GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Pomoc techniczna do programow i gier

20.04.2002
10:23
[1]

Orybazy [ Pretorianin ]

Pomoc techniczna do programow i gier

Jestem ciekawy jakie macie doswiadczenia z dystrybutorami softwaru w Polsce? Jakie firmy troszcza sie o klientow a jakie nie.

Osobiscie przypominaja mi sie dwie sytuacje: po wyslaniu karty rejestracyjnej do Microsoftu Polska odpowiedz otrzymalem po 8 miesiacach. Bylem niezwykle zaskoczony bo juz zdazylem o tym zapomniec. Dla rownowagi swietny jest ich support telefoniczny, moze mialem szczescie ale czlowiek z ktorym rozmawialem byl profesjonalista.

Niemile zachowal sie CdProjekt, brak odpowiedzi na maila z problemem. Rozwiazanie znalazlem wreszcie na FAQ producenta programu.

Jakie sa wasze doswiadczenia?

20.04.2002
10:36
[2]

High [ Pretorianin ]

W sumie mam dwa przykłady o CDP. Raz jak miałem problem z Civ3 pojechałem na miejsce, pogadałem z jakims specem , wytłumaczył co i jak a na koniec powiedział żę jak nadael nie będzie chodziło to wymienią grę ( miałem problem bo gra nie chodziła a moim kompie z powodu Virtuala). Druga opnia , niestety dla mnie ważniejsza bo dotyczy bardzo dobrej gry czyli HoMM4, mam ATI Radeon i jak jest napisane w readme występują problemy z wyśiwetlaniem kursora na takich kartach, ale jest również napisane jak ten problem rozwiązać (wyłączyć akcelaerację kursora) ale ja ni ewiedzaiłem gdzie jest ta opcja w wxp, więc zadzwoniłem. Tu zaczyna się najtragiczniejsze: 1) Dodzwonienie sie graniczyło z cudem (jeden pamagier techniczny czy co ??) za kazym razem właczała się automatyczna sekretarka z informacją żę wszystkioe linie są zajęte, coż z 30 razy tak próbowałem conajmniej , to już jestem 10 zeta w plecy ( w zaokrągleniu). 2) Dodwoniłem się, oczywiście nikt nie wiedział że gdzi ejest ta opcja, a na koniec zaczął pomagier mówić że karta jest słaba i radzi wymienić na inną (sic!) Reasumując IMO zostałem za drugim razem potraktowany jak nie klient i naprawdę będę poważnie się zastanawiał nad zakupem produktów CDP w przyszłości ( byc może to złośliwość moja) btw Orybazy z MS miałem taką samą sprawę, mnie chyba po roku przysłali ale to było dawno.

20.04.2002
10:45
[3]

Orybazy [ Pretorianin ]

Dobrze ze napisales o pomocy telefonicznej - zamierzalem dzwonic do CDP ale udalo mi sie znalezc info w necie. na przyszlosc cza unikac... Co do Microsoftu to bylo faktycznie dawno. Ostatnio rejstrowalem gre z Microsoftu i odpowiedzieli szybciej bo juz okolo po miesiacu. To jest moze malo znaczace ale jezeli na pytania mailowe odpowiadaja z powiedzmy tygodniowym opoznieniem to dziwny to support.

20.04.2002
10:51
[4]

High [ Pretorianin ]

Orybazy --> ale osobisty kontakt z CDP był w porządku, na maila też nie czekałem długo aczkolwiek był bez sensownej odpowiedzi

20.04.2002
10:59
[5]

Orybazy [ Pretorianin ]

Moze gdzies im sie ten mail zagubil. Poczekam jeszcze z tydzien i wysle im rozwiazanie problemu :). Nie beda skonsternowani jak im ktos przysle pytanie o to samo. A swoja droga to problem mialem z HoMM3 - przy instalacji trzeba wyjsc z niej i wywalic jeden plik z tempa. Ciekawe ze takiego bubla mozna wypuscic (brawa dl 3do). Jakby czlowiek nie mial netu to byl by to powazny poblem. Albo wydalbym tak jak ty 50% wartosci gry na dzwonienie do dystrybutora...

© 2000-2025 GRY-OnLine S.A.