietnych rzeczy do udostepnienia :)))

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-07-18 22:28:45]

18.07.2005
22:30
[16]

snopek9 [ Legend ]

Cala gra jest dosyc krotka, ale i tak robi wrazenie...

18.07.2005
22:31
[17]

sehhs [ Soul Master ]

A mi wyskakuje błąd i nie moge wlaczyc... :(

18.07.2005
22:32
smile
[18]

Radiolo [ Pretorianin ]

strach pomysleć co by upchali na jednym DVD :]

18.07.2005
22:32
smile
[19]

reds23 [ redsov ]

hmmm .... :(
czy osoby ktorym wyskakuja errory posiadaja na karcie grafiki pixel shadery ?

18.07.2005
22:36
[20]

Regis [ ]

reds --> Ja tez jestem nawet za, chociaz z racji tego ze mam slabiutkiego kompa, to wiekszosc nowych demek ktore operuja na shaderach i innych nowych wynalazkach mi nie chodzi... Ale w teorii taki watek mi pasi :) Demka i scena fascynuja mnie od czasu jak zobaczylem kiedys demo pt. "Sunflower" - grafika jak na tamte czasy byla genialna (byl nawet software-owo uzyskany efekt taki jak wtedy potrafily uzyskac tylko akceleratory, a i to nie zawsze, bo akceleratory wtedy raczkowaly)... A muzyka w wykonaniu Key-G i Scorpika (bo jesli mnie pamiec nie myli, to oni ja tworzyli) po prostu wymiotla...

18.07.2005
22:39
[21]

Rewolucjonista [ Konsul ]

pecet > Swietny pomysl, jeszcze jakby byly powiadomienia na GOLu jak na joggerze :D Mozna by zrobic, mysle ze kilkunastu zapalencow by sie znalazlo :)

18.07.2005
22:42
smile
[22]

reds23 [ redsov ]

hmmm ... to mozna by jutro cos zalozyc ... na mnie mozecie liczyc po wybieram fajne demka :)
Regis -> moje zbiory maja kilka lat wiec napewno cos sie znajdzie :)
ale wiekszosc nowych produkcji dziala mi na laptopie wiec chyba za duzo nie wymagaja od strony sprzetowej :)

18.07.2005
22:45
[23]

^Piotrek^ [ Toilet Tantalizer ]

Regis --> Zrobiłem kiedyś bardzo prosty shader wody do Mayi bodaj 6.0. Robiłem scenel z motorówką i stwierdziłem że fajnie gdyby woda się ruszała. No i się ruszała, co prawda efekt był mniej więcej na poziomie wody z Q2 (mimo, że tam była tylko animowana tekstura) i bez odbić (te mi nie szły) to byłem wyjątkowo zadowolony. Zawsze ma się satysfakcję że zrobilo się coś fajnego własnymi ręcoma. :)

18.07.2005
22:46
[24]

sehhs [ Soul Master ]

reds23 -----> ja posiadam. Mój komputer na pewno udźwignie tą gre, bo jest raczej z wyzszej pułki. Error dotyczy chyba windowsa...

18.07.2005
22:47
[25]

Rewolucjonista [ Konsul ]

^Piotrek^ > Jak to jest zrobione, że pc wie, że coś ma być różowo-pomarańczowo-zielone, w kropki, paski, a na środku ma być narysowany samochód, a nie są użyte tekstury ?

18.07.2005
22:48
smile
[26]

Regis [ ]

reds --> Wystarczy by wymagaly jakichstam shaderow itp (co mozna juz czesto w laptopach znalezc) i na moim GF2 Ti nie ruszy...

Piotrek --> Efekt wody a taka gierka - ladne mi porownanie ;) Ale doceniam - ja jakos nie mam serca do programowania grafiki, niezaleznie w czym i jak :P

18.07.2005
23:02
[27]

^Piotrek^ [ Toilet Tantalizer ]

Rewolucjonista --> Tekstury to zwykłe obrazki nakładane na bryłę. Dawniej obliczane były tylko bryły z teksturami (trójwymiarowe) a na ekranie widziałeś, z oczywistego powodu dwuwymiarowy obraz. Shadery przeliczają teoretycznie to samo ale wykonując osobne działanie dla każdego pixela wyświetlanego na monitorze obrazu.

Jak oni to robią bez użycia tekstur to nie mam pojęcia, to już jest bardzo wysoka szkoła jazdy. Sam osobiście wsparłem się prostą teksturą wody (nieruchomą) a odpowiednio ustawiony shader wprawiał ją w "ruch" i dodawał taki specyficzny połysk.

18.07.2005
23:03
[28]

^Piotrek^ [ Toilet Tantalizer ]

Kurna, zapomniałem dopisać. Na mój rozum wystarczy, by każda bryła była opisana odpowiednimi instrukcjami i można uzyskać takie efekty. Ale to trzeba Umić przez duże U.

18.07.2005
23:16
smile
[29]

reds23 [ redsov ]

to moze sie podejmiesz? ;) :))
zrob cos fajnego aby nam udowodnic ze to takie proste ;D

18.07.2005
23:35
[30]

Vein [ Sannin ]

piotrek - oni uzywaja tekstur tylko one są generowane podczas ladowania dema, np teksturki są fraktalami albo bardzo prostymi fig. geometrycznymi

19.07.2005
01:19
smile
[31]

Qbaa [ Senator ]

Ruskie hakiery :) Niezle FPP
to że znalazłeś to na ruskiej stronie, nie znaczy że jest to dzieło "ruskich", jest to dzieło grupy naszych sąsiadów zza odry

19.07.2005
02:11
[32]

Dunkan Mlodszy [ Majonez Kielecki ]

Gra jest taka sobie, ale jakos ciekawostka daje do myslenia

19.07.2005
10:52
smile
[33]

N2 [ negroz ]

Przeszłem całą i musże powiedzieć, ze przypomina Quake'a. Ciekawi mnie tylko co on miał za buciki, że tak sptzelały pod czas chodzenia, szplki czy "kowbojki" ? :)

19.07.2005
11:01
[34]

pecet007 [ INSERT COIN ]

a skoro już o tym mowa to nie wiem czy wiedzecie ale farbbrausch wypuścił publiczną wersję narządzia które użył do zrobienia wielu swoim demek:

https://www.theprodukkt.com/werkkzeug1.html

a ja ostatnio zacząłem się interesowac także 'text mode' demami, szczególnie polecam co roczne compo związane z tym tematem i polecam obejrzenie tegorocznego zwycięzcy jak dla mnie czysta poezja :), a jeśli już mówimy o tym to polecam 'bb' demko linuxowe oparte o aa-lib także robi wrażenie - szkoda tylko że wersja dosowa mi nie chodzi...

no więc może założy ktoś ten wątek, albo ja założe intro do wątku można by szybko napisac korzystając z wikipedi, bo po prostu chyba nie ma sensu już zaśmiecac wątku o krieggerze. btw: cieszę się że moja propozycja spotkała się z tak dużym odzewem, może nie bardzo dużym ale jak widac na golu też są ludzie 'zboczeni' ma tym samym punkcie co ja :P. No to co trzeba pielęgnowac zboczenia :).

To co zakładac ten wątek, czy może ktoś inny założy?

19.07.2005
11:23
smile
[35]

reds23 [ redsov ]

pecet007 > mozna zakladac :) masz moze wykupiony abonament GOLa zeby potem uaktualniac tylko wstępniaka i nie smiecic w dalszej czesci?

19.07.2005
11:26
[36]

J0lo [ Legendarny Culé ]

.kkrieger był już anonsowany w jakimś CDA - 06/2005
czytałem o tym ale jakoś nigdy nie chciało mi się tego sprawdzać. oczywiście widząć screeny i czytając ten artykuł w CDA oraz wasze wypowiedzi jestem pod wrażeniem ale... tego typu gry nie są dla mnie :)

19.07.2005
11:28
[37]

pecet007 [ INSERT COIN ]

ok, właśnie piszę intro do wątku więc poczekajcie :)

19.07.2005
11:28
smile
[38]

KRIS_007 [ 1mm[]R+4l ]

Hehe, czy ta gra ma standardowo włączoną opcje 'lag mode on'? :d

19.07.2005
11:39
[39]

pecet007 [ INSERT COIN ]

gdyby ktoś przez pomyłkę nie zauważył wątku to tu mała rekalama :)
zapraszam!

19.07.2005
12:47
[40]

cotton_eye_joe [ maniaq ]

Piotrek - ja gdzies czytalem, ze wykorzystali tam fraktale jako tekstury. dlatego tak malo zajmuje i niemilosiernie sie tnie.

19.07.2005
12:55
[41]

Pvt. Creak [ Criav ]

stare to już całkiem jest ;) grałem i się tnie trochę :/ (konfig na dole)

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.